Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi herrajumala nyt täytyy tehdä jotain! Vaaka näytti

Vierailija
15.07.2010 |

tänä aamuna kun pitkästä aikaa mittasin että olen lihonut 5kg! Siis tiesin että kesällä on tullut nyt vähän herkuteltua, mutta 5kg tällaisessa lyhyessä ihmisessä on ihan hurjasti! Kuka alkaa kanssani laihduttamaan? Paino on nyt 53kg ja tavoite on 48kg. Nyt otetaan niskasta kiinni itseämme, onko muita joilla 5kg liikaa, laihdutetaanko yhdessä?

Kommentit (161)

Vierailija
21/161 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 8, eilen en löytänyt ketjua. Nyt on mennyt aika hyvin. Eilen söin pienen jälkiruoan, mutta päivän kalorimäärä jäi silti tarpeeksi alhaiseksi. Liikuntaa on tullut reilusti, pyöräilyä ja kävelyä, eikä maha enää pömpötä niin paljoa kuin vielä viikko sitten.

Pari iltaa on mennyt myös niin, etten ota iltapalaa (päivällinen suht myöhään). Aiemmin olen syönyt aina iltapalan oli nälkä tai ei, nyt en syö jos ei ole oikeasti nälkä. Tänäänkin on tiedossa liikuntaa paljon joten luottavaisin mielin odotan perjantaita ja punnitusta.

Vierailija
22/161 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voi syödä, että tuhat kaloria tulee täyteen. En ole koskaan laskenut kaloreita.

Meinasin syödä eilen jäätelön, mutta voitin itseni. Nykyisin teen kyllä surutta niin, että syön vähemmän "oikeaa ruokaa" jos välttämättä haluan jotain hyvää. Ei kyllä kovin fiksua, mutta minkäs teet, pitää mahtua farkkuihin.

t. Honkkeli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/161 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppailen nyt ketjua ja kerron samalla kuulumiset vaikka sovittiinkin että perjantaisin kirjoitellaan.

Aamupaino oli tänään 52,1kg. En tiedä onko niin että ensin on nesteet lähteneet kun on näin valtavasti lähtenyt kahdessa päivässä. Juonut olen kuitenkin ihan valtavasti vettä, en ole ikinä juonut näin paljon! Eilen söin

aamulla 2dl rasvatonta jogurttia

Lounaaksi 1 vaasan ruispala oivariinilla ja ohuenohuella broilerleikkeleellä ja kurkulla sekä 2dl rasvatonta jogurttia.

Päivälliseksi 2 hapankorppua Oivariinilla ja juustolla sekä keitetty muna.

Illalla popsin muutaman kuivatun luumun.

Ja EN syönyt niitä mieheni tuomia herkkuja! JEE! Kuten näkyy niin en siis paljon syönyt, mutta toisaalta eilen oli täällä ainakin vielä tosi kuuma 29 astetta, vaikka aurinko ei paistanut, että se vähentää ruokahalua. Kävin vaunun kanssa tunnin mittaisella lenkillä ja hiki tuli!

t. AP

Oletko sä AP oikeasti sitä mieltä, että tuo on ihan terveellinen ruokavalio?

Kannattaisko lisätä liikuntaa ja ruokavalioon lihaa/kasviksia. Jätä ruisleivät pois ja aloita aamu ruis/kaurapuurolla. Rahka ja raejuusto ok.

Vierailija
24/161 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voi syödä, että tuhat kaloria tulee täyteen. En ole koskaan laskenut kaloreita. Meinasin syödä eilen jäätelön, mutta voitin itseni. Nykyisin teen kyllä surutta niin, että syön vähemmän "oikeaa ruokaa" jos välttämättä haluan jotain hyvää. Ei kyllä kovin fiksua, mutta minkäs teet, pitää mahtua farkkuihin. t. Honkkeli

Olen tosiaan Kiloklubiin ne listannut ja se laskee kalorit ja muut.

Torstai:

Aamu:

Luumusose 106kcal

Lounas:

Ruispala 4 siivua 241kcal

Oivariini 2tl 88kcal

Ohuen ohut broilerleike 6 siivua 33kcal

Kurkku 12 viipaletta 6kcal

Jogurtti 3dl 135kcal

Välipala:

Nutrilett välipalapatukka 209kcal

Päivällinen:

Omena 66kcal

Iltapala:

Kuivattu luumu 50g 120kcal

yhteensä 1004kcal koko päivänä

Perjantai:

Aamupala:

Jogurtti 1,5dl 68kcal

Lounas:

Jogurtti 2dl 90kcal

Ruispala 2 siivua 120kcal

Oivariini 2tl 44kcal

Ohuen ohut broilerleike 2 siivua 11kcal

Kurkku 7 viipaletta 3kcal

Päivällinen:

Hapankorppu 2 palaa 62kcal

Oivariini 2tl 44kcal

Juusto 2 viipaletta 43kcal

Keitetty kananmuna 78kcal

Iltapala:

Kuivattu luumu 75g 180kcal

Yhteensä 744kcal päivän aikana

Lauantai:

Aamupala:

Kuivattu luumu 50g 131kcal

Lounas:

Subway grillattu kananrinta subi 15cm 304kcal

Välipala:

Daim-kakkupala 214kcal

Päivällinen:

Persikka 25kcal

Oivariini 1tl 22kcal

Ohuen ohut broilerleike 3kpl 16kcal

Kurkku 3 viipaletta 3kcal

Jogurtti Luonto+ 2dl 120kcal

Yhteensä 955kcal päivän aikana

Sunnuntai:

Aamupala:

Oivariini 2tl 44kcal

Jogurtti Luonto+ 2dl 120kcal

Kurkku 6 siivua 3kcal

Välipala:

Kiivi 44kcal

Välipalapatukka Nutrilett 209kcal

Päivällinen:

Pinaattiohukainen 8kpl 258kcal

Puolukkahillo rkl 31kcal

Iltapala:

Oivariini 2tl 44kcal

Kananmuna keitetty 78kcal

Yhteensä 1094kcal päivän aikana

Maanantai:

Aamupala:

Juustosarvi 1kpl 131kcal

Lounas:

Pinaattiohukainen 7kpl 226kcal

Puolukkahillo 31kcal

Välipala:

Nutrilett välipalapatukka 209kcal

Päivällinen:

Ruispala 2 viipaletta 120kcal

Oivariini 2tl 44kcal

ohuen ohut broilerleike 2 siivua 11kcal

Kurkku 8 viipaletta 4kcal

Iltapala:

Banaani 100kcal

Yhteensä 772kcal päivän aikana

Näin siis olen syönyt viime aikoina. Ei siihen tuhanteen kaloriin paljon mahdu, mutta se aina riippuu että mitä valitsee syödä. Kyllä sillä pärjää, en minä ainakaan mainittavasti ole nälkää joutunut kärsimään.

t. AP

Vierailija
25/161 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppailen nyt ketjua ja kerron samalla kuulumiset vaikka sovittiinkin että perjantaisin kirjoitellaan. Aamupaino oli tänään 52,1kg. En tiedä onko niin että ensin on nesteet lähteneet kun on näin valtavasti lähtenyt kahdessa päivässä. Juonut olen kuitenkin ihan valtavasti vettä, en ole ikinä juonut näin paljon! Eilen söin aamulla 2dl rasvatonta jogurttia Lounaaksi 1 vaasan ruispala oivariinilla ja ohuenohuella broilerleikkeleellä ja kurkulla sekä 2dl rasvatonta jogurttia. Päivälliseksi 2 hapankorppua Oivariinilla ja juustolla sekä keitetty muna. Illalla popsin muutaman kuivatun luumun. Ja EN syönyt niitä mieheni tuomia herkkuja! JEE! Kuten näkyy niin en siis paljon syönyt, mutta toisaalta eilen oli täällä ainakin vielä tosi kuuma 29 astetta, vaikka aurinko ei paistanut, että se vähentää ruokahalua. Kävin vaunun kanssa tunnin mittaisella lenkillä ja hiki tuli! t. AP

Oletko sä AP oikeasti sitä mieltä, että tuo on ihan terveellinen ruokavalio? Kannattaisko lisätä liikuntaa ja ruokavalioon lihaa/kasviksia. Jätä ruisleivät pois ja aloita aamu ruis/kaurapuurolla. Rahka ja raejuusto ok.

se on laihduittajan ruokavalio. Laihdutan niinkun minulle parhaiten sopii, niin se paino lähtee. Ei minun tarvitse tuolla lailla montaa viikkoa syödä, sen jälkeen voin syödä normaalisti, ja pysyn siinä ihannepainossani silti, jos en ala hulluna herkuttelemaan kuten nyt olen tehnyt viimeiset kuukaudet.

t. AP

Vierailija
26/161 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttääkö tämä kiloklubi niitä ravintoaineiden suhteita esim rasva / hiilihydraatit / proteiinit ? Näyttää vaan todella epäterveelliseltä ruokavaliolta. On sitten kuinka "kuuri"luonteinen tahansa.

Eipä ole terveellistä tuo jojoilu, että on mässäilykausia ja laihiskausia. kannattaisko ihan tehdä elämäntapamuutos? Se antaisi periksi sitten satunnaiset herkuttelut ja muut.

Vierailija
27/161 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttääkö tämä kiloklubi niitä ravintoaineiden suhteita esim rasva / hiilihydraatit / proteiinit ? Näyttää vaan todella epäterveelliseltä ruokavaliolta. On sitten kuinka "kuuri"luonteinen tahansa. Eipä ole terveellistä tuo jojoilu, että on mässäilykausia ja laihiskausia. kannattaisko ihan tehdä elämäntapamuutos? Se antaisi periksi sitten satunnaiset herkuttelut ja muut.

tämä on elämäni kolmas oikea laihdutuskuuri. En nyt pitäisi sitä niin kovin pahana vielä. Minulla ei siis yleensä ole mitään laihiskausia ja mässäilykausia, vaan pysyn normaalisti syöden tuossa 48 kilon painossani. Nyt on vaan tullut tosiaan lihottua muutamia kiloja ja siksi varmaan lähteekin niin lujaa pois kun elimistöhän tykkää pyrkiä siihen "omaan" painoonsa, siihen missä se on useimmiten ollut, ja minullahan se tosiaan on ihan selkeästi tuo 48kiloa.

t. AP

Vierailija
28/161 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäaamuna painoin 51,7kg, eli tasaseen tippuu. Myönnettäköön että eilen en mitään liikuntaa harrastanut, mutta en kyllä myöskään syönyt mitään herkkuja. Hyvin sujuu täällä päin siis!

t. AP

Vierailija
29/161 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttääkö tämä kiloklubi niitä ravintoaineiden suhteita esim rasva / hiilihydraatit / proteiinit ? Näyttää vaan todella epäterveelliseltä ruokavaliolta. On sitten kuinka "kuuri"luonteinen tahansa. Eipä ole terveellistä tuo jojoilu, että on mässäilykausia ja laihiskausia. kannattaisko ihan tehdä elämäntapamuutos? Se antaisi periksi sitten satunnaiset herkuttelut ja muut.

tämä on elämäni kolmas oikea laihdutuskuuri. En nyt pitäisi sitä niin kovin pahana vielä. Minulla ei siis yleensä ole mitään laihiskausia ja mässäilykausia, vaan pysyn normaalisti syöden tuossa 48 kilon painossani. Nyt on vaan tullut tosiaan lihottua muutamia kiloja ja siksi varmaan lähteekin niin lujaa pois kun elimistöhän tykkää pyrkiä siihen "omaan" painoonsa, siihen missä se on useimmiten ollut, ja minullahan se tosiaan on ihan selkeästi tuo 48kiloa.

t. AP

vanhemmitenhan painoa tulee herkemmin silleen huomaamattaan. Hormonimuutokset jne...

Vierailija
30/161 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mielellään sen tarkempaa ikää tänne laita, joku vielä tunnistaa, kun lapsen ikäkin jo on mainittu... Mutta en siis usko että painonnousu ihan vielä johtuu iästä.

t. AP

Vierailija
31/161 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän kaloreita ja proteiinia. Lopputulos: Laihaläski! Sekö sun tavoite on? Ei se kaunista ole..

Vierailija
32/161 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän kaloreita ja proteiinia. Lopputulos: Laihaläski! Sekö sun tavoite on? Ei se kaunista ole..

Mutta tavoitteeni siis on se 48 kiloa mikä on normaalipainoni.

t. AP

Vierailija
33/161 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli niin kiire päivä etten aiemmin ehtinyt kirjoittelemaan. Paino oli 58kg eli kilon vähemmän. Toki voi olla pelkkää nestettäkin, mutta mitäs siitä kun en ole kuitenkaan niin turvonneen näköinen kuin aiemmin.

Kaloreita en laske, mutta ateriat koitan pitää kevyinä eli paljon kasviksia ja esim. kanaa, vähemmän leipiä eikä herkkuja joka päivä. Liikuntaa olen myös lisännyt, joten eiköhän tässä tuloksiinkin päästä :)

Vierailija
34/161 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kaikki kun ei ole saman mallisia. Olen 165cm/50kg ja voin vannoa, ettei luut törrötä. Olen rakenteeltani siro. Hartiat on kapeat, selkä ja lantio on kapeita, kädet ja jalat on ohuet, nilkat ja ranteet on kapeat, päänympäryskin on keskimääräistä pienempi, kengänkoko 36. Raajat on suhteessa pitkähköt, samoin kaula, hartiat on seisoessa matalammalla kuin monella pituisellani, tuskin kaulani painaa yhtä paljon kuin pitkäselkäisemmän selkä?! Kuppikoko on B ja vaikken mikään lihaskimppu ole, kuten painosta näkeekin, niin en myöskään luuta ja nahkaa. Pystyn vetämään toistakymmentä leukaa ja juoksen, hiihdän ja pyöräilen tunnin lenkkejä useita kertoja viikossa, kai siinä lihastakin täytyy olla.

[/quote]

Olen harrastanut aktiivisesti liikuntaa n.25 vuotta. Lihaskuntoa ja aerobista liikuntaa. Näytän naiseksi keskivertoa lihaksikkaammalta. Mutta jaksan vetää hät hätää ehkä yhden oikeaoppisen leuanvedon... Mutta punnerruksia ja ojentajapunnerruksia teenkin sitten helposti sen kolmisenkymmentä :)

Vierailija
35/161 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku näistä proteiiniasioista tietää, niin että mikä olisi se määrä joka päivässä olisi sitten sellainen hyvä määrä? Tuo kiloklubi näyttää nuo proteiinit grammoina, ja tänään esim. minulla näyttäisi olevan proteiinia 30,2g. Mutta en osaa sanoa mitään tuosta määrästä.

Tänään on vielä iltapala syömättä ja en oikein tiedä miksi mutta kaloreita on ihan järkyttävän vähän tähän mennessä kertynyt (380kcal) niin että pitänee jotain vielä syödä...

t. AP

Vierailija
36/161 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vasta sitten, kun huomaa paisuneensa 15 kiloa...

t. yks hoikka myös

Vierailija
37/161 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisille suositellaan 1-1,5g per painokilo, eli 50-kiloiselle vähintään 50g proteiinia. Jos harrastaa paljon liikuntaa, varsinkin lihaskuntoa kasvattavaa suositellaan 2g per painokilo

Vierailija
38/161 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.itektään yhdessä..ei taida sun kävyssä olla paljon liikehdintää?

Vierailija
39/161 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisille suositellaan 1-1,5g per painokilo, eli 50-kiloiselle vähintään 50g proteiinia. Jos harrastaa paljon liikuntaa, varsinkin lihaskuntoa kasvattavaa suositellaan 2g per painokilo

t. AP

Vierailija
40/161 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.itektään yhdessä..ei taida sun kävyssä olla paljon liikehdintää?

Mitä ihmettä tämä nyt taas on?

t. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä