Mitä teet jos sinua väsyttää päivällä aivan hirveästi? Päikkärit ei ole ratkaisu. Syötkö herkkuja? Suklaata? Siis mitä teet?
Minä olen aloittanut kokeilun. Laitan kaakaojuoman jossa kaakaojauhetta yli 2 rkl ja sokeria 2 tl ja maitoa. Yritän tätä sen vuoksi että olen joskus kuullut että suklaa vapauttaa kehossa samoja 'aineita' kuin seksiakti. Eilen väsytti vähän vähemmän kun olin juonut ensimmäisen annoksen. Suklaata en osta sen rasvan vuoksi vaan kokeilen nyt tätä suklaajauheversiota.
Kommentit (23)
Pesen kasvoni kylmällä vedellä tai käyn raikkaassa suihkussa. Sitten ulos kävelylle.
Minäkin roikun palstoilla ja luen uutisia yms plus käyn tunnin kävelylenkillä, mutta ei auta. T. Ap
käyn pätkimässä pari tuulenkaatoa.sen jälkeen levolle.
Ei ole sellaista paino-ongelmaa että en voisi syödä 2 tl sokeria. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minäkin roikun palstoilla ja luen uutisia yms plus käyn tunnin kävelylenkillä, mutta ei auta. T. Ap
Sitten nukkumaan tai lääkäriin.
Jatkan menemään. Olen kärsinyt enemmän ja vähemmän vaikeasta unettomuudesta toistakymmentä vuotta, joten siihen väsymykseenkin tottuu. Jouduin tosin vaihtamaan ammattia tästä syystä.
Menen ulos/suihkuun. Ne helpottaa?
Minäkin olen ruvennut välttämään päikkäreitä viimeiseen asti, kun sen jälkeen on täysin tillin tallin ja vihainen. Mieluummin sinnittelee sitten yöunille asti. Jos meinaa väsyttää, niin treenaan. Siitä kyllä virkistyy todella nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Maha ei sokerilla pienene.
Sitten sun on hyvä välttää sitä.
Kahvia. Kohta pitää taas laittaa tippumaan.
Menen pitkäkseni ja koitan nukkua. Virkistyn välittömästi.
Söin ja lihoin 127 kiloiseksi, lopulta menin lääkäriin, oli uniapnea, aloin nukkumaan maskin kanssa ja nyt ei enää niin pahasti väsytä, selviää työpäivästäkin nukahtelematta.
Vierailija kirjoitti:
Menen pitkäkseni ja koitan nukkua. Virkistyn välittömästi.
Hassu :)
En mä viitsi sulle vastata kun sä taas vain huviksesi kyselet.
Yritän etsiä jonkun juttukaverin. Vielä parempi jos on jotain yhteistä puuhaa. Yksinäisen elämä on aika nuuduttavaa.
menen ulos raittiiseen ilmaan. vaikka viemään roskat tai toimittamaan jotain muuta asiaa, tai sitten vain lenkille (vähän vireystasosta riippuen)
Kuppi kahvia. En ole kyennyt päiväuniin sen koommin kun heräsin painajaiseen.
En ainakaan syö.
Lähden ulod kävelylle, keitän kahvit kotiin palattua. Seuraan jotain kiinnostavaa ohjelmaa, luen kiinnostavia artikkeleja jne.