Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DeMoms -Demissä tavanneet nuoret äidit ja kuumeilijat!

24.08.2005 |

Tämä keskustelu on siis Demi-lehden keskustelupalstalla tavanneille nuorille äideille ja kuumeilijoille. Keskustelu ei kuitenkaan ole suljettu, joten jos puheenaiheemme kiinnostavat, liity toki joukkoon ja kerro mielipiteesi :)

Kommentit (746)

Vierailija
521/746 |
22.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä ketuttaa niin kamalan paljon!!!! Siis eilen illalla päästiin kattomaan sitä meidän ihanaa kämppää ihastuttiin siihen ja sovittiin että se otetaan. Sitten soitin tänään aamulla sinne asunto hässäkkään ja ne siltä pyysivät soittamaan kaupungille ja sieltä sanoivat että :" Teillä on jo tarvettanne vastaava asunto joten annamme tänän jollekkin muulle" :) Oli kyllä niin reipas olo töissä että:)

No töissä tuli yksi pikku tyttö kysymään että :" ootko sä riidelly sun miehen kanssa?" mä sitten siihen että en oo. Tähän pikku tyttö sanoi :" Aijaa, mä vaan aattelin että kun yleensä isot tytöt on sillon surullisia kun ne on riidoissa niiden poikaystävien kanssa" :D Onneksi ne pikku ipanat piristää noilla ihanilla kommenteillaan:)

Vierailija
522/746 |
22.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sen nyt luulis kuuluvan sillä tavalla kenellekään, että millainen asunto teillä on ennestään.

Tai en sitten tiedä..

Olen nyt aika vähän käynyt täällä viime aikoina, elämä on niin kiireistä jo töidenkin takia.

Nytkin lähes joka päivä ollut ylitöitä, selkä on ihan hajalla. Saas nähdä, että kuinka kauan fysiikka tätä kestää...

Mavu, eikös sulla ollut se np-ultra eilen? Miltäs näytti, jos saan udella?

Laukkis ja napero 21+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/746 |
22.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu eileen oli np-ultra, kaikki näytti hyvältä, ja niskapoimu oli vajaa 2mm, että ihan normaali oli. mä siinä yritin tiirailla haaraväliin, mutta ei oikeen saanu selvää, välillä luulin näkeväni pippelin, mutta voi olla vaan napanuorakin:) no jos sitten rakenne-ultrassa sais tietää sukupuoli veikkauksenki.

tänään oli se neuvolakin, oli hyvä kun sielä oli harjoittelija joka kuunteli sitten sydänäänet, ja oma terkkari sitten piti poikaa sylissä siinä vieressä. harjoittelija hetken niitä ääniä etsi, sitten kun tiheä sydämmen syke löytyi, alkoi oma terkkarini tanssia sykkeen tahdissa poikani kanssa, yritä nyt siinä sitten olla nauramatta:) ja siinähän ne sykkeet taas katosivat kun minä rupesin nauramaan:)

Vierailija
524/746 |
22.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joskus aikoinani siivoamassa eräässä perheessä(äiti ja kaksi intialaista adoptiotytärtä). Lopetin siivouksen raskauden myötä ja siskoni jatkoi heillä siivoamista. Perheen vanhempi tytär(n.7v) näki minut sitten joskus kaupungilla tyttäreni kanssa pari kertaa. Joskus hän oli sitten yllättäin kysynyt siskoltani taannoin: " Onko Elisa nyt aikuinen?" :D Ilmeisesti yhdisti aikuisuuden äitiyteen. Siskonihan on minusta vain hieman päälle vuoden nuorempi, joten ei varmaan pidä siskoani aikuisena, koska tällä ei ole lasta(kysymys ainakin antoi tämän kuvan).

