Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pelottavinta/yliluonnollista mitä sinulle on tapahtunut?

Vierailija
23.10.2004 |

Nostan.

Kommentit (425)

Vierailija
141/425 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen että näitä asioita joita näen unissani sitten vain tapahtuu oikeassa elämässäkin jonkun ajan kuluttua. todella skeptinen ihminen olen muuten,

joskus on ollut joitain outoja tuntemuksia ja tapuksia ollut, niinkuin joku näkymätön " voima" /" henki" ? olisi voimakkaasti läsnä.

Vierailija
142/425 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla faija kuoli sydäriin. kysyin, oliko katsonut sen yhden elokuvan eilen. oli kuulemma yllättäen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/425 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huusi sieltä, että " Älä synnytä minua äiti, tahdon mennä takaisin Taivaaseen" . Vauva sitten syntyi aikanaan, mutta kuolleena, koska se syntyessään kuristi itsensä napapuorallaan.

Vierailija
144/425 |
01.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä muutama aika sitten että ilman mitään syytä tajuntani hämärtyi ja valahdin eteisen lattialle, kerkesin unessa sanomaan miehelleni, että " kuolen nyt ja soita ambulanssi."

Seuraavana päivänä menin moikkaamaan veljeäni ja hän sanoi oudosti nähneensä unta minusta. Kyselin sitten että mitä unta ja hän sanoi että se oli niin outo, makasin pihalla, ambulanssissa juuri kun hän oli tulossa meille, ja olin juuri kuollut...

Kamalaa...

Ensimäisessä raskaudessa myös näin kahdesti tulevan lapseni sukupuolen sekä sen että lapsi tuli maailmaan sektiolla.

Vierailija
145/425 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin itse ja nostin. Kauniita unia kaikille!

Vierailija
146/425 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein odotin että tulisi jotain karmivia juttuja ketjussa vastaan,mutta eipä tullut..

Vierailija
147/425 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun seisomassa ja tuijottamassa. Molemmilla kerroilla luulin että se on mies ja vilkutin ja seisoin ikkunan(2krs) alla pitkään ja ihmettelin miksei se vilkuta takaisin. Juoksin sisään ihmettelemään miksi mies on nyt vihainen kun ei vilkuta, mutta eihän siellä ketään ole ollut!

Siis ihan selvä henkilö, seissyt siinä, mutta kummallakaan kerralla kukaan ei oikeasti ole voinut siinä seistä!

Karmivaa ja välillä tulee pelottava olo olla täällä kotona!

Vierailija
148/425 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne yleensä liittyy johonkin ratkaisemattomaan asiaan. Jos unesta jää hyvin varma olo, tiedän, että näin tulee tapahtumaan ja aina niin käykin. Jos taas unesta jää sellainen epävarma olo, tiedän, ettei se toteudu tai elämässä asia meneekin päinvastoin kuin olen toivonut.

Nuorempana näin niin selvän enneunen, että oikein pelästyin seuraavana päivänä, kun tajusin asioiden menevän täysin samoin kuin unessa. Aikuisena niin ei ole enää käynyt, mutta vahvoja unia näen edelleen.

Vierailija
149/425 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin kaukana poikaystävästäni, jonka isä oli vakavasti sairas. Yleensä lähdin perjantaisin opiskelupaikkakunnalta viikonlopunviettoon poikaystävälleni, mutta nyt jäin perjantaina erään tuttavan syntymäpäiville. Mietin pitkään jäädäkö vaiko eikö, mutta luvassa oli hyvät bileet ja niin jäin. Päätin kuitenkin lähteä lauantaina hyvin varhain poikaystäväni luo, sillä minulla oli vahva tahto käydä sairaalassa ihan yksin katsomassa poikaystäväni sairasta isää.

Pe-la yönä näin unta, missä myöhästyin. Minulle jäi epäselväksi mistä myöhästyin, mutta olo oli niin ahdistava, että heräsin siihen. HErätyskelloni ei ollut vielä soinut ja olin helpottunut kun ehdin kuitenkin aamun ekaan bussiin. Koko ajan oli tunne, että on kiire ja olen myöhässä.

Bussista piti vaihtaa junaan ja juna-asemalla poikaystäväni soitti, että isä oli kuollut yöllä. En siis sittenkään ehtinyt.

Vierailija
150/425 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin esikoiseni tammikuussa 2004 ja muistan lukeneeni näitä juttuja loppuraskauden aikana.

Korjatkaa toki jos olen väärässä.

Vierailija
151/425 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
152/425 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
153/425 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin perheeni kanssa 6-vuotiaana erääseen taloon. Sitten eräänä päivänä olin ulkona leikkiämässä, kun pihaan käveli eräs vanha mies vanhanaikaisiin vaatteisiin pukeutuneena taluttaen polkupyörää ja kysyi minulta, että kuinka pitkään olimme asuneet siellä, siis siinä talossa. Vastasin, että vuoden (mikä tosin ei pitänyt luultavasti paikkansa, koska muutimme sinne aikaisin keväällä ja tämä tapahtui kesällä). Kun vastasin tuolle miehelle, niin samaan aikaan pihassa ollut isäni kysyi minulta, että mitä sanoin ja kenelle puhuin. Käännyin katsmaan isää ja sanoin, että vastasin tietenkin kyseisen miehen kysymykseen, mutta isäni sanoi, että eihän pihassa ollut ketään muuta kuin minä ja hän. Käänsin pääni takaisin siihen, missä kyseinen mies oli seisonut ja kas kummaa, häntä ei ollutkaan enää siinä. Hän ei olisi voinut lähteä pois pihasta huomaamattani siinä ajassa kun vilkaisin isää, eikä ainakaan tulla pihaan ja lähteä sieltä ilman, ettei isä olisi huomannut mitään, mutta hän vakuutti, ettei pihassa ollut käynyt ketään eikä isä ollut kuullut kenenkään puhuvan mitään. Näin jälkeenpäin ajateltuna tuo mies vaikutti jotenkin erikoiselta, hän hymyili minulle jotenkin hirveän lempeästi ja oli muutenkin olemukseltaan sellainen, ettei minun tullut mieleenkään pelätä häntä tai ihmetellä, että miksi hän tuli pihaamme, vaikka en edes tuntenut häntä. Ja kun siihen vielä lisää sen, että hän saapui pihalle äänettömästi ja nopeasti sekä myös poistui nopeasti ilman, että minä huomasin hänen tuloaan eikä häntä yhtäkkiä ollut missään ja isäni ei nähnyt ja kuullut mitään erikoista, niin olin jotenkin varma, että kyseessä oli joku talon edellinen asukas, luultavasti sen rakentaja, joka oli tapahtumahetkellä jo kuollut, mutta joka tahtoi käydä katsomassa, että talon sen hetkisillä asukkailla on kaikki hyvin. Sekin siis oli varsin erikoisen tuntuista, että jotenkin heti kun näin hänet, niin tiesin, että hän on joku talon entinen asukas, luultavasti juuri ralon rakentaja, vaikka en siis tuntenut häntä.

Vierailija
154/425 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin mm. aika hyvin meditoimaan ja olin kiinnostunut kaikenlaisesta rajatiedosta. Jonkin ajan kuluttua rupesin huomaamaan kummallisen kaavan. Jos tein elämässä jonkun erittäin tärkeän päätöksen, heti seurasi ikään kuin testi tai merkki, joka laittoi päätöksen koetukselle tai tuntui vahvistavan sen. Päätin mm. kerran hakea yhteen työpaikkaan. Olin juuri onnitellut itseäni päätöksestä ja menin alakertaan. Ja meinasin pudota polvilleni, koska kyseisen firman auto oli meidän pihassa!! Koskaan ennen ei ole ollut eikä koskaan sen jälkeen. Asia ei liittynyt tietenkään mitenkään minuun, mutta tilanne pysäytti.

Kerran olin päättänyt pitkäaikaisen suhteen lopettamisesta. Olo oli helpottunut. Samana päivänä kun päätös oli tehty, mietin asiaa lenkillä syrjäisellä keskisuomaisella metsätiellä. Ajattelin että vielä joskus matkustelen, ehkä kaukomaihin... Samassa näin suoran päässä metsän keskellä mieshahmon. Indonesialaisen näköinen, pitkähiuksinen nuorimies hölkkäsi vastaan, ilman paitaa, ruskea ylävartalo auringossa kiillellen. Hetki on epätodellinen siellä supisuomalaisen korven keskellä. Mitä lähemmäs mies tuli, sitä enemmän mun teki mieli juosta karkuun. Lopulta mies ohitti ja näin, että hän todellakin oli lihaa ja verta.

Yksi oli sellainen missä oli miehen kanssa juuri tehty tärkeä päätös, istutaan huojentuneina pöydän ääressä ja samalla hetkellä puhelin soi. Sen jälkeen on selvää, että suunnitelman voi unohtaa.

Jos tämäntapaista sattuu kerran, se on sattumaa. Jos toisen kerran voi sanoa että uskomatonta sattumaa. Kolmannella kerralla rupeaa pelottamaan ja neljännellä kerralla rupeaa jo erittäin ei-hörhöä miestäkin pelottamaan. En muista edes enää kaikkia noita juttuja. Pitäis kaivaa esiin päiväkirjat.

Pointtini on se, että hörhöilyinto meni ohi. Nykyään olen ateisti ja erittäin suuri skeptikko. Nyt taas pari viikkoa elämässäni tapahtui erittäin iso muutos, pitkästä aikaa vuosiin. En jaksa selittää yksityiskohtia mutta kahdelta aamuyöstä totesin että no niin. Tässä on se mitä on kuukausia etsitty. Nyt se on löytynyt. Tämä on yksi elämäni tärkeimmistä päivistä. Ja tiesin viimein miten edetä. Puhelu tuli aamulla kymmeneltä. Puhelu jonkalaista en ole saanut VUOSIIN ja joka laittoi miettimään mikä sittenkin on järkevintä. Mitä sittenkin valitsen? Kun kerroin puhelusta miehelle autossa, istuttiin hetki hiljaa. Sitten sanoin että tuleeko sulle jotain mieleen ja mies sanoi että kyllä. Eikä tarvinnut edes kysyä että mitä.

Huomaan nyt kun olen lukenut tämän sepustuksen että onpa mahtipontista. Mutta mä olin kyllä oikeasti tosi säikähtänyt tässä viimeisessä tapauksessa. Ei todellakaan tullut mieleenkään odottaa mitään. Olin jo unohtanut koko ilmiön olemassaolon. Ja se että sama kaava toistui TAAS vaikka olen skeptikko ja ateisti ja ties mitä, oli suoraan sanottuna helvetin pelottavaa.

Vierailija
155/425 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulin eräänä päivänä töistä väsyneenä ja torkahdin sohvalle. Puoliunessa havahduin yhtäkkiä vieressä istuvan pikkupojan hahmoon ja hihkaisuun: Äiti!

Se oli pelottavaa. Tein samana iltana positiivisen raskaustestin. Tiesin koko raskausajan "varmaksi" että saan pojan ja niin kävi. Mies piti minua hassuna kun uskoin uneeni. Kummallisinta on se valveunessa ilmestyneet pojan kasvonpiirteet ja hiustenlaatu ovat täsmälleen samanlaiset kuin omallamme.

Vierailija
156/425 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran eräässä tilaisuudessa, poistuin sieltä ja huomasin että jalkakäytävällä, vähän matkan päässä kulki "mies", pieni mutta ei fyysinen.

No, seuraavana päivänä olin köksäämässä kun tiesin että se mies istuu sängylläni(!)

Käskin sitä poistumaan, sen koommin ei sitä näkynyt.

Ilmeisesti tuli jotenkin sieltä tilaisuudesta mukaani..

Vuosia sitten juuri marraskuussa olin töissä ja mulle tuli tosi painostava tunne kuolemasta.

Painoin päivämäärän mieleeni.

Viikkoja myöhemmin kaverini soitti että hänen miehensä oli päättänyt päivänsä juuri sinä tiettynä päivänä..en ollut koskaan nähnyt tätä miestä.

Olen tuntenut henkien läsnäolon, ystäväni mies kuoli elokuussa kolarissa. Samana syksynä tunsin kun tämä mies kävi luonani, pienen hetken ajan.

Olin keväällä parannustilaisuudessa, koskettava ja herkistävä tilaisuus. Aloin itkemään. Tunsin että eteeni kannettiin tyttövauva ja taas itkin.

Saa nähdä miten käy. Se oli siis näky.

Paljon on tapahtunut, yksi sellainen että sukulaisperheessä uskovainen osapuoli oli pyytänyt

vastausta ostaako talo vai ei.

Illalla he juttelivat tässä talossa. Yhtäkkiä ovi kävi ja loksahti, sitten sen huoneen ovi missä he olivat, aukesi itsekseen. Ketään ei oikeasti tullut sisään, mutta se oli vastaus.

Aikoinaan nuorempana menin tilaamaan erikoisia kirjoja, näin sanomalehdessä ilmoituksen. Se toinen kirja oli "pahempi". Yritin vähän kopioida töissä kirjoja kopiohuoneessa. Joka kerta kun yritin kopioida sitä pahempaa kirjaa, joku tuli ovesta enkä pystynyt kopioimaan.

Mutta kun kopioin sitä toista kirjaa, sain täydellisen kopiorauhan. Kukaan ei tullut.Ihmeellistä.

Vierailija
157/425 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- vaistoan usein jonkun toisen läsnäolon vaikka olen yksin kotona, kerran joku oli kanssani suihkussa ja sain hänet lähtemään sanomalla ääneen "eikö täällä saa rauhassa edes suihkussa olla"

- keittiönpöytä narahtelee joka ilta

- pöydälle jätetty karkkipussi tai muu rapiseva paperipussi rasahtelee vaikkei ketään ole lähimaillakaan

- olen kouluikäisestä saakka "nähnyt" ovensuussa pienen tytön kengät ja esikoiseni olikin tyttö

- yli 10 vuoden takaisella exälläni ja minulla on outo telepaattinen yhteys, ts. yhtäkkiä jostain syystä alan muistella häntä niin eikös hän sitten soita ja kysy kuulumisia. emme eronneet ystävinä.

- olen arvaillut oikein lauluja mitä soi radiosta seuraavana

- viime kesänä näin ufon (selittämätön valopallo taivaalla joka ei käyttäytynyt kuin tunnettu satelliitti tai lentokone)

- juuri ennen kuin ryhdyin odottamaan esikoistani sain oudon vimman lukea vauvalehtiä (vaikkei lapsi ollut edes harkinnassa eikä sitä edes yritetty, koska lapsi oli ns. vahinko), ja itse asiassa eilen huomasin kahvitauolla töissä lukevani kaks plus -lehteä (tämä nyt etukäteistiedoksi, jos taas...)

- olen arvannut ystävättäreni raskauden ennen kuin hän tiesi olevansa raskaana (jalkojen haara-asennosta vaikkei ollut edes mahaa)

- työkaverinkin raskauden aavistin ennen kuin se oli julkinen tieto

- olen usein ennalta-aavistanut muiden ihmisten tekemisiä tai sanomisia, toisaalta silloin kun hälytyskellojen olisi pitänyt soida, eivät ole varoittaneet mitään (kerran esim. näimme kaverini kanssa koulukaverimme istuvan luokanvalvojamme huoneen ovella ja sanoin kaverilleni että tuo lopettaa koulun ja näin kävikin vaikka oikeasti hänellä, kuten meillä muillakin, olisi voinut olla monia muitakin syitä vierailla opettajan huoneessa)

- olen myös nähnyt unia ihmisistä jotka olen joskus tuntenut mutta joiden kanssa en sittemmin ole ollut tekemisissä, ennen kuin unen näkemisen jälkeen (tästä olen pitänyt unipäiväkirjaakin joskus)

Tässä nyt jotain, lisään sitä mukaa kun tulee mieleen...

Vierailija
158/425 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös tapana nähdä enneunia läheisten kuolemasta. Näin nuorempana unta, että vaarini käveli tyynesti mereen veden alle. Minä huusin rannalla, että ukki tule pois. Hän ei tullut. Seuraavana päivänä sain tietää, että ukkini oli kuollut. Samantapaista unta näin isäni siskosta. Olin löytäny unessani läheisen kartanon pihalta tätini haudan ja kertonut siitä isälleni. Isäni sanoi minulle unessani, ettei hänellä ole siskoa. Tästä kaksi päivää myöhemmin sain tietää tätini kuolleen huumeisiin.

Vierailija
159/425 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähnyt näkyjä korkeassa kuumeessa, minulla on tapana hourailla ja nähdä samoja asioita joka kerta. Voin sanoa, että pelkään kuollakseni kuumetta. Herään aina kuumeessa keskellä yötä ja näen samat kolme lasta kasvot seinään päin makuuhuoneessamme. Kun alan itkeä hysteerisesti, heistä keskimmäinen kääntyy katsomaan minua. VAikka mieheni herää itkuuni, hourailu ei mene ohitse. Näen lapset edelleen vaikka mies yrittäisi ravistella minua.

Vierailija
160/425 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle lasin tippumiselle on ihan luonnollinen fysikaalinen selitys. Huuhdeltuasi lasin sen pohjaan on jäänyt vettä, joka sitten muodostaa lasin alle "vesipatjan" kun lasket lasin tasaiselle pinnalle.

Vesipatja liikuttaa lasia kovalla vauhdilla pöydän pintaa pitkin ja "heittää" se laidan yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi