Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aurinkoista SYYSKUUTA HUHTIHURMURIT oooo

01.09.2010 |

Huomenta kaikille! Ajattelin avata syyskuun pinoa ja samalla havahduin, että nyt todellakin on jo syyskuu. Ulkona on jo ihan syksy. Pitäis laittaa vähän syys krysanteemia pihalle ja pistää tavarat talvi teloille kohta...)

Omasta olosta, eilen tulin iltavuorosta ja oli ollut ihan hirveä kiire..Kun istuin autoon alkoi aivan kamala mahasärky ja kivistely. Alavatsalle ja sitten kohdun kohdille. Olin aivan varma, että nyt kostautuu mun töissä rehkiminen siihen paikkaan. Mutta kotona se meni ohi. Oli ehkä ihan hyvä varoitus taas.

Ja mahan kasvusta? Hei, onko tää totta että maha voi alkaa pullistua jo nyt? Mä en ole edes langan laiha ja kyllä tässä omat silmät alkaa nähdä jo tuota vatsan muotoutumista.. En vaan voi itse uskoa todeks vaikka monet sanoo? et toisesta kohtu kasvaa nopeemmin..:)

Mutta mukavaa keskiviikkoa rakkaat kanssasisaret ja voikaa hyvin!

Krisse ja papu 8+

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
05.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän rankka viikonloppu takana. Eilen ja tänään sukujuhlissa ja lisäksi kaikkea muuta säntäilyä ympäriinsä. Hieman väsy :(

Ja pahoinvointi iski taas tänään. Kiva yrittää esittää kauhean pirteää ja yrittää varovasti maistella täytekakkua sun muuta, kun koko ajan saa pidätellä oksennusta... Mutta mitä sitä ei taas kestäisi tuon pikkuisen puolesta.

Huomenna olisi sitten se kauan odotettu ultra. Hirvittää, jännittää ja malttamattomana sitä odotan. Välillä ajattelee kuinka ihanaa on nähdä se pikkuinen ja välillä taas hirvittää, että onko siellä masussa mitään... Huomenna sen sitten näkee.

Täytyy tulla lueskelemaan ja kommentoimaan teidän juttuja hieman pirteämpänä. Nyt ei ajatus kulje :)

Voimia kaikille pahoinvoiville, toivotaan että pian helpottaa! Ja kauniita unia kaikille.

Uuvahtanut Pikku Punahilkka 6+6

Vierailija
42/106 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipähei taas naiset :) mitenkäs täällä on viikonloppu sujunut?

Karkki-78, mäkin edelleen odottelen innolla niitä mielitekoja..eikös ne yleensä alakin vasta sitten alkupahoinvointien jälkeen? mullakin on tosiaan vaan ollut ruoat, jotka on YÖK (vaalea leipä, salaatti, suklaa ja kaikki makea, einesruoat, grilliruoka...) ja sitten ruokia, joita pystyy jotenkuten syömään. ei todellakaan oo ollut vielä mitään himoja, päinvastoin:/

ainiin, ja toivotaan et sinun tiputteluvuoto on ihan normaalia, eikä olisi syytä huoleen!

nisar, tiedän tarkalleen miltä susta tuntuu. välillä turhauttaa niin paljon, että tekis mieli itkeä ja raivota, mutta sekin alkaa oksettamaan niin pakko vaan laittaa pää nöyrästi pönttöön ja oksentaa. ja olla syömättä mitään kun mikään ei maistu. huoh.

ja eipä ole ollut seksiä meilläkään täällä tän oksettavuuden takia..olen kyllä yrittänyt tyydyttää miestä kaikilla muulla tavoin ;) mutta yhdyntää en ole voinut kuvitellakaan..mies ymmärtää kyllä tosi hyvin, eikä ole kertaakaan pyytänyt tai edes vihjannut asiasta. itse aina lupaudun sitten helpottamaan rakkaan oloa :] odotan senkin takia sitä pirteää ja oksentamatonta aikakautta..

meillä on heikkulinin kanssa "aika" samat viikot ja ihan samoja fiiliksiä mullakin. ei enää yhtään ole huolettanut keskenmeno, jos sitä nyt muutenkaan pahoinvoinnin takia on ehtinyt huolehtimaan. oireetkin kun on ollut koko ajan niin vahvat (oksetus, kipeät rinnat, hajuaistin herkistyminen, tunteiden herkistyminen, mahan turvotus, väsymys...) ja nyt tosiaan jo 10+-viikot niin eihän tässä enää jaksa stressatakaan..:)

en selviydy täältä ikinä pois ilman romaania, anteeksi :( nyt meen takas lepäilemään kun on vielä muutama päivä vapaata - hallelujaa!

Laurau 10+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oikeestaan ole tullu mitään erityistä inhoa ruokia kohtaan mutta tietyt hajut on muuttunu etoviksi.Nimistä oli puhetta...me ollaan ukon kans sen verran nimistä puhuttu että sekä tytön että pojan toiset nimet on päätetty,etunimiä oon itse mielessäni miettinyt ja voi olla että ukkokin mutta ääneen ei olla vielä niistä puhuttu.Mä näin jo unia että meille tulee kaksoset ja tekonimiksi annettiin mini ja maxi:-) Ylihuomenna on sit eka lääkäri ja samalla pitäis sit katsoo ultralla pikkuisen sijainti ja vointi.Hirveesti jännittää niinkuin aina tää eka kerta.Raskausvaivoja ei ole muuta kuin tosi kipeät rinnat,toi meidän vajaa 2v kun tykkää oikein riekkua sylissä ja sit tietysti aina kyynärpäällä törkkää tissiin niin kyllä välillä tekis mieli huutaa+ sit kauhee väsymys!!!Mulla on oikeestaan kans vähän halut hakusessa,eikä ole edes tosiaan tosta pahasta olosta kiinni.Ollaanhan me touhuttu mutta tosi harvoin tulee sellanen olo että tekee mieli,ollaan kyllä juteltu asiasta ja tultu siihen tulokseen että luultavasti toi väsymys tekee sen että ei vaan jotenkin jaksa innostua.Toivotaan että tää tästä alkuraskauden jälkeen muuttuu.Uusille taas tervetulon toivotukset ja pahoinvoiville tsemppiä,toivotaan että rannekkeista on apua ja olo helpottuu.Tuli muuten vielä mieleeni tuosta vuodosta ,että mulla edellisestä tuli yhtä´äkkiä kunnon vuotoa oisko ollu tossa puolessa välissä raskautta ja luulin että nyt se on menoa...kävin sit äippäpolilla ultrassa niin kaikki oli kunnossa,mulla oli istukka kohdunsuun päällä ja se pääsi sit tihkuttaa verta ja siihen istukan alle oli tullu sellanen hyytymä-kohta joka sit muutaman päivän vuosi verta eli ei ollut mitenkään vaarallista.Sit kun vatsa kasvoi lisää niin istukkakin nousi siitä kohdunsuulta pois ja normaalisti pystyin synnyttää alakautta.

-Minihattis- rv 8+6

Vierailija
44/106 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menipä viikonloppu nopiaan. :/ Mutta olihan tekemistäkin. Olokin oli jo eilen hyvä ja kolmeen viikkoon ekaa kertaa teki mieli ruokaa. Jippii!

Mulla pahoinvointi edelleen keskittyy ilta-aikaan, on vaikea saada unta, kun koko ajan on pala kurkussa ja miettii, että pitäiskö käydä ykäämässä.. :S

Niin ja yksi ihan kamala oire on ilmavaivat. Eihän niistä kotona ollessa ole isoa ongelmaa, mutta heti kun kotoa poistuu.. :/

Yöt nukun tosi vaihtelevasti, viime yö meni taas ihan harakoille, kun koiranunta vain nukuin. Unet on taas muuttuneet ihan hulluiksi.. nään muuten harvoin eroottisia unia, mutta raskausaika on jotain ihan muuta.. :DD

Haluja sängyssä täällä on ja aika hyvin ollaan myös jaksettukin. ;) Oon ihan varma, että tulokas on poika, sillä oireet on ihan samat kuin pojasta (tosin tytöstä oli tää pahoinvointi, pojasta ei) ja etenkin tuo halukkuus oli pojasta ihan järkkyä, ihan kuten nytkin.. nyt tosin jaksaminen on vähän toista, kun silloin tulokas oli esikoinen. Nyt on ajatus, ettei selvitetä etukäteen sukupuolta, kun varastossa on vaatettakin kummallekin.

Muita mielihaluja ei sitten oikein olekaan, eikä ole ollut kahdesta muustakaan. Kuopuksesta tosin söin porkkanoita ihan järkyttävät määrät. :)

Ekan neuvolan ajankohta on muuten itselläni vaihdellut kovasti, ekassa 11+5, toisessa 6+4 ja tästä 9+5.

Karkki, mullahan oli edellisessä raskaudessa tuota vuotelua ja se johtui istukasta, joka kohdunsuun päällä (selvisi rv 16). Nousi sitten kuitenkin pois päältä ja alakautta tyttö syntyi. Toivottavasti sullakin vuodot loppuu pian!

Aalto, tsempit miehen kanssa! Jotenkin uskoisin minäkin, että kunhan maha alkaa näkyä, niin mies kyllä sulaa odotukselle.

Tervetuloa uusille ja onnea ultrakuulumisista!!

Vierailija
45/106 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrassa käyty ja kyllä se pikkuriikkinen juttunen oli ihan oikeassa paikassa. Ultraaja ei oikein osannut käyttää laitetta, eikä saanut kuvaa kauhean isoksi, mutta kyllä siitä jotenkin näki. Ja sykekin löytyi! Ihanaa! Viikotkin vastasi sitä mitä olin laskenut/arvioinut. Sain myös ajan siihen np-ultraan viiden viikon päähän.

Ähh... Pitkästä viestistä katos suurin osa. Kirjoittelenpa myöhemmin lisää, nyt kauppaan.

Vierailija
46/106 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään siis 8+ ja eka ultra, jossa ei löytynyt mitään eikä ketään. Niin, hoitaja ei löytänyt kuulema edes kohtua?! Mahdollisesti tuulimuna tai kohdunulkoinen, näin sanottiin. Huomenna lääkäri tarkistaa tilanteen..sitä odotellessa...

En tiiä, mies lohdutti sanomalla että "se oli vaan piilosilla ultrassa"..on jo aika hyvin piilossa jos ei hoitaja löydä edes kohtua..ahistava olo kun ei tiedä mikä on. No onneksi ei tarvii oottaa huomista pidempään.

Vierailija
47/106 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukava lukea teidän ultrakuulumisia. Onnea punahilkka!

Täällä alkanut 11. viikko ja masu paisuu. Toisaalta oma syy, kun syön koko ajan. Jotenkin iltapäivälläkin sellainen olo, että ihan huippaa ja pakko saada välipalaa. Olette monet kirjoitelleet aivan kammottavasta yökötyksestä. Mulla taas tää juttu menee niin, että kun syön, olo paranee. Tulee kyllä tosi helposti heikko olo.

Onko jollakin muulla tällaista oiretta? Hiukan huolestuttaa taa jatkuva syöminen. En ole aiemmin syönyt välipaloja ja tota painoa on siltikin kertynyt hieman liikaa! Kertokaapa, miten saan oloni pysymään hyvänä ja lopettaa napostelu. Mikä olisi sellainen hyvä välipala, kun alkaa tulla siinä iltapäivällä sellainen huippaava olo?

Joku kirjoitti hajuaistin herkistymisestä. Mulla toi on kyllä aivan selvä oire kans. Ostin perjantaina kotiimme ihanan syksyisen kimpun, jossa mm. isoja liljoja. Nyt se saakelin kimppu tuoksahtaa (=haisee) niin voimakkaasti, että piti heittää kimppu ulos. En ole aiemmin kyllä kukkasia joutunut ulos laittamaan hajun takia!

Uskaltaisko sitämennä tällä viikolla zumbaan? Onko joku käynyt? Mahtaako syke nousta liian korkealle? Ajattelin himmailla ja kattooa, että jaksaisinko...

Mukavaa viikkoa kaikille! Mulla tasan 2 viikkoa np-ultraan!!!

Terv.Pansu

Vierailija
48/106 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Kurppa! Toivotaan, että se ultraaja oli vaan onneton siinä hommassa ja huomenna pikkuinen löytyy sieltä mistä pitääkin! Voimia!

Sitten jos jatkais tuota edellistä, osaksi kadonnutta viestiä.

Mä oon tässä tuskaillut ahtaaksi jäävien housujen kanssa ja löysin netistä bellybeltin eli raskauden alussa omiin housuihin käytettävän kiilan. Onko kellään kokemusta tai tietoa asiasta? Oliskohan tuollainen kätevä?? Ei tarttisi vielä luopua omista housuista.

Noista mieliteoista ja hajuaistista. Mulla on mitä kummallisempia mielitekoja aina ajoittain. Eniten on tehnyt mieli leipää, kananmunaa, papuja, hernekeittoa, piimää ja fanipaloja :) Ei onneksi kaikkia noita samalla aterialla. Tosin nyt ei pariin päivään oo tehny mieli mitään, kun olo on niin kaamea. Tuo hajuaistikin on herkistynyt selvästi. Banaanit haisee kamalalle, samoin kahvinkeitin. Ja musta tuntuu, että kaikki autot haisee kärähtäneelle öljylle. Mutta ehkä tähänkin tottuu :)

Nyt laittamaan muksua iltapalalle ja nukkumaan...

Vierailija
49/106 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelen, että onnittelin ultrakuulumisista saamaan aikaan, kun sä olet lähettänyt oman viestisi,jossa ultrakuulumiset olivat mystisiä. . Ei ollut tarkoitus kirjoittaa noin tökerösti sun viestisi perään, mutta olimme kirjoitelleet viestejä päällekkäin, joten en ollut lukenut sun lähettämää viestiä. Sori ja voimia! Toivotaan, että asiaan saadaan pian korjaus ja voit huokaista helpotuksesta!

Itse olen ollut esikoisen kohdalla yksityisellä varhaisraskauden ultrassa, jossa lääkäri sähelsi laitteiden kanssa niin, että mäkin jo hätäännyin. Kaikki on siis mahdollista.

Halauksin Pansu

Vierailija
50/106 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurppa: toivotaan että kaikki hyvin ja ultraajassa vika. Kaikenlaisia niitä kyllä on, mulla kävi ekassa raskaudessa niin et kun menin rv34 lekurin tarkastukseen, niin lääkäri ei löytänyt ultralla vauvan päätä!!!!!!!! Ja se nyt on kuitenkin jo jonkin kokoinen viikolla 34 :/ Terveydenhoitaja tuli sillon auttamaan lääkäriä ja kyllähän siellä pää oli niinkuin kuuluikin :)

Hienoista ultrakuulumisista onnentoivotuksia kaikille! Ja tervetuloa kaikille uusille!

Omassa navassa ei juuri raportoitavaa. Eka neuvola oli ja meni. Eipä siellä mitään ihmeitä, sen verran katsoi sillä aataminaikaisella ultrallansa että kohdussa näkyi muutoksia ja ruskuaispussi... eli kaikki mitä näillä viikoilla sillä koneella on nähtävissäkään. Kahden viikon päästä on np-ultra äippäpolilla. Sitä odotellessa. Se tekee kuitenkin tän odotuksen niin paljon todellisemmaksi kun saa varmistuksen et siellä oikeesti on joku :)

kristinamom: Kopsaisitko pinon aloittajana edellisestä ketjusta kaikkien tiedot niin ei mee päivittelyt ihan hukkaan! Nytkin sieltä jo puuttuu kaikki tän pinon avaamisen jälkeen tulleet uudet.. :)

Vierailija
51/106 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halauksia Kurpalle ja voimia huomiseen! Toivoen myös että hoitaja olisi nyt mokannut..

Tsemppiä myös kaikille muille, jotka tuskailee olon ja voinnin kanssa!

Myö oltiin 5 päivää mummoloimassa, ja olihan reissu!! Ensiks ihan järkky matkapahoinvointi, ja väsymys piti mut vallassaan koko reissun ajan ja olin vissiin koko ajan jääkaapilla.. En suuresti päässyt nauttimaan, mutta onneks kuitenkin vähän helpommalla, kun pojalle oli hupulaisia. Ystävä, jota en oo nähny hetkeen, jo kysäs, joko sulla on raskaus niin pitkällä että voi paljastaa! Vastasin vaan ettei vielä! :) En siis valehdellut, mutta en myöskään halunnut vielä kertoo, kun ei edes ekaa neuvolaa käytynä. Ilmeisesti vatsanseutu jo paljastaa läheisille. Äiteekin sitä katteli, mutta ei sanonu mitään.. Malttaisivat nyt hetken, jotta saadaan varmistusta!

Nimistä, sukupuolesta ja lapsen terveydestä puhuttu..

Itellä on ajatuksia nimestä,tytölle ois valmis rimpsu ja pojallekin aika sopiva ajatuksissa, tokihan kaiken viimekädessä ratkasee se miltä vauva näyttää, jotta sopiiko ajateltu nimi tulijalle lainkaan! Ehkä hiukan toivon tyttöä, meijän suku niin poikavoittosta! ;) Ei olla päätetty, selvitetäänkö sukupuolta etukäteen, esikoisessa ei haluttu tietää.

En osaa ajatella mitä tapahtuis jos selviäis että odotetulla lapsella vamma tai sairaus, riippuen toki vakavuudesta ja vaikeusasteesta, mutta ihan helpolla en luovuttais.

En oo ostanu mitään tavaroita, enkä kaivellu vanhojakaan ihasteltavaks. Mutta oli ihana huomata kaupoilla, kun mies katseli vauvanvaatteita..

Vierailija
52/106 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuosa viestistä katos sit jonnekkin.. :/

En jaksa nyt enää uusiks kirjottaa, olihan sitä jo tossa, toisella kertaa lisää!

Vierailija
53/106 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin te muuten kerrotte/kerroitte läheisille raskaudesta? Minusta on omalla tavallaan kurjaa, että täytyy/on tapana pidättäytyä kertomasta vaikka tämä on minulle niin onnen asia. Mutta olen vasta viikolla 7, ja mikään ei ole varmaa. Mietin myös, että eikös sellaisille ihmisille voisi kertoa, joille voisi myös kertoa mahdollisesta surusta? Tätä täällä pohdin iltasella..

Vierailija
54/106 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinvoinnista kärsiville vinkiksi, että kannattaa syödä mahdollisimman terveellisesti - siis jos suinkin pystyy. Oma kokemus viikonlopulta: sorruin herkuttelemaan lauantaina, kun oli vähän parempi olo. Meni sipsejä, suklaata, jätskiä ja pullaa (vaikka ei ees tehny mieli!) ja sitten koko sunnuntain makasinkin sohvalla naama vihreänä. Ja luonnollisesti sunnuntaina ei tehnyt mieli mitään. Pakotin itseni syömään puuroa, mandariineja ja mustikkakeittoa... tonnikalapastaa sain vähän illalla syötyä. Tänään olo on ollu melkeinpä hyvä. Nälkä ei ole ollut, mutta syöminen ei oo ollu ihan niin pakkopullaa kuitenkaan. Aikasemminkin oon huomannut, että rasvanen ja makea tuo selvästi huonomman olon kuin terveellisempi ruoka.

Vielä olis viikko ekaan neuvolaan. Oon aika tulisilla hiilillä, sitä tiputteluvuotoa on tosiaan ollut aika jatkuvasti. Olisi kiva tietää, mitä kohtuun kuuluu. Vatsakipuja ei onneksi ole ollut yhtään. Pahoinvointia, väsymystä ja tissikipua kuitenki on ollu siinä määrin, että uskoisin siellä pienen sydämen vielä sykkivän.

Kurppa: Älä menetä vielä toivoa. Jos ei kohtua löytynyt, niin eihän sitä sen sisällä olevaa pientäkään voinut löytyä. Voihan se olla siellä vielä piilossa.

Vierailija
55/106 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

LA

Nimimerkki/Monesko lapsi/Oma ja miehen ikä:

maalis-huhti

-Melissa83/ensimmäinen/27 ja 30

-Laurau/ensimmäinen/23&22

1.4

-heikkulin/ensimmäinen/molemmat 23

-AW_83/kolmas/27&31

-Janna83/ensimmäinen/molemmat 27

2.4

-Aprillivauva/toinen/27&30

3.4

-cessu/toinen/28&30

-shellie/ensimmäinen/23&27

-Pansu76/toinen/33&34

6.4

-Hookatti/ensimmäinen/28&32

-NiLaCaMaRo/neljäs/30&25

7.4

-hennu82/?/28 ja 27

-Minjallona/ensimmäinen/26&39

-aalto/kolmas/30 ja 31

-metsämamma 82/kolmas/28&30

8.4

-Pippurinen/esikoinen/20&22

-Santsuli/toinen/25&28

-kristinamom83/toinen/27&30

9.4

-Naanuli/kolmas/26&30

10.4

-***murunen***/toinen/27 ja 32

-sportmama/kolmas/35 ja 34

-Groselha/ensimmäinen/25&28

11.4

-nisar/toinen/molemmat 34

-Katmandoo/eka yhteinen/30 ja 34

12.4

-minihattis/viides/molemmat 37

13.4

-Viivioskari/kolmas/28&29

-monicala/kolmas/kolmikymppisiä

-Irina/toinen/28&31

16.4

-pussieläin/neljäs/32&33

18.4

-villis86/toinen/molemmat -86

-Siriina/ toinen/30

-Lindaliina/ensimmäinen/23&24

-_Kurppa_/eka,(miehelle toka)/-88&-74

19.4

-Fourcats/neljäs/34&36

20.4

-ponityttö/ensimmäinen/28 ja 31

-äipäkkä/kolmas lapsi/32 ja 33

21.4

-shelley/viides/31&33

23.4

-Nannakoo/ensimmäinen/29&31

25.4

-Pikku punahilkka/toinen/34&38

26.4

-tauriana/kolmas/37 ja 38

29.4

-mimmu80/Ensimmäinen/30&31

???

-Nopputin/?

-Maiju84/kolmas/25&28

-nanna/ensimmäinen/20&21

-malluna/?/28&30

-Kerttu11/toinen/29&33

-haizuli

-Qtpie/toinen/25

Vierailija
56/106 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry Shellie:) Tarkoitus oli se jo aiemmin tännä copyta, mut se jäi. Kiitos, kun olet huolehtinut listauksista.

Pika kuulumisia yövuorosta. Huippaa ihan pirusti, ja pitäs syödä kans säännöllisesti. Pe sitten neuvola , kivaa. Paino ei ole noussut, kun oon koittanut liikkua ja ei oikein ole tehnyt mitään mieli.. Mutta ihan kauheet tunnekuohut on. Säälin miestä ja tyttööni:/ Oikeesti ihan kauheeta, kun kiukuttaa niin paljon ja suoraan sanottuna vituttaa välillä niin kaikki , vaikka kaikki onkin hyvin..:/ Pöh.

Mutta voikaa hyvin ja kuullaan pian

Krisse ja papu 8+5

Vierailija
57/106 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltsukka voi vielä lisätä tuohon teidän listaanne, että täällä on ensimmäisen lapsen odottaja, ikänä minulla ja puolisolla 25 molemmilla. Ja laskettu aika 25.4.

Vierailija
58/106 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkki-78 ilmottautuu myöskin listoille :). LA 13.4.2011, esikoinen, minä ja mies 31 v.

Vierailija
59/106 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ärsyttää tällä kertaa tämä palsta. sitä kirjoittaa kivan pitkän viestin ja siitä tulee näkyviin vaan murto-osa! muillekkin ilmeisesti käynyt näin. :(

miltsukka: me kerrottiin läheisille ystäville ja perheelle melkein heti. Siksikin, että ollaan myös kerrottu yirtyksestä ja että vauva saa tulla jos on tullakseen. luonnollisesti siis kerrottiin onnistmisesta!

Nyt töihin, vaikkei jaksais :/

shellie 10+3

Vierailija
60/106 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pansu 76: en loukkaantunut viestistäsi, arvasin kyllä että kirjoteltiin "päällekkäin" ja mun viesti jäi sulta lukematta.

Kiitos kaikille tuesta.

Jännittää ja pelottaa. On kyllä ihan outoa että miten hoitaja ei löytänyt edes kohtua. Mitään vuotoa minulla ei ole ollut vaikka vatsaan koskeekin, joten vaikea uskoa että mitään olisi pahasti vialla.

Noh, ei tämä tästä miettimällä parane. Jospa tänään olisi parempi onni mukana. Tulen iltasella kertomaan miten kävi.