Käytiin tyttären serkkujen luona(pojat kohta 4v ja 2v) äsken. Tuon nuoremman serkun kanssa meni aina vain tappeluksi. Kummatkin tyrkkivät toisiaan ja ovat niin väkivaltaisia :/

Vierailija
525/746 |
24.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vaan nukkunu ja lepäilly:) Töissä oli takana niin raskas viikko joka huipentui siihen kun eräs henkilöstövuokraus firmasta meille tuuraajaksi soitettu nuorehko nainen luki lapsillemme kirjaa :" äiti, mistä lapset tulevat" Siis oli ihan siinä mielessä asiallinen kirja ja oli jopa janoschin kuvittama (Siis sama kuin se missä on se karhu ja tiikeri) mutta meidän kerhon lapset ovat vasta aloittaneet ensimmäisen luokan! Kirjassa oli kuvia tästä " maagisesta tapahtumasta kun äidin ja isin tekee mieli oikeen kovasta.."

Sain sitten eilen illallakin vielä soittoja omaan puhelimeeni tästä asiasta...Et ei oikeen viikonloppu alkanu lupaavasti. No eipä tuuraaja ollut koko päivää töissä vaan lähti itkien kesken työpäivän pois...

Missä iässä teidän meilestä lapset on " valmiita" kuulemaan seksistä..? Itse en ainakaan muista että ikinä mulle olisi mitään seksi valistusta pidetty, enkä ihmetellyt että mistäs minäkin tähän maailmaan putkahdin:) Se kirja oli suht nuorille tarkoitettu, mutta en oikeen näe itseäni lukemassa nuorimmaiselle (sitten jos semmoinen tulee) että miten se pikku sisko tai veli oikeen valmistetaan...

Kuis teidän viikonloppu on lähtenyt käyntiin :)

Vierailija
526/746 |
24.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja mieheni juttu on edennyt erittäin nopeasti. Joskin meidän mielestämme olemme edenneet juuri meille sopivaa vauhtia. Eli me emme koe että olisimme edenneet mitenkään nopeasti, mutta kun vertaa muihin niin kyllähän me olemme. Ja on siitä saanut välillä kuullakin :]

Eli aloimme seurustella lokakuussa 03, elokuussa 04 kihlauduimme (10 kk seurustelun jälkeen) ja joulukuussa 05 on häät. Yhdessä olemme asuneet toukokuusta 04, joskin virallisesti vasta syyskuun lopusta 04 alkaen.

Minkäs sille voi, jos sattuu löytämään sellaisen ihmisen, johon on valmis sitoutumaan heti seurustelun alkukuukausista lähtien :). Puhuimmekin tästä mieheni kanssa yksi ilta. Että kuinka joulukuussa, kun tulee häät, me situodumme fyysisesti toisiimme, mutta henkisesti olemme olleet sitoutuneita toisiimme jo iäisyyden. Että näin meillä.

Vierailija
527/746 |
25.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kuppaa jossain muualla...Oikeen olin odottanu että pääsee koneelle ja kattomaan onko joku kirjotellu. Onneksi Han_ oli laittanu jotain, muuten tästä tulisi aikamoinen monologi :)

Nyt on taas jännät ajat edessä, tuleeko menkat vai eikö:) Koko kuukauden olen jotenkin onnistunut olla hötkyilemättä, mutta nyt on taas se kumma kuume noussut pintaan ja jännittää ihan vietävästi:) Suurella todennäköisyydellä mitään ei ole tapahtunut, mutta voihan sitä ihmeitäkin tapahtua:)

Vierailija
528/746 |
25.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivomus nro1: toivon että jardinsin kuukautiset eivät tulee vaan tulee kaksi viivaa vauvatestiin.

toivomus nro2: toivon että minunkaan kuukautiset eivät ala, tosin en edes nyt oikein tiedä koska niiden pitäisi alkaa, kun tuo viime kierto venyi 7 päivällä.

toivomus nro3: toivon että joulukuussa kun lähdemme laivalle saan olla siellä selvin päin.

toivomus nro4: toivon että nämä kaikki kolme, eikun siis neljä, toivomusta täyttyvät.

Juuh, ehkäpä mulla on vähän tylsää :D Mun piti maalata tänään yksi huone mutta en voinutkaan maalata sitä kokonaan kun alkoi niin paljon heikottamaan tuo maalin haju vaikka se ei ennen sitä ole tehnyt.. kummaa.. Kulta sitten maalasi sen, vielä puuttuu kaksi yksi ja puoli seinää ja toinen kerros. Sen maalin piti mun muistaakseni olla vaalean liilaata mutta se olikin sinistä, no eipä tuo haittaa, nättiä se silti on.

