Tytölle nimi... :):)
Mitä mieltä olette tästä nimestä?
Emilia Nella Aurora? :)
Kommentit (13)
Etunimi ja yhdistelmä miellyttää! Etunimi saattaisi olla myös Emilla! Ella ei käy toiseksi nimeks, koska siskon nimi on Ella :) vois myös olla enia.. mut emilia tai emilla tytöstä tulee, toinen sisko on emma... ella, emma , emilia/emilla...:)
Mutta ajatus sisaruksista Ella, Emma ja Emilia kauhistuttaa!!! Miksi on pakko laittaa niin samanlaisia nimiä?
Etunimi ja yhdistelmä miellyttää! Etunimi saattaisi olla myös Emilla! Ella ei käy toiseksi nimeks, koska siskon nimi on Ella :) vois myös olla enia.. mut emilia tai emilla tytöstä tulee, toinen sisko on emma... ella, emma , emilia/emilla...:)
Mutta ajatus sisaruksista Ella, Emma ja Emilia kauhistuttaa!!! Miksi on pakko laittaa niin samanlaisia nimiä?
Me tykätään vaan tästä :) Tää on ollu meillä suvussa jo aika kauan, että perheessä on samantyyppisiä nimiä.. ja mua ja mun miestä se miellyttää, että kaikilla on samantyyppiset nimet... eikä noin nyt niin samantyyppiset oo, alkaa vaan samalla kirjaimella... että älä panikoi! :D
ap
Sori vaan... Ensinnäkin mä en ymmärrä miksi niitä nimiä pitää olla kolme? Jos sitten pitää se kolmaskin nimi sinne ängetä, niin Aurora on vaikea lausua ja muutenkin omituinen.
Nella on koiran nimi.
Emilia taas kuulostaa joltain espanjalaiselta miehen nimeltä, emilio ja mitä niitä nyt on.
No, mielipidettä kysyit ja tässä sellaisen sait, eli olepas hyvä!
Sori vaan... Ensinnäkin mä en ymmärrä miksi niitä nimiä pitää olla kolme? Jos sitten pitää se kolmaskin nimi sinne ängetä, niin Aurora on vaikea lausua ja muutenkin omituinen.
Nella on koiran nimi.
Emilia taas kuulostaa joltain espanjalaiselta miehen nimeltä, emilio ja mitä niitä nyt on.
No, mielipidettä kysyit ja tässä sellaisen sait, eli olepas hyvä!
Juup, kiitos mielipiteestä :) Etpä saanut minua suututettua, vaikka yritys näytti olevan kova :):) Nauramaan pikemminkin pistit..
suututtaa vaan kun luin tuon ketjun vastaukset, niin hymyilytti itseä, kun kaikkien mielestä oli niin nätti yhdistelmä, oli vaan sit pakko kertoa oma poikkeava mielipide :)
se ed.
...Ingrid Alice Desire. (Muistaispa tarkan kirjoitusasun nyt vielä :D )
Mutta tosi tavis, ei oikein siksi herätä minkäänlaisia ajatuksia. Jos esim lukisin kastetut-ilmotuksia netistä tai jossain vauvakerhossa esiteltäis lapsia niin tuohon en varmaan kiinnittäis mitenkään erityisesti huomioo. Emilia kuulostaa kyllä tosi kauniilta. Onko nimillä jotain sukutaustaa, vai miksi valitsit juuri nuo?
Mutta rakkaimman kaverini toinen nimi on Aurora??
mielestäni Emilia Ella Aurora sointuisi kauniimmin
Oletteko ihastuneet nimenomaan yhdistelmään, vai olisi tytön etunimi joka tapauksessa Emilia? Käytännössähän vain ensimmäisellä nimellä on merkitystä.
hehe