Aurinkoista SYYSKUUTA HUHTIHURMURIT oooo
Huomenta kaikille! Ajattelin avata syyskuun pinoa ja samalla havahduin, että nyt todellakin on jo syyskuu. Ulkona on jo ihan syksy. Pitäis laittaa vähän syys krysanteemia pihalle ja pistää tavarat talvi teloille kohta...)
Omasta olosta, eilen tulin iltavuorosta ja oli ollut ihan hirveä kiire..Kun istuin autoon alkoi aivan kamala mahasärky ja kivistely. Alavatsalle ja sitten kohdun kohdille. Olin aivan varma, että nyt kostautuu mun töissä rehkiminen siihen paikkaan. Mutta kotona se meni ohi. Oli ehkä ihan hyvä varoitus taas.
Ja mahan kasvusta? Hei, onko tää totta että maha voi alkaa pullistua jo nyt? Mä en ole edes langan laiha ja kyllä tässä omat silmät alkaa nähdä jo tuota vatsan muotoutumista.. En vaan voi itse uskoa todeks vaikka monet sanoo? et toisesta kohtu kasvaa nopeemmin..:)
Mutta mukavaa keskiviikkoa rakkaat kanssasisaret ja voikaa hyvin!
Krisse ja papu 8+
Kommentit (106)
Voimia Krisselle, tuntuu varmasti tosi kurjalta! Ehkä luonto korjaa pois, ehkä vauva ei olisi jaksanutkaan elää tässäkään maailmassa. En tiedä :(
Mulla tulee edelleen huonoin olo sen jälkeen, kun olen syönyt enemmän kuin yhden voileivän tai hedelmän. Tosi kurja olo. Eilen söin riisiä, hapanimeläkastiketta ja salaattia pienen lautasellisen (ilman raskautta olisin vetäny 2x enemmän) ja sen jälkeen 1,5h olo oli karsea!! Syödessä helpottaa, sen jälkeen tulee rangaistus. höh.
Aloitin sitten päiväni viemällä ihan täyden biojäteroskiksen, josta valui nestetttä, roskiin. Tämän vuoksi sitten päädyin oksentamaan pihalle. Yöks! Kuinkahan moni naapuri näki? Onneks ok-talo niin ei varmaan kukaan... Laitoin miehelle töihin viestin, että anon vapautusta roskien viemisestä, hyi että ne haisee!!!
Mullakin jo pikkuisen tuntuu kohoumaa vatsalla, mutta tosi tosi vähän. Neuvolan ultran mukaan viikkoja olis vasta 9, joten eipä kiirettä. Nyt vain odottelen kutsua np-ultraan, jännää.
Kerroin taas yhdelle kaverille kun oltiin kävelyllä ja puhuttiin mun työnhausta ja koska yökin pitkin lenkkiä niin pakko oli kertoa. Hänellä 2 lasta eikä missään nimessä tahdo enempää mut ilahtui meidän kolmosen odotuksesta.
Yksi kaveri just sanoi, että kun hän alkoi odottaa neljättä ei juuri kukaan onnitellu vaan monet kysyi oliko vahinko. Kurjaa :(
Alan kerätä voimia kauppaan lähtöön, kunpa ei oksettais siellä koko aikaa.
Aalto 10+2
Voimahaleja Krisselle :( ja parempaa onnea uuteen yritykseen!
Tarrasukkia myös kaikille jotka odottelevat kuumeisesti uutisia masuasukistaan!
P.S
Laitoin uuden pinon pystyyn ettei tarvitse kristinan enään päivitellä...
Nyt olen vapaa ja mukana tuulen,
saan kulkea rajalla ajattomuuden.
Olen henkäys tuulen, tähdenlento,
olen kasteisen aamun pisara hento.
En ole poissa, vaan luoksenne saavun
mukana jokaisen nousevan aamun.
Ja jokaisen tummuvan illan myötä,
toivotan teille hyvää yötä."
-Eino Leino-
Olen todella pahoillani, olet mielessä!
-Shellie-
Naanuli, tosiaan vuotaminen loppui yön aikana ja tänään ei ole tullut enää mitään. Mulla oli aikasemmilla viikoilla vähän sama juttu, eli vuoteli hiljakseen ja sitten tuli runsaammin, ja loppui muutamaksi päiväksi. Sen jälkeen on sitte vuotanu pienesti melkein jatkuvasti. Toivottavasti kaikki on kunnossa.
Voimia Krisse ja iso rutistus!! Surullista, että näin kävi :(
Tsemppiä myös Karkille ja Mimmulle. Toivotaan, että kaikki kääntyy parhain päin ja saatte lopettaa murehtimisen.
Krisselle pahoittelut ja iso voimahali!!!!
Mä kävin eilen uusinta-pissakokeessa kun mulla oli eka neuvola kerran jälkeen tulehdus ja söin sit lääkekuurin ja nyt sit varmistettiin että lääkkeet oli auttanut,onneksi oli.Suositteli että kävisin nyt raskauden ajan kerran kuussa kokeissa.Ja tietysti jos tulee oireita niin sit aikasemminkin.Nyt tarvii jatkaa töitä,palaillaan.
-Minihattis-rv 9+3