Nyt hipsin katselemaan bb' tä..

Vierailija
529/746 |
26.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut nyt tässä kolmenä yönä peräkkäin (oikeastaan viiko mutta kaksi päivää oli välissä ettei ollut) yöpahoinvointia. Jos olen nukahtanut kun se alkaa niin herään siihen, ja jollen ole nukahtanut niin en pysty nukkumaan (niinkuin nyt). Koko ajan sellainen olo että pitäisi mennä oksentamaan mutta vihaan sitä niin paljon että en mene!

Tuli vain mieleen että jos nuo menkat mitkä mulla tuli 7päivää myöhässä olivatkin valemenkat, (ne oli niukat ja loppuivat päiväksi ja taas vuosin yhden päivän) ja olisinkin raskaanan viikkoja näin ollen olisi 8 eli pahoinvointi olisi (mahdollisesti) jo alkanut. Mutta kun se testi minkä tein silloin kun menkat oli myöhässä (muistaakseni) 4päivää näytti negaa, tosin voihan olla että silloin ei ollut tuota hormoonia vielä tarpeeksi.. Hankalaa tämä. Eli pitäisko testata vaiko odotella että jos tulisi menkat nyt tässä kahden viikon sisään..?

Vierailija
530/746 |
26.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että mielessä kummittelee se jos viime menkat ei ollukkaan " oikeet" menkat, kun olivat niin niukat. On vaan semmonen olo että vois olla raskaana, ehkä tää kuitenkin johtuu siitä että sitä niin kamalasti toivon maha-asukkia:) Nyt menkat on taas päivän myöhässä ja alan olemaan kuin tulisilla kivillä...Ei oikeen ajatukset meinaa pysyä missään muussa kuin siinä että " mitä jos" ...:) No toivotaan parasta, sehän olis kivaa jos pyöräytettäis muksut samoihin aikoihin :D

Vierailija
531/746 |
26.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viime yönä nukuttua vasta neljältä :( Sen jälkeen kun paha olo oli mennyt pois niin ajattelin vain että jos siellä onkin vauva. Pitäisi varmaan vaan olla ajattelematta koko asiaa vaikka se onkin niin hyvin vaikeaa. Kohta koiran kaa ulos lenkille, ei millään jaksais, mutta pitää mennä automaatillakin käymään ni siinä se hoituu samalla..

Vierailija
532/746 |
26.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan uskalla tehdä sitä, jotenkin mielummin odottelen menkkojen alkua kun totean jälleen kerran " yksi viivaisuuteni" ...Siellä se irvistelee aina kun kaapin avaa:) Noo, jos tässä ei menkkoja ala kuulumaan niin sitten vois tehdä sen testin vaikka loppu viikosta:) Yleensä mulla on ollu menkat tosi tarkat joten heti jos ne on päivänkin myöhässä niin sitä sitten alkaa heti toivomaan ja ajattelemaan että hei, nyt tärppäs! Sitten kun ne sieltä hyökkäävät niin tulee pahempi pettymys...On vaan ärsyttävää kun töissä joutuu koko ajan ravaamaan vessassa vaikka eihän toi työpäivä kestäkkään kuin 5tuntia;)

Vierailija
533/746 |
26.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläpäin ei ole tapahtunut mitään ihmeellistä. käytiin tuossa pirkanmaalla pikkuveljen synttäreillä. menomatka meni ihan hyvin, mutta tulomatkalla poika oli ihan väsyksissä, eikä millään voinut nukahtaa joten kitisi ja huusi melkein koko paluumatkan:( varmaan isovelikin mietti taas, että ei ikinä omia lapsia!!

mulla muuten oli ennekuin edes tiedin olevani raskaana illalla/yöllä huonoa oloa, joskus meinas ihan oksennus lentää:S joskus miehellekkin sanoin yöllä, että on huono olo, sitten jälistäpäin hoksattiin, että nehän oli raskaus oireita:)

silloon kun poikaa odotin, mulla tuli ihan ensimmäisenä rinnat aroiksi, joten onko teillä kummallakaan ollut rinnat arkoina? sitten tietysti se vessassa ravaaminen on toinen juttu:) toivotaan että te olisitte raskaana! mortem ja jardins:)

Vierailija
534/746 |
26.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut rinnat arkoina mutta ei kuitenkaan kipeinä :)

Kävin äsken kaupassa ja ostin wieneriä ja mehia ja keksiä, pitää herkutella..

Ärsyttää kun ihmiset kyselee oonko raskaana, siis sellaiset jotka ei mein yrityksistä tiedä. Lauantainakin olin kaverin luona ja sen serkku tuli käymään (sillä on 3kk ikäinen tyttö, harmi kun se ei ollut mukana) niin se kysyi olenko raskaana. Toivottavasti sillä ois joku röngen katse millä se ois nähny että mun masussa olisi jotain..:D

Vierailija
535/746 |
26.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en malttais olla tekemättä testiä:)

ajattelitko silti tehdä testin lähipäivinä?(mortem)

Vierailija
536/746 |
26.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin haluttais tehdä testi vaikka heti. Mutta sitten jos se onkin negatiivinen niin sitten tulee niin paha mieli. Mutta jos vaan odottelen että tuleeko niitä kuukautisia niin poksahdan tästä epätietoisuudesta. Mutta siihenkin on aikaa kun niiden pitäis tulla kun nyt kuitenkin on vasta kp 17/30 (ja se viime kiertokin venyi 37 päivään) Saa katsoa jos nuo askeleet johtavat apteekkiin tänään..;)

Vierailija
537/746 |
26.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko alavatta sellanen normaalia kovempi?

mulla ainakin tuli alavatta normaalia kovemmaksi.

kerro sitten heti kun oot tehny sen testin:)

Vierailija
538/746 |
26.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se hiukan kovempi kuin normaalisti. Välillä tuntuu sellasta kummaa pistelyä toisessa munasarjassa ja sitten se vaihtaa sen toiseen (nyt viilsi oikeasta) Ehkäpä mä voisin hipsiä tonne apteekkiin jo aika kohta mutta kun mä en halua tuntea sitä pettymystä että se on vain yksi viiva.. Niin hankalaa tämä.

Mä olen ruvennut kuumeilemaan muuten kaksosia :D

Vierailija
539/746 |
26.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oikeen kovaa toivoo ja sitten tuleeki negatiivinen tulos, muistan että itekki monet kerrat rupesin itkemmän ku olikin vaan 1 viiva:( mutta kyllä se lopulta se plussakin tulee:)

olishan se kiva jos olis kaksoset, varsinki esikoiset, olis seuraa toisilleen sitte myöhemmällä iällä, mutta onhan se varmasti rankkaa hoitaa kahta pientä lasta.

mä oon monesti miettinyt, että mitenköhän niiden lasten ruoka ja nukkuma ajat menee:) kiva nyt yöllä ku toinen nukahtaa niin toinen herää, olis varmaan rankkaa.

Vierailija
540/746 |
26.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt myös tuota että miten noi nukkumis ja ruoka ajat menee. Ja sitten hiukan vanhempana jos toinen on sellainen että nukkuu jo yön ilman yösyöttöjä mutta toinen niitä vielä kaipaa niin väkisteenkin siinä se toinen herää, ellei ole uskomattomia unenlahjoja, kun toinen alkaa itkemällä pyytämään ruokaa.

Silleen pääsis kanssa " helpommalla" kun halutaan ainakin vähintään kaksi lasta niin jos ne tulisi sitten samaan aikaan niin välttämättä ei tarttisi enää sitten näitä kamalia epätietoisuuksia kestellä :S Mutta saattaahan se olla että sitten se jääkin vain yhteen (jos edes siihen), mutta myös on mahdollista tietysti että niitä tuleekin sitten muutama enemmän kuin oli suunniteltu.

Niin ja jos tuo ensimmäinen raskaus olisi kaksos raskaus niin ehkäpä myös sitten juuri siitä syystä haluaisi vielä yhden (jos nyt tulisi vain se yksi ettei taas kahta, tai jopa kolmea) kun se raskaus siinä on erilainen ja erilaista se myös on olla vain yhden pienen lapsen kanssa.

No mutta palataan kaksoskuumeiluun vasta sitten kun on tietoa että masussa kasvaa jotakin uutta elämää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän