Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DeMoms -Demissä tavanneet nuoret äidit ja kuumeilijat!

24.08.2005 |

Tämä keskustelu on siis Demi-lehden keskustelupalstalla tavanneille nuorille äideille ja kuumeilijoille. Keskustelu ei kuitenkaan ole suljettu, joten jos puheenaiheemme kiinnostavat, liity toki joukkoon ja kerro mielipiteesi :)

Kommentit (746)

Vierailija
681/746 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kullan kanssa kattomassa kaverin vauvaa:) Oli niin sulonen pikku neiti että :) Voi kun se vauvakuume vaan lisääntyy noitten pienien kanssa temmeltässä:) Vaikka eihän toi Vääkky vauva tehny muuta kun näytti söpöltä kun se on vasta 8viikkoa vanha:)

Ei muuten mullakaa oo ajokorttia, mutta on toi kuski kyllä:) Isän tyttönä sitä osaa autoja vähän korjaillakki:)

Meillä on täällä porukoiden luona semmonen iso pahvilaatikollinen niitä vanhoja vaatteita mutta äiti ei suostu antamaan niitä ennen kun ollaan raskaana :D Se sano että se tuo huonoo onnee ;) En ymmärrä miten äitdillä voi olla niin yliluonnollisia kykyjä, kun se tänään miesten ollessa tupakalla tuli sanomaan että :" taitaa olla un menkat myöhässä!" Kumpikaan ei oo sille tai isälle mitään sanonu:) Pelottavaa..:)

Vierailija
682/746 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläpä ollut hiljaista.

Tänään taas meni niin hermo vakuutusyhtiöön, jossa autolla on vakuutus.

Ostettiin auto siis maaliskuussa ja rahoitusyhtiön kautta vakuutus tuli Fennialta, halusin sen siis niin, että maksan aina auton lyhennyserän kanssa yhdessä sen vakuutuksenkin.

No, eiköhän sitten jokunen kuuakusi sitten tullut yli 400 ¿ lasku Fennialta. Soitin sinne ja he lupasivat hoitaa ja laskusta ei tarvitse välittää lainkaan.

No, tänään tulikin sitten perintätoimistolta kirje, että laskunne ovat erääntyneet yms.

Voi v***u siis!

Eiköhän joutunut taas soittelemaan vakuutusyhtiöön.

Ei onneks paljoo mennyt päivä pilalle.

Viikonloppuna olemme kai menossa katsomaan vaunuja, käytettyjä. Ovat niin hyväkuntoiset ja kohtuuhintaisetkin :).

Sen jälkeen pitäisi se kaukalo hommata ja sänky, ja vaatteitakin.

Hui, aikahan tässä loppuu kesken :).

Anteeksi valitukseni..

Laukkis ja Öttiäinen 24+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/746 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä hajos siitä autosta pakopuki, tippu paikaltaan ja nyt se huutaa niin julmetusti ja koneessa ei ole yhtään tehoa:( Höh..!Semmosia noi vanhat kotterot on...

Vieläkään ei ole menkkoja kuulunut:) Oon ollu niin väsyny että jouduin ottamaan huomisen vapaaksi, kun ei meinaa työn teosta tulla mitään kun väsyttää ja päätä särkee koko ajan...:( Olen laiskistunut ihan kamalasti...

Vierailija
684/746 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli muutama tunti sitten ihan sellainen olo että ku meen koneelle niin siellä se jardins hehkuttaa että on plussa tullut, oli iso pettymys kun ei ollukkaan sellasta uutista täällä :( Mut toivotaan että se oli joku enne olo :)

Mun tekis mieli testailla ihan koko ajan, mut eise onnistuis ellei olis miljonääri.. Huoks.

Vierailija
685/746 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mortem:

Tänään tuli muutama tunti sitten ihan sellainen olo että ku meen koneelle niin siellä se jardins hehkuttaa että on plussa tullut, oli iso pettymys kun ei ollukkaan sellasta uutista täällä :( Mut toivotaan että se oli joku enne olo :)

Mun tekis mieli testailla ihan koko ajan, mut eise onnistuis ellei olis miljonääri.. Huoks.

Täytyy toivoo joo että se plussa sieltä tulis:) Mulle tuli kyllä semmonen fiilis että oon raskaana kun kävin lukemassa niitä lääkäri sivustoja:) On kuitenkin kaikki enteet taikka sitten ne on luulo tautia :D Mutta hyvällä fiiliksellä tässä ollaan:)

Mulla on nyt kanssa toi testaus hinku koko ajan, mutta nyt kun ostettiin toi uus auto niin se on vähän rajottanu tota taloutta:( Mutta maanantaina tai tiistaina viimestään niin sitten ne menkat on sen kuukauden myöhässä:) Täytyy toivoa sullekkin mortem sitä plussaa kun pankkitilin saldo antaa myötä :)

Vierailija
686/746 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

alusta asti sellanen tunne, että te molemmat (mortem ja jardins) ootte raskaana, mutta se testi vaan ei näytä vielä plussaa:)

tänään kokeilin oliko pojalle tullu lisää hampaita (ennestään 8) ja yllätykseks sinne oli puhjennu jo 4 hammasta lisää:O ylhälle kummallekki puolelle poskihampaita. mä oon ihmetellykki, että miten se ruisleivänki saa syötyä niin nopeesti, mutta nythän se selvis:) sillä on nyt sitten 12 hammasta:)

mies on iltavuorossa ja saa taas pelätä ettei aja ojaan tai hirvenkans yhteen ku on niin pimeetä:( pääsee vasta 22.30 töistä. talvella se onkin sitte hirveetä jos sillä on iltavuoroja.

Vierailija
687/746 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinhan mä vielä kysyä että mitä mieltä on mun mystinen 8-pallo, kun sillähän on tiettävästi (mun ajatusmaailmassa) yliluonnollisia kykyjä nähdä tulevaisuuteen (ja mun mahaan) :D

Me olitiin hetki sitten korjaamassa sitä pakoputkea...Nyt saatiin se kuntoon ja on pakko laittaa se myyntiin ennen kun hajoo uudestaan...Toivottavasti saadaan se toinen auto nopeesti kuntoon, on jotenkin avuton olo kun ei oo autoo alla, vaikka mulla ei tosiaan sitä ajokorttia oo:)

Ihanaa kun huomenna on vapaa päivä:) Saa nukkua niin pitkään kun haluaa ja ei tartte tehdä mitään, jos se väsymys sitten siitä väistyisi:) Töissäkin oli tänään ihan älyttömän hauskaa kun tehtiin lasten kanssa " sateenkaari sormusksia" ja alkoi jo kaduttaa toi huominen vapaa päivä...Kaipa se ihana tunne palailee aamulla kun tajuaa ettei tartte mennä minnekkään:)

Mitens te meinaatte tehdä rattaiden ym. muiden vauva tavaran kanssa. Ostatteko omaksi ja sitten myytte/ pidätte vai lainaatteko jostain. Eilen kaikki siellä kaverini luona oli lainattua, jopa lelut ja vaatteet... Me ollaan kyllä puhuttu että ostetaan melkeen kaikki rattaat ja sitterit, ym...:)

Vierailija
688/746 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kesänä, ja mä olin onneks yksin liikenteessä, mutta onneks en kaupungilla:) huusi lujempaa ku raktori vähän hävetti! siis pakoputki meni kokonaan poikki ja vieläpä heti pakosarjasta lähtevän putken kohdalta, että se sitten olikin äänekästä se ajo.

piti vielä mennä isolletiellä missä nopeusrajotus 80km/h ja arvatkaa vaan kuulinko sen ajon jälkeen kunnolla:) onneks isoveli saa alennusta kun ne hakee tietystä paikasta kaikki varaosat töistä, niin ei tullu niin kalliiks ostaa se, eikä isovelikään paljoo ottanu ku se sen nopsaa vaihtoi:)

meillä on kaikki isommat tavarat omia, ja suurin osa vaatteista nyt kun niitä oon ostellu ja saanu äitipuolelta. vaatteita aijon säästää omille lapsen lapsille (jos niitä tulee:) ja tietysti isovelin lapsille jos se niitä joskus aikoo hankkia. ja rattaat sun muut varmaan menee kans sukulaisille jos muut vaan haluaa lisääntyä, aika huonolta näyttää kyllä.

miehellä on 20v pikkuveli joka ei seurustele tällä hetkellä, ja 24v isosisko joka seurustelee, mutta lasta ne ei oo vissiin ajatellu hankkia vielä hetkeen. mulla on isoveli joka on 24v ja seurustelee, mutta ei niillekkään oo hetkeen tulos vielä kun sen likkakaveriki taitaa olla vasta 18-19v, ja pikkuveljet mulla on 12v ja 3v:) mitenkäs muilla nuo sisarukset?

Vierailija
689/746 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy jardins siltä kasipallolta onko meille tulossa isoja mahoja..:D:D

Me ollaan aateltu että ostetaan vaunut omaksi, se on sitten eriasia että onko ne uudet vai vanhat (mutta kuitenkin korkeintaan kahdella lapsella olleet ja todella hyväkuntoiset ja tutulta ostetut) Harmi kun sisko on jo laittanut sen nuorimman lapsen vaunut kiertoon, tykkäsin niistä tosi paljon, merkkiä en muista mutta sellaset tumansiniset yhdistelmävaunut oli, tosi kevyet työntää myös. Mun tämä sisko jolla on kolme lasta on 31 ja toinen on 24. Sitten mulla olis nyt jtn 12 ikänen pikkusisko tai veli, mutta tuo raskaus olikin sitten tuulimuna :(

Vierailija
690/746 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis mullakin pikkusisko, mutta äitipuoli sai keskenmenon, en oo varma viikoista, mutta normaalia pitemmällä kuitenkin oli. se olis suunnilleen 5-7v nyt.

Vierailija
691/746 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko me mortemin kanssa raskaana?

*ravistaa*

8-pallo: absolutely

Hahaa! Toi on jo neljäs kerta kun kysyn olenko rakskaana ja aina on ollut sama vastaus:) Vitsi että sitä saa ilon rippeitä noinkin pienistä asioista:)

Mulla on iso veli. Se on mua kaks vuotta vanhempi ja asuu vieläkin kotona. Semmonen ikuisesti äidin poika joka asuu kotona varmaan vielä 30 vuotiaanaki! Sitten mulla oilisi joku neljä vuotta vanhempi iso veli/sisko mutta äidille tehtiin nuprempana abortti. Oisin aina halunnu pikku siskon tai veljen, mutta ei mulle niitä ikinä tehty:(

Tänä aamuna olin niin pirteä ja oilisin voinut mennä ihan hyvin töihin, mutta lomaillaan kun kerta tää " loma" tuli hankittua:)

Kulta on käyny kattelemassa huuto.netistä kaikkea vauva tavaraa, joten eiköhän nää isommat varmaan osteta käytettyinä kun melkeen kaikilla kavereilla on vuokra tai laina kärryt. Mutta sitten on se turvaistuin josta kulta ei suostu luopumaan. Pitää olla se recaron istuin sitten kun lapsi on vähän vanhempi:) Niin ja sitten meille tulee se itse tehty kehto:)

Vierailija
692/746 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jardins:

*ravistaa*

Jipii =) Uskaltaiskohan nytten testata *naur* Kai sitä ehkä lauantaina pitäis kun meen siskon saunailtaan niin tulee sitten hyvä syy olla juomatta jos oon plussannu aamulla :D Ja sitten jos tulee nega niin saa ajatukset muualle kun on muuta ajateltavaa illalla.. hmm *miettii*

Vierailija
693/746 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mortem:

jardins:

*ravistaa*

Jipii =) Uskaltaiskohan nytten testata *naur* Kai sitä ehkä lauantaina pitäis kun meen siskon saunailtaan niin tulee sitten hyvä syy olla juomatta jos oon plussannu aamulla :D Ja sitten jos tulee nega niin saa ajatukset muualle kun on muuta ajateltavaa illalla.. hmm *miettii*

Meillä on kanssa vähän sama juttu. Pomon pojalla on keikka viikonloppuna jossain pikku räkälässä ja lupasin mennä sinne poikia kattelemaan. Sitten tulee taas yleinen ihmetys ja kummastus jos en meinaa juoda mitään...Mutta en kyllä haluaisi heti sitä " pommia" pomolleni tiputtaa, olen tainnutkin jo kertoa ettei meidän firmassa katota hyvällä silmällä mamma lomailioita :( Tehdään varmaan viikonloppuna se testi, mutta olen kyllä aika varma siitä että jos se näyttää negatiivista niin en siöti uskalla juoda...

Vierailija
694/746 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko sulla on nyt noi menkat myöhässä?? Eikö sun kannattais soittaa terveyskeskukseen ja pyytää raskaustestiä verestä??kun jollei kotitestit näytä plussaa niin eise terveyskeskuksenkaan näytä (tai näin mulle on sanottu)

Etkös sä muuten jo soittanukkin sinne, vai muistanko väärin??

Vierailija
695/746 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin maanantaina lääkäriin, ja ne käski tehdä testin seuraavien menkkojen alkamis päivänä, eli ensi viikon lopulla. Sitten jos testi näyttää negatiivista niin sitten voi tulla tekemmän labraan kokeita jos raskautta vielä epäillään. Viimeksi testasin viikko sitten torstaina mutta näytti negatiivista...

On toi kierto hieman epävarmaa kun lopetettiin ne pillerit heinäkuussa, ja nyt on tullu kahdet menkat ilman pillereitä, ja sitten ne nyt loppu. Oon kamalasti pelänny että ne ei vaan jostain syystä tuu ja en ookkaan raskaana:(

Meinasin kyllä testata viimestään alku viikosta ja mennä sitten loppu viikosta sinne lekuriin jos taas tulee vaan yksi viiva...

Kävin tossa ästen laskemassa mahdollisen raskauteni lasketun ajan... Se ois niinku 4.6 :) Täytyy vaan toivoo:)

Vierailija
696/746 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tullu suhtkoht säännöllisesti renkaan lopettamisen jälkeen, ekat menkat ilman rengasta tuli kp30, seuraavat kp37 ja seuraavat erittäin erittäin erittäin niukat tuli kp24 eli nyt elellään siis kp10 eli ovis ihan kohta jollei nuo niukat menkat ollu huijausta..

ohhos, siinä olikin noin pieni väli noissa yksissä menkoissa :| muistin että se ois ollu kp34 millon ne alko mutta äsken kun katoin kalenterista ja lastin niin 24 se oli.. Nyt alko kyllä tuntumaan siltä noitten menkkojen takia että oon raskaana, pitää mennä apteekkiin tänään :D:D jipii.

Vierailija
697/746 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä testin vai? tuu sitten heti kertomaan tulos:) jännittää teidän puolesta.

tänään tuli odotus-lehti kun tilasin sen muutamaviikko sitten ku sen sai 3.50e hintaan postikuluineen kaikille niille jotka on kaksplussan kestotilaajia. saa tänään taas lukea:)

joku oli vihdoin tajunnut tasottaa tuon meidän hiekkalaatikon, siinä on ollu hirvee kasa hiekkaa, ettei siinä oo voinu mitään tehdä ku muuten olis tullu ylitte hiekkaa. nyt voi sitten mennä kunnon hiekkalaatikolle leikkimään, ku tähän asit ollaan oltu takapihalla sorahiekalla leikkimässä.

Vierailija
698/746 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan tänään varmaan vaan käydä ostamassa sen ja sitten perjantaina testata. Tai sitten jos ootan lauantaiseen. Voi että tää on hankalaa kun ei tiedä. Mut enmä varmaan tänään ainakaan testaa ku tykkään aamulla testata ja huomenna lähen aikasteen liikenteeseen niin perjantaina tai lauantaian vasta testaan. Tuun kyllä heti sitten kertomaan mitä testi kertoi.

Vierailija
699/746 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyis olla semmoset isot varastot niitä testejä niin sais testailla joka päivä:) Mä käytin ne kaks viime testiä keskiviikkona ja torstaina, kun keskiviikkona siihen testiin tuli se mini-viiva:)

Sovittiin kullan kanssa että ostetaan ens kerralla apteekista joku testi. Ennen ollaan käytetty apteekin raskaustestii ja sitten sure steppiä. Mitä testejä te ootte käytelly:)

Vierailija
700/746 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan eka raskaustesti minkä oon tehny on ollut sairaalassa verestä, ku siellä katottiin kaikki mahdolliset jutut kun mulla oli sellasia tärinäkohtauksia jonka takia sinne joutusinkin. Sitten toinen testi oli Biocardin joka sitten näytti plussaa :) Sitten on ollut keskenmenon jälkeen terveyskeskuksessa joku varmistus testi tai joku tälläinen. Sitten on ollut kaksi Predictoria peräkkäin ja sitten yksi apteekin ja taas predictorin ja apteekin. Nyt varmaan päädyn apteekin testiin :) Ja toivottavasti tämä tuleva apteekin testi sulkisi negatiivisten testien ketjun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän