Millainen ihminen asuu Espoossa?
Kommentit (14)
Kaksi jalkaa ja kaksi kättä. Muut elimet sukupuolen mukaan.
Iät, sukupuolet, kansallisuudet, ammatit, suuntautumiset, kätisyydet, kiinnostukset, mielipiteet jne. seikat vaihtelevat. Paha Espoossa asuvista on tehdä mitään muutakuin stereotypiset yleistyksiä.
Ihan tavalliset ihmiset asuu Espoossa. Samanlaiset kuin kaikissa muissakin paikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi jalkaa ja kaksi kättä. Muut elimet sukupuolen mukaan.
Mutuna olettaisin jonkun kärsineen elämänsä aikana onnettomuuden tai syntymävian takia olevan ilman kättä/jalkaa.
Espoon väestöstä vieraskielistä on 21%. Vantaalla 25% ja Helsingissä 16%.
Minä asun. Olen 173 cm pitkä, 58 kg, nainen 41 vuotta. Sote-alan työntekijä. Työmatkapyöräilen, mikä täällä kauniissa Espoossa onkin mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä asun. Olen 173 cm pitkä, 58 kg, nainen 41 vuotta. Sote-alan työntekijä. Työmatkapyöräilen, mikä täällä kauniissa Espoossa onkin mukavaa.
No nyt on mitat kohdallaan, hauskaa työpäivää, jos sellainen tänään on.
Mä olen Espoossa kasvanut, muualla opiskellut. Nyt asun Espoossa perheeni kanssa.
Olisin mielelläni ollut paluumuuttaja jonnekin pienemmälle paikkakunnalle. Täällä on nykyään niin paljon kaikkea.
Silloin kun muutettiin tänne- kun olin lapsi- täällä oli metsää paljon enemmän. Luontoa.
Ihan millainen vaan.
Esimerkiksi Gösta Sundqvist oli espoolainen.
Ainakin osa kuvittelee olevansa jotenkin hienompia kun asuvat Espoossa eivätkä esimerkiksi Vantaalla tai Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on mitat kohdallaan, hauskaa työpäivää, jos sellainen tänään on.
Kiitos/tack. Kyllähän sitä töitä pitää tänäänkin tehdä. Sen jälkeen saatan käydä Matinkylän uimahallissa, mikäli se remontin jälkeen on tänään avattu, kuten piti.
Espoossa on ihania pitkiä ja hoikkia hyväkuntoisia naisia, jotka osaavat kieliä ja ovat kaikin tavoin fiksuja. Kuntosaleilla, kun heitä vilkaisee, uhkaavat omat silmät irrota kuopistaan. Niin hurmaavia he ovat.
Espoo on melko suuri kaupunki, jossa asuu yli 314 000 ihmistä. Kansallisuuksien määrä on laaja, mutta toki suomalaisia eniten. Ei kuitenkaan ole mitään yhteistä tekijää siitä millainen ihminen asuu Espoossa. Voi ainoastaan todeta, että he ovat espoolaisia, vaikka kaikki siellä asuvat ovat yksilöitä...