ex maksullinen nainen vastaa kysymyksiin
Kommentit (29)
Kuinka suuri osa asiakkaista tuli hakemaan puhtaasti seksuaalista nautintoa? Kuinka sydänsurujensa kertojat erosivat näistä?
siitä, että joku piti minua haluttavana, sellaisena jota ei ikinä voisi saada pysyvästi itselleen. Kehuja sateli tiuhaan tahtiin. Mutta itsetuntoon tuo aika ei siltikään vaikuttanut myönteisesti.
suhtauduin prostituutioon myönteisesti, ennenkuin aloitin kyseiset hommat, mutta nykyään kokemani jälkeen minulla on erittäin kielteinen näkemys siihen.
Toimin työssä ihan omin päin, parittajaa ei ollut. Ja kollegoitakaan en tuntenut enkä halunnut tuntea.
provoilija. Tiedän, että tämä voi monista tuntua uskomattomalta aiheelta, mutta kaikki on minun elämästäni.
t. ap
mutta yllätyin silti kuinka paljon niitä ihmisiä löytyi, jotka kaipasivat niin paljon keskusteluyhteyttä johonkuhun, että olivat valmiit maksamaan siitä. Se oli ehkä muuten epämiellyttävän työn valopilkku.
Sanotaan, että tyypillisin asiakas oli kuitenkin 30-40v, hyvin toimeentuleva, perheellinen mies, joka viipyi vartin, kiitti kauniisti ja lähti.
ap
mutta kyseessä on hyvin tavallinen, keskiluokkainen ammatti.
Nykyään keskustellaan paljon prostituution laillistamisesta puolesta ja vastaan. Toivon, että tämä minun kokemukseni antoi jonkinlaista suuntaa ajatuksillenne. Paljon löytyy huonoja parisuhteita ja yksinäisiä ihmisiä, mutta mikään ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa, että maksettu seksi on huonoin mahdollinen vaihtoehto. Se ei voi ikinä korvata aitoja tunteita ja tasa-arvoista suhdetta kahden ihmisen välillä, monien on näköjään helppo huijata itseään, että se olisi mahdollista.
miehistä todella paljon sellaista mitä en olisi halunnut tietää. Nykyään ajattelen kaikilla ihmisillä olevan omat synkät salaisuutensa, vaikkei se tietenkään pidä täysin paikkaansa. Ja olen myös niin vainoharhainen, että kuvittelen monesti jonkun (esim. työkaverin) katsovan minua seksuaalisesti, kun kyseessä on tavallinen, ystävällinen katse.