Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DeMoms -Demissä tavanneet nuoret äidit ja kuumeilijat!

24.08.2005 |

Tämä keskustelu on siis Demi-lehden keskustelupalstalla tavanneille nuorille äideille ja kuumeilijoille. Keskustelu ei kuitenkaan ole suljettu, joten jos puheenaiheemme kiinnostavat, liity toki joukkoon ja kerro mielipiteesi :)

Kommentit (746)

Vierailija
721/746 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilja niminen testi:

Tilauksen hinta (hinta sis. postikulut ja alv:n):

1 kpl 5,25 ¿/kpl

2 kpl 5,05 ¿/kpl

Tilatessasi 3 tai useamman testin kerralla, hinta on 3,95 ¿/kpl.

" Vilja raskaustesti on helppo ja nopea tapa todeta raskaus hyvin varhaisessa vaiheessa. Testi reagoi jopa 25IU/I:aan hCg-hormonia - voit testata jo 3 päivää ennen mahdollisten kuukautisten alkua eli 10 päivää mahdollisen hedelmöittymisen jälkeen. "

Siis mä ihmettelen, miten noin " tehokas" testi, voi olla noinkin halpa..? Siis tilataanhan se netistä siellä on halvemmat mutta oisin luullu että tommonen olis paaaaljon kalliimpi jos kerta pystyy noin ajoissa testaamaan...

Vierailija
722/746 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota keskustelua mä aamulla lueskelinkin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/746 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jardins:

Pöh, eli copy pastesin ne turhaan *naur*

Vierailija
724/746 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mortem:

jardins:

Pöh, eli copy pastesin ne turhaan *naur*

Kertaus on opintojen äiti :)

Vierailija
725/746 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en todellakaan tiedä miten nuo kp:t lasketaan:(kun mulla ei oo ollu koskaan säännölliset kuukautiset niin ei oo voinut/hyödyttänyt oikeen laskeakkaan, enkä siks oo edes perehtynyt mikä on normaali kierron pituus yms...

mies jää tänään vanhempiensa luo yöksi kun menee huomenna 6.00, niin ei tarvi muutamaks tunniks tulla tänne ja taas lähteä ajamaan takasippäin, saa nukkua IHAN rauhassa ilman tönimisiä, peitonviemisiä, kuorsausta, hampaiden narskutusta eikä tarvi tökkiä kokoajan sitä omalle puolelleen:) pitääpäs oikeen nauttia pitkästä aikaa:)

mä näin yhden ohjelman kerran missä nainen oli antanu tosi pienet tossut tulevalle isälle samalla kun kertoi että on raskaana, se oli munmielestä tosi sulosta:)

Vierailija
726/746 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kp1 tarkottaaa sitä päivää jolloin sun menkat alkaa, ja jatkuu aina siihen asti kunnes seuraavat menkat alkaa. Mutta yks asia mullakin on hiukan pimennossa elikkäs, jos on kp33 ja sitten kun huojmenna ois kp34 niin menkat alkaakin, eli eikös sitten tuon kierron pituus oo ollut 33päivää? tai noin mä ainakin sen lasken.

höh, en päässykkään sleittämään ku en itekkään näköjänä tiedä sitä ihan varmasti :(

Paistoin hetki sitten pekonia ja tuli tosi huono olo mitä ei oo KOSKAAN enne tullu mulle siitä :S

Jipajee, kohta testataab :B

Vierailija
727/746 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tietää mitä kp tarkoittaa:D mun ei varmaan muuta edes tarvitse tietää kun tuskin mun menkat tulee olemaan tämänkään synnytyksen jälkeen normaalit, vaikka ajattelin kyllä ottaa kuparikierukan niin ei tarvi tuhlata pillereihin rahaa:) saatikka vaivaa.

mulla rupee kaikki housut painamaan ikävästi vattaa:( kokoajan oon ilman päälihousuja kotona:) ostin tuossa äitiyshousujakin mutta niitä pitää vähän " säätää" ennenku niitä voin pitää, on niin reilun kokosia vielä:)

mä niin innolla odotan sitä ku vauva rupee potkimaan, eipähän tarvi sitte stressata sillä, että onko se hengis vielä:)

Vierailija
728/746 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on ollu ihan öönä ku oon puhunu että mulla on nyt vaiklka kp15 menossa :D

Puristaispa munkin housut jo :)

Vierailija
729/746 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta empä oo oikeestaan niitä koskaan laskeskellukkaan:) Mutta nyt jos äkkiä tässä lasken niin mulla on nyt menossa kp 46, kai, jos ymmärsin ton jutun oikein:)

" saa nukkua IHAN rauhassa ilman tönimisiä, peitonviemisiä, kuorsausta, hampaiden narskutusta eikä tarvi tökkiä kokoajan sitä omalle puolelleen:) pitääpäs oikeen nauttia pitkästä aikaa:) "

Ah, mä en taas pysty nukkumaan jos vieressä ei oo sitä ihanaa kuorsaavaa, unissa höpöttelevää, päälle tunkevaa ja kuolaavaa miestä:) Musta se on ihana kun voi mennä kullan kainaloon jos yöllä herää vaikka pahaan uneen, miehen vieressä on niin turvallista:)

Meinaatko mortem uskaltautua testaamaan huomen aamulla:) Mä meinasin, tuun sitten infoamaan teitä heti:)

Vierailija
730/746 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaan ihan heti ku herään, eli varmaan joskus puol kymmenen aikaan :D:D

Vierailija
731/746 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte varmaan testailen, niin kuuden aikaan:) Toivotaan molemmille kahta viivaa:)

Vierailija
732/746 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon tosiaan niin paljon että saahaan yhteensä neljä viivaa :)

Vierailija
733/746 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti tulla kattomaan oliko kumpikaan vielä tullu ilmottamaan testin tulosta:)

mutta täytyy odotella vielä:)

Vierailija
734/746 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, mulle tuli taas semmonen mini viiva, josta ei nyt ota taas selvää että onko se positiivinen vai negatiivinen...Samanlainen kun viimeksi kun testasin keskiviikkona. Ei tähän mun tilanteeseen taida koti testit auttaa, pitää ensi viikolla marssia lääkärille...

Toivottavasti mortemilla on ollut enemmän onnea:) :)

Vierailija
735/746 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen testin vaikka huomen aamulla? jos siis aamusin vaan haluat testata. kun tuo kyllä kuulostaa positiiviselta tulokselta jos kerran tuli siihen tulos ikkunaan väriä. tai sitte meet vaan neuvolaan/tk:hin ja sanot, että haluaisit tehdä testin, ei mun ainakaan tarvinnu erikseen aikaa varata.

mä olisin jo varmaan seonnu jos tuollases epätietoisuudes olisin:)

toivottavasti se testi oli oikeassa:)

saisikko sä sitä mihinkään nettiin siitä kuvaa? ku mua häirittee tosi paljon että miten se viiva siinä näkyy.

Vierailija
736/746 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla keskiviikkona kun tein sen testin, niin silloin siihen tuli semmonen " mini viiva" . Siis siihen tulosikkinaan, mutta se ei ollut koko ruudun kokoinen vain semmonen viivan pala. Väri oli aika heikko, mutta ihan selvästi se sieltä näkyi. Tein seuraavan testin sitten seuraavana päivänä torstaina jollon testi oli ihan puhtaasti negatiivinen. Nyt sitten siinä on taas semmoinen pieni pala sitä viivaa, suht keskellä testiä. Taas himmeä, mutta kuitenkin erottuva.

Taidan mennä ensi viikolla sinne lääkäriin ja pyydän ottamaan kaikki kokeet mitä on olemassa:) On kamalaa elää tämmösessä epätietoisuudessa kun aina välillä saa semmosia " armopaloja" jotka olisi positiivisen tuloksen kannalla, mutta sitten ei kuitenkaan tule kunnon tulosta...:(

Pitää rientää töihin, mutta kattelen jos saan illalla jotain kuvaa siitä teille ihmeteltäväks :D Toivottavasti mortemilla on selvempiä + uutisia:)

Vierailija
737/746 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lukee noita juttuja noista testailuista ja muista, niin alkaa itseäkin jänskättää :D

Olisi myös ihana saada itse jännittää tuollaisia juttuja, mutta niin, ei vielä :/

Olipa eilen synttäritkin, mutta ne meni ihan vaivihkaa ohi. En oikein pidä omista juhlista, tai siis, en tykkää juhlia itseäni. En ole viettänyt synttäreitä sen jälkeen kun täytin 17 ja nekään eivät olleet varsinaisesti minun järjestämäni. Minut vain pakotettiin juhlimaan :p

Vierailija
738/746 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne kun ei tullut ees sellaista, ihan selvä nega oli :( Kai mun täytyy uskoa että mun kierto ihan sekasin vielä, vaikka renkaan jälkeen ne pitäis palautua ihan normaaliksi heti.

Vierailija
739/746 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy ihmeessä tk:ssa. Sitten saat ainakin täyden varmuuden!

Vierailija
740/746 |
14.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Han_:

käy ihmeessä tk:ssa. Sitten saat ainakin täyden varmuuden!

Kai sitä voisikin käydä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä