Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DeMoms -Demissä tavanneet nuoret äidit ja kuumeilijat!

24.08.2005 |

Tämä keskustelu on siis Demi-lehden keskustelupalstalla tavanneille nuorille äideille ja kuumeilijoille. Keskustelu ei kuitenkaan ole suljettu, joten jos puheenaiheemme kiinnostavat, liity toki joukkoon ja kerro mielipiteesi :)

Kommentit (746)

Vierailija
41/746 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä säkin vielä joskus sen plussan saat.

Mavu: " Laukkanen: missäspäin sä asuitkaan? ku ajattelin vain, että missä noin usein ultrataan, kun mulla ei ollut viime raskaudessa kuin 3 ultraa, eka oli rv 8 (varmistettiin että sielä oli vauva) sitten np ja rakenne-ultra, muita ei täälä ainakaan saa, tietysti jos yksityiselle menee.

mutta äitiysneuvolassa ei ainakaan ole ultrattu muutakun jos pitää varmistaa ettei ole tuulimunaa tai kohdun ulkoista."

Häh, miten niin USEIN?

Täällä kunta tarjoaa ainoastaan np-ultran ja rakenneultraan voi mennä yksityiselle, jos haluaa.

Mulla on ollut ongelmia verenpaineen kanssa, niin varmistettiin napanuoravirtaukset ultralla.

Niin, ja Päijät-Hämeessä asun.

Vierailija
42/746 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten vaan selvittämään milloin on se aika testata koska se ovis sieltä tulee:) Täytyy vaan opiskella noi ohjeet hyvin, on vieläkin vähän hämärän peitossa toi koko homma...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/746 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sitte oon ymmärtänyt väärin:) ku sanoit muutamassa kohdassa meneväs ultraan, enkä tiennyt että se siitä verenpaineesta johtui.

pitäis siivota vähän muttakun ei jaksa. ei oo sieltä tehtaalta kuulunu mitään mihin se hakemus lähetettiin:( vaikka ei se pakosta oo vielä edes perillä. sitä on niin malttamaton. suunniteltiin jo, että jos se sen työpaikan saa, niin voitaisiin heti ruvetas kattelemaan taloa sieltäpäin:) sitte kyllä oon tosi pettyny jos ei mies saakkaan sitä työpaikkaa:(

Vierailija
44/746 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin toi oma sänky alkaa olemaan yhä houkuttelevampi kun ulkona alkaa olemaan jo kylmemmät ilmat:) Mikään ei oo kivempaa kun loikoilla sängyssä kullan kanssa ennen töihin menoa:)

Sais jos sataa pysyvät lumet maahan:) Lumen myötä pääsis kunnon joulu fiilikseen ja pääsis hössäämään kunnolla;) Oon jo miettiny lahjoja kaikille ja odotan innolla sitä että pääsen kauppaan ostoksille ja sitten kotiin paketoimaan...:)

Vierailija
45/746 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne menkat sieltä sitten eilen illalla alkoi :( ois vaan pitänyt jaksaa odottaa pidemmälle ennen testausta.. Tästä kierrosta ootan kyllä ainakin kp 40 ennen ku testaan, mur..

Kulta innostus eilen näykkimään mun kaulaa ja nytten on ihanan iso ja tumma mustelma tossa kaulassa, ei oo kivaa.. Se ei edes hirveästi oikeastaan imeny sitä eikä mitään, mut mulle tulee muutenkin tosi helpolla mustelmia.

Tänään mennään kaverin kanssa elokuviin kattomaan flightplan, jee, en muista koska oisin viimeks ollut leffassa..:)

Vierailija
46/746 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin helpottunu kun ne mun menkat sieltä vihdoin tuli:) (Siis kun testit näytti negaa) Oli ihan kivaa päästä taas yrityksen makuun kiinni:) Tein tänään ekan ovu testinkin, ne on ihan saman näkösii kun raskaustestit ja tehdään samalla tavalla. Siinä testissä näky semmonen himmee viiva ja aloin fiilistellä että ihanaa kun raskaustestiinkin tulisi se toinen viiva:)

Tänään aamulla olin demissä, ja siellä oli joku joka oli tullut(omien sanojensa mukaan) ehkäsyä käyttäessä raskaaksi ja puntaroi abortin ja lapsen pitämisen välillä, koska mies kuulemma haluaa lapsen mutta tämä " täti" ei... Ärsyttää tommoset tapaukset kun miksi se onni ei voi potkasta mua, mortemia tai MSOL:ää, jotka odotamme niin kovasti noita positiivisia uutisia...On se niin väärin!

Mies on tänään taas autoa korjaamassa ja saan olla rauhassa kotona:) On kiva olla ihan rauhassa koneella, ettei tartte tapella siitä kumpi tässä erittäin epämukavassa sieni tuolissa istuu:)

Vierailija
47/746 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä tehtaalta soitettiin ja tarjottiin miehelle töitä päätehtaalta, muttakun sinne on yhtä pitkä matka kuin sen nykyiseenkin työpaikkaan, niin ei sitten ota sitä, kun ei sinne vissiin pääse johon se alunperin haki, mutta se nainen soittaa huomenna uudestaan, että vielä voi olla pieni mahdollisuus sinne päästä, mies kysyy vielä huomenna olisiko mitään mahdollisuutta päästä sinne johon haki:) toivottavasti saisi sieltä töitä!!!

Vierailija
48/746 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mavu:

sieltä tehtaalta soitettiin ja tarjottiin miehelle töitä päätehtaalta, muttakun sinne on yhtä pitkä matka kuin sen nykyiseenkin työpaikkaan, niin ei sitten ota sitä, kun ei sinne vissiin pääse johon se alunperin haki, mutta se nainen soittaa huomenna uudestaan, että vielä voi olla pieni mahdollisuus sinne päästä, mies kysyy vielä huomenna olisiko mitään mahdollisuutta päästä sinne johon haki:) toivottavasti saisi sieltä töitä!!!

Ootte varmaan ihan jännityksen kourissa:) Toivotaan että se miehes saa sen paikan:) Tuuthan sitten infoomaan meitä miten kävi;)

Vierailija
49/746 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulin tässä pari päivää sitten tosi v*ttumaisia juttuja mun ystävästä, jonka kanssa ollaan väleissä miltein vuoden tauon jälkeen. Se kertoi, että se oli tehnyt abortin, koska oli tullut raskaaksi ja koska oli harrastanut seksia ilman ehkäisyä (siis olivat varmaan olleet jo kauan ilman ehkäisyä, näin olin kuulin meidän yhteiseltä ystävältäjo ennemmin.) Mulla paloin niin lujaa hermot, en sanonut sille suoraan, että kuinka voit olla noin tyhmä, mutta teki mieli!!

Kuulin just, että yksi päiväkoti täällä oli palanut äsken (ehkä tuhopoltettu?) ja saattoi olla just se päiväkoti jonne mun pitäis mennä viikon päästä tyäharjoitteluun :0

Vierailija
50/746 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se tapahtuu aina semmosille jotka harrastavat yhden illan juttuja (entisellä työ kaverillani oli 3lasta ja kaikilla eri isä...Jokainen oli saanut alkunsa yhden illan jutusta..) tai niille jotka ovat huolimattomia ehkäsyn kanssa...

Itte olin just pari kuukautta takaperin lapsuuden ystäväni kanssa hakemassa lekurista niitä lääkkeitä jotka keskeyttävät raskauden...

ihanaa kun alkaa viikonloppu:) Saa olla ihan rauhassa kullan kanssa kotona ihan rauhassa:)

Vierailija
51/746 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa kun on perjantai!! tulis vaan se ukkokin jo kotia:) no enää 3h. sitte saa odottaa sitä puhelua sieltä tehtaalta.

eilen illalla kun olin menossa nukkumaan rupes nappula tuola masussa kunnolla potkimaan ja meuhkaamaan, varmaan olis tuntunut jo kädellä masunpäätäkin nappulan liikkeet, mutta en viittiny herättää miestä että olis kokeillut.

silloon kun odotin poikaa, niin ensin se meuhkasi mahassa oikeen kunnolla, sitten kun käskin miehen kokeilla laittaa käsi mahanpäälle, niin heti lopetti potkimisen, ja aina kävi noin.

sitä mäkin silloon mietin kun yritettiin 1,5v esikoista, että miks kaikki muut tulee heti raskaaksi vaikka ne ei edes halua/yritä. mun luokalla oli yks likka joka oli tullu yhen illan jutusta ja toisella oli pettänyt ehkäsy antibioottikuurin takia, ensimmäinen piti lapsen, eikä edes hoida sitä tenavaa, vaan se tenava asuu tämän likan vanhemmilla vaikka ämmä on jo jotain 24v. ja tämä toinen teki sitten abortin.

Vierailija
52/746 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mavu:

sitä mäkin silloon mietin kun yritettiin 1,5v esikoista, että miks kaikki muut tulee heti raskaaksi vaikka ne ei edes halua/yritä. mun luokalla oli yks likka joka oli tullu yhen illan jutusta ja toisella oli pettänyt ehkäsy antibioottikuurin takia, ensimmäinen piti lapsen, eikä edes hoida sitä tenavaa, vaan se tenava asuu tämän likan vanhemmilla vaikka ämmä on jo jotain 24v. ja tämä toinen teki sitten abortin.

Tosta mulla nousee karvat pystyyn että ei ite sitten kasvateta sitä lasta. Vaikka mä olenkin jotenkin aborttia vastaan niin toi toinen teki silti musta oikein, jollei kerran lapsen aika oo nyt ja jos tietää ettei siitä pystyis huolehtimaan niin kyllä se abortti silloin on oikea ratkaisu (ja vielä jos ehkäisy on pettänyt).

Meillä siskon tytöt (melkein 11v ja 9v) ja siskon poika (melkein2v) yökylässä. poika saa nukkua miehen kanssa mein sängyssä, se on vaan 120 cm ja me tytöt nukutaan sitten vuodesohvassa joka on leveämpi.

Vierailija
53/746 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin koneelle siivousta pakoon;) Meillä on taas niin sotkusta että on pakko tehdä asialle jotain:( Ollaan molemmat ihan älyttömän huonoja siivoomaaan...

Onkos kellään kummosia viikonloppu suunnitelmia:) Me ei saatukkaan serkkua kylään joten aateltiin vaan olla ja löhötä (ja siivota) kahestaan:)

Mä en oikeen tykää noista ovulaatiotesteistä...Jotenkin se vie hauskuuden koko yrittämis hommasta:( Taitaa olla aika heittää ne nurkkaan ja ottaa käyttöön sitten jos tuntuu ettei millään onnistu. Tuntuu tyhmältä " tarkistaa tarvitseeko harrastaa seksiä" ...En oo tykänny ollenkaan...!

Vierailija
54/746 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo ärsyttääkin, kun toiset tulee raskaaksi omaa välinpitämättömyyttään :(

Kyllä pitäisi tietää, että antibiootit vähentää ehkäisypillereiden tehoa. Kyllä mä ainakin oman kuurini aikaan osasin pitää ehkäisystä huolta. Olihan lääkäri sen mulle sanonut.

Vierailija
55/746 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se onni vielä meitä vauvasta haaveileviakin potkaisee;) Täytyis varmaan unohtaa koko vauvan yrittäminen ja säheltää kullan kanssa pari kertaa ilman ehkäsyy niin varmasti tulee tulosta:)

Vierailija
56/746 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala kun täällä on taas ollu hiljasta:(

Mä sain eilen jonkun ihme kohtauksen, tuli kurkku kamalan kipeeksi ja sitten nousi kuume...Oon varmaan allerginen siivoukselle kun sen jälkeen aloin oireilemaan;)

Kamalan nopeasti on viikonloppu taas menny...Huomenna meillä on ihan mielettömän hauska päivä tiedossa töissä:) Pidämme halloweenin kunniaksi leffa illan lasten kanssa, ja ollaan askarreltu niille omat leffa liput, ja poppri kipot. Otan meiltä poppari koneen mukaan töihin ja pukeudun noidaksi:) Maltan tuskin odottaa:)

Vierailija
57/746 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on taas pitkästä aikaa iltavuorossa, ja poika ei meinaa sitte millään ruveta nukkumaan, yleensä se nukahtaa kiltisti kun sen vie omaan sänkyyn, välillä voi vielä jotain pölistä sielä mutta ei itke tai muuta. nyt väänväliä itkee ja kitisee, mutta kaippa se tuosta pikkuhiljaa nukahtaa ku on niin väsyksissä.

ei mies päässyt sinne töihin johon haki:( sinne päätehtaalle se oltais otettu, mutta ei ottanu sitä työtä vastaan.

pitää tässä asua se 1v vielä ja kattoa sitten mitä tehdään. vaikka ei yhtään huvita tässä asua kauaa, on tää niin pieni kämppä 4:lle, että itelläkin menee vaan herkemmin hermot ku ei pääse mihinkään omaan rauhaan, aina on joku naaman edessä, pihalle täytyy lähteä jos omaan rauhaan haluaa.

käytiin eileen keskisellä ostelemassa joulukoristeita ja lahjoja, enää puuttuu n. 4 lahjaa.

pikkuvelin lahja on hirveen vaikee keksiä, se on 12v enkä yhtään tiedä mistä se vois edes tykätä, olisko ehdotuksia?

meni sinne vähän reilu 100e että ei hirveesti kuitenkaan, ostettiin me ittellekki tavaraa, uudet kahvikupit, ku entiset mustat jo on niin aikansa eläneet, nyt ostettiin sellasia pastellin värisillä palloilla varustettuja kuppeja, ja kaikki eri värisiä (miehen idea:).

poika oli sen aikaa paapalla hoidossa, ettei sen takia tarvinnu ainakaan hätäillä sielä:)

Vierailija
58/746 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on " ylähengitysteiden infektio" , joten tästä varmaan johtui se kipukohtauskin. Oon vaan maannu sängyssä ja väsänny niitä helmi juttuja, on ollu veto ihan poissa. :(

Sais palkka tulla niin pääsis ostelemaan niitä joululahjoja:) Itte meinaan tehdä kyllä suurimman osan, anopilekkin maalaan itte semmosen lyhdyn, kun se kovasti semmosista tykkää:)

Vierailija
59/746 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt kp 27 (pian 28 :))/28-29. Olisin varmaan jo testannut, jos olisi apteekkiin päässyt. Nyt sitten saa odotella alkaako ne menkt viikonlopun aikana.

Oon täällä todella väsynyt, kun hoidettavana on koti, koulu ja kaksi jästipäätä koiraa. Poikakaveri on koko viikon sairastellut.

Eniten mulla menee hermot vanhempaan koiraan. Sen touhu menee niin överiksi, kun se rähisee hulluna kuorma-autoillekin nykyisin!! Onneksi ensi viikolla nähdään koiraterapeutti.

Nuorempaakin koiraa vaivaa joku, kun se joka päivä pissaa/paskoo (ripuloi) ja oksentelee sisälle. Huomenna on eläinlääkäriaika ja toivottavasti poikakaveri olis sit kunnossa niin päästään sinne ja saan vuodattaa vähän sydäntäni näistä koirista.

Vierailija
60/746 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun isä toi tänään pojalle vaatetta ison laatikollisen (pikkuveljen vanhoja) sielä oli sitten toppahaalareita ja toppahousuja jo ensvuoden talvellekkin:) kyllä se vaan on niin mukavaa kun saa vaatetta, ettei ite tarvi mennä kattelemaan ja kiertelemään vaatekauppoja, ja tuossa säästääkin hirveesti ku saa sukulaisilta vaatteita.

toi se myös vaippoja ja petivaatteitakin, siellä oli yks pussilakana joka on ollut mulla ja isoveljelläkin:) aivan yli ihana nallekuvioinen.

mä oon jo laittanut jouluakin vähän, pitäis vaan saada siivottua kunnolla niin vois laittaa kunnolla kaikki koristeet paitsi pihavalot ja joulukuusi.

pitäis kylpyhuonen lattiasaumatkin porstata kunnolla, kun rakentajalla taas leikannu hyvin ja laittanut valkoset saumausaineet:O ostettiin sitte jotain saumaussuojaa, koitetaan jos sillä sais lian pysymään pois niistä saumoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi