Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:mitä outoa te pelkäätte? mä

Vierailija
05.04.2005 |

pelkään tyhjenevää kylpyammetta, kun siihen tulee se kamala pyörrekkin ja se ääni kun se tyhjenee!! täytyy päästä pois ennen kuin mä tyhjennän sen. siis aivan sairasta =D sit mä kauhulla katson kun mun lapset haluaa istua kylvyssä niin kauan kun se on tyhjä=)=) mut emmä sentään lapsiin o sitä tarttuttanut. ehkä se johtuu lapsuudesta kun oon joskus painunu veden alle.

Kommentit (152)

Vierailija
121/152 |
21.06.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään myös syvää vettä, en osaa uida lähes ollenkaan, en uskalla mennä edes aikuisten uimakouluun.

KAmmoan isoja, limaisia etanoita. KAmmottavaa, kun poika otti sellaisen 7-senttisen etanan käteensä. *HRRR*

Eniten pelkää kuolemaa, kauheaa, kun illalla ajattelee sängyssä, että kuolen jossain vaiheessa, eikä minusta jää jäljelle mitään, enkä enää ikinä tunne / näe / tiedosta yhtään mitään. Että se on totaalisen loppu....

Vierailija
122/152 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun palaan vaikka kaupasta tai viikonloppureissusta niin pelkään että kulman takaa kääntyessäni näen että meillä palaa. liittynee siihen ettei meillä ole kotivakuutusta. olen yrittänyt hankkia vaikka kuika pitkään, mutta aina jotenkin unohdan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/152 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta ennen nukkumaanmenoa mätkin pesäpallomailalla peittoani ja tyynyäni siltä varalta, että niiden alla loikoilisi iso käärme.

Vierailija
124/152 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku käsi tarraa mun jalkaan.. peilejä yöllä, kaikkea liikettä yöllä verhojen takana, varsinkin parvekkeella siellä on kuitenkin joku hiiviskelijä.

Vierailija
125/152 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi en aina hämähäkkejä, riippuu tilanteesta. Kerran sain hysteerisen itkukohtauksen,joka kesti melkein puoli tuntia, kun löysin kotoa omituisen jättikokoisen lentävän koppakuoriaisen:( Pelkään myös kastematoja ja toukkia, sateella kävely on välillä vaikeaa, kun pitää katsoa koko ajan jalkoihin ja hyppiä matojen yli...

Niin, ja pelkään myös pää alaspäin olemista, putosin ekalla luokalla sellaisesta telineestä, jonka ympäri kieputtiin, selälleni.

Vierailija
126/152 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. maailmansotaa tai muita tosi kauheita sotia

maailmanloppua

Vierailija
127/152 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkään esim. asteroideja että sellainen tippuu maahan ja tuhoaa kaiken. on nähnyt untakin niistä, unessa nään kuinka sellainen kamala mötikkä syöksyy suoraan minua kohti. hitaasti mutta varmasti. herään juuri ennen kuin se iskee...

Vierailija
128/152 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi pelkään ilmapalloja ja klovneja ja kaikkea sirkukseen liittyvää.

Vierailija
129/152 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen siitä usein ahdistavia painajaisia.

Oli kiva huomata, että niin monet muutkin pelkäävät luonnonvesia ja kaloja. En uskalla ikinä uida luonnonvedessä, vaikka asun saaressa :)

Vierailija
130/152 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä myös se että kun olen menossa nukkumaan pimeään makuuhuoneeseemme ja laitan yöpöydän päällä olevan lampun päälle niin siinä sängyllä onkin joku hirviö valmiina syöksymään kimppuuni tai joku makoileekin siinä jo. Meillä pitää kävellä koko pimeän huoneen läpi ennen kuin on siinä lampun kohdalla. Odotan aina kauhulla, silmät renkaina että onko siinä sängyllä joku.

Tuo suihkujuttu täytyy olla psykosta, se on niin monella..

Vierailija
131/152 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöllä peilejä, yksin uimista (olen meinannut hukkua), lukkeja, taulua jossa on tuijottavat silmät (se esittää minua).

Vierailija
132/152 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten koskaan oo uskaltanut/kehdannut kertoa tota peilipelkojuttua kellekkään,kun oon aatellut, et oon todella epänormaali..

Helpotus,että on " kohtalotovereita"

Vierailija
133/152 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin on käynyt, olin siis kirkossa ja oli lähdettävä kotiin hautausmaan kautta yöllä, yömessun jälkeen, karmaisevaa pimellä

Vierailija
134/152 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty menemään peiton alle piiloon ilman että alkaa ahdistamaan. Siinä on pakko olla edes pieni " ilma-aukko" , mistä näen ulkomaailman tai ainakin tunnen sen kasvoillani.

Vierailija
135/152 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pelkään tyhjenevää kylpyammetta, kun siihen tulee se kamala pyörrekkin ja se ääni kun se tyhjenee!! täytyy päästä pois ennen kuin mä tyhjennän sen. siis aivan sairasta =D sit mä kauhulla katson kun mun lapset haluaa istua kylvyssä niin kauan kun se on tyhjä=)=) mut emmä sentään lapsiin o sitä tarttuttanut. ehkä se johtuu lapsuudesta kun oon joskus painunu veden alle.

Vierailija
136/152 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkään että joku istuu takapenkillä

Vierailija
137/152 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon varma että niissä lilluu ruumiita. oon ihan paniikissa kun pitää kulkea puron/joen yli ja päätän etten katso, mutta silti katson. koska pitäähän mun soittaa 112 jos siellä joku pöhöttönyt kuollut kelluu..

Vierailija
138/152 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea selittää mutta kai tajuatte. Sit kaikenlaisia laitteita ja koneita. meidän talon lämmönvaihdinkin oli alkuun tosi pelottava, nyttemmin siihen olen jo tottunut.

Vierailija
139/152 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään palosireeniä ja kaikkia hälytysajoneuvojen ääniä. Tulee jotenkin " ihokarvoja nostattava olo" ... en tiedä mistä johtuu, mutta kun kuulen esim. ambulanssin tai palosireenisn niin mulle tulee kammo olo:(

Vierailija
140/152 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kaikkea räjähtävää (ja sellaiseksi luokittelen myös esim. ilmapallot ja kaiken, mikä edes teoriassa voisi räjähtää, kuten bensa-asemat, kaasuliedet ja saunankiukaat - tämä on ollut omaa kuvitelmaani, kunnes Kuningaskuluttajassa oli juttua tällaisesta tapauksesta)

2. Onnettomuuksia. Lähinnä, että ne sattuvat jollekin läheiselleni

3. Lentämistä. Elän toivossa, että se ympäristösyistä kiellettäisiin kokonaan vielä minun elinaikanani

4. Ilmastonmuutosta

5. Tauteja

6. Hämähäkkejä

7. Esiintymistä

8. Kovia ääniä

... Ja vaikka mitä muuta. Silti teen kaikkeni, etteivät pelkoni estäisi minua elämstä. Esim. ammattini olen valinnut niin, että minun on pakko esiintyä, lentää ja olla myös tekemisissä kovien äänien ja joskus harvoin jopa räjähteiden kanssa.

Ikinä en ole turvautunut psykiatreihin, vaikka ehkä olisi pitänyt? ;)