Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun on pakko kertoa että mun 1v tyttäreni on...

Vierailija
11.06.2010 |

todella soma. Kaunis kihartuva tuuhea vitivalkoinen pellavatukka ja kasvonpiirteet kuin nukella. Miten kummassa olenkin saanut aikaan jotain noin kaunista?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä asiasta tällainen numero.

Minullakin oli muuten hyvin sievä 1-vuotias, nyt on ihan taviksen näköinen 5-vuotias, joten turha sinunkaan vielä on visioida huippumalliuraa lapsillesi, vaikka ulkoiset arvot näyttävätkin olevan noin lähellä sydäntäsi.

Vierailija
22/50 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavispulliainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori nyt vaan kun satun olemaan ihmeissäni lapseni kauneudesta :) ap ei muuten ihan kaikkia lapsia kehuta...

Vierailija
24/50 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on omakohtaista kokemusta tästä kun on useampi lapsi ja yhtä kehuttu. Ohis

Vierailija
25/50 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun mamman lastaon kehuttu somaksi...

Meillä ainakin on aina ihasteltu ihan jokaista lasta...vielä jopa isompanakin:) Tänään viimeiksi ihasteltiin 10-vuotiasta poikaani, joka ruskettuu kesällä erittäin hyvin. Nytkin on siis jo todella ruskea ja kun hän omistaa vielä kirkkaansiniset sädehtivät silmät pitkine mustine silmäripsineen ja piirteet ovat muutenkin "kauniit", niin eihän tuon pojan kanssa kulje missään niin etteikö sitä kilvan kehuttaisi:)

Vierailija
26/50 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ämmät on kuin myrkyn juoneita...mikä teitä vaivaa? Ohis

Vierailija
27/50 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei lapsi todella ole kaunis. Apn lapsi varmasti sitä onkin mitä se teidän muiden perseitä noin kutittaa?

Vierailija
28/50 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset silmät ja aika vähän tukkaa vielä, mutta niskasta kihartuu. Pullukkakin on ja pitkähkö, mutta niin ihana ja soma ja aivan ikioma;))

Vierailija
29/50 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soma 7 vuotias poika. Oikea pellavapää on ja suloinen. Myös muut ovat kehuneet

Vierailija
30/50 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka soma ulkokuori onkin vain pintaa niin kyllä sitä kehua saa...ap

Vierailija
31/50 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan varmasti kehutaan ja mikäs siinä kehuessa pienet lapsethan ovat aina ihania...

sori nyt vaan kun satun olemaan ihmeissäni lapseni kauneudesta :) ap ei muuten ihan kaikkia lapsia kehuta...

Vierailija
32/50 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset osaavat kyllä olla kohteliatia mutta ei kaikkia lapsia tulla kadulla vieraiden toimesta kehumaan.

Vierailija
33/50 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sentään ala kauneutta ylistää jos sitä ei ole...

Vierailija
34/50 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojallani on siniset silmät ja monet ovat sanoneet, että ovatpa nätin siniset tms. Itse en osaa silmiä hämmästellä, kun itsellä on samanväriset. Jotenkin ne sitten tuntuu pistävän silmään:)

Ja olen ihan varma, että ap:n lapsi on soma.

Minusta on kyllä rumiakin lapsia ja sitten niitä kauniita. Vaikka ruma lapsi voi olla persoonaltaan viehättävä ja kaunis taas vähemmän viehättävä...tai sitten ei

Vierailija
35/50 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maantien värinen ohut tukka ja harmaat silmät niin totta maar ihastellaan jos jonkun lapsella on pellavapää ja siniset silmät :) Sirot kasvotkin on tosi nätit.

Vierailija
36/50 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon jotain sellaista kuin että

- onpas reippaannäköinen

- oi miten iso tyttö/poika se jo onkin

- kyllä on isänsä/äitinsä näköinen

- vitsi miten paljon tukkaa sillä on

- ihana mekko/paita

- onpa vaaleat hiukset, onko jommallakummalla teistä ollut lapsena?

tms. Löytyy aivan loputtomiin neutraaleja ilmaisuja joita voi käyttää jos lapsi ei ole kaunis mutta haluaa sanoa jotain ystävällistä.

Eikä lasten edes tarvitse olla kauniita, yksivuotiaat ovat musta aika lailla ihania joka tapauksessa.

Vierailija
37/50 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

söpöksi vaikka lähinnä takkuisen suoran tukkansa takia muistutti peikkolasta. Söpö lapsi kyllä muta ei mitenkään kaunis. Apn lapsi varmasti onkin kaunis jos ihmiset niin sanovat. En tajua miksi tää herättää tällaisia tunteita?

Vierailija
38/50 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

9kk tyttö. tummanruskeat hiukset jotka kihartuu myös. todella suuret ruskeat silmät ja mustat pitkät paksut ripset. tiedän lapseni olevan kaunis, mutta en minä siitä numeroa tee.

itse pidän enemmän tummista lapsista(olemme siis molemmat ihan suomalaisia) niissä on jotain erikoista kun noita sinisilmäsiä pellavapäitä tulee joka kaudun kulmassa vastaan...

Vierailija
39/50 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n tapa esittää asia oli no oli...

Söpö se on minunkin yksivuotias vaikka onkin ihan lyhyet vaaleat hiukset ja nöpönenä ja silti aivan ihana.

Ja valokuvausliikkeen ikkunassa on hänkin ja kuvaajan nettisivuillakin...

Vierailija
40/50 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kadun kulmassa vastaan :) eikä varsinkaan kiharatukkaisia ja tuuheatukkaisia. Mun lapset kaikki ovat hyvin vaaleita ja erottuvat todella edukseen ja keräävät katseita täälläkin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä