Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toukotoiveet 2011 syyskuussa

Kommentit (493)

Vierailija
481/493 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sitten se pahaolo tulikin takaisin,ja kauhee väsymys ollu koko päivän ja lisäksi siihen vielä päähän koskee.Mä kyllä ihan hyvällä omalla tunnolla vedän noita särkylääkkeitä.Hohhoijaa.Nyt ei kyllä huvita,tekis mieli painua peiton alle makaamaan ja olla siellä niin pitkään et tää pahoinvointi aika menee ohi...

Neuvolakin siirtyi maanantaille.

Meidän kuopukselle on tullut "itse" -ikä,ei saa auttaa portaissa,ei saa syöttää,ei pestä hampaita, eikä mitään muutakaan,vaikka se sitä apua tosiaanki tarvitsee.Huutaa vaan että ite,ite eikä anna koskea :D hassuja nuo puolitoista vuotiaat...

pikkukolmonen 6+5

Vierailija
482/493 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinvointirannekkeesta minäkin olen kuullut vaan positiivita,mutta kokeilehan ja kerro sitte meillekin kui kävi.

Vointeja sinne

Ötökkö ja Eetu-pippuri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/493 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ihmeessä saikkua,ei sitä tuonoloisena töitä voi tehdä. Jaksuja sinne.

Meidän vähän yli 4v:llä on ihan mahdoton minä itte vaihe. Se kyllä kiristää hermoja ja paljon,HUOH

Vierailija
484/493 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut voi poistaa tästä listasta.

Viikon verran oli pienen pientä vuotoa pyyhkiessä ja tänään työpäivän aikana meni sitten lopullisesti kesken. Huomenna ois ollut varhaisultra, jossa oisin varmistellut, että kaikki on ok.

viikkoja oli 6+5, eipä tässä muuta kun uutta matoa koukkuun. Onneksi ei oltu kerrottu muutakuin yhdelle kaverille, ei tarvi koko suvun sympatioita kestää. Parempi kun voi töissäkin olla niin kuin ei olis mitään käynytkään.

Aika parantaa haavat....

Yksi hyvä puoli on se, että tämä viikon jatkunut epätietoisuus loppui, vaikkakin pahimmalla mahdollisella tavalla.

Ei muuta kuin huoletonta ja pulleaa odotusta kaikille toukotoiveille. Ei millään pahalla, mutta en halua teistä seuraa keskenmeno-palstalle....;)

Vierailija
485/493 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni, kolmas kerta toden sanoo, tuo aika parantaa haavat on niin totta. Sitä ja rauhaa surra toivon sinulle nyt...

Pariton sukka: nää on myös mun sydäntä lähellä, vaahtoan mielelläni välillä ja yritän nyt vaihtaa aihetta vähäks aikaa :D

ON: Kaamee infektio-astman paheneminen menossa, yskin koko ajan ja oon ihan ryytynyt...kohta nukkumaan

Vauvamassu 9+1

486/493 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku et tolleen kavi. paljon tsemppia ja todellakin uutta matoa koukkuun!

487/493 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavin tas paivalla extemporena kampaajalla ja sanoin et oon niin kyllastynyt mun hiuksiin et haluan jonkun uuden tyylin. no se vaan kerrosti hiuksia ja heitti jakauksen toiselle puolelle...vittu et vitutti... no ei maksanu ku 15egee, mut kuitenkin. aina sama homma, vaikka pyytaa ja sanoo et saat vapaat kadet ja tee jotain kivaa niin ei. ois tehny mieli kavella naapuri kampaajalle ja sanoa sama juttu :D hih.

Vierailija
488/493 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivä tänään :) pariin otteseen on tullut kuvotuskohtauksia mut nyt ihan hyvä olo.

Aamulla käänsin kylkeä sängyssä ja jossain häpyliitoksessa paukahti,ei sattunut mutta ihan selvä ääni kuului.Ei kai vaan ala jo nyt paikat löystyä,mulla on oli viimeksikin ihan kauheet liitoskivut jo puol välistä raskautta.Välillä ei pystynyt kävelemäänkään :/

Ötökkä: Niin mä olen ihan kotosalla lasten kanssa,en siis töissä.Sen takia onkin nyt helpompaa tän huonon olon kanssa kun väsymys ja stressihän tuntuu sitä pahentavan.Viime raskaudessa olin vielä töissä ja oli tosi vaikeeta sen olon ja väsymyksen kanssa yrittää jaksaa.Enkä mä sitten jaksanutkaan vaan jäin töistä pois.

Mietin tuossa jo ostoslistaa,pinnasänky,turvakaukalo autoon... :)

Vaatteita kyllä riittää,niitä ei tarvii shopata.Mut kyllähän niitä tulee kuitenkii ostettua kun ne on niin ihania :D

Meidän 4v tyttö lähtee huomenna mummon kanssa korvakoruja laitattamaan,saa nähdä vieläkö paikanpäällä uskallusta riittää :)

Pikkukolmonen 6+5

Vierailija
489/493 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni tapahtuneesta ':(

*hali* voimia Teille.

Tottakai poistan listalta.

Ötökkä

Vierailija
490/493 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi vaihtui joten vaihtakaamme uuteen pinoon :D

Vierailija
491/493 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä että olet jo kotosalla valmiiksi :D

Joo kyllä sitä kaikkee keksii mitä pitää hankkia

ötökkä

Vierailija
492/493 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tulin kuulumiset kirjoittamaan nopeasti, kun poika huutaa jaloissa kokoajan niin tulen uudet jutut lukemaan myöhemmin...

neuvolassa siis kvin viikot 9+5 ja syke löytyi =) +140 . ei siis vielä kuulunut mutta tuli laitteelle lukema. ja muutenkin kaikki hyvin. verikokeet ensiviiikolla ja ultran varaus.

lakin itse netissä la. ja heitti sitten aikapaljon, terkkari kattoi kiekosta että olis jo 1.5, mutta ultrassa se sitten selviää.

nyt odotan miestä kotiin, että lähtee takiaisen kans ulos niin pääsen siivoon=) tulen illalla lukemaan uusia juttuja.

hyvää viikonloppua

Vierailija
493/493 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva kuollut n. vko sitten.

4. epäonnistunut raskaus.

Ei auta itku markkinoilla.

mut pistää miettimään et mitä pahaa mä olen tehnyt ansaitakseni tämän.