Toukotoiveet 2011 syyskuussa
Kommentit (493)
kerron nyt vielä tarkemmin.
Eli siis juuri tulin sairaalasta. keskeytynyt keskenmeno oli tuomio. huomenna lääkkelliseen tyhjennykseen. sikiö oli lopettanut kasvunsa perjantaina eli 8+3. kohtu edelleen kiinni joten lääkkeillä joudutaan käynnisymään. olo on niin epätodellinen. sattuu vaan niin kauheasti etten ole varma selviääkö tästä ikinä.
Toivon teille muille kaikkea hyvää!!! ja pitäkää ne pikkuiset matkassa!
tarkoitin siis että kehitys oli loppunut 8+0. tänään olis ollut 8+3
Paljon voimia Anttulille!
ON: Meillä oli tänään ensimmäinen ultra. Sydän löi hienosti pum pum. Sikiö vastasi täydellisesti viikkoja 7+2 eli laskettuaika on 14.5.
Olen niin onnelline tästä pikkuisesta, viimeksi meni kesken. Nyt pikku hiljaa alkaa iloitsemaan pikkuisesta. Vaikka kaikkeahan voi käydä.
En oikein osaa sanoa muuta kun, otan osaa. Suru on varmasti suuri!!! Onneksi teillä on toisenne! Voimia eteenpäin!
En oikein osaa sanoa muuta kun, otan osaa. Suru on varmasti suuri!!! Onneksi teillä on toisenne! Voimia eteenpäin!
Täällä mennä porskutetaan töiden merkeissä! Välillä tulee oksennusrefleksi, mut ei varsinaisesti pahaa oloa. Yritän uskoa olevani raskaana ja et kaikki on kunnossa, vaikka kaikki oireet puuttuu...paisti menkat:)
Mulla on neuvola vasta 13.10 ja ultra varmaan pari viikkoa siitä, joten sinne asti mennään sokkona!
Nyt pitää tehdä vielä töitä!
Taide ja Möyri 7+1
Todella ikava kuulla tuollaisesta ja nailla viikoilla missa itse kukin menee varmasti tuntuu pahalta, koskaan ei tieda mita tapahtuu :( Inhottavaa etta joudut menee viela hakemaan laakkeita...se on niin kamala tilanne. itsekin olen joutunut hakemaan ja kaikki oli hyvin kunnes ne pillerit ojennettiin kateen :( itkin ja itkin ja itkin, se vaan jotenkin pamahti silloin.
otokka: siis 40 egee liinasta, ei jumalauta :D millasia noi liinat oikeen on? ite ees koskaan oikeestaan nahnyt tai tutustunut asiaan, eiko sellaisen voisi itsekkin tehda?onko sulla jotain tiettya mallia tmv? voisin kysya kaveriltani joka kauhee liinafriikki, silla monesti on myynnissa tai tekee itse ;) voisin kysella hanelta noista.
nyt ma rupeen tarkistaa et oisko taal kellaan La 21.5 *raps raps* ku mulla on silloin synttarit,hih.suosittu paiva tuo...tai ainakin tiedan 4ystavaani jotka syntynyt samana paivana ja viel samassa sairaalassa :D
Anttulille iso rutistus, otan osaa suruunne!! varmasti hankalaa! voimia!
ON taalla melkeen kaikki jo kayny ultrassa tai neuvolassa jo, ja ma en oo viela edes pystyny varaamaan laakari aikaa, kun meilla ei viela ole vakuutuksia! huoh, ma kun en viela oikein ymmarra mitan taalla jenkkilassa naa hommat pyorii.. mut viikon parin sisalla hommataan noi vakuutukset ja sit paasee kurkkaan onkos vauvalla kaikki hyvin! en jaksais millaan oottaa.
janna kun esikoista odottaessa en kyl yhtaan ollu huolissaan et mita jos taa tulee kesken, maa olin jotenkin niin luottavainen (ja koko raskaus menikin ongelmitta), mut nyt tan toisen kanssa huomaan miettivani paljon enemman.. no toivotaan etta kaikki menee hyvin tassakin raskaudessa.
en tieda voiko 11kk vauva vaistota et ma oon raskaana kun tuntuu et toi haluaa koko ajan vaan olla sylissa ja hirvee hinku saada maitoa (imetan) koko ajan.. nayttaa silta et se tietaa, "et taa ei jatku ikuisuutta, nyt otetaan kaikki ilo irti" huh, rassaavaa valilla. toisaalta taas ihana vaan pitaa sita sylissa kun aikaa on, mut ihan koko paivaa ei kyl pysty :)
tammosta taalla.. on se niin ihana kattoo ku esikoinen opettelee kaveleen, kun muutaman askeleen ottaa ja tomahtaa pyllylleen :)
gerber and little one 8+4
jos joku muuten ihmettelee mun kellon aikoja ku kirjottelen taal, niin 10 tunnin aika ero on suomeen ;) en ma ihan nain aikanen aamulintu ole!
Anttulille suuri voimahali ja jaksamisia!
On: Nyt se kamala kuvotus ja etova olo sitte purkaantui oksentamisena...eilen illalla ja heti tänä aamuna oli ihan pakko oksentaa, kun tuntui ettei pysty muuten olemaan. Ei onneks kuitenkaan se esikoisen vatsatauti oo iskeny..se tästä vielä puuttuisi.. Nyt olen esikoisen kans kotosalla vielä tän päivän, huomenna taas töihin. Saas nähä miten sitten pärjää tän kuvotuksen kans..
leja ja murmeliini 6+6
paljon voimia suruun!
Joku täällä kyseli matkoista ja me ollaan ainakin reilun kuukauden päästä lähdössä hääämatkalle caribian merelle. Eipä varmaan paljon mahaakaan silloin vielä näy.
Oletteko muuten kertoneet kenellekkään odotuksestanne? Me olemme vanhemmille kertoneet, mutta muut saavat päätellä sitten ihan itse, kun olen yhtäkkiä raitistunut ja lopettanut tupakoinnin. Tupakan polton lopettaminen kävi muuten todella helposti. Lähinnä tuli paha olo, kun yritti polttaa, että se meni kerrasta poikki.
eilen jäi viestistä siis tietoja puuttumaan ;) kone tökki(tai minä ;D)
Nimimerkki: kolme
Ensiksi pahoittelut keskenmenon saaneille ja kovasti jaksamisia!
Vuodoista kärsiville tsemppiä, toivotaan, että ovat harmittomia.
Uusille tervetuloa, kiva kun joukko kasvaa. :)
ON: Tänään käyty alkuraskauden ultrassa ja kaikki oli hienosti. Sielä meidän pieni vauvanalku köllötteli ja sydän hienosti sykki. :´) Pienellä oli mittaan. 7,3mm. (pisin mitta 9mm)
Viikkoja nyt siis 7+1. Olo on huojentunut! Eilen aloin ekaa kertaa miettiä, että mitä jos ei kaikki olekaan kunnossa. Nyt vaan odotellaan sitä np-ultraa joka on sitten luvassa 18.10.
Olot taas olleet hiukan kehnoja, syöminen on hankalaa, mutta kyllä sitä pakottamalla.
Nyt sain jumpatkin taas käyntiin, kun pahin flunssa ohi. Kyllä eilen huomasi, että on tullut 2vk pidettyä taukoa. :D kyllä se taas tästä.
Pupu-Tupuna + pikkupupu 7+1
oikein paljon voimia. Koita jaksella rankka päivä ja ota aikasi sen minkä se vaatii. Muista puhua surusta ettei jää sisälle. Jaksuja sinne
ihanaa :) ollaan kohta jo turvallisella puolella
juu liinan voi tehdä myös itse,mutta pitää olla tarvittavat koneet,tavallisella ei oikein kannata alkaa väsäämään. Eilen löysin yhden kantoliinan uutena 29 ekee joten 40 ekee on siis riistohinta:)
Kannattaa kantoliinoihin tutustua googlettamalla löysin hyvin.
toivottavasti saat pian vakuutusasiat kuntoon,että pääset ultraan :) Kyllä kaikki on varmasti kunnossa.
jaksuja oksenteluun :) Onneksi et ole vielä sitä ökätautia saanut.
taas puuttuu teksti :) kannattaa kokeilla toista selainta !
Ei olisi pitänyt mainita että olo on hyvä. Kävin kuuden aikaan vessassa ja noniin taas tulee verta ja vielä punaista :( joka kerta pelästyttää! Ei voi olla totta. Taas ollaan shokissa molemmat. Eikö tämä vuoto voisi jo loppua? ja saataisiin huoletta odottaa tätä vauvaa.
Yritän itseäni lohduttaa että nyt on normi aika kuukautisille.
Huomenna neuvolaan oli tilanne mikä tahansa.
Ötökkä ja Eetu pippuri 9+0