Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toukotoiveet 2011 syyskuussa

Kommentit (493)

Vierailija
141/493 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivin myös joukkoon iloiseen; lauantaina 4.9. tuli ensimmäinen plussa! Ensimmäistä ootellaan intopiukeena, vaikkei tätä nyt vielä meinaa todeks ees uskoa :) Oireet alko jo siinä kp 10 tienoilla (kierto sekas pillereitten vuoks) kummallisella virkeysviikolla ja sieltä kp 14 saakka oon saanu nauttia tissikivuista, auts. Pahoinvointia on myös ollu vaihtelevasti, viimeset pari viikkoa seurana on ollu kuolemanväsymys, joka alkaa lounaan jälkeen ja kestää loppupäivän. Muitakin oireita löytyy, mut taian toistaseks jättää listaamatta, ku väsyttää :P Neuvola neuvoteltu ajalle 4.10 (sais olla jo!), nyt siis 4+6 :)

Nimimerkki: FluffyBunny

Iät: mie 25, miäs 23

Lapset: -

LA: Nettilaskurien mukaan 13.05.2011

Vierailija
142/493 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa FluffyBunny ja samoin muut uudet joille en ole vielä toivottanut =)

Kuulostaa Ötökkä hyvältä että vuoto on nyt ruskehtavaa, vaikka ihan varmasti huolestuttaa kovasti vieläkin. Olitkos menossa milloin nlaan? Tai uudestaan yksityiselle?

On: työpäivä tuntui tosi pitkältä, ravasin vessassa koko ajan ja söin vähän väliä, silti maha murisi kovaan ääneen lounasaikaan. Mulla muuten kans laskee verenpaine aina raskaana ollessa tonne 95/50 tietämiin ja kyllä sen olossa huomaa, tuntuu että on ihan tuulen vietävissä. Voisinkin töissä mitata tuon verenpaineen kun ei kotona ole mittaria. Sitä ei kukaan ihmettelis kun meillä muutenkin kaikki mittailee omia arvojaan välillä. Muuten noista oireista varmaan työkaverit arvaa kohta mikä on, kun meillä on naisvaltainen työyhteisö ja näihin raskauksiin on totuttu... :-p Nyt illalla oli taas 37,6 lämpöä ja flunssan oireet palannu, mutta taidan mennä huomenna töihin kun en kehtaa taas olla pois ja viikonloppu toisaalta ois mulla nyt vapaa.

Tulipas valitettua :)

Vauvamassu 6+3 lähtee taas syömään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/493 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäsin sinut esittelyihin

Ötökkä

Vierailija
144/493 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulostaako,hyvä :) neuvola on 28.9 sielä ei ultrata,vasta kuulemma joskus 11-13 viikolla pääsen kunnalliseen. Tarpeen vaatiessa yksityiselle,joka muuten maksaa 106e mutta on sen väärtti.

Ötökkä ja pippuri painuu pehkuihin kun nukahtaa istualteen,aamulla taas normi aikainen herätys.

Vierailija
145/493 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oireita rupee tulee sit kunnolla... maha sekaisin, paha olo ( meinasin aamulla oksentaa suihkuun), heikotusta ja kauhee väsy. Tuun illalla kirjotteleen lisää.. nyt pakko mennä sängynpuolelle...

Vierailija
146/493 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireita löytyy täältakin; olin suunnitellu vaikka mitä siivousta, kokkausta ja kaupoissa juoksemista vapaapäivälle, mut päivä onkin menny sängyssä valittaen ja syyllisyyttä potien. Päätä särkee ja yrjöttää, eli olo on ku pahimmassakin krapulassa. Kiitoksia tervetuliaisista!

takas sänkyyn ->

147/493 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottelen taalla millo porukka rupee kertoon ettei enaa oksta, sita ootellessa :D mielellani oisin ensimmaisten hihkujien joukossa!! :)

Oon tassa 2krt paivassa mittaillu verenpainetta..heh ja lapsetkin tulee heti viereen vonkaa "multa kanssa" :D

Tanaan ei ole oksettanut O.o mutta pitaa sanoa et heti ku juon kahvia ni rupee hiipiin sellanen pieni allotys, joten pitanee lopettaa senkin kittaaminen.

ja toiseksi, naamassa kaksi uutta finnia niiden vanhojen lisaksi, ma oon niin kauheen ruma :D mieskin kun jotain tahtoaan koittanu saada lapi niin rupee heittaan et puperteetti-ikasilla ei oo sanavaltaa,heh.

ihan mielenkiinnosta jos joltain loytyy paahtoleipaa kotoa, ihan tata vaaleeta niin voiko laittaa selosteen mita se sisaltaa. huvikseni tutkin pussia tanaan mika meilla oli ja sielta loyty jotain ihan hassua.

