Ihminen on laumaeläin. Kuka kehtaa kohdella naapuria rumasti, ettei koskaan tutustu?
Kommentit (28)
No kun ei sille yksinolevalle kelpaa itseään vanhempi varmaan kaveriksi tai nuorempi. Oma ikä kelpaa. Ja naapurit keskenään hyvin erilaisia, kun toinen puhuu ja toinen autisti, moni haluaa yksityisyyttä. Eri elämäntilanteet. Ei tuolla viitsi rimputtaa ovikelloa ja kysyä että alak sä kaverix, näytät siltä et tarviit kaweria. Minäkin etsin yksityisyyttä.
Mikä kuka on naapuri? Kilometrin säteellä olen tutustunut kaikkiin, kauempaa vähemmän. Joku sana vaihdetaan kun nähdään ja vastaan ajaessa käsi nousee.
En TODELLAKAAN ole tutustumassa ulkomaalaisiin vaikka seinänaapureinani niitä kärsisinkin.
-helsinkiläinen.
N*kke joutaa leirille kommarin seuraksi.
Ei mulla muuta.
N e e k e r e i d e n ja m u s l i m e i d e n kanssa ei ole mitään yhteistä.
Ei tarvitsekaan tutustua. On molemmille osapuolille parempi, jos pidät vain huolta omista asioistasi.
OKT asujana tunnen hyvin rajanaapurit käytännön syistä. Loput sellaisia ei-kiinnosta -kategorian tyyppejä.
Eli rinnastatko ruman kohtelun tutustumattomuuteen?
Tiedän naapurini. YH-perhe, pari mamuperhettä, pari yksittäistä miestä.
Pyrin välttelemään. 2 vuotta OKM papereihin. Sen jälkeen se on pois Malmilta. En katso taakseni.
Vierailija kirjoitti:
Pyrin välttelemään. 2 vuotta OKM papereihin. Sen jälkeen se on pois Malmilta. En katso taakseni.
OTM-papereihin...
Vierailija kirjoitti:
Ihminen pärjää myös yksin. Lauma voi olla haitallinen.
Aijoo, elämän tarkoitus on olla yksin.
Eiku…
Miksi pitäisi tutustua naapureihin? Kohteliasta on tervehtiä vastaan tullessa, se riittää. Ystävät löytyvät ihan muualta, kuin naapureista.
Vierailija kirjoitti:
Ei pärjää. Menepä alastomana erämaahan ja yritä selviytyä ilman muiden ihmisten apua hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pärjää. Menepä alastomana erämaahan ja yritä selviytyä ilman muiden ihmisten apua hengissä.
Olen ollut 3kk. Selvisin hyvin.
Kuukauden reissuja teen kesälomalla jatkuvasti.
Jos osaa kalastaa ja (sala)metsästää, ei ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
N*kke joutaa leirille kommarin seuraksi.
Ei mulla muuta.
Hyvin sanottu!
Vierailija kirjoitti:
Asuin itse kylterinä Tapanilassa Stadin kämpässä 00-luvulla. Sain kämpän ennen opiskelujen aloittamista.
Mietin todella usein sitä hetkeä, kun opinnot on lopussa ja pääsee koulutusta vastaavaan duuniin. Lopulta se tuli.
Ostin 1.oman asunnon Ullanlinnasta. Myöhemmin parisuhteen myötä myin sen ja nyt asutaan omassa talossa Espoossa, lähellä meren rantaa.
Voin todella samaistua tuohon tunteeseen! Hyvää on tulossa!
Parempi pysyä erillään tulee niitä heippalappuja ilman tuntemistakin kun pikku ukot näyttää heiluttavan hänen jalkojaan mikähän seuraavaksi heiluu.