Minkälainen anti-age rutiini sinulla yli nelikymppinen on?
Minkälainen anti age rutiini sinulla on? Satsaatko ihonhoitoon vai käytkö kosmetologilla tai pistoshoidoissa? Onko suunnitelmissa kirurgiset toimenpiteet? Onko kalliista kasvohoidoista hyötyä vai pitäisikö suosiolla satsata pistoksiin ja kirurgiaan?
Kommentit (26)
Ulkoilu
Tietoinen kasvojen rentoutus. Eli kun huomaan kurtistavani kulmia, niin rentoutan kasvot.
Kuntosali
Vegaaninen ruokavalio, jossa kasviksia vähintään se 800g päivässä. Kasviksiin lasketaan myös pavut ja linssit. Syön myös joka päivä marjoja.
Iloisten asioiden tekeminen ja stressin välttäminen
Iltaisin tv:tä katsellessa teen kasvohierontaa
Samat kasvonhoidot kuin ollut murrosiästä asti. Pesu ja rasvaus aamuin illoin. Voiteet vaan vaihtuu ja menossa 40+! Pitänee alkaa pian tilata 50+. Näin se elämä meni ohi jotta heilahti.
Ei mitään.
Käytän ihotyypille sopivia tuotteita.
Millaiset yhdys sanat sinulla on, dufus?
Heitin pyyhkeen kehään kun täytin 36.
En juo alkoholia enkä polta tupakkaa.
Melko lailla koko arsenaali on ollut käytössä: botox, täyteaineet,IPL, laser, radiofrekvessi ja kirurgia.Voiteista azelaiinihappo, C-vitamiini, hyalyronihappo.
Tehoa on ollut.Tärkeimmät ovat laserhoidot ja plast. kirurgia.
Pesen kasvoni misellivedellä, rasvaan Lidlin rasvalla, käyn joka toinen päivä salilla.
N65
Samat kuin ennenkin, eli terveet elämäntavat ja kasvojen pesu aamuin illoin sekä rasvaus kerran päivässä. 1. kohta tärkein.
Olisi hauska nähdä naamat näiden vastausten takana. Itse haluaisin kuulla vain niitä, jotka ovat oikeasti hyötyneet rutiineistaan ulkoisesti.
Hyvät geenit, tupakoimattomuus ja aurinkosuoja.Hyvin vähän alkoholia. Sekasyöjä, vain hyötyliikunta- paljon metsässä. Iloinen mieli.
Shiseidon vanhojen naisten perustuotteet,ei seerumia tms.
Viisikymppiseksi just luuli uusi työkaveri.Olen 61.
Ihan apteekin perusvoiteella olen pärjännyt, iloinen mieli, reipas askel ja puutarhanhoito, siinä meikäläisen kauneudenhoito. N.58v
Voisin lyödä vetoa että sinulla ei ole elämässäsi rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Voisin lyödä vetoa että sinulla ei ole elämässäsi rakkautta.
Siinä olet varmaan oikeassa, että rakkaus on parasta ihonhoitoa.
Eikö kannattaisi mieluummin kysyä miten muut ovat saaneet henkisen puolen niin kuntoon etteivät ahdistu normaalista ikääntymisestä? Ketä sinun tarvitsee vielä pakonomaisesti miellyttää, kenen tai keiden takia ikääntyminen ei saisi näkyä?
Vierailija kirjoitti:
Olisi hauska nähdä naamat näiden vastausten takana. Itse haluaisin kuulla vain niitä, jotka ovat oikeasti hyötyneet rutiineistaan ulkoisesti.
Mistäs sen tietää, miltä itse kunkin naama näyttäisi ilman jotakin, pesemistä, ulkoilua tai täyteaineita?
Käytän retunolia. Olen pari kertaa ottanut botoxia.
Mutta sitten ne tärkeimmät: käyn salilla 3xviikossa ja säästän joka kuukausi rahaa kasvojen kohotukseen, jonka teen n 50veenä. Samassa nukutuksessa ehkä jopa voisi saada vatsalihasten erkauman korjattua.