Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pelottavinta/yliluonnollista mitä sinulle on tapahtunut?

Vierailija
23.10.2004 |

Nostan.

Kommentit (425)

Vierailija
421/425 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vappu ja olin kipenä himassa mikä tietysti vi""i teiniä suunnatomasti. Äiti ja iskä oli molemmat töissä mutta ei tehnyt mieli suunitella mitään bileitä,kun pää oli täynnä räkää. Sää oli harmaa ja satoi vettä. Makasin sohvalla ja tuijotin tv:tä josta ei tullut mitään,sammutin tv:n ja meinasin häkea särkylääkettä ja mehua. Ja silloin se tv aukes! Sydän kurkussa suljin sen ja menin keittiöön ja kuulin,miten tv aukesi taas!  Palasin olohuoneeseen,revin  johdot seinästä ja käperryin sohvalle viltin alle. Ja sitten poks! Poks! Poks! KAIKKI ilmapallot olohuoneessa päätti alkaa räjähdellä. Siinä vaiheessa se oli kiitti mulle riitti ja juoksin huoneeseeni tärisemään että nyt joku demoni tulee tap pamaan minut. Joo,Salaisia Kansioita oli katsottu..

Vähän tuon jälkeen tv alkoi haista palaneelta ja poistettiin käytöstä. Joku vika siinä oli ja siksi varmaan aukeilikin omia aikojaan. Ilmapallot taas taisivat olla vanhoja ja haurastuneita. 

Vierailija
422/425 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetki sitten kello näytti noin 20.47. Yks kaks se muuttui 19.50 ja sit taas noin 20.54.

Olin puhelin kädessä ja siis puhelimen aika muuttui noin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/425 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vintage cd-soitin skippailee kun sillä soittaa cd:tä joissa on mustaa metallia ja olen aivan varma, että portit helevettihin ovat nyt apposen auki. Näen jo sarvia ja teräviä hampaita. Joku soittakaa äkkiä manaaja! Puhelimeni on pirun käsissä!

Vierailija
424/425 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muut aistineet hyvin vanhoissa rakennuksissa jotain "pahaa" jota ei kuitenkaan pysty selittämään?

Esim. eräässä vanhassa tehtaassa oli kyllä hyvin pahat vibat käydä yksin hämärästä varastohuoneesta hakemassa tarvikkeita ilta- tai yövuorossa... O_O

Vierailija
425/425 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka saa iloa nostellassa peräti kaksivuosikymmentä vastaavia kirjoituksia? Eikö ole muuta iloa elämässä???