Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pas vko 41

28.09.2005 |

Heippa,

Ehkä viikon 41 passilaisille oli jo oma pino, mutta se oli jo hukkunut kauas!

Minulla alkoi vuoto vihdoinkin tänään, kp oli jo valtava 49. Ehdin jo saada Terolut-reseptinkin eilen, mutta ehkä se pelästytti menkat alkamaan. Huomenna lätkäsen Estradot-laastarin vatsanahkaan, eli lääkkeellinen pas kyseessä. Muutenkin tämä on eka pas kohdallani. Tehty yksi ivf (ei hedelmöittyneitä soluja) ja yksi icsi, tuoresiirto negaa kesäkuussa. Pakkasessa on 6 huurunenua, toivottavasti joku niistä selviää hengissä. Ultra on 10.10, siirto myöhemmin sillä viikolla. Onko tuolle viikolle muita pas-siirtolaisia, olis kiva saada piinisseuraa :)

Hilmis

Kommentit (205)

Vierailija
101/205 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ihanaa että plussasit! Onneksi olkoon! Menkää muut perässä!

Minä testasi jo negaa, ja olen luovuttanut toiveet tämän passin suhteen. Mahtaako meille koskaan tulla vauvaa? Mutta en vielä luovuta.

Vierailija
102/205 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohu: Oon pahoillani negasta! Mikä pp sulla onkaan, 11:kö? Voisko olla vielä mahiksia, että muuttuis plussaks? Eikö PAS:seista sanota, että niissä plussaaminen voi tapahtua myöhemmin kuin tuoresiirroissa? Jotkut lääkärit kai kehoittavat siksi testaamaankin vasta pp14-16! Onko sulla vielä Lugeja jäljellä, kai käytät vielä muutaman päivän..

Voi kun väsyttäis, mutta ei, olen pirteä kuin peipponen. Tänään on ollut nälkä, mutta sekään ei ole mitään ennenkuulumatonta mulle.

Piina jatkuu vielä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/205 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hermoilen jatkuvasti, että onko masussa tuulimuna, vai onko 1 sikiö vai jopa 2 kpl... No, on mitä on. ei auta ku odottaa ja toivoa...

T: Bambi ja toivonhippu/ hiput

Vierailija
104/205 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ROHU, olen tosi pahoillani. Mutta uskon kyllä, että se vauva teille vielä tulee - ennemmin tai myöhemmin. Tämä oli minun neljäs PAS tänä vuonna, en nyt muista sinun historiaasi, mutta siis kyllä se teidänkin vuoro vielä tulee!

BAMBI, kiitos. Täällä vielä ihmetellään... Ja tästä se varsinainen piina vasta taitaa alkaa... Minullakin on se kesäkuinen km ja lääkkeellinen km vielä tuoreessa muistissa.. Kunhan nyt ensin saisi tuon hcg-arvon, niin tietäisi vähän missä mennään... Kaksi minulle siirrettiin, nämä olivat meidän viimeiset alkiot (eikös sinullakin?). Ensimmäistä kertaa lähdin kahden siirtoon... Pysyttelen kyllä tällä puolella vielä pitkään, en viimeksikään ehtinyt plussanneiden puolelle ollenkaan (km rv 8+3, sairaalassa 9+0), joten pitkä taival on edessä. JOS sinne asti edes päästään. Mutta sinun kuulumisiasi tulen kuitenkin mielelläni toiselle puolelle kurkistamaan - oletko jossain ketjussa?

PÖPPIÄINEN, joko sinä olet uskaltautunut testaamaan? Meillähän on samat piinapäivät! Minä taisin kyllä todentotta ottaa varaslähdkön.

HILMIS, sulle zemppiä viimesiin piinapäiviin. Ja kaikille muille myös! Turha varmaankaan niitä oireita kauheasti tarkkailla, ei minulla ainakaan ole mitään! Mites Hilmis, joko uskallat huomenna testata, eikös sinulla ole silloin pp10? Minun piti huomiseen odottaa, mutta siihen se jäi, kun ajettiin apteekin ohi tänään..

Iloisia uutisia toivoen

Nasu + Hippu ja/tai Nuppu (?)

Vierailija
105/205 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mainittakoon että testasin haamuplussan perjantaina. Joo joo, pp oli vasta 9 eikä olis pitänyt testata, mutta pahoinvoinnin ja maidon herumisen vuoksi testasin ja hailakka plussa tuli apteekin omalla. Pahoinvointi on nyt kyllä jo loppu (eli taisi kuitenkin olla vatsatautia) ja tisutkin pitkälti ennallaan eli oireita ei ole senkään vertaa kuin aiemmissa raskauksissa (joita on se yksi onnistunut PAS ja yksi clomikemiallinen). Mulle siirrettiin siis yksi 8-soluinen 3 pv:n alkio. Virallinen testipäivä on ensi keskiviikko vaikka lääkäri lupasi että saan testailla jo tänään kun luget loppuu. Odotan kuitenkin vielä pari päivää jotta näen mihin suuntaan viiva on menossa. Masunpohjassa tämä vaikuttaa kemialliselta, mutta katsotaan nyt. Piina siis jatkuu edelleen.

Tsemppiä kaikille jotka vielä piinailee ja YRITTÄKÄÄ olla kärsivällisiä vaikka meitä hoppuilijoita on täällä parikin kappaletta ;)

t. pöppis

Vierailija
106/205 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Pöppiäiselle haamusta !! Toivotaan, että se vahvistuu komeaksi viivaksi!

Omaan napaan kuuluu ihmeen hiljaista, ei oikein mitään oireita. Nyt taas toivoisin niitä nippailuja ja muita kramppeja takaisin :) Pidän pääni vielä kylmänä, enkä testaa, vaikka parikin testiä odottelis kaapissa.

Hilmis, pp10

Vierailija
107/205 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta päätit pitää meitä vielä jännityksessä;-)

Onnea plussanneille, teitähän onkin jo monta!

Vierailija
108/205 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän se varsinaisen varaslähdön otit... :-) Onneksi olkoon plussasta! Toivotaan, että pysyy - meillä molemmilla. Minä testasin vielä tänään, siis pp11, ja plussa tuli edelleen. Oli selvästi näkyvissä mutta edelleen hailakka. En tiedä, onko sillä merkitystä, että kävin yöllä ja aamulla klo 07 vessassa, ja testasin sitten seuraavasta erästä klo 09. Ovistesteissähän sanotaan, että ed vessakäynnistä pitäisi olla 4 tuntia, mutta raskaustestissä ei sanota mitään tällaisesta. Mutta olisiko viiva vahvempi jos oisin testannut klo 07 (ed käynti klo 01)? No, aika näyttää, missä mennään!

HILMIS ja muut, peukut on pystyssä!

Nasu

Vierailija
109/205 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussahan tulee kovasti plussia! Tehkää muut samoin!

Itse testasin uudelleen tänään pp 12, ja vahva nega tuli yhä.

Käytän vielä lugeja, vaikka niistä ei mitään hyötyä olekaan.

Vierailija
110/205 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että plussia on jo useampi :DDDD

ROHUlle pahoittelut ja (((halit))) negan johdosta :((( Voimia!

Mitenkäs HILMIS, vieläkö maltat testaamisen kanssa?

Omaa napaa juilii melkoisesti. Nämä tuntemukset alkoi eilisiltana mutta nyt ne on voimakkaampia. Olen salaa iloinen siitä, silloin 5 vuotta sitten 9-10 päivää siirrosta tuli menkkakivut tai sen tyyppiset ja sitten myöhemmin komea masu ;) Testiä en ole vielä uskaltanut esiin kaivella kun mietin sitä Pregnylin vaikutusta ja toisaalta sitä että tällä kertaa pettymys on valtava jos siinä onkin vaan yksi viiva.

Piinispinnaa vielä jännääjille!

Virna pp9

Vierailija
111/205 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

NASU JA PÖPPIÄINEN!

meille ei annettu taaskaan mitään muuta kuin turhaa toivoa.

Menkat ja nega.

T. sandee, tulokseen jo tottunut

Vierailija
112/205 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Sandee ;( Olen pahoillani negasta. Ei ole helppoa rämpiä näitä hoitoja läpi ilman toivottua tulosta.

Mua pelottaa ihan hirveesti se testaaminen, siksi en sitä ole vieläkään tehnyt. Kyllä se plussa nyt jo näkyis (pp11), jos on näkyäkseen. Jospa huomenna aamulla testais. Oon kyllä 99,9% varma negasta. Turha tässä on itseään enää kiduttaa veritestiin saakka, pääseepä sitten jatkamaan taas elämäänsä, ja suunnittelemaan viimeisten pakkasukkojen käyttönottoa. Oireita ei ole mitään, lämmötkin oli aamulla jo laskusuunnassa (vaikka siis lääkkeellisessä siirrossa ei kai niihinkään voi luottaa).

Hilmis

Vierailija
113/205 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi surku, SANDEE. Pahoittelut negasta. Toivottavasti jaksatte vielä eteenpäin, sillä se teidänkin vuoronne varmasti tulee. Voimia ja zemppiä kohti uutta yritystä!!!

HILMIS, huomennako on sitten se sinun suuri päiväsi? Täällä on peukut ja varpaat pystyssä!!! Toivotaan parasta.

Minulla on järkyttävä epäusko iskenyt. Menen labraan huomenna ja saan tulokset sähköpostiin (!) ennen klo 16. Apua, en varmaan uskalla avata postia... Jotenkin tuntuu, että kaikki onkin vaan unta tai testi on näyttänyt väärin. Tai on ollut varhainen km. Tai jotain... Voi apua, miten tässä käy! Sen surullisen km:n koettuani en varmaan uskalla luottaa mihinkään :-( Anteeksi tämä kamala omanapainen valitus, mutta näköjään tämänkin ottaa koville. Kunpa osaisi vaan uskoa ja luottaa, että kaikki on hyvin. Eli piinailu jatkuu ja nöyränä odotellaan mitä odotettavissa on...

Huomiseen!

Nasu-72

Vierailija
114/205 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin sen verran monta kertaa siinä junassa istunut että tiedän tunteen. Silti, kokemuksesta voin sanoa että usean epäonnistumisen jälkeekin voi vielä onnistua. Jokainen toki itse päättää rajansa ja sen mitä on valmis käymään läpi.

Nasulle tsemppiä veritestiin. Täällä on vähän samat fiilikset (=epävarmat) kun ei ole enää MITÄÄN oireita ja aiemminkin on se yksi kemiallinen ollut niin tiedän omasta kokemuksesta että kaikki raskaudet ei valitettavasti pääty vauvaan. Teen huomenna uuden testin ja jos aihetta on, käyn sitten veritestissä myös. Viime raskaudessa mulla oli hcg pp13 529.

t. pöppis

Vierailija
115/205 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hermot enää kestänyt, vaan tein testin pp12. Ette voi ystävät rakkaat uskoa tätä: kahden vuoden hoitojen jälkeen eka PLUSSA ilmestyi tikkuun. Viiva ei ollut ihan yhtä vahva kuin testiviiva, mutta ihan selvä viiva. Itkuhan siitä taas tuli, tällä kertaa ilosta.

Olo on täälläkin epävarma kun oireita ei oikein ole. Lämmöt ovat olleet koholla, nytkin 37,1. Alaselkä on ollut viikon verran omituisen jomottava, alavatsassa on puristava tunne. Nenä on tukkoinen, mutta niin mulla on melko usein. Nännit tuli kipeiksi vasta muutama päivä sitten, tämä oli outoa koska yleensä mulla arkuus lähtee pois pari päivää ennen menkkoja. No jälkeenpäin ajatellen, onhan tossa jo oireita, mutta odotin pahoinvointia, tissien kasvua ja kipua jne.

En ikinä olis uskonut että tähän endon runtelemaan kehoon voisi elämä tarttua :)

Pahoittelut vielä neganneille, teidän vuoronne tulee aivan varmasti. Toivoa on!

Hilmis ja hipsukat (tai yksi)

Vierailija
116/205 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä se edelleen on plussaa. Kävin verikokeessa, saan tuloksen myöhemmin. oireet on 0. odotan tulosta jännityksella mutta olisihan se ihmeellistä jos tämä olikin nyt käynyt näin " helposti" . Lapsille tulisi ikäeroa 1v10kk.

t. pöllämystynyt pöppis

ps. nasu, käythän ilmoittamassa hcg:si, ekös sullakin ollu tänään veritesti?

Vierailija
117/205 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

liimaa ja tarrasukkia maha-asukillesi tai asukeille!

me jäädään nyt tauolle hoidoista. pitää miettiä jatketaanko vai lähdetäänkä adoptio projektiin...

T. sandee

Vierailija
118/205 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi HILMIS, ihania uutisia :-) Mahtavaa, onneksi olkoon! Menetkö vielä veritestiin, vai miten etenet?

PÖPPIS, olin aamulla veritestissa. Minäkin hölmö menin eilen vielä testaamana, ja kyllä se plussa oli :-) Nyt jännitän veritestin tuloksia. Kaikkein hulluinta on, että en voi soittaa klinikalle iltapäivällä puhelinaikaan, olen silloin palaverissa. Joten saan tuloksen sähköpostiini palaverin jälkeen... Tulen sitten kertomaan. Kyllä jännittää!!!! Toivottavasti selviän palaverissa täysjärkisenä (vaikka suuresti epäilen :-) Milloinkas sinulla on se veritesti, huomennako?

Onko nyt niin, että meille kaikille on siirretty kaksi???? Sehän tässä myös jännittää. Eikös hcg:stä pysty jotain arvioimaan??? Minulla on tänään pp13, joten hcg ei vielä huiman korkea voisi olla... Ainakaan ilman tuplia..

Apua, mikä päivä!

Mutta siis meganonnittelut, vielä kerran!

Nasu

Vierailija
119/205 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÖPPIS, huomasinkin, että olit verikokeessa jo!!! Saatko sinäkin tänään tuloksen?

Ja oireista vielä, ei minulla ole oikeastaan mitään oireita. Aivan pieniä tuntemuksia alavatsassa, jotka voisi laittaa vaikka ilmavaivojen piikkiin...

Ja taas mennään!

Nasu

Vierailija
120/205 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka varovainen tässä saa vielä olla. Järki topputtelee, mutta tunteet on jo pilvissä :) Menen kyllä verikokeeseen, se on torstaina. Ehkä siitä voisi jotain päätellä, että onko kyydissä yksi vai kaksi! Itse kyllä toivoisin vain yhtä, mutta tietysti kaksikin on tervetulleet. Sittenpä olisi koko perhe koossa :) Hoitapaikasta sanottiin että heillä kahden alkion siirroissa jos on plussa tullut, niin 20% on niistä ollut kaksosraskauksia. Eli ei kovin suuri osuus.

Tule Nasu sitten kertomaan lukemasi :)

Voi Sandee: olen kyllä surullinen puolestasi. Tauko voi tehdä hyvää, ajatukset selkiytyvät ja saatte kerättyä voimia! Lähetän sulle erikois-ison halin (((( hali))))).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi