Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pelottavinta/yliluonnollista mitä sinulle on tapahtunut?

Vierailija
23.10.2004 |

Nostan.

Kommentit (425)

Vierailija
201/425 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun olin synnyttämässä vanhinta poikaani joka nyt jo 10 v, päädyttiin hätäsektioon kesken synnytyksen. Leikkaus salissa minulla romahti verenpaineet ennenkö minua edes alettiin operoimaan ja vaivuin jonkinmoiseen koomaan. Muistan että siinä maatessani joku iso valkoinen hahmo piti minua kädestä kiinni ja sanoi ettei vielä ole minun aikani ja että poikani tarvitsee minua. Heräsin ja kysyin missä poika on? mieheni seisoi vieressäni ja sanoi että poikamme oli viety keskolaan teholle koska oli niin pieni eikä itkenyt edes maailmaan tultuaan , olin hymyillen sulkenut silmäni ja sanonut ei hätää... ei mitään hätää, ja nukahtanut. Herätessäni unesta mieheni kysyi mistä tiesin että vauva oli poika? vaikka minulle oli ultrassa vakuuteltu että se olisi tyttö. Vastasin etten tiedä.

Vierailija
202/425 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kiersi ketju, jossa oli linkki jollekin jessica alban kuvia sisältävälle sivulle, jossa piti olla joku paljastava kuva albasta, jossa näkyi tyyliin sen rinnat tms. Kaikki muut ketjussa keskusteli siitä kuvasta, mutta kun mä menin katsomaan sitä kuvaa, siellä avautuikin sellainen hirviö-piru joka karjui ja irvisteli ja huusi mua nimeltä..!!! Säikähdin niin etten uskaltanut palata av-palstalle kuin vasta monen viikon kuluttua.

Sen jälkeen mulla on usein ollut tällä palstalla ollessani sellainen tunne, että moni tänne kirjoittava onkin oikeasti pahan lähettiläs :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/425 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin jopa että esikoiseni on poika ja olin ihan varma asiasta koko raskauden ajan. Olin nähnyt raskauden aikana niin monia unia. Hassuinta on että tunnistan deja vu- unet aina siitä koska ajattelen myös unissani että ' tää on tapahtunut ennenkin.'

Musta tää on vaan kivaa. :) Monesti olen päättänyt ihmisten lauseita, asiasta mistä mulla ei pitäisi olla mitään hajua, vain koska olen nähnyt saman unessa ja muistan ne.

Vierailija
204/425 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kamala ilma, se ensimmäinen lumisadepäivä. oli pakko lähtee viemään lasta lääkäriin jolla oli keuhkoputkentulehdus, lähdimme ennen lumi/räntäsadetta autolla ajamaan, ja takaisin tullessa oli jo kamala sade ja todella liukas, ja meillä kesärenkaat alla. olis kannattanut mennä taksilla. no niin siinä tietenkin kävi että menetin autonhallinnan ja auto päin sähkötolppaa 40km/h. pahaa jälkeä tuli, luojan kiitos vain autolle ja lapset selvisi säikähdyksellä, mä mustelmilla. auto meni lunastukseen. se oli pelottavinta mitä on tapahtunut. auto oli aivan mäsänä keulasta.

Vierailija
205/425 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minähän en periaatteessa yliluonnollisiin usko. Äitini on monesti kertonu jotain enneuniaan, mutta ne on menneet toisesta korvastani samantien ulos. Yksi on jäänyt mieleen. Äitini oli ollut toipumassa sappikivileikkauksesta, johon hän oli meinannut menehtyä. Hän näki unta, että pieni tyttö saapui hänen sänkynsä viereen ja sanoi, että hän tulee sitten 3 v päästä. No 3 vuoden päästä minä synnyin.

Ei tuossa mitään, kaunis tarina sinällään. Vähän karmaisevampaa oli kun äitini lähetti minulle tekstiviestin viikkoa paria ennen esikoiseni syntymää. Viestissä luki, että hän oli nähnyt unen että minulle syntyisi lapsi, joka olisi 53cm pitkä ja painoi 4020g. Juu, arvaatte kai, just ne oli lapseni mitat, grammalleen ja sentilleen.... silloin vähän horjui uskoni siihen, ettei enneunia ole olemassa. Aikamoinen sattuma ainakin oli...

Itselläni ei ole mitään yliluonnollisia kokemuksia. Enkä niitä haluakaan. Tuntuu, että maailmankuvani romahtaisi ja turvallisuudentunne kaikkoaisi tyystin, jos kokisin jotain yliluonnollista.

Vierailija
206/425 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös joku amerikkalainen setä luvannut miljoona taalaa sille, joka todistetusti näkee enneunia tai muuta vastaavaa?

Että sinne vaan jonoon, niin ei ole enää sen jälkeen ainakaan rahahuolia.

Vierailija
207/425 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös joku amerikkalainen setä luvannut miljoona taalaa sille, joka todistetusti näkee enneunia tai muuta vastaavaa?

Vierailija
208/425 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
209/425 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja esim. omat enneuneni ovat sellaisia, että vain minä pystyn niitä tulkitsemaan. Tietty symboli juuri minun unessani tarkoittaa jotain. Kuten se, että aina kun näen unta, että saan vauvan, joku sukulainen tai tuttu kuolee. Mitenpä sen voisin todistaa? Kuolemaunet kertovat minulle, että jokin asia " kuolee" , poistuu elämästäni. Eli en suoranaisesti voi ennustaa unillani, mutta kun mietin, ymmärrän mitä uneni tarkoittaa.

Ja miten voisin todistaa tavanneeni kuolleen henkilön? Tai poistuneeni kehostani? Tai että olen yhteydessä henkioppaaseeni?

Eikä minun tarvitse todistaa kenellekään mitään, enkä pidä henkisiä " kykyjäni" minään sirkustemppuina. En tarvitse miljoonaa, minulla on kaikki se mitä tarvitsen.

Vierailija
210/425 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voin lukea huomenna päivänvalossa. En uskalla nyt, kun mies on poissa kotoa ja joudun nukkumaan yksin... Näistä tulee aina niin kumma fiilis.

Vierailija
211/425 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei henkilökohtaisilla yliluonnollisilla kokemuksilla voi sitä miljoonaa mitenkään ansaita. Vaikka kuinka tietäisit kokeneesi jotain, mitä ei voi selittää millään luonnollisella tahi normaalilla syyllä, mitenkäs sen tälle herra Randille todistat.

Käsittääkseni hän vaatii kuitenkin kokeellista todistusta, pelkkä asianomaisen oma todistajanlausunto ei riitä, eikä edes sekään, jos saman ilmiön on nähnyt useampikin henkilö, koska sehän ei muodosta vaadittavaa kokeellista todistusta. Vaikea tällaisia kokemuksia on taikuri Randin laboratorioon tuoda (jos hänellä edes sellaista on) vaikka halua siihen olisikin.

Vierailija
212/425 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä siellä yrittäjiä piisaa. Viimeksi kävi joku ruotsalainen " selvänäkijä" . Tuloksen löytänee jostain netistä, vaikka jokainen tietänee miten siinä(kin) yrityksessä kävi.

Aloittakaa tänne uusi ketju, jossa kerrotte etukäteen näitä " enneunianne" , siis ennen kuin unessa ennustettu tapahtuma tapahtuu, niin ehkä sitten joku täysijärkinenkin näihin uskoo.

Vierailija
213/425 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset joilla todella on ns. yliluonnollisia kykyjä, eivät välitä miljoonista.

Ja esim. omat enneuneni ovat sellaisia, että vain minä pystyn niitä tulkitsemaan. Tietty symboli juuri minun unessani tarkoittaa jotain. Kuten se, että aina kun näen unta, että saan vauvan, joku sukulainen tai tuttu kuolee. Mitenpä sen voisin todistaa? Kuolemaunet kertovat minulle, että jokin asia " kuolee" , poistuu elämästäni. Eli en suoranaisesti voi ennustaa unillani, mutta kun mietin, ymmärrän mitä uneni tarkoittaa.

Ja miten voisin todistaa tavanneeni kuolleen henkilön? Tai poistuneeni kehostani? Tai että olen yhteydessä henkioppaaseeni?

Eikä minun tarvitse todistaa kenellekään mitään, enkä pidä henkisiä " kykyjäni" minään sirkustemppuina. En tarvitse miljoonaa, minulla on kaikki se mitä tarvitsen.

Humpuukiskeptikko lupailee katteettomia

Ei henkilökohtaisilla yliluonnollisilla kokemuksilla voi sitä miljoonaa mitenkään ansaita. Vaikka kuinka tietäisit kokeneesi jotain, mitä ei voi selittää millään luonnollisella tahi normaalilla syyllä, mitenkäs sen tälle herra Randille todistat.

Käsittääkseni hän vaatii kuitenkin kokeellista todistusta, pelkkä asianomaisen oma todistajanlausunto ei riitä, eikä edes sekään, jos saman ilmiön on nähnyt useampikin henkilö, koska sehän ei muodosta vaadittavaa kokeellista todistusta. Vaikea tällaisia kokemuksia on taikuri Randin laboratorioon tuoda (jos hänellä edes sellaista on) vaikka halua siihen olisikin.

Niin kyllä siellä yrittäjiä piisaa. Viimeksi kävi joku ruotsalainen " selvänäkijä" . Tuloksen löytänee jostain netistä, vaikka jokainen tietänee miten siinä(kin) yrityksessä kävi.

Aloittakaa tänne uusi ketju, jossa kerrotte etukäteen näitä " enneunianne" , siis ennen kuin unessa ennustettu tapahtuma tapahtuu, niin ehkä sitten joku täysijärkinenkin näihin uskoo.

Hehe, tämä ketju on laitettu skepsiksen sivuille pällisteltäväksi

Vierailija:

En ole kertonut tätä kellekään

Mulla oli pari vuotta sitten paha masennus ja olin todella itsetuhoinen. Mulla oli tapana autossa istuessa toivoa _hartaasti_, että tielle tulis hirvi ja kuolisin hirvikolarissa. Noina kuukausina tuli kolme kertaa hirvi tai hirviä tielle eteen... Kerran silloin, kun lähdin epätoivoissani ajamaan autolla, kun en kestänyt olla enää kotona. Kieltämättä silloin kylmäsi, kun olin juuri ajatellut kuolemista eri tavoilla, mm. hirvikolarissa, ja tielle astelee sopivan jarrutusmatkan päässä rauhallisesti kolme hirveä!

Olen jälkeenpäin miettinyt, että ajoinko jotenkin tavallista enemmän autolla silloin, ja vastaus on en (tuo yksi päämäärätön harhailu oli poikkeus). Sitä ennen olin nähnyt hirven pari kertaa koko kohta nelikymppisen elämäni aikana. Viime vuosina ei ole tullut hirviä vastaan ollenkaan.

Mummuni oli kuollut ja hänen tytölleni kutoma sukka oli jäänyt kesken,

mietin että kudonko sen loppuun ja kudoinkin pari kerrosta kun äitini sanoi että jätä se tuollaiseksi vain. Kun päättelin sukkaa ja vedin langan viimeisen silmukan läpi niin kynttilä jota poltin mummoni kuvan vieressä välähti ja suhahti ja sammui.

Kun isäni joutui vankilaan näin vähän sitä ennen unta että isäni ja äitini erosi mutta olivat silti onnellisia. No heidän silloin erittäin huonot välinsä parantuivat ja he olivat rakastuneempia kuin koskaan.

Äitini näki kerran unta että oli viemässä kukkia isäni haudalle muttei päässyt hautausmaan portista sisään. Vähän ajan päästä isääni jouduttiin elvyttämään sydälihastulehduksen vuoksi. Isäni sai silloin ruumistairtaantumiskokemuksen ja katsoi sairaalan huoneessa kun äitini ja muut itkivät hänen elvytettävän ruumiinsa vieressä.

Kerran äitini sanoi että oli nähnyt unta että hänen veljensä oli palanut tulipalossa. Kun hän soitti veljen vaimolle tämä sanoi että miehensä käsi oli palanut töissä onnettomuudessa. Äitini on myös kuullut kuolleen veljesä kävelleen portaikossa ja uskoon tullessaan nähnyt karvaisen miehen nauramassa hänelle huoneen nurkassa.

Itse jouduin kerran lähtemään kotoani silloisen poikaystäväni luo koska tuli todella kammottava olo kotonani jostain syystä. En siis todellakaan tiedä mistä johtui mutta oli niin kammottava olo että en uskaltanut jäädä edes tavaroita mukaan kerään vaan juoksin täysillä ulos melkein heti kun sisään pääsin, enkä tiedä mistä moinen johtui.

Ja vielä yksi juttu on se, että yhtäkkiä tyttöni jolle ei oltu mitään uskonasioita puhuttu sanoi yhtäkkiä että pikkuveli on tullut tuolta ylhäältä, se on tullut taivaasta.

Vierailija
214/425 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: kahdesti siihen ilmöön törmännyt

Vierailija
215/425 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joitakin kokemuksia näistä " aavistuksista" , mieleenpainuvin on vuodelta -94. Olin melkein 14 vuotta ja oli toukokuu. Se oli lauantaipäivä, koska sunnuntaina oli äitienpäivä.

Istuin himassa portailla ja nojasin käsiini ja tuli jotenkin omituinen olo. Sanoin siskolleni, että mulla on olo, että joku kuolee tänään.

Seuraavana päivänä mun kaveri soitti mulle itkien. Samaa yläastetta käyvä poika oli kuollut auto-onnettomuudessa silloin lauantaiyönä.

Joskus vain vaistoaa asioita, monesti jos joku vaikka sanoo jonkin asian, on sen saman saattanut jo ajatella mielessään, esim. mitä toinen sanoo tai mitä tapahtuu ja sitten vaan voi todeta, että näinpä :D

Vierailija
216/425 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nokkakolarista kun tuntui että auto " nostettiin" tien sivuun. Sinne tupsahdettiin nokka edellä lumiseen ojaan eikä mitään vahinkoa sattunut. Ja oltiin sentään pyöritty jäisellä tiellä vastaantulijan kaistalla pari ympyrää ennen kun tuo toinen auto tuli vastaan.

Vierailija
217/425 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin enneunia myös minä olen nähnyt, mutta ne ovat olleet melko " mitättömistä" asioista, ei siis mistään kuolemista tms. Viimeisin enneuni oli tuttavapariskunnasta, että vaimo on raskaana. Viikko tämän unen jälkeen ilmoittivatkin odottavansa vauvaa.

Vierailija
218/425 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vielä jäänyt tällainen juttu mieleen, joka on vaivannut minua

lapsuudesta asti. Olin silloin 4 tai 5-vuotias ja minulla oli Kristiina niminen muovinen nukke. Nukuin aina tämä nukke kainalossani äidin ja siskon välissä. Eräänä yönä heräsin siihen, kun en saanut henkeä ja näin kuinka nukke oli tarrautunut kaulaani ja yritti kuristaa minua. Silmissä sillä oli hurja ilme ja se oli tarrautunut tiukasti kaulaani. Joudun käyttämään todella voimiani saadakseni sen irti. Kun viimein sain sen irti heitin sen lattialle niin kauaksi kuin pystyin. No tuon jutun voisi laittaa unen ja lapsuuden mielikuvituksen piikkiin, mutta olen varma, että heräsin oikeasti. Heräsin tähän tukehtumisen tunteeseen ja muistan sen hurjan ilmeen, joka nukella oli ja aamulla nukke oli todellakin heitettynä lattialla. Enpä enää juuri leikkinyt sillä nukella tai ainakaan ottanut sitä viereeni yöksi.

Vierailija
219/425 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui eräässä opiskelija-asuntolassa vuosia sitten.

Olimme illalla kaverini kanssa huoneessamme ja katsoimme televisiota. Yhtäkkiä alkoi kuulua kissan maukunaa. Ihmeteltiin mistä ääni kuuluu, aukaisin tuuletusikkunan, mutta ääni ei kuulunut ulkoa. Asuntolassa ei saanut pitää lemmikkejä joten ääni ei voinut kuulua naapurihuoneestakaan. Ääni oli todella selkeä niin kuin kissa olisi ollut vieressä sitten se ikään kuin etääntyi ja hiljeni. Mitään luonnollista selitystä ei äänelle keksitty.

Vierailija
220/425 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme