Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku kehtaa valittaa ettei EHDI syödä kun on lasten kanssa kotona?

Vierailija
07.07.2010 |

Mikä hemmetti siinä on ettei voi syödä samalla kun lapset? Sehän on kaiken tapakasvatuksen alku ja juuri näyttää esimerkkiä. Ruokailuhan on mitä otollisin tilanne näyttää mallia. Perheen yhteiset ruokailut ovat muutenkin tärkeitä hetkiä.

Mitä se liian kiireinen kotiäiti tekee kun lapset syö?

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin näyttää ehtivän  ,riittää kun katsoo naisia joilla taapero. Edelleen syövät sen kahden edestä ainakin,tai kolmen jos kaks lasta.

On sen verran isoja mammoja kaupungilla joka ikinen päivä.

Vierailija
122/126 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taapero heittää lattialle vuoroin nokkamukin, vuoroin lusikan etkä  voi  edes suuttua kun ei semmoinen 1v 6kk ajattele sitä muuna kuin kivana leikkinä.  Tai vaihtelun  vuoksi kippaa maidon päähänsä. Yritä siinä sitten kauhoa kylmennyttä ruokaa suuhyn samalla, kun putsaat naamaa ja pöytää ja konttaat lattialla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan löysin  joka paikasta vajaita kahvikuppeja jotka olin nostanut lapsilta turvaan ja unohtanut sinne, huikat  haaleaa kahvia olivat pitkään pääasiallinen ateriani.  Päivät meni juostessa pitkin asuntoa vahtimassa ettei pienin syö roskia , keskimmäinen pyyhi kissalla telkkaa ja vanhimmainen kaada potallista pissaa muovikukkaan. Nukkuivat päikkärit eri aikoihin, eli siitäkään ei ollut apua. Kun mies tuli illalla töistä teki jotain nopeaa ruokaa tai vahti lapsia kun  minä tein.

Vierailija
124/126 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmana ehdi jos on esim. heikkolahjainen eikä osaa järjestää omaa arkea ollenkaan.

Vierailija
125/126 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan löysin  joka paikasta vajaita kahvikuppeja jotka olin nostanut lapsilta turvaan ja unohtanut sinne, huikat  haaleaa kahvia olivat pitkään pääasiallinen ateriani.  Päivät meni juostessa pitkin asuntoa vahtimassa ettei pienin syö roskia , keskimmäinen pyyhi kissalla telkkaa ja vanhimmainen kaada potallista pissaa muovikukkaan. Nukkuivat päikkärit eri aikoihin, eli siitäkään ei ollut apua. Kun mies tuli illalla töistä teki jotain nopeaa ruokaa tai vahti lapsia kun  minä tein.

teithän sitten vielä lisää lapsia ?  että ois vieläkin kiireempi ja vois uhriutua

Vierailija
126/126 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taapero heittää lattialle vuoroin nokkamukin, vuoroin lusikan etkä  voi  edes suuttua kun ei semmoinen 1v 6kk ajattele sitä muuna kuin kivana leikkinä.  Tai vaihtelun  vuoksi kippaa maidon päähänsä. Yritä siinä sitten kauhoa kylmennyttä ruokaa suuhyn samalla, kun putsaat naamaa ja pöytää ja konttaat lattialla..

Eikö sanavarastoosi ole koskaan kuulunut EI?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän