Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DeMoms -Demissä tavanneet nuoret äidit ja kuumeilijat!

24.08.2005 |

Tämä keskustelu on siis Demi-lehden keskustelupalstalla tavanneille nuorille äideille ja kuumeilijoille. Keskustelu ei kuitenkaan ole suljettu, joten jos puheenaiheemme kiinnostavat, liity toki joukkoon ja kerro mielipiteesi :)

Kommentit (746)

Vierailija
501/746 |
19.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiljentynyt:( ei paljon kukaan enää kirjottele.

ei mulla näy ku tuo tilaa vauva-lehti laatikko tuos vasemmalla, ei näy mikkään ponnahdus mainoksetkaan, on asetuksis laitettu vissiin ettei ne näy.

poikaki on heränny nyt 2 peräkkäisenä aamuna 9-9.30:) oikeen ittekseni oon heränny aamulla ja ihmetelly ku poika ei oo vieläkään heränny. johtuu varmaan siitä, ku ollaan siirrytty yksiin päikkäreihin. vaikka toisaalta sais herätä siinä 7-8 mais silti.

Vierailija
502/746 |
19.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mun on ihan pakko tunnustaa, että taidan potea läheisriippuvaisuutta. Kulta lähtee huomenna aamulla yhdeksi yöksi pois ja minä olen jo nyt mieli maassa:( Voi kun osaiski nauttia siitä, että saa olla hetken rauhassa ja mennä kavereiden kanssa niinkuin huvittaa, mutta taitaa mun ilta taitaa mennä puhelimessa jutellessa/ tekstaillessa kullan kanssa...No onneksi (?) kulta on samanlainen niin ei hermostu mun pommituksiin;) Ehkä me sitten vanhoina variksina voidaan olla öitä erossa ilman kummempia itkuja:)"

mulla on ihan sama " ongelma" oon ollu nyt viime viikon ja eilisestä lähtien tämän viikon alun ainakin hoitamassa sitä mun siskon poikaa ja illat menee siinä kun puhun kullan kanssa puhelimessa tai tekstaan. Harmittaa vaan kun täällä " joutuu" oleman niin jää noi vauvantekohommat tässä alkukierrossa hiukan vähemmälle, tosin ei ovista vielä nyt pitäis ollakkaan niin ei se sen puoleen haittaa.

Nyt tuli siskon tytötkin koulusta kotiin ja ihana hiljaisuus on rikkoontunut :( pitää mennä tekemään niille kohta puolin ruokaa.

Kattelin tossa aamulla noitten lasten äitiyskortteja ja neuvola kortteja ja tuli niin sellainen olo että voi miksei ne voi olla mun :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/746 |
19.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui yksi ikävä juttu jonka takia tuntuu aika pahalta käydä täällä Vauva-lehden sivuilla. No, varmaan arvaattekin... Lyhyesti: menkat oli myöhässä jo 3 vko ja tein ensin positiivisen ja parin päivän päästä negatiivisen testin. Tänään tuli taas negaa, eli alan uskoa etten ole raskaana vaikka ei menkat olekaan alkaneet.

Nyt riittää pettymykset, joten meinaan ihan reilusti unohtaa vauvahaaveet joksikin aikaa keskittyä nyt kivaan uutiseen nimittäin:

Muutetaan poikaystävän kanssa yhteen 1.10. Saatiin upea kolmio 200m päästä koululta :) Siinä on saunakin ja kaikkea ihanaa!

Se taisi olla mavu joka kyseli koiran epilepsialääkityksestä: Koirilla epilepsialääkkeiden teho lakkaa ajan kanssa, ja koiralla niitä ei ehditty edes kunnolla aloittaa kun tauti jo meni niin pitkälle että koira menehtyi siihen. Kohtauslääkkeenä oli Diapam-rektioleja, jotka piti siis tuikata poiran peppuun kohtaushetkellä. Koirallani tuo epilepsia oli pahinta laatua, eli toistuvakohtauksinen. Daipamit oli siksi ettei tulisi niin monta kohtausta putkeen, mutta eipä tuo juuri auttanut meidän karvakasaa... :(

Vierailija
504/746 |
19.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mukavaa, Dagny, jos ootte löytäneet hienon asunnon.

Mäkin haluan kolmioon tai omakotitaloon maalle. Kulta ehdotti tänään muutetaan maalle omakotitaloon, vaikka mummonmökkiin :D Olisi paljon pihamaata jossa koirat saisivat juosta vapaana.

Pisti nimittäis ärsyttämään tänä aamuna kun nuorempi koira taas päästi pissat olohuoneen matolle. Meidän ehkä tulevassa asunnossa (kultani isän asunto, kolmio) on niin iso eteinen että koirat voi oleilla siellä, kun me ollaan pois. Jäisi olohuone ja makuuhuoneet (ja ehkä keittiökin) kaikilta vahingoilta ja tuhoilta ilman :)

Musta muutes ehkä tulee ensi vuonna ylioppilas :) Aijon suorittaa pikkuhiljaa kesken jääneitä lukio-opintojani loppuun aikuislukiosta. 26 kurssia pitää suorittaa ja ensi jaksossa alkaa histrora, joten aika kevyesti alkaa :)

En oo pahemmin täällä jaksanut kirjoittaa, kun en kauheasti tykkää tästä vauva-lehti.fi:stä. Muut keskustelut eivät mee yhtään eteenpäin. Yleensä käyn katsomassa vaan tämän.

Huomenna alkaa meilläkin vauvatehtailu, kun nuo pillerit pitäisi huomenna aloittaa, mutta en aloita :D

Vierailija
505/746 |
19.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

dagny, eikö kannattais käydä tekemäs terveyskeskuksessa testi, vai onko sitten tullut veristä vuotoa, että olis menny kesken? voihan se olla, että ne negatiiviset testit on näyttänyt vaan väärin. toivotaan että tulos olisikin positiivinen, ja kaikki olisi hyvin:)

mulla on hirvee asuntokuume:( olis ollu yks unelma talo, jossa olis ollu vajaan 3000m2 tontti, ja naapureihinkin sopiva väli, ettei 3m niinkuin täälä on. olis ollut maalla, mutta silti lähellä kaikkea kauppoja sun muita:) talo tosin olisi pitänyt remontoida, mutta se ei olisi ollut ongelma. mutta pakko tässä on olla vielä se reilu 1v ettei tarvi maksaa veroja voitto-osuudesta.

Vierailija
506/746 |
20.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ooon kyllä kanssa huomannu, että tää ei oikeen nopeesti edisty tää keskustelu, mutta kaipa meitä keskustelijoita on siitä syyttäminen;) Musta tää on kyllä ihan kiva näin, ei tartte joka päivä tulla välttämästi koneelle, vaan tässä pysyy kärryillä ihan hyvin näinkin:) Vähän niinkun kaunarit:) Olin silloin alottaessa aika pahan vauvakuumeen kourissa joten sillon mä kävin täällä parikin kerttaa päivässä:)

mortem- Ah, emmme siis ole ainut pariskunta joka kokee hetkenkin eron raastavana ja joskus jopa ylitsepääsemättömänä ;) Musta oli kyllä ihan jännä fiilis huomata, että kuinka paljon sitä toista oikeen tarvitseekaan. Harmi vaan että ton fiiliksen saavuttaa vaan sillä et on erossa....

Dagny- Toivottavasti kaikki on hyvin, kannattaa munkin mielestä mennä tekemään lääkärissä se testi, toivottavasti se näyttäisi positiivista:)

Mekin ollaan kullan kanssa varmaan muuttamassa tossa joulukuussa:) Ei tosin vielä olla nähty koko kämppää kun siinä asuva nuori mies elää erittäin kiireistä poikamies elämää, ja on jossain juoksussa joka ilta! :)

Kuulin viikonloppuna, että poikaystäväni veli ja hänen tyttöystävänsä aikovat pian naimisiin! Kirkko on jo varattu ja hääpukua ollaan etsimässä. Täytyy myöntää, että tunsin pienen kateellisuuden peikon heräilevän itsestäni...Olin jotenkin aina ajatellut että minä ja kultani ennätmme ennemmin naimisiin, vaikka eihän sillä ole mitään väliä kuka menee naimisiin milloinkin ja kenen kanssa, kunhan sitä ei sitten erota. Tämä pariskunta on tuntenut toisensa alle 2 vuotta kun astelevat alttarille, musta se on liian vähän aikaa...Ootteko te mitä mieltä, vai oonko mä vaan nyt niin kateellinen, että ajattelen tyhmiä:)

Vierailija
507/746 |
20.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tosiaan just siitä hyvä että pysyy kärryillä vaikka ei joka päivä täällä käy niinkuin jardins sanoikin.

Me asutaan kullan kanssa tällä hetkellä omakotitalossa joka on mun vanhempien, ne asuu siellä alakerrassa ja yläkerta on sitten meiän. Leikillään aina puhutaankin että meillä on kolmio ja vessa (mä niin tykkään siitä mein vessasta ku oon sisustanut sen ankoilla) Talvella/ensivuoden alussa ois tarkotus muuttaa johonkin tilavaan kaksioon. Mun siskon lähellä olisi ihana kaksio omalla saunalla, ja se olisi tosi mukava muutenkin kun sitten siskon tytöt voisi olla koulupäivinäkin yötä meillä, mutta siitä on niin huonot kulkuyhteydet turkuun kun mullakaan ei vielä oo omaa autoa (eikä korttia).

Vierailija
508/746 |
20.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mustakin tuo 2v on liian vähän aikaa. sellanen 4v olis musta soppeli, olis ainakin kaikki miehen ei niin kivat puoletkin varmasti tullu esiin, sekä asuttu yhdessä jo jonkin aikaa. mä taisin olla vielä tuon 2v yhdessäolon jälkeenkin jonkin näköisessä alkuhuumassa:)

mä oon sitten varmaan erikois tapaus, kun välillä oikeen toivon, että mies olis jossain yötä pitemmänkin aikaa:) sais olla ihan kahdestaan pojankanssa. tosin nyt ke-to yön mies on vanhemmillaan yötä, kun mä tarvitten autoa torstai aamuna kun on neuvola, täytyy vaan ottaa poikakin mukaan, mutta toivottavasti sielä on joku joka sitä kattoo sen aikaa kun sydän äänet kuunnellaan, vaikka ei niitä pakosta edes kuunnella, ku edellisenä päivänä on ollu se np-ultra.

Vierailija
509/746 |
20.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei.. huomasin et oot isostakyröstä..=) mä muutin sieltä itseasiassa tasantarkkaan vuosi sitten pois tänne etelämäksi suomea eli lahteen miehen koulun työn perässä..=) oon vm. 81. Oon käyny isonkyrön yläasteen ja lukion..=) mahdetaankohan tuntea=)?

Vierailija
510/746 |
20.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kauanko ootte seurustellu miehennekanssa, ja koska muutitte yhteen?

me ollaan oltu nyt 5v yhdessä, eikä loppua näy:) yhteen muutettiin virallisesti muistaakseni 1,5v seurustelun jälkeen, toki sitä ennen asuttiin yhdessä jonkin aikaa mutta ei virallisesti:)

Vierailija
511/746 |
20.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multako kysyt..? :) Kerron kumminkin, on meinaan mun lempi aihe päästä kertomaan kullastani ;D Siis me ollaan nyt seurusteltu tasa 67viikkoa:) Aijomme mennä naimisiin sitten vuonna 2007 riippuen miten meidän maha-projekti kasvaa;) Yhdessä ollaan asuttu suurinpiirten sama aika kun ollaan " virallisesti" seurusteltu:) Ensimmäisen kerran kun kulta tuli mun luokse yöksi, niin laitoin sen sohvalle yöksi, koska pelkäsin että hän haluaa vain seksiä. Olkkarissa se kiltisti nukku ja seuraavana aamuna oli valmistanu aamupalan ja toi sen vuoteeseen joten päätin että tuo mies on minun ja sellaisena pysyy :) Ei oikeen koskaan olla oltu kahta yötä enempää erossa, niin siksi me ollaan kai niin " yhteen kasvettuja" :)

Onneksi joku muukin on sitä mieltä että ei kannata mennä niin nopeasti naimisiin kun tämä tuleva lankoni:) Me ainakin vielä eletään tämmösessä pumpuli linnassa jossa kaikki on ihanaa ja vaaleanpunaisen pörröistä, eikä meillä ei vielä ole tietoakaan muiden pelottelemasta " kurjasta arjesta" :)

Ootteko te muuten laittanu hesariin tai muuhun lehteen ilmotusta esim. lapsen syntymäästä, kihloihin/naimisiin menosta..? :) Meillä oli kihlat lehdessä..:)

Vierailija
512/746 |
20.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

takotettu ihan kaikille:)

meillä oli pojan syntymä kyllä lehdessä kun sen sai ilmaseks sinne listalle, mutta erillinen isompi ilmotus olis maksanu jotain, enkä jaksanu sellasta sitte ruveta laittamaan. kihloista meillä ei ollu minkään näköistä ilmoitusta, eikä ollu edes kyllä kihlajaisiakaan, en halunnut pitää niitä.

Vierailija
513/746 |
20.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin esitelmöidä hiukan suhdettamme.

Mieheni olen ulkonäöllisesti tiennyt erään ääliön kaveriksi jo yläasteikäisestä asti. Mies ei kuitenkaan muista minua ennen oikeaa ensitapaamista. Oikeastaan minäkin muistin miehen lähinnä hänen autostaan ja sitä kautta muistan kuskin(eli miehen) ulkonäön joten kuten.

Ensi kerran olimme tekemisissä talvella 2002. Seurustelin toisen kanssa eikä meillä ollut mieheni kanssa vielä tuolloin mitään vipinää.

Huhtikuussa 2002 menin ensi kertaa yöksi miehelle. Mies vonkasi seksiä, mutten oikein innostunut, koska seurustelin yhä toisen kanssa. Olin kuitenkin ihastunut ja saman kuukauden kuluessa näimme muuten ja pari kertaa pusuttelimme.

Vappuna 2002 vietimme ensimmäisen yhteisen yön seksin merkeissä, josta lasken seurustelun alkaneeksi. Olimme hyvin tiiviisti yhdessä. Jossain välissä jätin exäni kypsästi tekstiviestillä.

Kesän 2002 aikana mies muutti vanhempieni luo minun huoneeseeni asumaan kanssani.

Tammikuussa 2003 kihlauduimme.

Kevät-kesä 2003 tulin raskaaksi.

Lokakuussa 2003 muutimme omaan asuntoon, kaksioon.

Helmikuussa 2004 syntyi suloinen tyttäremme.

Alkuvuodesta 2005 tulin raskaaksi.

Huhtikuussa 2005 muutimme uuteen asuntoon, kolmioon.

Lokakuussa 2005 syntyy toinen lapsukaisemme.

Kova hääkuume päällä.

Vähän lipesi tarinointi pelkästä suhteestamme, mutta nyt tuossa kaikki tärkeät tapahtumat. Seurustelleet olemme siis 3 vuotta ja 4,5 kuukautta. Ei hirveän pitkä aika siihen nähden, että kohta syntyy jo toinen lapsi.

Noista ilmoituksista. Kihlautumisestamme emme ilmoitelleet lehdissä mitenkään. Lapsen syntymästä kahdessa(vai kolmessa?) paikallislehdessä kyllä. Ilmoitamme myös kakkosen synnyttyä.

Vierailija
514/746 |
21.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla vieläkään nähty sitä meidän ehkä tulevaa uutta kämppää >:( Ärsyttää, kun muutto päivä vaan liukuu hamaan tulevaisuuteen, tai sitten joku muu ottaa sen meidän kämpän... Koko aamun oon nyt soitellu ja koittanu saada sovittua sitä näyttöä, mutta ei oikeen löydy sopivaa aikaa jolloin oltais kaikki kolme paikan päällä. (Eli minä, kulta ja nykyinen asukas.)

Meidän jääkaapinkin ovi meinasi tippua tänään, oli siinä sitten kiva herätys kun maito purkki tippu lattialle ja levis siihen...Nyt aina kun oven avaa on sitä tuettava, ettei tipu koko *piip* paikoiltaan...En oo koskaan ennen kuullu et jääkaapin ovet saattaa tipahdella! :D

No tänään on ollu murina aamu, mutta saapahan tästä kaikesta energiaa töihin:) Töissä on onneksi niiiiiin kivaa, että!

Niin ja tajusin jälkeen päin, että se kysymys oli kaikille suunnattu, olin vaan niin häkellyksissä kun sai hehkuttaa omaa suhdettaan ihan luvan kanssa;)

Vierailija
515/746 |
21.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jippii!! tänään on np-ultra, ja näkee vauvelin taas:) ja huomenna on neuvola ja joudun ottaa pojan mukaan ensimmäistä kertaa, kun mies on silloon töissä.

meinaa vähän stressiä pukata kun on nyt n. 700e laskuja rästissä, yhdessä laskussa menny eräpäivä umpeen, mutta sekin meni vasta viimeviikolla. nyt täytyy kyllä myöntää, että on pakko koittaa josko sossusta sais noihin laskuihin apua, vaikka epäilen suuresti. yhtiökokous oli eileen ja päätettiin tehdä asfaltti tuohon pihaan, ja siihen menee jokaiselta asukkaalta n.450e, eikä meillä sellaisia summia ole kerralla antaa, mullahan on n.400e tulot kuukaudessa:O onneks saatiin edes siihen maksuaikaa maaliskuun loppuun asti.

olen kyllä päättänyt, että sitte ku toisesta laspesta loppuu äitiyspäiväraha, menen töihin takaisin:( vaikka ei kyllä niin pientä vielä hoitoon haluaisi viedä, mutta pakko se taitaa olla:(

Vierailija
516/746 |
21.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ei olla kullan kanssa seurusteltu vasta kuin päälle vuosi. Tavattiin edellis juhannuksena ensimmäisen kerran tietoisesti mutta myöhemmin on käynyt ilmi että ollaan nähty monta monta kertaa aienminkin yhteisten kavereiden ja harrastusten parissa mutta kumpikaan ei vain muista toista niistä :) Yhdessä ollaan asuttu marraskuusta vuosi, mutta kirjat meillä on molemmilla eri asunnossa missä asumme (miehellä äitinsä luona ja minulla isäni luona, kun se on ollut miehen opiskelujen kannalta niin helpompaa).

Mielestäni nyt kun ajattelee niin me kihlauduttiin liian aikasin (oltiin oltu yhdessä 5kk) mutta silti en ole sitä katunut.

Vierailija
517/746 |
21.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee varmaan tähän talouteen. Olen tässä vähän kysellyt tarjouksia ja katson mistä ostetaan. Kuitenkin tilaamalla homma hoituu, koska täällä ei noita rattaita myydä. Tällaiset ja juuri hiekanvärisenä:

http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&produc…

Vierailija
518/746 |
21.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan poikakaverini tavattu ensi kertaa joskus 2003 syyskuussa. Ensi kuussa ollaan asuttu vuoden yhdessä ja kaksi vuotta seurusteltu. Ja kihloissa ollaan oltu vähän päälle vajaa kaksi kukautta :)

Vierailija
519/746 |
21.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multako kysyit? :) Mikäköhän sun nimi on? Saatetaanhan me tietää toisemme, Isokyrö on pieni paikka.

Vierailija
520/746 |
22.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi rattaat ovat todella kauniit minun_

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän