Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotitesti sukupuolen selvitykseen

31.08.2010 |

En tiedä, mikä minuun meni, mutta tilasin tälläsen jenkkihömpötyksen... :-D

Onko kukaan muu kokeillut tätä? Pitäis olla reilu 80 % varma. Kysyin tästä lääkäriltä, joka sanoi että testi on ihan tutkittu ja luotettava, jos sen tekee oikein.

Tuun sitten kertomaan kuinka kävi, kun oon tehnyt testin + sukupuoli ultrassa selvillä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/21 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkki-78, kiinnostaa ihan uteliaisuudesta ootko jo tehnyt testin ja onko ultrassa saatu sama tulos?

Meinasin itekin yliuteliaana tilata tuon saman testin, mutta pidin liian kalliina..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tehnyt testiä, ajattelin odottaa ensin np-ultraa ja varmistua, että vauvalla on sukupuolesta riippumatta kaikki kunnossa. Testi tosiaan oli sen verran hintava, että ei viitsi toista tilata "seuraavalle kerralle", jos ultrassa vaikka onkin ikäviä uutisia... Tuun kyllä sit kertomaan :). Eka ultra on parin viikon sisällä, kutsua odottelen.

Poikaoireita mulla on ollut enemmän. Pahoinvointia on ollu tosi vähän eikä oksentelua ollenkaan. Iho ja tukka hyvässä kunnossa, suolaista ja "kunnon ruokaa" tekee mieli enemmän kuin makeaa (vaikka olen normaalitilassa oikea karkkihiiri). Myös yhdynnät ajoitettiin +/- yksi päivä ovulaatiosta. Toisaalta taas mulla on vähän sellanen olo, että tulis tyttö. Hitsi, kun vielä ei moneen viikkoon saa tietää, ei malttais odottaa :).

Vierailija
4/21 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin tilasin tuon testin ja tarkoitus tehdä viikon päästä kun pitäisi testin mukaan näkyä. saa nähdä pitääkö sitten paikkansa. odotankin mielenkiinnolla koska olet tehnyt ja mitä näytti. ja tietysti sitten myöhemmin että pitikö paikkansa :)

Vierailija
5/21 |
01.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka. Mä teen testin huomenna aamulla. Np-ultrassa on siis nyt käyty (alkuviikosta) ja kaikki oli oikein mainiosti. Halutaan kuitenki miehen kanssa tehdä testi yhdessä, joten siks odotettiin viikonloppuun. Tuun sit kertomaan, miten kävi :).

Rakenneultra meillä on vasta marraskuun lopussa, joten aika pitkään joutuu odottelemaan lääkärin arviota sukupuolesta. Ellei sitten sännätä jo etukäteen yksityiselle :).

Vierailija
6/21 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on testi tehty ja se näytti ihan selvää poikaa :) !!! Olisipa näin, meillä molemmilla nimittäin on toive pienestä pojasta... :)

Testin kanssa oli kyllä vähän hankaluuksia: kissa pirulainen tuli sotkemaan hommaa ja vei testin kanteen kuuluvan tarran mukanaan. Onneksi sain nopsaan napattua sen takaisin, eikä se muutenkaan varmaan tainnut olla testin olennainen osa.

Aika jänskää oli seurata testin valmistumista. Ekan minuutin aikana näytti, että tulos olisi tyttö, kun neste näytti jäävän oranssiksi/pissan väriseksi (joka on siis tytön merkki). Sitten parin minuutin päästä näytti testin toiselta puolelta tyttöä ja toiselta poikaa, ja lopulta litku oli muuttunut (testiajan puitteissa) ihan selvästi vihreäksi eli pojan väriseksi.

Toivottavasti tulos pitäisi paikkansa! Toisaalta pitää nyt yrittää hillitä intoa ja muistaa, että se saattaa näyttää myös väärin... Se selviää sitten parin kk:n päästä :) !

Tule Nannuli sitten myös kertomaan, kuinka testin ja ultran kanssa kävi :).

Vierailija
7/21 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sepäs kiva että näyttäisi pieni poika tulevan, niin taisit vähän itsekin arvata. tietysti vielä varauksella jos ei olekaan toimiva testi.itse ajattelin tehdä testin ensi viikon loppupuolella. saa nähdä mitä sitten näyttää.. meillä on jo vuoden ikäinen poika joten toisaalta olisi sisko kiva mutta veljen kanssa olisi varmasti vielä mukavampi temmeltää ettei sinänsä väliä mutta uteliaisuus voittaa jo tässä vaiheessa. kerron sitten mitä meille näytti :)

Vierailija
8/21 |
02.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hulluuksissani tilasin kyseisen testin jo silloin kun en vielä raskaana ollutkaan.

Tein testin aika aikaisessa vaiheessa, mutta kuitenkin suositus ajan sisällä.

Mielestäni testiä oli hieman vaikea lukea. Testi ajan umpeuduttua tulos oli hieman epäselvä ei oikein vihreä eikä oikein keltainenkaan, mutta sitten kun oli vähän mennyt yli sen 5min niin tulos oli mielestäni selkeä poika.

Päättelin siis testin tulokseksi poika.

Ja rakenneultrassa ultraaja veikkasi poikaa kun jalkojen välissä jonkun nappulan näki heilahtelevan.

Jos ei rahasta ole kiinni niin minusta tuo testi on ihan hauska, mutta itse en kyllä vielä tuolla testillä luottanut sukupuoli arvioon. =)

Onpa hauska nähdä miten teidän testit sitten pitävät paikkaansa. =)

Sirppana rv 23+6

Vierailija
9/21 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillekin tuli poikatulos. oli semmoinen savunvärinen eli selvästi myös poika. eli pikkuveljeä odotellaan ainakin testin perusteella :) katsotaan sitten joulukuussa jos tulos ultrassa sama. jännä että kaikille tulee poikatuloksia mitä muistakin palstoista lukenut. saas nähdä pitääkö ollenkaan paikkansa vai näyttääkö aina poikatulosta..

Vierailija
10/21 |
07.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä lukenut tyttötuloksistakin, ja ihan paikkansa pitäneistä :). Ohjeessa sanottiin, että joku lääke (en muista mikä) aiheuttaisi poikatuloksia. Mulla nesteestä tuli muuten ihan tumman vihreetä.

Ei kyllä millään malttais odotella sitä rakenneultraa.. :)

Vierailija
11/21 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seikkailin netissä etsimässä lisää kokemuksia tuosta testistä, enkä oikeen tykännyt kaikesta löytämästäni... Kuulemma testi näyttää herkästi poikatulosta, vaikka odottaiskin tyttöä. Jos saa tyttötuloksen niin se on "varmempi" - kuulemma testi näyttää aina poikaa, jos jokin menee pieleen tai testi on esim. viallinen.

Eli löysin myös jonkin verran sellaisia kokemuksia, jossa testi oli näyttänyt väärin. Alkaa tuntua, että ehkä olis pitäny jättää testaamatta.. Jotenki sitä jo vähän tuudittautui testin tulokseen eli siihen, että todennäköisemmin olis poika tulossa. Vaikka yritin kyllä pitää mielessä, että voi mennä metsäänkin! Pitää vähän muuttaa asennetta nyt ja ajatella koko testiä hupimielessä.

Eräällä äitipalstalla oli muuten perustettu 14 naisen porukka, joka testasi tällä testillä tulevan vauvan sukupuolta. Tulos: 11 oikeaa tulosta, kaksi väärää ja yksi viallinen testi.

Vierailija
12/21 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin no mäkin kun rupesin oikein katselemaan toisten kokemuksia niin pisti silmään kun kaikille poikatulos että voiko olla sattumaa. sitten löysin vielä kirjoituksen kun joku teki vko 16 jolloin varsinkin pitäisi näyttää oikein. näytti poikaa ja oli väärin. hän kirjoitti vielä että testin kehittivät 2 teksasilaista kotiäitiä ja tosissaan olisi vähän humpuukia.. sitä en löytänytkään jossa 14 naista testasi. oliko heillä molempia tuloksia? no tosiaan hupimielessä itsekin tein mutta harmittaa silti jos ei testissä ole oikein mitään perää..

Vierailija
13/21 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oliko molempia tuloksia, uskoisin että noin isolla otannalla olis ollu sekä tyttöjä että poikia. Ja tosiaan synnytyksen jälkeen sitten oli testitulokset todeksi havaittu. Mutta, kuten sanottu, varauksella pitää suhtautua... :)

Vierailija
14/21 |
17.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiinnosta kyselen jokos on selvinnyt pitikö testi paikkansa?

Vierailija
15/21 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultra on viikon päästä, joten vielä pitää hetki jännittää :). Poikaoireet tosiaan on päällänsä, mutta jotenki silti itsellä sellanen olo, että siellä saattas ollakin tyttövauva. Tulen kyllä sitte kertomaan :) !!

Vierailija
16/21 |
24.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Todella kiinnostava tuo testi! En ollut kuullutkaan moisesta :) Nyt menossa 6+ viikot ja ensiviikolla olisi ultra että onko siellä joku asukki. Peukkuja pidetään pystyssä kun mahaan sattuu ja hieman huonoa oloa ruvennut olemaan lähinnä iltaisin mutta myös aamulla joskus..

Miten testi tehtiin?

Vierailija
17/21 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ultrassa käyty tänään ja meille on kyllä tulossa tyttö. Eli ihan huuhaata oli tuo testi. Eipä tartte enää moiseen rahaa tuhlata, jos tässä joskus vielä lisäännytään. En siis kenellekään suosittele.

Edelliselle kirjoittajalle: testi tehdään purkkiin pissaamalla. Pissa sekoittuu johonki aineeseen ja muuttuu joko oranssiksi (tyttö) tai vihreäksi (poika). Mulle testi siis näytti selvää poikaa, ja tein sen takuuvarmasti oikein. Mutta toisin kävi.

Vierailija
18/21 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelinkin että on varmasti huuhaata kun niitä poikatuloksia vallan tulee. purkeissa on varmaan valmiiksi aineet tyttö tai poikaväriä varten ja on tuuria kumman saa. meneehän se aina 50 % oikein niin monet luulee tulosta oikeaksi jos sattuu oikean saamaan.. no itsekin odotan omaa ultraani periaatteella että voi olla sitten kumpi vain kun testiin ei luottamista. toivottavasti ette ehtineet jo liikaa ajatella vauvaa poikana ettette pettyneet :(

Vierailija
19/21 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kuvittelin valmistautuneeni siihen, että tyttökin siellä voi olla tulossa. En sitten ilmeisesti kuitenkaan ollut valmis, koska aika isolta pettymykseltä se tuntui.

Nyt parin päivän jälkeen ajatukseen alkaa jo tottua ja varmasti ehdin vääntää ajatukset toiseen malliin ja innostua synnytykseen mennessä. Ihan yhtä ihana se tyttö varmasti on, toivotaan vaan että kaikki menee hyvin ja vauva syntyy terveenä :).

Vierailija
20/21 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultra vahvisti että odotamme tyttöä että semmonen humpuuki testi..