Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan törmännyt tällaiseen käytökseen huutiksessa?

Vierailija
12.07.2010 |

Hintavarauksellinen tuote vaikuttaa hyvältä, aloitushintakaan ei ole pahimmasta päästä. Sitten kun tuotetta huutaa lähinnä kokeilumielessä minimikorotuksella, hintavaraus yllättäen jo ylittyy, vaikka olet ensimmäinen huutaja.

Tiedän toki, että huutaessaan sitoutuu myös tarvittaessa maksamaan tuotteen, mutta oli tuo silti aika ihmekäytöstä, että hintavaraus pakoltakin ylittyi jo ekasta huudosta. Mitä mieltä olette?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myyjälle neutraali?!? Miksi ihmeessä? Tällaiset omien sääntöjen keksijät pitäisi saada pois koko Huutonetistä! Ei pyhä yksinkertaisuus... Neutraali siitä, että hv ylittyi... HAH!

Vierailija
22/71 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa myyjälle neutraalin palautteen (miksi?), miettii asiaa vielä kuukauden päästäkin ja tulee erikseen keskustelemaan "ongelmasta" av:lle. Taisi olla mätäkuun juttu tämä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtää että aina jos huutaa tuotetta, sen voi joutua myös lunastamaan! Jos on niin tyhmä että "kokeillakseen" huutaa niin voi voi! Ei se myykän vika ole! =D

Vierailija
24/71 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan jokaisella on oikeus kaupata tuotetta miten haluaa, eli jos tuote on sitä mitä sanottiin, postitus sujuvaa, niin ei ole mitään syytä antaa neutraalia vaan pitää antaa positiivistä palautetta.

Vierailija
25/71 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on ihan oma moka, jos huutelee kokeilemalla. En ymmärrä mitä järkeä on huutaa jotain kohdetta, jos ei halua sitä lunastaa huutamallaan hinnalla.

Vierailija
26/71 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten joku on keksinyt käyttää hintavarausta tuolla tavalla? Aika röyhkeää. Itse kaupoista ei ole sinänsä pahaa sanottavaa, ainakin tuote oli hyvä. Eli missään ei sinänsä ollut mitään ongelmaa, kummmallista kikkailua myyjältä vain ääneen täällä kehtasin ihmetellä ;-).

Vierailija
27/71 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös myyjä toiminut juuri niinkuin pitikin? Ethän sä neutraalia voi siitä antaa että myyjän hintavaraus on pienempi kuin sinä odotit:o

Ei siellä kuulu huvikseen huudella, jos huudat niin se tarkoittaa että haluat ostaa sen siihen hintaan. Sulla ei siis ollut aikomustakaan ostaa tuotetta, nyt jouduit ostamaan kun hv ylittyi?

Vierailija
28/71 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä sen sijaan on, että sä annoit neutraalin palautteen

Vierailija
29/71 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö sä ap ihan täysillä ledeillä? Mikä tuossa oli se ongelma? Ja annat vielä NEUTRAALIN!?? Ei jessus!

Hintavarauksellinen tuote vaikuttaa hyvältä, aloitushintakaan ei ole pahimmasta päästä. Sitten kun tuotetta huutaa lähinnä kokeilumielessä minimikorotuksella, hintavaraus yllättäen jo ylittyy, vaikka olet ensimmäinen huutaja. Tiedän toki, että huutaessaan sitoutuu myös tarvittaessa maksamaan tuotteen, mutta oli tuo silti aika ihmekäytöstä, että hintavaraus pakoltakin ylittyi jo ekasta huudosta. Mitä mieltä olette?

Vierailija
30/71 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pahaa on neutraalissa! Neutraali ei ole samaa kuin negatiivinen, jos joku ei tiennyt. Huuto.netissä joskus saa nimenomaan laittaa myös neutraalin, jos myyntitapaus ei mistään positiivisimmasta päästä ollut. En saata uskoa, että nmyyjälle tuli/tulee minkäänlaista harmia siitä että joku antaa hänelle neutraalin. Jotain rajaa hyvät ihmiset! Kuka oikeasti katsoo myyjän palautteita, että voi iik, vain 99,5 prosenttia positiivista, en varmaan käy kauppaa HÄNEN kanssaan, kääks! Kuten sanoin, jotain rajaa tähänkin.

Vierailija
31/71 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sitten jokin statussymboli huutismyyjille, että jokikisen palautteen täytyy ehdottomasti olla positiivisia, koska enhän nyt MINÄ koskaan toimi missään ikinä väärin? Öh?

Vierailija
32/71 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä sulla ap oli sen neutraalin perusteena?

Vierailija
33/71 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli tuotteen lähtöhinta ja mikä oli korotus?

Mulle ei nyt oikein mene jakeluun tämä juttu.

taisin olla kakkonen

Vierailija
34/71 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka käyttäisin tätä seuraavaksi :)

Vierailija
35/71 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä sulla ap oli sen neutraalin perusteena?

Miten itse määrittelet neutraalin? Ydinpommikatastrofi?

Ja vielä parille ihmettelijälle: Aikomuksena oli sinänsä toki ostaa - siis ostan tietysti jos voitan - mutta tässähän oli tuo suuri sana jos. En uskonut voittavani heti ekalla huudolla jo, mutta voitin kuitenkin. Siinä ei siis ollut sitä ongelmaa, vaan myyjän eriskummallisessa kaupankäyntikikkailussa. Hintavaurksen käyttötapahan ei alkujaan ole tämä.

Vierailija
36/71 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten joku on keksinyt käyttää hintavarausta tuolla tavalla? Aika röyhkeää.

Siis mitä "röyhkeää" siinä on?!? Itse en hintavarausta ole noin käyttänyt, joskus tietenkin ihmetellyt, miksi noin tehdään, mutta en minä sitä röykeänä ole pitänyt... Ehkä ymmärrän röykeyden eri tavalla...

Vierailija
37/71 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli tuotteen lähtöhinta ja mikä oli korotus?

Mulle ei nyt oikein mene jakeluun tämä juttu.

taisin olla kakkonen

ja ongelmaahan missään tällaisessa ei siis ikinä ollut, kuten jo pariin otteeseen todettu.

Vierailija
38/71 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten joku on keksinyt käyttää hintavarausta tuolla tavalla? Aika röyhkeää.

Siis mitä "röyhkeää" siinä on?!? Itse en hintavarausta ole noin käyttänyt, joskus tietenkin ihmetellyt, miksi noin tehdään, mutta en minä sitä röykeänä ole pitänyt... Ehkä ymmärrän röykeyden eri tavalla...

eipä siinä mitään :).

Vierailija
39/71 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina toivoo ettei huutiksessa joudu tekemisiin näiden ap:n kaltaisten ääliöiden kanssa joilla mummokalsarit kalvaa liian syvältä persvakoa.

Onneksi olen välttynyt.

Vierailija
40/71 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jättää hintavarauksen kokonaan pois. ja laittanut sen sitten alimmalle mahdolliselle summalle. En tosiaankaan ymmärrä ap:n logiikkaa. Halvalla sai tavaran ja valittaa.

Neutraali on neutraali muussa elämässä, mutta Huutonetissä se kertoo, että kauppa ei ole sujunut sääntöjen mukaan. eli että on jotain pientä häikkää esim unohtanut postittaa, mutta postittanut sen muistuttaessa. Neutraalin annetaan, kun ei kuitenkaan ole häikästä huolimatta negatiivisen palautteen arvoinen kauppa.

Minä olisin antanut lisää positiivista juuri sen hyvin alhaisesta hintavarauksesta, onhan se ostajan kannalta todellakin kannattavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme