Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DeMoms -Demissä tavanneet nuoret äidit ja kuumeilijat!

24.08.2005 |

Tämä keskustelu on siis Demi-lehden keskustelupalstalla tavanneille nuorille äideille ja kuumeilijoille. Keskustelu ei kuitenkaan ole suljettu, joten jos puheenaiheemme kiinnostavat, liity toki joukkoon ja kerro mielipiteesi :)

Kommentit (746)

Vierailija
661/746 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samanlainen tilanne kun Dagnylla mutta toisin päin. Mies on ihan hullaantunut mun vanhempiin(ja vanhukset ovat innoissaan tulevasta vävy pojastaan) ja isäni ja kultani soittelevat toisilleen melkein joka päivä:) Muutenkin asutaan noin 10minuutin kävelymatkan päästä vanhemmistani niin käydään siellä tosi usein:) Musta se on kiva että vanhempieni luona saa olla ihan miten tahtoo, eikä tartte häpeillä mitään, ei oo semmosta vaivaantunutta fiilistä, ja se on ihanaa:)

Vieläkään ei oo menkkoja kuulunu ja oon suunnitellu että meen tiistaina lääkäriin. Meillä on aina toi oma lääkäri ihan täynnä maanantaisin kun kaikki hakee saikkua..! Kamalat ruuhkat siellä on menee sinne mikä päivä tahansa ja kaikki lääkärin ajat menee yleensä 15minuutissa..:( Mutta onneksi mä meen vaan labraan, eipähän tartte muutakun vessa vuoroa jonotella:)

Noista meidän kalsareista tuli tosi hienot, nyt kun ne on kuivunu:) Täytyy silittää ne vielä tänään niin saadaan ottaa ne käyttöön:)

Vierailija
662/746 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tulee se meidän perhe-lehti, mutta ei se vielä oikeen oo ajankohtanen, enemmän siinä on vanhempien lasten kasvatuksesta ja asioista, tuo vauva-lehti ja kaksplus on paremminkin tätä aikaa. mutta säästän ne lehdet sitten, että saa myöhemmin lukea niitä.

kävin varastossaki koluamassa pahvilaatikoita ja sielä oli älyttömästi vanhoja vaatteita joihin en todellakaan enää mahdu/tule mahtumaan, pitää vissiin viedä kirpparille myytäväksi niin saa varastoonkin vähän enemmän tilaa, mutta mulla on se vika, etten raaskisi luopua mistään:)

appivanhemmatkin tulevat tänään kyläilemään, eikä mitään tarjottavaa oikeen oo, keksejä vain:) mutta saa kelvata ku einyt viittis yhen pullan takia lähtee kauppaan. yleensä anoppi kyllä tuo jotain pullaa, kun tietää ettei meillä oo useinkaan mitään tarjottavaa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/746 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainpas kerrankin nukuttua kunnolla, onneksi.

Mullakin on tosi hyvät välit vanhempiini ja onneksi myös mieheni tulee hyvin toimeen heidän kanssaan.

Eilen oltiin ukon, mun vanhempien ja veljen kanssa ulkoilemassa ym. Oli kyllä tosi kiva päivä.

Tänään pitäis vähän siivoilla, pestä pyykkiä ym, mutta kun ei oikeen taas huvittais...

Oon tässä vähän mietiskellyt tarvikkeita vauvalle. Vaunuiksi ostamme kai Briot tai Emmaljungat ja kaukaloksi mahdollisesti jonkun Britaxin mallin.

Saas nähdä..

Nyt voisin päästää miehen tähän koneelle ja lähteä itse pukeutumaan :)

Laukkis ja Öttiäinen 24+2

Vierailija
664/746 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen tänään kaverin luokse jolla on puolivuotiaspoika, ehanaa, pääsee taas vaihtelemaan vaippoja ja hoitelemaan pikkusta niin saa äiti levätä niistä hommista ja mä saan harjoitusta ;)

Ollaan lähdössä laivalle joulukuun alussa viettämään kullan synttäreitä, ja ajattelin että jos nyt se plussa sitä enne tulis niin mitenköhän onnistuu tuo kun en tietenkään joisi siellä mitään, joillekkin varmaan selitys siitä että ei huvita riittää mutta muutama varmaan arvaa heti. Mutta se on sitten sen ajan " murhe" :D

Saadaan mun isäpuolelta ostettua auto halvalla, jee!! Ja ei tartte sitäkään heti maksaa. Nyt on taas niin ilonen olo ollut tänään, hiukan noi kummat menkat tuolla alitajunnassa hämää mutta koitetaan elää siten että ne oisi ollut ihan normaalit.

Vierailija
665/746 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis on enemmän tekemisissä heidän kanssaan kuin omiensa. Asuvathan vanhempani toki lähempänä n.6km:n päässä, mutta muutenkin välimme ovat erilaiset. Olemme usein viikonloppuisin vanhempieni luona kuten nytkin. Mies touhuaa isäni kanssa tämän tästä (tekevät jotain ulkotöitä, käyvät ostelemassa jotain tyhmiä hankintoja, kapakoivat ym.). Ovat käyneet myös kahtena viime kesänä yhteisellä " lomalla" kuninkuusraveissa viikonlopun ajan. Pari muutakin matkaa ovat tehneet keskenään. Joskus kun katselevat yhdessä telkkaria makuuhuoneessa vanhempieni parisängyssä niin äiti joskus sanoo, että siellä ne homot makailee tms. :D

Elämä tämän masun kanssa alkaa olla raskasta loppua kohden. Ahdistaa ja hiotuttaa eikä meinaa päästä sängystäkään ylös. Mahakin aina kastuu, kun pesee esikoisen pyllyä lavuaarissa :) No, kohta helpottaa...On tämä kyllä rankempaa kuin esikoisen odotuksen aikaan, vaikka luulin, että olisi toisinpäin.

Vierailija
666/746 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuuttani kysäisen tässä, että millaisen auton saatte?

Vierailija
667/746 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla Volkswagen Jetta, ei sellainen uus vaan vanhempi, jostain 90 luvun alusta. Mutta en ihan varmaksi mee sanomaan kun mun muisti on vähän huonohko asioissa joita en paina mieleeni. Kun mule on ihan sama millanen auto on kunhan on. Nyt meillä on Ford Taunus vuodelta 71, se on tosi ihana mutta siinä ei ole takana ollenkaan vöitä ja talvikäyttöön se ei oikein sovellu :(

Vierailija
668/746 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime viikonloppuna käytiin ostamassa meille porsche:) Onhan siellä auton luona hauska puuhata kullan kannssa, mutta kunhan ei joka pävä joudu siellä auton alla mönkimään:)

Oon seikkaillu semmosilla lääkäri (?) sivustoilla ja lueskellu kysymyksiä ja vastauksia liittyen alkuraskauteen. Melkeen jokaisessa kysymyksessä oli vastaus, :" saatat olla raskaana, tee testi silloin kun seuraavien kuukautisten pitäisi tulla."

Sitten jollain sivustolla oli " hauskoja" alku raskauden oireita esim. nenän tukkoisuus, hajuaistin terävöityminen ja paleleminen. Sitten kun tässä mielentilassa menee noita lukemaan niin heti piti alkaa miettimään että onko paleltanu, onko nenä ollut tukossa ja eikös se eilinen makaroonilaatikko käynytkin nenään enemmän kuin ennen :D Mutta oli siellä toivoa antavia juttuja ja siellä sanottiin myös että raskauden alussa, on normaalia jos tulee 1-3 " vale kuukautiset" semmosena pienenä vuotona joten toivon rippeitä sinullekkin mortem! :)

Vierailija
669/746 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-96 seat tohelo:) muuten käypä peli, mutta sähkövikainen aika lailla, vilkut ei toimi, ellei oo hätävilkkukatkasin kiilattu pohjaan, mittariston taustavalot ei toimi muutaku silloon ku niitä itteä huvittaa, mittaristossa jäähdytysnesteen hätävalo vilkkuu jatkuvasti. toki noiden korjaus olis pikku homma, muttakun ei vaan saa aikaseks.

ennemmin meillä oli toyota corolla -88, oli sekin ihan mukava ajaa, varsinkin kiihtyi paremmin kuin tuo toledo dsl.

sitten mulla ittellä on -83 toyota corolla (takaveto:D) josta en millään halua luopua, se on sellanen suvussa kulkeva auto, ensin ollut mun äidillä, sitten isoveljellä, ja nyt se on mulla:) toki se on otettu pois rekisteristä kun en sitä nyt tarvi, eikä se kyllä suostu edes käynnistymään jos on vähänkään pakkasta:)

onneks mun isoveli on ajoneuvoasentaja, niin saa kaikki isommat korjaukset halvemmalla:)

Vierailija
670/746 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten on vielä keskuslukitus joka ei toimi muutakuin silloon kun niitä huvittaa:) että tälläsiä pikku sähkövikoja meijän koslassa:)

Vierailija
671/746 |
09.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyota Corolla Liftback-97. Aivan loistava peli kyllä :). Mitä nyt maanantaina käytettiin iskarihuollossa, joka maksoi yli 350 ¿, mutta muuten siinä ei ole vikoja ollut.

Vierailija
672/746 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin uus ja heino:) Sitten se porsche on vm 82, joten meillä on noita uusia " uuni tuoreita löytöjä" :) Ollaan kullan kanssa sovittu että sitten kun ruokakuntaamme tulee uusi jäsen niin ostamme varmemman autoa. Ollaan mietitty toyota yaris versoa, sinne mahtuis kaikki vaunut ja muut eikä olisi liian iso auto kuitenkaan.

Autojen sähkövioista vielä: Isän autossa on kanssa keskuslukitus rikki ja se jää pomppimaan " lukko" ja " auki" asentojen välille kun sitä yrittää saada kiinni:) Siinä menee hermot kun yritää talvipakkasilla saada auton ovet lukkoon!

Olin varaamassa aikaa sinne raskaustestiin, mutta kehottivat jo puhelimessa tulla ensi viikolla. No, kerroin kyllä että lapsi on toivottu tapaus, niin mitään kiirettä mihinkään jatkotoimenpiteisiin ei ole, joten kaipa ne ekaksi hoitaa ne kiireisimmät...Kerroin myös että tein viime viikon torstaina viimeisen testin joka oli negatiivinen, ja siellä sitten sanoivat että " pysy erossa alkoholista ja " muista aineista" saata olla raskaana...:) No jäämme odottelemaan:) Kyllä eilen niitä sivuja lueskellessa tuli semmonen olo että saatetaan ollakki, joten nyt löytyy taas toivoa:)

Ollaan töiden jälkeen menossa kattomaan kavereiden vauvaa:) Tuntuu että kaikki muut poikii paitsi minä...:( No, ehkä kohta...:)

Vierailija
673/746 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on herkku vloppu vietetty:) vaikka mansikka rahkaa ja vohveleita on vielä on jäljellä. ja eileen tein elämäni ensimmäistä kertaa kalakeittoa:O ja hyvää tuli, poikakin sitä söi hyvin.

ootteko lukenu siitä 1v 3kk tytöstä joka kuoli tiputtuaan auton kyydistä? aivan hirveetä! melkeen saman ikänen ku meijän poika. eileen oikeen katoinkin, että noin pieni tyttö kuollut mitä meidän poika on:(

eikä tässäkään tapauksessa voi vanhemmat syyttää kuin itseään! erittäin vastuutonta mun mielestä! meillä ei auto liiku senttiäkään jos ei poika ole vöissä.

Vierailija
674/746 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mavu:

ootteko lukenu siitä 1v 3kk tytöstä joka kuoli tiputtuaan auton kyydistä? aivan hirveetä! melkeen saman ikänen ku meijän poika. eileen oikeen katoinkin, että noin pieni tyttö kuollut mitä meidän poika on:(

eikä tässäkään tapauksessa voi vanhemmat syyttää kuin itseään! erittäin vastuutonta mun mielestä! meillä ei auto liiku senttiäkään jos ei poika ole vöissä.

En mä oo kuullu mitään:( Ihan kamala juttu! :( Joskus kerhossakin nään semmosia vanhempia joilla on sääntönä että yhden kerran kaikesta varoitetaan, jos sillä ei opi ja satuttaa ittensä tai tekee tyhmää nin se on lapsen oma vika eikä tartte etsiä vanhemmista lohduttajia..! Nääkin lapset olivat 3-4vuotiaita :(

Vierailija
675/746 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
676/746 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa surullinen juttu! Kamalaa varmaan sille bussi kuskillekki, näkee varmaan painajaisia vaikka ei sillä varmaan ollu mitään tehtävissä... Mutta ei vanhemmillakaan oo helppoo ku ovat kerta lapsensa nähneet siellä bussin alla...Kyllä toi on kamalaa, tosta sitä näkee miten tärkeet ne turvavyöt on...Ja mitä suuremmalla syyllä ostamme auton jossa on lapsilukko!

Kiitos linkistä mavu:)

Vierailija
677/746 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en mielellään pidä lasta autossa ilman turvaistuinta. Eihän edes reilun vuoden ikäinen osaa pysyä auton kyydissä tukevasti paikoillaan istuen(vai ovatko sisarukset auttaneet?). Varmasti vanhemmille kova paikka ja etenkin, kun itsestään sitä vikaa löytyy.

Vierailija
678/746 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin tänään kierrätyskeskuksessa pitkästä aikaa, ja sieltä sai cittarin ison pussillisen verran kerätä vaatetta ja muuta kodin tekstiiliä niinpaljon kun sai pussiin mahtumaan:) ja arvatkaa vain oliko yli puolet vaatteista vauvan vaatteita:) kaikki siistikuntosimmat ja puhtaat vaatteet nappasin itelle, oli tosi paljon tuttaa ja muuta merkkivaatetta. niin ja se pussillinen maksoi vaan 5e :D kyllä mä otin muutaman paidan ja housut ittelle, niistä housuista meinaan tehdä äitiyshousut:)

tuossa on kyllä paljon enemmän vaatetta kuin ä-pakkauksessa:) lähemmäs 100 vaatetta:) suosittelen käymään omassa kierrätyskeskuksessa.

Vierailija
679/746 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo into on ollut mulla 12-vuotiaasta asti, en siis ratsasta tuon nykyisen retromuodin harjalla. Mutta nykyään niiden arvo tajutaan vähän liiankin hyvin eikä niitä taatusti enää löydy kierrätyskeskuksista niin kuin vielä 5 vuotta sitten jolloin niitä hamstrasin.

Kommentoin teidän autopuheisiin kertomalla ettei meillä edes ole autoa :D Eikä mulla ajokorttiakaan.

Vierailija
680/746 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-80 luvun frotee vaatetta vauvalle, mutta en nyt tiedä voiko niitä retroiksi sanoa, mutta ihania ne on kyllä, ehkä turhan lämpimiä, ku meilläki sisällä saa kokoajan olla t-paita päällä, vaikka lämmitys ei oo ollu moneen kuukauteen päällä. huutonetissäkin myydään ihan hirveillä summilla retro vaatteita, ja jotkut laittaa kaikki kirjavat vaatteet nimellä retro, vaikka olis kaukana siitä:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan