Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DeMoms -Demissä tavanneet nuoret äidit ja kuumeilijat!

24.08.2005 |

Tämä keskustelu on siis Demi-lehden keskustelupalstalla tavanneille nuorille äideille ja kuumeilijoille. Keskustelu ei kuitenkaan ole suljettu, joten jos puheenaiheemme kiinnostavat, liity toki joukkoon ja kerro mielipiteesi :)

Kommentit (746)

Vierailija
81/746 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kello taas vaikka mitä muttakun ei huvita mennä nukkumaan ku oon koko viikon saanu mettästää nukkumattia ainaki 2-3h:( viimeyönä sain unta vasta 2 mais, ja sitte miehen kello heräti vähän vaille 5 enkä sen jälkeen taaskaan saanu unta, mistäköhän tääki johtuu:/

vaikka yleensä oon väsyny ku meen sänkyyn, muttaku uni vaan ei tuu.

täälä on lumi pysyny maassa onneks:) huomenna pitäis muistaa ottaa pojasta ulkona kuva niin saan tehtyä joulukortin valmiiks, ku nyt on ifillä tarjous, tai ainakin hetkisitte oli.

Vierailija
82/746 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon viime viikoilla nukkunu tosi huonosti! En oo nähny mitään uniakaan kun heräilen alle tunnin välein yöllä. Viime yö meni mukavasti, silloin sain unta, johtunee varmaan siitä että mies luki mulle ilta sadun :D Kummasti se rauhoittaa tämmöstä isompaakin ihmistä:)

Mennään tänään kullan kanssa anopilla käymään kunhan työt loppuvat:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/746 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai muillakin on vaikeuksia nukkumisen kanssa.. Mullakin siis on,en saa millään unta ja sitten kun nukahdan, herään viimeistään muutaman tunnin kuluttua. Ensinnäkin Öttiäinen potkii koko yön ja toisekseen kohtu alkaa painaa jo ja sitten kun kaveri on vielä perätilassa, niin jaloilla potkii suoraan virtsarakkoon. Huoh.

No mutta, ihanaa tämä silti on.

Tuntuu vaan, että kohta loppuu aika kesken ja musta tulee ihan oikeasti äiti..

Laukkis ja Öttiäinen 29+6

Vierailija
84/746 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kattoin kakkoselta dokumenttia " lapsen teosta" ja sen mukaan se on sattumaa, että kumpi sukupuoli tulee.

Siellä ykis pariskunta selitti, että mies halusi lapsen sillä ehdolla, että tulee poika (tosi typerää) ja ne käytti sitten kaikenlaisia poppakonsteja. Seksiä tiettynä aikoina ja asentona oli doggystyle :D

Vierailija
85/746 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma jos laittaa vihki sormuksen narun päähän ja roikottaa sormusta mahan ylä puolella, jos sormus pyörii myötäpäivään, se on poika ja jos vastapäivään niin se on tyttö:)

Siis noilla konsteillahan on 50%mahdollisuus onnistua, ja kaikkea täytyy aina keksiä ja tutkia:)

Pääsin töistä 30min aikasemmin ja nyt on pikkasen aikaa levähtää kotona ennen kun mennään sinne anoppilaan:) Mä en kyllä oikeen tykkää siitä sen miehestä (ei kyllä oma miehenikään) Sen seurassa on jotenkin vaivaantunut olo :/

Vierailija
86/746 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin on todistettu, että mies on kyvykäs saamaan kummankin sukupuolen edustajia eli mahdollinen kolmonen voi olla taas ihan kumpaa sukupuolta vain. Alkanut vähän tehdä mieli pistää kolmatta heti perään, mutten tiedä haluaakohan mies ja kestääkö pää :D Tosin raskaaksi todennäköisesti pamahtaisin aikaisintaan reilun puolen vuoden päästä, jos sama kaava toistuu kuin viimeksi. Ammattikin olisi ihan hyvä hommata johonkin väliin tulevaisuuden kannalta. Pitää katsella, miten hommat lutviutuu...

Ärsytti muuten Vauva-lehden juttu kakkosen taloon tulosta. Olisin halunnut juttua pienemmän ikäeron omaavista sisaruksista kuin mitä jutussa oli.

Vierailija
87/746 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotenkin niin perinteinen ja tosi tosi pienenä luulin että se on se " ainoa perhemalli" koska kaikilla mun kavereilla oli iso veli, niinkuin mullakin:)

En malta olla hehkuttamatta viikonlopun alun ihanuudesta:) Saadaan kullan kanssa söpöillä koko viikonloppu kahdestaan:) Nyt se pisti sen meidän uuden autonkin myyntiin ja lupasi antaa mulle sitten 1000¿ tuhlattavaksi ihan mihin vaan:) Nyt odotan innolla että joku sen meiltä hakisi pois;)

Tästä on varmasti ollu jo puhetta tuolla ihan alussa, mutta minkä kokoset perheet teillä on haaveissa..? Eikös joku halunnut oikeen suur perheen;) Meillä on toiveena se kaksi lasta, mutta katotaan nyt, kunhan ensin tulisi se ensimmäinen..:)

Vierailija
88/746 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin eileen mun äiteenluona pojankanssa ja tultiin sitte kotiappäin illalla 7-8 mais, niin joku älykääpiö meinas tulla kylkeen kolmion takaa:( ei siinä mitään, muttaku pojan turvaistuin on takana ja juuri sillä puolella mihin olis kolahtanut:( kyllä säikähdin ja lujaa. varmaan oli 50cm väliä ettei kolahtanut.

mä oon miettinyt, että jos tästänyt se omakotitalo jossain vaiheessa tulee hankittua, ja kaikki menee muutenkin hyvin, niin 3 lasta olis sittenkin ehkä se haave, ennemmin ajattelin että 2 lasta saa riittää, mutta katsotaan nyt:)

Vierailija
89/746 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas levottomat sormet :D

Olin bussissa menossa töihin ja samassa kyydissä oli äiti ja lapsi. (Äiti ehkä 35-40 ja poikalapsi 5-6vuotias) Tämä lapsi alkaa kiukuttelemaan kun haluaa lukea edessä istuvan ihmisen iltasanomia. Aikansa kiukuteltua äiti ostaa lapselleen tuon lehden 5¿!! Sitten se lapsi ryttäilee sitä lehteä vähän aikaa ja heittää maahan. Sitten he poistuivat ilman lehteä! :) Voin kyllä kuvitella millainen tyranni tuosta pojasta tulee isompana:)

Me laitettiin tosiaan eilen se auto myyntiin ja nyt on jo tullut paljon yhteydenottoja. Huomenna tulee joku mies sitä kattomaankin, täytyy toivoo että se nyt menis kaupaksi:)

Vierailija
90/746 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jardins: No huh huh, valitettavasti tuollaista käytöstä näkee usein..

Mikäs auto teillä muuten on myynnissä?

En mä mitenkään utelias ole :)

Viikonloppua vietetään tälläkin kertaa ihan kotona, alkaa tää olo olla hiukan " ankkamainen" , enkä jaksa senkään takia juuri minnekään lähteä.

Pullaa ajattelin leipoa, rahkapullia on tehnyt mieli jo niiiin pitkään.

Selviytyjätkin alkaa tänään, johan sitä on odotettukin :)

Täälläkin on nyt vähän lunta ja nyt jopa pakkastakin, ehkä se talvi ja TAMMIKUU varsinkin tulee :)

Laukkis ja Öttiäinen 30+1

Vierailija
91/746 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä minun rakkaan mieheni rakas auto projekti joka oli pakko saada, ja nyt siitä on hävinnyt se " hienon urheiluauton hohto" ja siitä on päästävä eroon:) Olen kyllä ihan tyytyväinen että se haluaa myydä sen. Onhan se vähän kiristäny välejä kun kaikki ylimääräset rahat uppoo siihen:(

Tuo on kyllä aina järkyttävää kun näkee vanhemmilta tuommoista käytöstä! Sitten aina lupailen itselleni että laitan kunnon rajat ja säännöt ettei tuommoista pääse meidän lasten kanssa tapahtumaan:)

Vierailija
92/746 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mitä vastasin tuohon perhejuttuun viimeksi kun mulla nää mielipiteet vaihtelee mielialojen mukaan x) Mut kaikkein vahvimpina aina on se että haluan (ja mies haluaa) kaksi (poika)lasta :) Mutta yksikin kelpaa ja enemmänkin saa tulla :)

Perjantaina vihdoin ja viimein heattiin meidän kihlasormukset, keskiviikkona oltiin käyty ne ostamasssa. Ja eihän meiän kihlautumisesta ole kun vasta vajaa vuos aikaa :P

Vierailija
93/746 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan jotenkin helpompi ajatella noin koska, silloin kun alettiin seurustelemaan niin puhuttiin ja sovittiin että mennään viimeistään 2007 vuonna naimisiin, ja muuten oltais oltu suurinpiirtein koko seurustelun ajan kihloissa:) Mutta tätä mielipidettä en uskalla demissä kauheasti kuuluttaa kun se tyrmätään siellä heti;)

Me ollaan oltu helmikuussa vuosi kihloissa:) tarkoituksena oli mennä helikopterilla tallinnaan mutta taitaa jäädä väliin kun on ollu noita kopteri turmia, niin kullalle on tullut lentopelko...

Ollaan nytten porukoilla ja isä ja kulta istuu parvekkeella puhumassa poikien juttuja ja äiti on koiran kanssa ulkona joten mä tulin täällä äkkiä ja " salaa" käymään :D Tänään on ollut kamalasti väsymystä, ja sitten ollut kummalista maha kipua...Tekis mieli tehdä testi jo nyt, mutta taitaa olla liian aikaista, ensi viikolla pitäisi menkkojen alkaa. Saas nähdä miten sitä nyt pystyy pöksyissään kun on taas jännä odottelu edessä:)

Vierailija
94/746 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jardins: " Mä oon sitä mieltä että me mentiin silloin kihloihin kun vaihdettiin sormukset:)

Se on vaan jotenkin helpompi ajatella noin koska, silloin kun alettiin seurustelemaan niin puhuttiin ja sovittiin että mennään viimeistään 2007 vuonna naimisiin, ja muuten oltais oltu suurinpiirtein koko seurustelun ajan kihloissa:) Mutta tätä mielipidettä en uskalla demissä kauheasti kuuluttaa kun se tyrmätään siellä heti;) "

Eikä ihme että tyrmätäänkin, eihän kihlautuminen ole mikään mielipide asia...

Vierailija
95/746 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatiinpas siivottua yhteisvoimin tää kämppä kunnolla:) sai joulumatotkin lattiaan. huomenna lähetään mun isoveljen luo kyläilemään ja hakemaan mun ja isovelin vanhoja leluja pojalle, pikkuautoja ja muuta sellasta:)

vihdoin on rakenne-ultra ens maanantaina:D ja toivon yli lujaa että tuo nappula suostuu näyttämään sukupuolensa. mennään koko perhe sinne, näkee mieskin ekaa kertaa ultrauksen:) ei oo nimittäin koskaan ollut mukana, vaikka viime raskaudes en käynyt ku rakenne-ultrassa ja sitte tietty se varmistus joskus alkuvaiheessa kun sydänäänet ei vielä kuulunu.

me mentiin kihloihin 9.9.2001 (1v päivä) ja naimisiin haluisin mennä samalla ku on tän toisen ristiäiset, mutta sitä pitää vielä jutella kun mies vähän vastusti sitä ajatusta:(

Vierailija
96/746 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

LaukkanenA:

Eikä ihme että tyrmätäänkin, eihän kihlautuminen ole mikään mielipide asia...

Eihän se ole, mutta sen juhlapäivän takia se on vain helpompaa ajatella että mentiin kihloihin kun mies kosi ihan sormusten kera:)Silloin siitä tuli enemmän virallista ja se ei ollut " vain puhetta" . Kuulostaa ehkä hassulta, mutta näin ajattelen.

Kun alettiin seurustelemaan, oli kullallani jo kunnon suunnitelmat loppuelämämme varten. Kihloihin ennen kun hän menee armeijaan, vauva ennen tai jälkeen häiden jotka ovat siis vuonna 2007. Vanhoina ja ruttuisina muutamme meidän mökille jossa istumme piha keinussa ja katselemme kuin lapsen lapset juoksentelevat pitkin pihaa...

Vierailija
97/746 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on käyty rakenne-ultrassa, kaikki oli ok, ja laskettu aika oli 31.3 että ei muuttunut sekään. sukupuolta nappula ei halunnut näyttää:( noh, se jää sitten yllätykseks:)

ei mies kauaa kerinnyt kattomaan ultraa, kun poika joi hermostui ja senkans piti mennä käytävälle:/

oli muutes vastaanotossa se kätilö joka mulla oli synnytyksessä, oli kiva nähdä kun en yhtään muistanu minkä näkönen se oli:)

Vierailija
98/746 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla että mavulla on kaikki hyvin :)

Molen enemmän ja enemmän tullut siihen tulokseen että en haluais tietää sukupuolta enne syntymää, mutta mies haluaa.. Jos sitten vaan miehelle kerrotaan x) Nomutta enköhän mäkin sen arvaisi jos tuo kotiin kanniskelisi vaikka nyt poikamaisia tavaroita enemmän ja enemmän :P Mutta sen näkee sitten kun se on ajankohtaisenpaa..

Vierailija
99/746 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

heips ja maanantaita.

Nyt on jo vähän luntakin.

Vois käydä tänään kirjastossa lainaamassa vanhempia vauvalehtiä ja kaks plussia. Niissä on kuitenkin aika paljon kaikkea hyödyllistä tietoa ja muuta.

Mavu; kiva kuulla että kaikki on hyvin. Saitteko painoarviota ollenkaan?

Mekin oltaisiin haluttu tietää sukupuoli nyt äippäpolilla kontrollissa, mutta minkäs teet kun Öttiäinen istuu jalat ristissä ;)

Ilmeisesti hänen mielestään saa pysyä salaisuutena synnytykseen saakka..

Joulua tässä kovasti odotellaan..

Laukkis ja Öttiäinen 30+3

Vierailija
100/746 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, painoarvio oli jotain vähän yli 400g, sellanen voirasian painoinen:D

me kyllä kummatkin miehenksan nähtiin pippeli, mutta voi olla että nähtiin vain napanuora:) kun ei se kätilö sanoi, että se on nyt niin jalat koukussa, ettei oikeen saa kunnolla näkyviin, että olisko se kuitenkin osannut veikata jompaa kumpaa, mutta ei halunnut lähteä veikkaamaan ääneen, ettei sitte petytä tai jotain kun olikin väärä veikkaus:/ vaikka mulle kyllä käy ihan kumpi tahansa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi