Naiset: mitä unelmia olet jättänyt toteuttamatta pelon takia?
Mitkä on sellaisia asioita joista haaveilet tai olet haaveillut, mutta mitkä olet jättänyt toteuttamatta omien pelkojen tai ulkopuolisten pelottelun takia? En itse esimerkiksi uskaltanut matkustaa yksin pitkään, sillä läheiset manasivat kuinka vaarallinen ulkomaailma on ja kuinka naisena ei voi matkustaa yksin. Kuukauden reppureissaamisen jälkeen voin onnekseni todeta, ettei maailma olekaan niin pelottava ja vaarallinen paikka
Jakakaa omia kokemuksia ja kannustakaa toisianne unelmien toteutteluun! Ansaitsette sen
Kommentit (2)
Tosi ikävä kuulla. Minutkin on kasvatettu näin, mutta nuoremman sukupolven edustajana ja ns "somekasvattina" olen altistunut hyvin monipuolisille näkemyksille nuoresta asti, mikä on auttanut kyseenalaistamaan vanhemmilta tulevaa pelottelua. Unelmoitko tällä hetkellä jostain, jota voisit lähteä toteuttamaan vaikka kesän aikana?
Monia asioita.. lähes kaiken. Olen varoittelulla ja pelolla kasvatettu. Mitään "ei kannata" tehdä. Tästä on vaikea oppia poiskaan. Sisällä on kokoajan levoton olo, haluaisi tehdä ja kokea enemmän mutta joku jarru on.