Mun on pakko kertoa että mun 1v tyttäreni on...
todella soma. Kaunis kihartuva tuuhea vitivalkoinen pellavatukka ja kasvonpiirteet kuin nukella. Miten kummassa olenkin saanut aikaan jotain noin kaunista?
Kommentit (50)
eikä varsinkaan kertoa muidenkin kehuvan tuolla kadulla?
Suomessakaan vastaan ja kyllä ovat kehuja nuokin saaneet :) itse taas olen sitä mieltä että tummatukkaiset ovat niitä taviksia mutta makunsa kullakin.
aito vaalea pellavapää tuntuu olevan Suomessakin katoava luonnonvara. Kohta mekin ollaan tavisbrunetteja koko sakki...
Maailman söpöimmät, minun mielestäni olkoot muut mitä mieltä tahansa.
Se jota rakastaa on kaunis. Toivon, että jokainen lapsi saa olla kaunis, söpö ja maailman ihanin omien vanhempiensa silmissä..ainakin silloin kun nukkuu ja on kiltisti.
ihmettelen että missä se kauneus piilee kun ei ainakaan mun silmiini osu.
Äidinrakkaus tekee lapsesta kuin lapsesta maailman kauneimman!
Minullakin on maailman ihanin luonnonkihara pellavapää, jolla on valtavan suuret pikimustat silmät. Kehun itse ja kehuvat kauniiksi muutkin :)
myös kaunis pikkuakka:) Tosin on jo kaksvee mutta moni on kauniiksi ja nätiksi kehunut. Ja on ruskea tukka ja siniset silmät. Alkaa hymyilyttää kun vain ajattelen sitä söpöä nöpänaamaa:)
Omissa silmissä oma lapsi on aina kaunis. Mulla myös kaks maailman ihaninta ja suloisinta pojan palleroa:)
Pääsee kuitenkin korkeintaan kakkossijalle koska minulle ihanin 1-vuotias on tietysti omani :) Hänellä ei ole tukkaa ollenkaan mutta suuret silmät ja posket on. Ja äidin mielestä olisi tietysti oikea söpöläinen vaikkei olisi niitäkään
Kyllä aito vaaleus on se erikoisuus Suomessakin missä kaikki ovat maantien värisiä.