Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko napa olla ihmisillä eri paikoissa suhteessa vyötärön ohuimpaan kohtaan?

Vierailija
31.05.2010 |

Eli voiko joillekin sääntö "mittaa vyötärösi 2 cm navan yläpuolelta" tuottaa pidemmän mitan, jos napa on alempana.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Navan paikka lienee vakio, mutta vyötärön kapein kohta voi olla korkeammalla tai matalammalla vartalotyypistä riippuen. Siksi vyötärömittaa ei kannata ottaa navan perusteella vaan esim. taivuttamalla vartaloa sivuille ja mittaamalla "taitekohdasta".

Vierailija
2/6 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärö ohjeistetusta kohtaa 69,5cm ja kapeimmasta kohtaa hieman ylempää 65cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lantion alueella ja kapein kohta vartalossa on miltei heti kylkiluiden alapuolella. Työterveyshuolto meillä mittaa vyötärönympäryksen aina navan kohdalta (jostain syystä) ja siksipä saan ihan hervottomia tuloksia kun olen ylipainoinen päärynä.. =0)

Vierailija
4/6 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä kummanko sitten sanoisin :) Kummanko sä sanoisit jos joku sulta kysyis. luoja.. mä katsoin eroni noiden välillä se oli 10 cm (ehkä maha vähän pullottaa iltasin enemmän). Vyötärö mulla kyllä erottuu selvästi, mutta eipä kukaan uskois, jos kertoisin sen mitan, joka on 2 cm navan yläpuolella. ap

Vierailija
5/6 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä kummanko sitten sanoisin :) Kummanko sä sanoisit jos joku sulta kysyis. luoja.. mä katsoin eroni noiden välillä se oli 10 cm (ehkä maha vähän pullottaa iltasin enemmän). Vyötärö mulla kyllä erottuu selvästi, mutta eipä kukaan uskois, jos kertoisin sen mitan, joka on 2 cm navan yläpuolella. ap

koska mielestäni se on vyötäröni, ja se kyllä erottuu selkeästi minullakin. Lantionympärys esimerkiksi on jo sitten 92cm. Luulen että tuo ohjeistus on enemmänkin sellaisia ihmisiä varten joilla ei ole erottuvaa vyötäröä.

Vierailija
6/6 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyötärön ympäryydeksi pitäs ilmoitta kapein kohta? ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi