Mistä tiedekunnassa majailee tyhmimmät ja junteimmat akateemiset? Perustele.
Kommentit (111)
Mun kuva oikislaisista on merkittävästi huonontunut kahden tunnetun bloggaajattaren myötä. Molemmat tosin taitavat olla jo jättäneet opintonsa kesken.
Matlussa, sinne pääsee kuka vaan.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 11:10"]
Mun kuva oikislaisista on merkittävästi huonontunut kahden tunnetun bloggaajattaren myötä. Molemmat tosin taitavat olla jo jättäneet opintonsa kesken.
[/quote]
naurettavaa. huomaa, että et todellakaan tunne tieteenalaa tai sen opiskelijoita ollenkaan. et todennäköisesti edes tiedä mitä siellä opiskellaan. veikkaan, että itse olet amklainen. Koska toinen yliopistolainen ei toista hauku kun tietää miten kaksi tyyppiä on yks hyttysen kakka itämeressä eli ei kerro mitään koko koulusta!
kyllä niitä tais enemmän olla ;)
junteimmat tiedekuntalaiset majailee landepaukkujen yliopistoissa ja tyhmimmät varmaankin samoilla suunnilla... peruste: sisäänpääsee HUOMATTAVASTI helpommin kun pääkaupunkiseudulle. Myöskään nämä yliopistot eivät ole mitenkään kovin maineikkaita omien opiskelijoidensa keskuudessa. Monesti myös tuolta siirrytään opiskelemaan pääkaupunkiseudulle ja harva pääkaupunkiseudun yliopisto hyväksilukee noiden koulujen kursseja... tämä on pätevä peruste!
Kauppisfuksit ovat naurettavia, kun kulkevat jakkupuvuissa ja pikkutakeissa. Typerää.
Huh, aika sivistymätöntä sakkia akateemisissa. Yritätte ylentää itsenne haukkumalla muita tiedekuntia ja yliopistoja. Olisi kiva tietää, miltä alalta tähän ketjuun vastaajat ovat peräisin.
Apukoulun av-linjalta valmistuneita naisia domestic engineer-tutkinnolla ja se olikin alkuperäinen pointtini.
t. mies
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 12:05"]
Huh, aika sivistymätöntä sakkia akateemisissa. Yritätte ylentää itsenne haukkumalla muita tiedekuntia ja yliopistoja. Olisi kiva tietää, miltä alalta tähän ketjuun vastaajat ovat peräisin.
[/quote]
Peukutan tän muuten itse. Noooin.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 12:45"]
Apukoulun av-linjalta valmistuneita naisia domestic engineer-tutkinnolla ja se olikin alkuperäinen pointtini.
t. mies
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 12:05"]
[/quote]
[/quote]
Mä oon kauppislainen ja kohta valmistuva ja en omista edes jakkua!! uuuuuuuuuuuu. ja juu oon töissä pankissa asiantuntijahommissa :D
Mitä tyhmällä tarkoitetaan tässä yhteydessä? Eri alojen opiskelijoilla on erilaisia lahjakkuuksia.
Tämän ketjun tarkoituksena on varmaan saada eri tiedekuntien opiskelijat tappelemaan keskenään.