Toukotoiveet 2011 syyskuussa
Kommentit (493)
Paljon tsempia sinulle talle paivalle ja olen huojentunut puolestasi, etta sait aikaisemman ajan!! Tuntuu niin kurjalta puolestasi, itse kiipeilisin kylla pitkin seinia tuossa tilanteessa. Ei silti meneteta toivoa.
Meilla tosiaan oli ultra 6+2?paivalle merkitty ja oli kylla kiva kuulla pienta sydanta!miten joku joka on kuin katkaravun pienoismalli voi kuulua aanet jo :D Suosittelen kylla.
Sain pahoinvoinnin loppumaan mehujaalla ja nykyaan kun pitkin paivaa on tullut yrjo kolkutteleen ovelle niin napannut mehujaan suuhun ja heti parempi olo, kannattaa kokeilla :) Tosin ajattelin itse ruveta tekeen mehujaata...ei innosta noi lisatyt sokerit ja lisaaineet kaloreista puhumattakaan.
Ma olen ruvennut nakemaan painajaisia, siita kuinka mies pettaa ja jatan hanet :D kamalaa, mutta kai se on aina se normaali pelko mika on kun raskaana on...ajattelee mita kaikkea kamalaa voi tapahtua. Viime raskauksissa nain aina eroottisia unia..hahah niita odotellessa siis! :D
Ilmottautuisin myös mukaan. Äkkiä vaan perustiedot kehiin ja illalla jatkan. :D
Elikkä 25v olen, mies myös. Lapsia on kolme -04, -07 ja -09. La on joskus 14.5 ? tietämillä. Alkuraskauden ultraan olen menossa kolmen viikon päästä, selviää sitten tuo la tarkemmin. :)
Testin tein tossa maanantaina ja vahvaa plussaa näytti :) Mukana siis toukokuisissa ja rv ois nyt 5+2, la neuvolasta annettuna 9.5. Ajan sain vasta 10. viikolle, grr...Eli lokakuulle pitäis jaksaa oottaa, saa nähdä teenkö saman kuin esikosta ja menen yksityiselle ultraan..Oloja on: huippausta, pahoinvointia, rinnat turpeena ja masu myös. Mullakin tuota maidontuloa on, lopetin imetyksen kesäkuun alussa niin ensin epäilin sitä syyksi mutta vahva plussa tuli niin piti ajatella ihan muuta ;)
Meillä ennestään tyttö, syntynyt 08/09 eli juuri vietimme 1-v. synttäreitä.
Itse oon 24 v ja mies 27.
Hieman opettelua vaatii tämä keskustelupalsta, älkää siis ihmetelkö jos mun viestin on hie-man outoja ;)
Kaikille ihanaa odotusaikaa ja tarrasukkia paljon! :) Ihanaa jakaa näitä oloja edes "jonkun" kanssa kun ei vielä tohdi muille sanoa ja mies ei varmasti jaksa kuunnella mun höpötyksiä oireista ja "onkohan tää nyt sitä tai tätä..." :D
Kait sitä täytyy uskaltaa tälle puolelle siirtyä,vaikka se hieman outoa onkin. Sama "vika" kuin muutamalla muullakin,että mieli tekisi vauvasta jo puhua,mutta ei kuitenkaan siitä livenä halua vielä kertoa. Yhdelle tosi hyvälle ystävälle asiasta sanoin,mutta enhän voi hänenkään kanssaan asiasta koko ajan jauhaa. Mies tekee meillä reissutöitä,joten ei hänkään ole täällä kuuntelemassa.
Oireita ei vielä pahemmin ole,"menkkajomotus" on jatkunut viikon(olikin sitten aivan muuta jomotusta),rinnat vähän kasvaneet ja pikkuisen arat. Väsymystä ja pahaaoloa odottelen kauhulla,viime raskaudessa oli välillä olo aika hirmuinen.
Niin tiedot:
Otra
Molemmat 28v
tyttö-06 ja poika-08
LA 16.5 nettilaskurin mukaan
Mä ajattelin tulla teidän joukkoon kun tänä aamuna tein vahvan plussan! Viime kuussa sain keskenmenon mutta nyt toivon ja uskon että tämä pikkunen pysyy mukana :)
Oireista sen verran et itselläkin ollut mahan polttelu ja kutinaa. Nännit ovat arat ja menen ylikierroksilla. En saa nukuttua kun oon niin pirtee. hih. mutta tuun myöhemmin löpiseen enemmän :)
Nimimerkki: Mörri87
Iät: minä 23 ja mies 26
Lapset: -
La: 16.5.2011 (ainakin netissä tehdyn laskurin mukaan)
tällä hetkellä 4 plus 2
Teretulemast kaikille uusille :) rupee olee porukkaa jo paljon kasassa ja hyva niin! Paljon Tsemppia kaikille ja muutenkin vain kaikkea positiivista.
Nimimerkki:touko11
Iät:minä 29 mies 32
Lapset: 07, 09
LA:2.5
Nimimerkki: arktinen ampiainen
Iät: minä 26, mies 24
LA: 12.5.
En kyllä ole aivan varma tuosta lasketusta ajasta, kun kierto ei ole ehtinyt tasaantua sitten sairaalareissun ja tyhjennyksen. Laitoin nettilaskuriin kierron pituudeksi 29 päivää, mikä oli joskus ennen muinoin. Sittenhän se myöhemmin täsmentyy.
Ostin tänään töistä tullessa uuden testin. Anttulin tapaan harmittelin, että täkäläisissä apteekeissa ei ole kuin suurinpiirtein yhtä lajia. Tavoittelin digitaalista testiä, mutta sain tavallisen viivatestin. Sunnuntaina tuli hyvin hyvin hyvin heikko plussa, ja toivoisin, että tänään keskiviikkoa viiva olisi jo vahvempi. Aamulla olisi tietysti varmempi testata, mutta en taida malttaa odottaa niin pitkään.
Jeps, huomiseksi ei tarvitse suunnitella tuntejakaan, joten saa ottaa illan rennosti.
Niin, ja onnea kaikille päivän aikana kirjoittaneille uusille!
Amppari
*muoks* Joo, aika selkeät kaksi viivaa. Eli mukana ollaan :)
Tervetuloa joukkoon ja onneksi olkoon! :)
Tervetuloa ja onneksi olkoon! :)
Meillä kanssa esikoinen on menossa ensi vuonna kouluun.
On se kumma mitä kaikkea hormonit pistää päähän :D Eroottisia unia ja kaikkea... Mut täytyy sanoo, et synnytyksen jälkeen erotiikka on niin kaukana arjesta, että kannattaa kyl ottaa siintä erotiikasta kaikki irti nyt sitte raskausaikana! :))
Tuossa siis ultrattu vauvan alku! :0 Hitsi, kun miettii kuin kamalan nopeasti se tuosta lähtee kasvamaan...
Tervetuloa ja onneksi olkoon!
Itsekin olen ensimmäistä kertaa tsemppiryhmässä mukana. :)
Hyvää päivää ja tervetuloa sekä onneksi olkoon! :)
jos haluat että lisään sinut esittelyyn niin ilmoittelehan.
Ötökkä
Oon taalla roikkunu kokopaivan odottamassa mita sinulle ja mahalle kuuluu, ollut mieli maassa puolestasi kokopaivan.
Minä myös taustaillut jo muutaman päivän ja nyt päätin itsekkin liittyä mukaan.
Meillä tämä raskaus tuli hieman yllätyksenä, kylläkin ihan positiivisena. Kolmannen lapsen hankinnasta on ollut puhetta, mutta ajankohta hieman yllätti. Toisaalta, mikäpä voisi olla parempi ajankohta kuin tämä kun esikoinen aloittaa syksyllä koulun.
Oireita ei juurikaan ole muuta kun että tissit järkky turvoksissa ja puristettaessa tulee maitoa...ikinä ennen ei ole tullut tippaakaan raskausaikana. Myös vatsaa turvottaa ja tuntuu että kaikki housut puristaa päällä. Molemmista edellisistä raskauksista ole onnistunut kerryttämään reippaasti yli 20kg (kaikki lähtenyt kylläkin helposti pois)tällä kertaa aion tehdä kaikkeni että painonnousu pysyy kohtuuden rajoissa...Neuvolan varasin jo mutta aika vasta 3viikon päästä, tylsää tämä odottaminen!
Nimimerkki: ~Vadelma~
Iät:27 ja 29
Lapset: -04 ja-07
LA: 2.5 (tai jotain)