Aion mennä suomi24:sen nuorten chattiin ja katsoa millaista meno siellä oikeasti on.
Vaikuttaa ainakin ihan sairaalta paikalta. Ällöttää että aikuiset miehet kyttäävät siellä nuoria tyttöjä.
Saako tänne muuten kopioida niitä viestejä jota siellä tulee vastaan?
Kommentit (365)
Kun piti mua kaksitoistavuotiaana ja sitten kun paljastin todellisen ikäni (ja kirjoitustyylini), lähti aika nopeasti lipettiin.
Mä meen kans. Mennään mahd moni, ni ne ei uskalla enää saalistaa siellä.
Odotan, että se päästää suustaan jotain ihan sopimatonta. Sitten rupean räyhäämään sille.
Halusin itse nähdä, onko siellä oikeasti tuollaista porukkaa ja olihan siellä. Juttelin nimimerkin nuorta(m) kanssa ja aika pian alkoi ehdottelu. Itse esitin 15-vuotiasta ja hän oli yli 30-vuotias. Nopeasti hävisi kun laitoin sen copy paste viestin hänen esittämien seksiehdotusten jälkeen.
Pari muuta tyyppiä pyrki yksityiskeskusteluun, mutta heille en kerinnyt vastata. Nimimerkeistä päätellen toinen oli yli parikymppinen ja toinen ylikolmekymppinen. Järkyttävää touhua.
ja laitoin saman jutun hänelle. Ilmeisesti joillain ei mene oppi perille. :(
Oon jo vuosikaudet miettiny että pitäisi (taas) joskus jaksaa leikkiä 10-15-vuotiasta sellaisessa paikassa, mutta koskaan en saa aikaiseksi. En jaksa ja nyt ei ole inspiraatiota. (se on aina silloin kun oon mahdollisimman kaukana koneesta ja mahdollisimman työllistetty muihin puuhiin)
Saisi muuten tulla Suomeenkin se Pedon jäljillä-ohjelma.
Just oikein!!
Olen muutenkin ihmetellyt sitä, miksi ei maailmanlaajuiseen pedofiliaan puututa järein keinoin niin, että perustetaan kansalaisliikkeitä (mukana isoja, rujoja äijiä, poliiseja yms. oikeamielisiä, mutta pelottavia ihmisiä) - ihmisiä, jotka soluttautuisivat näiden pipipäiden piireihin ja sitten narauttaisivat kerralla koko roskan.
Ja sitten KUNNON TUOMIOT näille idiooteille; näiden kohdalla kannatan kuoleman rangaistustakin. Ainakin se 10 vuotta linnaa minimi sellikaverina kahdelle isokokoiselle murhaajalle (jotka inhoavat pedofiileja).
Tunnettu tosiasiahan on, että vankilassa nämä lapsiin sekaantujat ovat alinta pohjasakkaa ja saavat toisilta vangeilta sen mukaista kohtelua.
Muistakaa muutenkin suojella tyttölapsianne; hakea kaupungilta AINA yöllä jne.
Hienoa mammat!
kun olin eri nikeillä liikenteessä. uskomaton äijä, todella kammottava :(
että käyks noissa chateissä oikeasti edes juurikaan teinejä?
Luulen että suurin osa "teineistä"on vaan toisia pervoja. Siellä ne äijät sit läähättää toisilleen. :D
YouTubessa on hassu englanninkielinen video jossa näytetään, millaista olisi, jos chätit ois oikeita huoneita. Idea on oikeestaan, että melkeinpä kaikki valehtelee. :)
Vaikka monet nyt sanovatkin, että aikuiset miehet tietävät keitä olette ja meno ei ole oikeasti tuollaista niin voin kertoa että kyllä se on. Olen itse 22-vuotias ja nuorempana harrastanut puhelinseksiä, nettiseksiä ja ties mitä näiden vanhempien miesten kanssa. Kun menin chattiin ja kerroin ikäni niin miehet kilpailivat siitä kuka saa puhelinnumeroni ja keskustella kanssani. Miesten ikä vaihteli 16-vuotiaasta 48-vuotiaisiin. Kiitän onneani että itselleni ei koskaan sattunut mitään vaikka juttelinkin jos jonkinlaisten miesten kanssa ja varmaan olisivat osoitteenikin saaneet numerotiedustelusta. Osa näistä miehistä oli ihan mukavia, erään kanssa olen kaveri edelleen, olemme nähneet pari kertaa ilman mitään seksiajatuksia. Suurin osa kuitenkin valitettavasti ihmisiä joista 14-vuotiaan ei pitäisi tietääkään.
Miehiä hommasin chateista, tekstitv:stä tuli äärettömän paljon soittoja. Laittakaapa ilmoitus sinne, että 14-vuotias hakee puhelinseksiseuraa niin soittoja tulee kymmeniä. Rahaa en tienannut, varmasti olisivat maksaneet jo puhelinseksistä, mutta en nuorena tyttönä hokannut rahaa vaatia enkä olisi osotettani uskaltanut antaakaan.
Oon ollu joskus tuol chatissa, ja noin ne miehet puhuu aina. en mä vaa oo tienny et se ois jotanki rikollista. . . googletin tän jutun ilta sanomien kautta ku halusin tulla kertoo teille et noin ne puhuu ihan oikeesti.
Samanlaisia kokmuksia itselläni kun olin 13-15-vuotias. Olin todella ujo ja koulukiusattu ja kun netissä miehet kehuivat minua nätiksi ja mukavaksi, suostuin asioihin joita kaduin myöhemmin yli kaiken. Livenä en ketään koskaan tavannut. Myös useammalla kaverillani on samoja kokemuksia, kun nyt myöhemmin olemme keskustelleet asiasta. Syyllisyyden tunne ainakin itselläni oli aivan valtava, tunsin olevani likainen enkä olisi ikinä kertonut kenellekään kokemuksistani.
Oon ollu joskus tuol chatissa, ja noin ne miehet puhuu aina. en mä vaa oo tienny et se ois jotanki rikollista. . . googletin tän jutun ilta sanomien kautta ku halusin tulla kertoo teille et noin ne puhuu ihan oikeesti.
Olet liian nuori sinne chattiin, siellä on paljon juttuja joita et osaa, eikä sinun vielä tarvitse käsitellä. Mutta syy ei koskaan ole lapsen, vika on todellakin siinä aikuisessa joka rikoksen tekee.
Muutaman siiderin ostamisen ymmärrän siinä mielessä, että kun kaveritkin juovat ja jostakin sitä viinaa todennäköisesti hankitaan, on parempi, että oma nuori juo ne 2 omaa siideriä, kun esimerkiksi naukkailee kaupungilla jonkun "pimeästä pullosta". =(
[/quote]
Siis miten voit ymmärtää muutaman siiderin ostamisen 11-vuotiaalle?? Sairasta hommaa sekin kyllä on, että LAPSI-raukan ollessa tuon ikäinen, hänelle ostetaan juomat!! Kyllä jonku pitäs tähänkin asiaan puuttua heti NYT!! Annetaan lasten olla LAPSIA, ei ne juomat kuulu vielä sen ikäisille.
jotka yrittää ahdistella lapsianne! tänään vaan chattiin mammat :D
vaan käyttäjät kaikki hikisiä, läskejä 40v ukkoja
Mutta AP, kannatan sun toimintaa, käräytä ne kaikki. Saavat ehkä 6kk ehdollista palvelutalossa vaihtamassa vanhusten vaippoja...