Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pelottavinta/yliluonnollista mitä sinulle on tapahtunut?

Vierailija
23.10.2004 |

Nostan.

Kommentit (425)

161/425 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisinkohan ollut 13-14v vanha ja pyorailin parhaalle ystavalleni illalla, taisi olla syksy jo pitkalla koska iltaisin oli tosi pimeaa jo ja meillapain landella ei katuvaloja. n:200m ennen ystavani taloa katsoin taivaalle kun metsanrajasta ilmestyi nakyviin joku "lentokone", kirkkaat valot, muttei mitaan vilkkuvia kuten koneiden siivissa...kone oli myos kolmion muotoinen, vahan niinuin tama "stealth bomber". mitaan aanta siita ei lahtenyt...se liikkui hiljaa toisen metsikon taakse ja katosi sitten nakyvista kun puut edessa. en vielakaan tieda mika se oli ja jai vaivaamaan...kerroin vanhemmilleni ja he vaitti et se ois ollu lentokone..."joo puiden latvojen tasolla" ja oishan nekin sen koneen aanen kuullet jos kone ois ollut (matkaa kotiin siita 150m). jai vaivaamaan...

Vierailija
162/425 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yötä ollessani. Heräsin yöllä ja tämä hahmo oli vieressäni. Keskustelin hänen kanssaan ja ihmettelin miksi näen hänen lävitseen. Hän vastasi että ei tarvitse pelätä. Nukahdin ja aamulla kysyin kyläpaikan äidiltä missä se mummo on joka oli yöllä täällä. Nainen vaikutti pelästyneeltä ja vastasi että ei täällä ketään mummoa ole.

Olen lapsena nähnyt enkelin. Nyt aikuisena olen melkein aina tiennyt ihmisten raskaudet ennen kuin sitä näkyy tai tiennyt ennen raskautta että joku on kohta raskaana. Joko unessa tai muuten vain.

Miehestäni näin unta ennen kuin tapasimme. Kuulin unessa nimen, ja kun tapasin mieheni ja hän kertoi nimensä tiesin heti että siinä hän on.

Enneunia olen nähnyt myös muutenkin. Esim. ennen Estoniaa näin muutama yö aiemmin unta että matkustajalautta upposi.

On muitakin juttuja, tässä muutama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/425 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

29, tarkoititko tuon mulle???? noh vastaan kuitenkin.

tää tapahtu oulussa n.6 vuotta sitten

Wau. Ite oon nähny Pohjoisessa n. 4-5 aikaan aamuyöstä. (oulun lähikunta) n. 7 vuotta sitten oudon valoilmiön. Oli kuin tulessa oleva pallo ois tippunut taivaalta ja siitä lensi kipinöitä ja lo9pulta räjähti ja katosi metsän taa...

Vierailija
164/425 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni soitti kertoakseen, että oli nähnyt unen, jossa olin kertonut olevani raskaana. Olin saanut edellisenä päivänä tietää olevani raskaana (suunnittelemattomasti).

Usein jos olen ottanut puhelimen käteeni katsoakseni siitä kelloa ja laitan sen takaisin pöydälle tms, siihen tulee teksiviesti ihan muutaman sekunnin sisään. Usein on myös käynyt niin, että ollaan kaverin/tutun/sukulaisen/perheenjäsenen kanssa ajateltu toisiamme samaan aikaan ja asiasta on mainittu kun toinen on soittanut tai laittanut viestiä.

Sattumina näitä kuitenkin pidän, enkä osoituksena telepatiasta tms.

Vierailija
165/425 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerrotaan samalla yksi monista kokemuksista...

Vuosia takaperin toinen isoisäni oli joulun alla tk:n vuodeosastolla toinen puoli halvaantuneena. Kävimme tuona lauantaina useamman kerran hänen luonaan. Samana päivänä oli kauneimmat joululaulut, ja ennen niitä kävimme häntä katsomassa.

Olin jo aikaisemmilla kerroilla tuntenut jotain hänen vuoteensa yllä, kuin mustan varjon, mutta tuolla kerralla se oli erilainen, mustempi, ahdistavampi. Tuolla käyntikerralla isäni hieroi hänen kättään, joka alkoikin liikkumaan. Kun käsi liikahti, mieleeni tuli ajatus, että hän kuolee pian. Lähdimme pien sen jälkeen kirkkoon joululaulutilaisuuteen, ja sunnuntaiaamulla, tasan viikko ennen aattoa, tuli puhelu, että hän oli menehtynyt aamuyöllä.

En surrut niin paljon, koska se ei ollut yllätys enää.

Olen yrittänyt miettiä, mistä tuo ymmärrys johtui. Ensin kuvittelin, että olin jossain kuullut, että jos halvaantunut raaja alkaa liikkumaan, kylmä veri menee sydämeen ja tappaa.

Kunnes opin, että eihän halvaantuminen mitenkään verta kylmennä, hermostosta se johtuu, ei verenkierto pysähdy halvaantuessa.

Siispä en tänäkään päivänä tiedä mistä tieto tuli. Yliluonnolliseen uskon kyllä, mutta yritän aina etsiä ensin luonnollista selitystä.

Vierailija
166/425 |
10.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sen jälkeen kun äitini kuoli, olin kotonani poikani kanssa kahdestaan, joka oli tuolloin 3kk. Tein iltatoimet normaalisti ja laitoin pojan omaan sänkyynsä nukkumaan. Menin itse vielä joksikin aikaa katsomaan telkkaria, kun ei vielä samaan aikaan väsyttänyt. Katseltuani aikani telkkaria, minua alkoi väsyttää ja lähdin nukkumaan. Olin nukkunut jonkun tunnin kun heräsin yhtä äkkiä siihen että sellainen viima kävi kasvoilleni, ihan kun joku olisi kävellyt sängyn ohi. Ihmettelin tapahtumaa vähän, mutta ajattelin että ikkunoissa vetää (oli kesä,ikkunat kiinni ja pihalla aivan tyyntä). Nukahdin uudestaan ja taas jonkin ajan kuluttua heräsin. Sillä kerralla siihen että kuulosti kun joku olisi kävellyt olohuoneessa ympyrää ja rämpyttänyt valokatkaisinta. Menin katsomaan, muttei mitään tietenkään näkynyt...

Asunnossa ei noiden tapahtumien aikaan ollut ketään muita kun minä ja poikani, olin täysin selvinpäin yms..

Vierailija
167/425 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta yötä peräkkäin näin unta, jossa mulle ilmestyi Saatana. Aina se tuli lähemmäs ja mä kiljuin ja yritin torjua ja rukoilla sitä ja vaan läheni sänkyäni, mua pelotti enkä halunnut kuunnella sitä, pelotti että se haluaa minusta jotain pahaa.

Kerroin tosta silloiselle miesystävälleni. Se nauroi. Mä olin ollut jo 2vk lähes nukkumatta, kun pelkäsin mennä nukkumaan koska joka kerta kun nukahdin se uni tuli.

Sitten yks yö, se Saatana pääsi ihan mun lähelle, ja tarttui letistä ja kurkusta kiinni ja sanoi jotain että sä olet mun, ja tuo miesseuralaisesi on hänen maanpäällinen ilmentymänsä. Ja jos teen lapsia hänen kanssaan, ne lapset eivät ole tämän miehen vaan Saatanan lapsia. Ja todisteeksi tästä se kosketti yhtä mun hammasta, ja sanoi, että siitä tulee musta merkiksi siitä, että olen Saatanan morsian. Sitten se uni loppui ja mä heräsin kirkuen hysteerisenä. Seurustelukumppanini vaan nukkui. Menin peilin eteen katsomaan, ja mulla oli tosiaan musta hammas! Herätin ton miehen, ja ei se uskonut mitään, sanoi vaan että se oli vaan unta ja käänsi kylkeä vaikka olin ihan järkyttynyt.

Siitä pitäen mä rukoilin ja kyllä, tein tän miehen kanssa lapsia. Mutta ne lapset, ne eivät näytä yhtään mieheni lapsilta.

Pohtikaa sitä.

Sen jälkeen kun toinen lapseni syntyi, mulle ilmestyi Jeesuskin, joka lupasi suojella minua ja lapsiani.

Vierailija
168/425 |
13.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
169/425 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joitakin kertoja, kun olen mennyt nukkumaan niin olen selkeästi tuntenut, että joku tuli istumaan viereeni. Viereen tulee selkeästi se paino yhteen kohtaan, että siihen joku olisi istunut. Muutamia kertoja olen myös yöllä tuntenut, että joku olisi silittänyt minua(?) hiuksista. En tiedä onko nämä kuvitelmaa vai mitä..

Vierailija
170/425 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pakko laittaaa kaikki verhot kiinni.

Vierailija
171/425 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä mun aloittamaa ketjua hieman

Vierailija
172/425 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
173/425 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kokemus muistutti yhden edellisen kertojan kokemusta, jossa tuleva poikalapsi oli tullut tervehtimään. Odotin lasta ja torkuin olohuoneen sohvalla. Yhtäkkiä havahduin siihen, että oli aivan hiljaista. Tuntui siltä kuin joku olisi kävellyt taakseni ja seisoisi siinä. Olin yksin kotona, joten vähän pelästyin ja käännyin katsomaan. Siinä ei ollut ketään.

Myöhemmin lapsellani oli noin 6-vuotiaana tapana keppostella minulle juuri tuolla tavalla. Yleensä kuulin sen juuri siitä, että yhtäkkiä tulee hiljaista. Osasin kääntyä juuri oikealla hetkellä, jolloin lapsi kysyi, mistä tiesin hänen olevan siinä. Vastasin, että teit samaa jo odotusaikana.

Kerran hän säikäytti minut pahanpäiväisesti, kun olin suihkussa. En kuullut hänen tuloaan kylpyhuoneeseen, vaan yhtäkkiä vain verhon takaa tuli esiin pieni käsi. Kiljuin kauhun vallassa, ja huomattuani, mikä tilanne oli todella, kielsin häntä enää säikäyttelemästä sillä tavalla. Siihen se loppui.

Äitiyslomalta on toinenkin kokemus. Vauva oli silloin syntynyt ja imetin häntä. Tilanne oli unettava ja aloin torkahtaa. Äkkiä näin mieleni silmin, kuinka makuuhuoneen nurkasta tulee vettä valuvana, luistimet jalassa nuori, noin 11-vuotias tyttö. Tytöllä oli hame ja villavaatteet, vanhanaikaisen tyyliset. Pakottauduin hereille ja ajattelin, että minun on varoitettava lastani menemästä isompana heikoille jäille.

Myöhemmin, kun asiasta tuli puhetta, isäni kertoi, että isoisälläni oli ollut sisko, joka oli hukkunut lapsena luisteluretkellä ystävänsä kanssa. Sisko oli ollut suunnilleen saman ikäinen kuin näkemäni tyttö. Saattaa olla, että olin kuullut jutun aiemmin ja että se purkautui tuolla tavalla alitajunnasta, mutta tietoisesti en muista kuulleeni sitä aiemmin.

Vierailija
174/425 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että te daijut oikeesti uskotte tälläsiin höpöjuttuihin.

Oikeesti. Aikuiset ihmiset! Hävettää teidän puolesta. :D

Vierailija
175/425 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että te daijut oikeesti uskotte tälläsiin höpöjuttuihin.

Oikeesti. Aikuiset ihmiset! Hävettää teidän puolesta. :D

Vierailija
176/425 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkevä, sielua ei ole. :)

Vierailija
177/425 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat näemme samaa unta, että pikkusiskonsa jää auton alle. Ei ole tapahtunut, mutta pelottaa helvetisti.

Vierailija
178/425 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ku asuttii viel vanhas rivitalos, ja olin kai 6v, (muistan vieläki sen ku oli jotenki pelottavaa) niin seisottiin kavereitten kaa tiellä ja juteltii kaikkee, ja yht äkkiä huomasin ihan pari metriä meidän talon katon päällä jotain outoa. Ihan kun se olis ollu sellanen ufo, missä vilkku valot ja ihan kun olis jotain rullaavaa säettä kuulunut... Säikähdin kauheesti mut muistan etten sanonut siitä muille, koska olivat kaikki mua nuorempia ja ajattelin että pelkäisivät. Näin sisällä sinisen hahmon, kääntyi minuun päin, ennen kuin hävisi. Näin painajaisia siitä vissiin 3 yötä putkeen, että ne sieppaa mut yms. Outoa todella.

Vierailija
179/425 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo varma kuuluuks tänne. Kuitenki, kerran näin 4 päivää samaa unta, en siis toistuvaa vaan se uni aina jatkui siitä mihin viime aamuna herätessä jäi, ja se vielä tuntu ihan todelliselta. päivän aikana saatoin miettiä, mitä seuraavan yön unessa tapahtuu. Ihan kuin kirjaa lukisi, aina jää jännään kohtaan mistä seuraavalla lukukerralla jatkuu. :o

Vierailija
180/425 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän