Oletko löytänyt alkoholismiin sopivaa työtä?
Kommentit (14)
Yksi tuttu alkoholisti tekee käännöstöitä freelancerina kotoa käsin vakioasiakkaille. Hyvin näyttää juominen sujuvan siinä ohessa.
Opettaja. Pitkät lomat ja lyhyet työpäivät
Olen löytänyt, mutta en ole siellä töissä enää. Olin ulkomaassa baarissa jtöissä a juotiin pomon kanssa aina koko työvuoro. Palkkasi minut kaiketi ryyppyseuraksi.
Näyttelijöillä tuntuu onnistuvan, samoin kokki-ihmisillä. (Kirjoitin ensin kokeilla mutta alkoi häiritsemään sen verbiys).
Tosi-tv-julkkiksille tuntuu olevan jopa etua (miksei ex-mäkikotkille ym. ex-julkkiksillekin) alkoholismista josta voi sitten välillä parantua, sitten retkahtaa, tulla uskoon jne.
Moni runoilija ja kirjailija on entisaikaan ollut juoppoja. Leinot ynnä muut.
Eikä tuo politiikkaankaan hakeutumista taida estää (tapaus Hakkarainen).
Vaihtoehtoja on rajattomasti! Make your own luck!
Asianajajayrittäjä. Työt pääasiassa toimistolla erilaista kirjoittamista. Harvoin tapaan asiakkaita tai käyn oikeudessa.
Amfetamiinia ja mitä vain fyysistä työtä tai työtä missä saa puhua. Ihme, että ei ole laillista.
Pystyisi postraumaattisen stressin tuottamasta väsymyksestä kärsivä käydä töissä.
Ravintolakokki. Olin aina aika perso viinaksille, mutta keittiössä join terveyteni huonoksi ja oli pakko lopettaa molemmat leikit...
M
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttu alkoholisti tekee käännöstöitä freelancerina kotoa käsin vakioasiakkaille. Hyvin näyttää juominen sujuvan siinä ohessa.
Ainakin runoteoksista tulee todennäköisesti parempia käännöksiä, jos on kännissä.
Alkoholismi on jo sinänsä kovaa kokopäivätyötä - tai oikeammin ympärivuorokautista työtä -, joten ei siihen välttämättä jaksa ottaa mitään sivuhommia!
Toimittajaksi.
Radioon jos pääsee raakkumaan, niin on oikein katu-uskottava. Ai että.
Laaduntarkkailija vodka tai wiskitehtaalla?