Vierailija
148/493 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pahat olot tais jäädä yhteen kertaan. Tosin eipä täl ruokahalul taida huonoja vointeja saadakaan (t. joku joka söi yöllä kokonaisen fazerin sinisen silmät kiinni ja melkein unessa). Ihan alan kohta epäilemään etten ookaan raskaana.:)

Aamu alko taas kympin vaunulenkillä, kun esikoinen saatiin saatettua eskariin. Koko päivä on kummallisesti väsyttäny ja kun kävin viikonlopun ruokaostoksilla, niin meinasin nukahdella rattiin. Ne on ne hemot. Oon ihan varma, että pääsen pian niissä taas alle sadan. Mut tuo rautalääkitys saa niin oksettavan jälkimaun suuhun, että en kyl aio ottaa yhtään semmosta ennenkuin oon varma, et on pakko..

Työ muuten joita oksettaa: cittarissa näin semmosen suklaarasian näkösen laatikon kantolan valittuja suolaisia voileipäkeksejä. Niitä laatikoita oli juustohyllyn vieressä. Ja siellä on hauska valikoima erilaista purtavaa. Semmoin loota ois varmaan kiva yöpöydälle-> pureskelee yhden keksin siinä sängyssä samalla, kun heräilee, niin pitäs kuvotus ainakin lieventyä huomattavasti.

Kuituja kannattaa myös nauttia. Hyvä tyyli ois vaikka tehdä mustikkasmoothie soijamaitoon aamupalaksi (mustikassa on tosi paljon kuituja ja pellavansiemenet on kiellettyjen listalla). Tää pitäis tasata oloja.

Vierailija
149/493 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äääh, oon vieläkin vähän kateellinen teille, joilla on oireita. Tiedän, että tämä voi vielä kostautua, koska viikkoja on vasta niin vähän (rv 6 menossa), mutta haluaisin silti jonkinlaista tietoa masuasukista. Alan varmaan parin päivän päästä metsästelemään pienen sykettä sykemittarilla. Sydämen pitäisi kai alkaa sykkimään maanantaina.

Okei no, mulla teki kamalasti mieli jäätelöä, kun ajeltiin loppuiltapäivästä kotia kohti, mutta toisaalta mulla teki tuulimunan kanssakin mieli jäätelöä. Eli… puuh. Meidän tilanne on siitäkin kinkkinen, että en vielä pysty varaamaan neuvola-aikaakaan, kun muutamme kirjat toiseen kuntaan lokakuun alussa. Ostettiin oma koti kesällä, mutta vielä asustellaan kyllä tuleva talvi vanhalla paikkakunnalla töitten takia. Mutta siis virallisesti kuitenkin jo omassa kodissa, ja viikonloput. Täytyy vain odottaa lokakuuta. Ja tietty sitä, että jospa sitä jo toukokuussa asuttaisiin koko jengi (minä, mies, pikkukaveri ja kissa) omassa kodissa.

… ja okei, en ole ehtinyt kyllä hirveästi ”tarkkailemaan” mitään oireita, kun aloitin maanantaina uudessa työpaikassa ja olen kieltämättä aika liekeissä. Todennäköisesti tämä innostus laantuu viikkojen myötä (ja oireiden myötä), mutta tällä hetkellä odotan ensi viikkoa kuin kuuta nousevaa, jotta pääsen taas töihin ihanien opiskelijoiden pariin.

Amppari

Vierailija
150/493 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kaikki uudet! Täällä on niin kova kuhina että kun hetkeen ei pääse niin saa lukea monta sivua kuulumisia;)

Joku puhui kestoista...meillä kanssa kestoillaan esikoisen kanssa joka siis 2v. Musta kestovaippojen Mersu on ehdottomasti BumGenius! Pitää parheiten kaikista!! Mulla kyllä on Ronjaa ja Roopea, Ipanaa,sisävaippaa ja kuoria, myllymuksujen taskua jne., mut noi Bummikset ehdottoman luotettavia;) Nyt oon kyl jo ostanu kirppikseltä muutamia S-koon taskuja ja sisävaippoja, kun niitä mulla ei ollu;)

Si siitä pahoinvoinnista, Amppari pohti oireettomuutta...mulla ei ekasta ollu kun muutaman päivän lievää öllötystä ja sit se karmee väsymys, siinä kaikki! Ja hyvin meni;) Nyt lähinnä tuntuu vähän väliä et "maito nousee" rintoihin? Tuntu jo paljon ennen positiivisen testin tekoa, nii jase hirvee väsymys! Pelkään ihan hulluna et tulee pahoinvointia kun se vaikeuttaamun työtä ihan TAJUTTOMASTI!

Voimia kaikille pahoinvoinnin kanssa painiville!

Taide ja myyrä 4+5 (ehkä)

Vierailija
151/493 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kyl sitte ötökällä myös on ollut vaikee päivä. Aamulla nukuin pommiin,olin laittanut kellon kiinni ja jatkanut nukkumista X) Onneksi mies oli kultainen ja vei lapsukaisen hoitoon niin olin minuuttia ennen töissä kun piti leimata,oikeesti pitäis leimata jo viimeistään 5 vaille sisään,että ehtii. Sitten en syönyt niin yrjötti,järkkyä...onneksi meidän firma tarjoaa niin paljon hedelmiä kuin jaksaa syödä joten minä vetäsin aamusta mandariinin,leivät kahvilla (kahvi jäi parin suullisen jälkeen kuppiin kun alkoi kuvottamaan),sitten oli tunnin hyvä ja taas alkoi yrjötys ja siihen päälle vuoto joka oli rusehtavaa (anteeksi jos jotain yököttää),ehdin vasta klo 12 lounaalle niin oksetus oli jo aika kovaa siinä vaiheessa,en saanut oikein syötyä,mutta onneksi sen verran että helpotti hetkeksi,sitten vahingosta viisastuneena vedin limpparia (joka muuten auttaa mua oksetukseen) ja yhden ompun. Töistä tulessa oksetti taas eikä siihen meinannut auttaa mikään,ulkoiltiin miehen kanssa niin nyt vähän voin paremmin....hyi yöks.

Kumma kun on hirvee nälkä vaikka olen mielestäni aika hyvin syönyt.

Onko muilla hajuista kuvotusta? Minä joka rakastan kahvia niin se haju kuvottaa aivan älyttömäst samoiten jonkun työkaverin hajuvesi. Hajuveden tuoksu sai melkein oksennuksen suuhun...

Väsymys on vaikka muille jakaa...nukahdin eilen illalla lapsukaisen sänkyyn kun laitoin vaan vähäksi aika maate kun hän leikki. Heräsin kun hän minua herätteli,äiti miksi nukut jo ja miksi minun sängyssä ;)

Ötökkä ja pippuri (timjami) 6+4

152/493 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa olla keskenmeno tulossa tai sit tullut jo... tuhruvuoto alkoi iltapäivällä ja nyt vuodan jo ihan reippaasti. selkäkivut on myös aika kovat. lääkäriin en pääse. eivät voi kuulemma tehdä mitään. jos kivut pahenee niin pitää ottaa yhteyttä uudestaan, voi kuulemma olla kyse jostain pahemmasta. MIKÄ MUKA VOISI OLLA TÄTÄ PAHEMPAA! ei tainnut jaksaa meidän toukkaa kasvaa enää.

Anttuli ja tänään olis ollut toukka 6+5

Vierailija
153/493 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi eikä Anttuli :(

Pääsetkö yksityiselle,sinne minä pääsin.

Toivotaan,että olisi väärä hälytys. Minulle lääkäri sanoi yksityisellä jos vuotaa paljon niin pitää tulla uudestaan ja tutkitaan,voi olla että silti raskaus ei ole mennyt kesken.

Jaksuja sinne ja tuplahalit

Vierailija
154/493 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei!!! Soita päivystykseen ja sano ettet pysty enään odotteleen!! Pakkohan niiden ottaa sinut vastaan!! Toivottavasti kaikki kuitenkin olisi vaaratonta! Voimahalaus!!!

Vierailija
155/493 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttuli nyt heti johonkin lääkäriin tarkistuttaan... Pidetään peukkuja pystyssä jos vaikka olisi väärä hälytys.

Tervetuloa uudet.

Itse ole tänään ullut todella itku herkkä ja itkenytkin kerran kunnolla.

Mutta nyt kyllä huolestuttaa Anttulin vointi? Kerro heti huomenna olostasi.

Vierailija
156/493 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia Anttuli. Toivottavasti kyseessä on väärä hälytys. Yritä päästä sinne lääkäriin,ei ne voi noin törkeitä olla siellä. Täälläkin on peukut pystyssä sinulle ja pikkuiselle.

157/493 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Anttuli...aivan kamala tilanne sullakin, toivottavasti kaikki sujuu hyvin. toivoa ei meneteta.

Paljon Jaksuja ja toivottavasti paaset nopiasti laakariin!!! kourallinen viel pikaliimaa sulle varmuudenvuoksi :)

Vierailija
158/493 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En o sitten nukkunu tänäyönä yhtään.Toivottavasti kohta rupeis väsyttään.

Vierailija
159/493 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki: kolmas kerta toden sanoo

Iät: 31 ja mies 35

Lapset: 2kpl -03ja-05

LA: 22.5 (nettilaskurin mukaan)

160/493 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette aivan ihana porukka, kiitos