Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen asuu Espoossa?

Vierailija
01.08.2024 |

Niin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo on melko suuri kaupunki, jossa asuu yli 314 000 ihmistä. Kansallisuuksien määrä on laaja, mutta toki suomalaisia eniten. Ei kuitenkaan ole mitään yhteistä tekijää siitä millainen ihminen asuu Espoossa. Voi ainoastaan todeta, että he ovat espoolaisia, vaikka kaikki siellä asuvat ovat yksilöitä...

Vierailija
2/14 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi jalkaa ja kaksi kättä. Muut elimet sukupuolen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iät, sukupuolet, kansallisuudet, ammatit, suuntautumiset, kätisyydet, kiinnostukset, mielipiteet jne. seikat vaihtelevat. Paha Espoossa asuvista on tehdä mitään muutakuin stereotypiset yleistyksiä.

Vierailija
4/14 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavalliset ihmiset asuu Espoossa. Samanlaiset kuin kaikissa muissakin paikoissa. 

Vierailija
5/14 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi jalkaa ja kaksi kättä. Muut elimet sukupuolen mukaan.

Mutuna olettaisin jonkun kärsineen elämänsä aikana onnettomuuden tai syntymävian takia olevan ilman kättä/jalkaa.

Vierailija
6/14 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoon väestöstä vieraskielistä on 21%. Vantaalla 25% ja Helsingissä 16%.

Vierailija
7/14 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun. Olen 173 cm pitkä, 58 kg, nainen 41 vuotta. Sote-alan työntekijä. Työmatkapyöräilen, mikä täällä kauniissa Espoossa onkin mukavaa. 

Vierailija
8/14 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä asun. Olen 173 cm pitkä, 58 kg, nainen 41 vuotta. Sote-alan työntekijä. Työmatkapyöräilen, mikä täällä kauniissa Espoossa onkin mukavaa. 

No nyt on mitat kohdallaan, hauskaa työpäivää, jos sellainen tänään on.

Vierailija
9/14 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen Espoossa kasvanut, muualla opiskellut. Nyt asun Espoossa perheeni kanssa.

Olisin mielelläni ollut paluumuuttaja jonnekin pienemmälle paikkakunnalle. Täällä on nykyään niin paljon kaikkea.

Silloin kun muutettiin tänne- kun olin lapsi- täällä oli metsää paljon enemmän. Luontoa.

Vierailija
10/14 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan millainen vaan.

Esimerkiksi Gösta Sundqvist oli espoolainen.

Vierailija
11/14 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lopeta jo typerä lässytys.

Vierailija
12/14 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin osa kuvittelee olevansa jotenkin hienompia kun asuvat Espoossa eivätkä esimerkiksi Vantaalla tai Helsingissä.

Vierailija
13/14 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on mitat kohdallaan, hauskaa työpäivää, jos sellainen tänään on.

Kiitos/tack. Kyllähän sitä töitä pitää tänäänkin tehdä. Sen jälkeen saatan käydä Matinkylän uimahallissa, mikäli se remontin jälkeen on tänään avattu, kuten piti. 

Vierailija
14/14 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa on ihania pitkiä ja hoikkia hyväkuntoisia naisia, jotka osaavat kieliä ja ovat kaikin tavoin fiksuja. Kuntosaleilla, kun heitä vilkaisee, uhkaavat omat silmät irrota kuopistaan. Niin hurmaavia he ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän