Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SYYSKUUN SYDÄNTEN VIIKKO 5

26.01.2009 |

Meinasin kirjoittaa vielä vanhaan pinoon, mutta huomasin kelloa katsoessani, että nythän on jo maanantai, joten uutta viikkopinoa kehiin sitten. Toivottavasti tämä menee nyt oikein....

Hyvää alkanutta uutta viikkoa kaikille!! Musta on ollut hieno seurata kuinka aktiivinen meidän ryhmä on... tuolla on monta muuta ryhmää joissa ei olla lähellekään näin aktiivisia!!! Hienoa siskot!!

Mannaryyni: Kiva kuulla että jollain muullakin tulee enemmän ikäeroa lasten välille!! Tässä on kyllä kaiken unohtanut totaalisesti 7 vuodessa!! No, ehkä tää menee jollain äidinvaistolla!! :)

Mulla alkaa ihan kohta viikko 9 ja tässä odottelen sitä pahempaa pahoinvointia... jospa sitä ei vaikka tulisikaan :/

Voikaa hyvin siskot!!! Ja pidetäänhän tää keskustelu yhtä vireenä kuin viime viikollakin!!!!

-Mira79, 8+4/5-

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkuisin tunnelmin tässä kirjoittelen ja poistun palstalta.

Verenvuoto on aika runsasta, vaikka kipuja ei vielä olekaan.

Kiitos kanssasisaret tuesta ja myötäelämisestä. On se vaan hyvä, että on tämmöinen paikka, jossa kirjoitella, kun muille ei voi puhella.

Palaan ehkä jossain vaiheessa vauvakuumepuolelle, mutta nyt jään nuolemaan vähäksi aikaan haavoja.

Yritän ajatella silti positiivisesti, koska tässä ei tämän pahempaa sattunut. Eikä mikään estä meitä vielä yrittämästä uudelleen.

Toivon nyt vain, että tämä tulisi ulos ilman mitään lääkkeitä ja kaavintoja.

Käyn kyllä lukemassa teidän kuulumisianne ja etenkin ultra-uutisia yms.

Ihan älyttömän paljon jaksamista Toukoaarre! Samoin toivon, että Viuhtille ja kaikille teille muille hyvää odotusta ja voimia vauvanhoitoon.

Erityislämmminkiitos Mannalle! Ikävähän tässä tulee syyskuun sydämiä, mutta niin kuin tuossa kirjoittelin vauvakuumepuolella, että ekan kmn laskettuaika osui samaan kuin nytkin ja minä tietysti taikauskoisena epäilin alusta alkaen jo tämän onnistumista...

pp itkuisena, mutta ei epätoivoisena

Vierailija
82/119 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen siis pikkupippurille... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia teille!!! Ihailen asennettasia asiaan... jaksat kuitenkin olla tietyllä tapaa positiivinen!!

Käyhän silti välillä laittaan tänne kuulumisesi!!! Tsemppiä jatkoon!! :)

Vierailija
84/119 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Pikkupippuri *lämmin halaus* Sanat eivät riitä, aika parantaa...

Mulla oli eilen eka neuvola ja ihan rutiini käynti, ei mitään erikoista. Terkka sai la vain 10.9. Parin viikon sisällä pääsen ultraan, jossa katotaan onko sikiö oikeassa paikassa ja kuinka pitkällä on. Sitten onkin eessä seulontaverikoe ja np-ultra. Ja sokerirasitukseen menen vkolla 12-16 ja ihan vain sen takia, ko oon aikasemminkin ollut - se on automaattisesti napsahtanut, kuten viimeksikin.

Ite en oo vielä perehtynyt "suljettuihin osastoihin" ;) mutta taijampas nyt käyä. Jos nuo tyttäret vaan antaa...

Vierailija
85/119 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso myötätuntohalaus PIKKUPIPPURI, tiedän täsmälleen tuntemuksesi, itselläni viimeisin km lokakuussa ja sitä ennen marraskuussa, siksipä tämäkin alku on mennyt oikeastaan vain odottaessa milloin alkaa pahat oireet samasta. Eipä ole ollut, joten olen elävä esimerkki että useammankin km:n jälkeen voi mennä hyvin raskaus. Tosin en tähän itsekään uskalla uskoa kuin joskus ehkä hamassa tulevaisuudessa, vielä kun ollaan niin alussa edelleen. Tsemppiä sulle tulevaisuuteen!

Mulla on alkanut sama homma kuin aikaisemmissakin raskauksissa, eli pikkuisenkin suolapitoisempi ruoka kerää tuhottoman määrän nestettä kudoksiin. Tosi ällöttävää. Eilen söin munavoita jossa tietenkin lisätty suolaa ja tänä aamuna oli 2kg turvotus vaa´an mukaan, eikä se munavoi ollut edes kovin suolaisen oloista. Inhottaa vaan tuo turvotus, kun sitä ilmeisesti nyt tiedossakin aina jos pikkuisenkin suolaa käyttää :( Edellisissäkin raskauksissa keräsin nestettä helposti, neukan mukaan jotkut vaan on sellaisia, eli onneksi se ei merkitse kohdallani mitään pahempaa kuin nakkisormisuutta :D

Kuntoillut olen edelleen päivittäin kun olo ollut hyvä, huomasin vaan toissapäivänä että venytyksiä ei voi tehdä ihan entisenlailla, eli en saa takareisivenytyksiä enää tehtyä niin että selkämakuulla nostan jalat ylös suorana ja otan nilkoista kiinni ja taivutan vatsan päälle jalkoja, alavatsa kiristää jo!! Eli alkaa pullahtaa pian vatsaa esille, kolmannesta odotuksestahan en saanut farkkuja kiinni enää tässä vaiheessa, eli odotettavissa on lähipäivinä siirtyminen löysempiin housuihin.. Äitiysfarkkuja yms. kattelen vasta sitten keväämmällä kuitenkin, kun masu jo kunnolla pullahtanut, ettei tarvitse koko ajan ostaa lisää housuja, tän väliajan käytän ihan normi-bootcut-trikoita luultavasti. Mulla on kaapissa myös numeroa suuremmat farkut, jotka on vyötäröltä olleet normaalitilassa liian isot, joten niillä ehkä pärjää myös jonkin aikaa, tahtoo vaan olla muualtakin hiukkasen roikkuvat, mutta kuhan jotain päällepantavaa on :D

Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille, minä alan imuroimaan ja kipaisen hakemaan kuopuksen kerhosta.

*helene&batman 8+4*

Vierailija
86/119 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi pahoillani! Ota aikaa surulle, siirry sitten eteenpäin kun tuntuu hyvältä. Tuolla vauvakuumeella on ihanat keskenmenon kokeneet haahut, mene sinne jos tuntuu itselle sopivalta. Itsestä tuntui jonkin aikaa keskenmenon jälkeen, ettei tahtonut edes ajatella uutta yritystä, mutta sitten kun aika oli sopiva, haahuista oli valtavasti tukea.

ON: minulla on kai tulehdus oikeassa reidessä. Tai jossain oikeassa jalassa kuitenkin. On jo viikon ollut oikean nivusen imusolmukkeessa paineen tunnetta iltaisin (paitsi viikonloppuna kun on ollut aloillaan), ja eilen illalla sitä alkoi ihan jomottaa. Se on nyt myös kosketusarka. Mutta yön unien jälkeen ei jomota enää, mutta sitten taas reidessä on lihas jota jomottaa jotekin. Ei satu varsin, mutta se tuntuu väsyneeltä, niinkuin ison urheilusuorituksen jäljiltä.

Olin illalla ihan paniikissa ja mietin kaikki ulkopuoleiset raskaudet ja kaikki, vaikka järki sanoi ettei se imusolmuketta koske se asia. Soitin aamulla väestöliiton lapsettomuusklinikalle, jonka asiakkaana olen, ja he eivät uskoneet sen liittyvän raskauteen ja kehoittivat soittamaan terveyskeskukseen. soitin, ja he taas sanoivat ettei pieniä tulehduksia hoideta ja isosta ei voi olla kyse jos ei olu kovia särkyjä ja kuumetta. Sanoivat vielä soittavansa myöhemmin tänään juteltuaan asiasta.

Omituinen juttu. Äiti yhä epäilee istumisasentojani, kun istun aika usein oikea jalka koukussa vasemman alla. Onko kenelläkään ollut koskaan vastaavaa? Muita särkyjä ei ole, ja olo ihan tavallinen muuten. Eilen päivällä oli tosi huono olo ja aika kova rintakolotus, ja olin siitä tyytyväinen. mutta katellaan.

virva

Vierailija
87/119 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupippuri, ISO lämmin halaus.. Toivon täysillä että jonain päivänä saat käsivarsillesi ihanan pienen paketin. Onneksi kuitenkin osaat ajatella positiivisesti etkä vaivu epätoivoon. Kaikkea hyvää teille ja onnea uuteen yritykseen, sitten kun se hyvältä tuntuu.

Minulla ei paljon kuulumisia, edelleen hyvin pientä ruskehtavaa vuotoa, mutta siinä kaikki. Edelleenkään ei yhtään oiretta, mutta jospa se tästä. Nyt siivoamaan, illalla tulee viikonloppuvieraita!

Viuhti

Vierailija
88/119 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kontrolli ultrassa ja hcg.n mittauksessa aamulla. Hcg oli noussut viikossa 2000:sta 70000:een. Sikiötä ei edelleenkään näkynyt, mutta pussi oli kasvanut 5mm:stä 9mm:iin... Ja minä niin odotin ja ajattelin, että tänään ratkeaa hyvään tai huonoon suuntaan. Mutta nyt täytyy odottaa taas viikko ja kärsiä. Viime yönäkään en saanut nukuttua kun odotin vain tätä aamua. Heitin jo miehellenikin , että jos vauva oikeasti syntyy, laitan nimeksi Tuska...

Onko kellään kokemusta tuulimunasta ja sen seuraamisesta. Lääkäri oli niin nuori ja kokematon, ettei osannut vastata minulle miten on mahdollista, että plussasin jo 7.1 ja että aamupahoinvointi alkoi toissapäivänä. Ja miten pussi on kasvanut ja hcg noussut jos se on tuulimuna... Paljon oli kysyttävää, mutta yhtään vastausta en saanut... Edelleen siis pala kurkussa odotan ensi vkon perjantaita toivoen parasta ja peläten pahinta!

Vierailija
89/119 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Änkeröinen: Heti alkuun on sanottava etten ole mikään lääkäri. Mutta käsittääkseni on niin, että jatkuakseen normaalisti, kyllä viikossa pitäisi itse alkionkin kasvaa jo useita millejä (olikohan jossain että kasvu on n. millin/päivä?). Sitä en osaa sanoa, miten sun hcg on noussut noin reilusti? Ja jos olet plussannut alkukuusta, sinun pitäisi olla jo 7.viikolla, jolloin alkion pitäisi olla kai vähintään 5mm (näistä mitoista löytyy jostain taulukkoja tms googlettamalla). Sinuna vaatisin hetimiten uuden lääkärikäynnin kokeneemmalta taholta, tuo odotus on hirvittävän pitkä ja ajatukset pyörii varmasti vain sen yhden asian ympärillä.

Tässä alkuvaiheessa odotusta aina konkretisoituu se, miten yleisiä keskenmenot on. Tsemppiä Pikkupippurille, olo on varmasti kauhea eikä km:n yleisyys ehkä juuri lohduta, tai se, että onneksi niin kävi näin alussa eikä myöhemmin... :( Mutta onneksi kroppa toipuu näistä yleensä nopeasti ja uusi raskaus on mahdollinen piankin. Mm. mulla km:ssa kaavinta oli elokuussa ja seuraavassa elokuussa syntyi uusi vauva.

Tsemppiä yhteisesti kaikille alkumatkalaisille, on tämä raskausaika vaan stressaavaa kaikkinensa!

Kerttukasperi ja rv:t 9+3

Vierailija
90/119 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupippurille paljon voimia jatkoon!!!! Itellä km lokakuussa, joten tiedän että helppoa ei ole, toki ihan riippuu ihmisestä miten sen ottaa. Kun jaksatte, niin uutta yritystä vaan! :)

Ja Änkeröiselle, toivottavasti kaikki kääntyis vielä parhain päin! Kuulostaahan tuo aika hurjalta ettei vielä(kään) näy sikiötä, mutta silti hcg:t noussu, en ole ennen kuullut... peukkuja pidetään!! :)

Itellä eilen tuntui ekaa kertaa että josko olis nyt vihdoinkin kaipaamiani oireita! :) Vapaapäivä, mutta silti olin alkuillasta tosi väsynyt, ja tuli myös paha olo illalla, helpotti sitten syömällä! Ihanaa, tätähän mää oon oottanu, että se paha olo alkais, että olis edes jotenki konkreettisempaa tää!! ja kuten jo sanottu, km:n jälkeen pelottaa niin vietävästi että miten käy, niin oon tosiaanki onnellinen jos tulee jotain merkkejä et siellä on elämää.. jos siis jossain vaiheessa alan valittamaan pahasta olosta, niin kaivakaa tämä kirjoitus esiin!!! :D odotan innolla jo iltaa, että josko taas tulis huono olo.. hulluahan tämä on..

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!

myym 5+4

Vierailija
91/119 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia pikkupippuri :( Elämä on kamalia asioita täynnä, mutta odotellaan parempia päiviä. Niitä varmasti on :)

Tänään lääkärin tarkastus ja ultra. 17mm pituutta herralla tai neitillä. vko vastaa 8+3.

Taas olo hiukan huojentui, puhuttiin lääkärin kanssa peloista. Täytyy sanoo, että meillä on hyvä lääkäri, tuli taas osastotyöstä ultraamaan kesken päivän. Vaikka oli meillä sovittu aika. Ja sekin hiuka myöhästy kun lääkäri sai auttaa sektiolla ensin jonkun pienokaisen ulos maailmaan :) Tunti sitten tuijoteltiin seiniä...

Mutta kuitenkin.

Änkeröiselle myös voimahaleja!!! Jaksamista!!!

Ja jaksamista muillekkin!!!! :) :) :)

Pidetääs vire päällä, vaikka välillä tuntuu et se on aiva hukassa.

Vierailija
92/119 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain neuvolasta vauvan odotus 2008-2009 kirjan, siinä oli seuraavat mm koot alkiolle; viikolla 7 koko on 6mm, viikolla 8 koko on 11.5mm ja 9 viikolla koko on 19mm. Periaatteessa jos kirjaa uskoisi, voisit olla 7+3 esimerkiksi????

Voisiko olla?

Kasvu on nopeaa kyllä!

Pidetään peukut pystyssä :)

Vierailija
93/119 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla herätessäni ajattelin ensimmäistä kertaa, että tosiaan on mahdollista, ettei masussa tule kasvamaan mitään. Oli pieni hetki olla yksin ennen lasten heräämistä ja itkuhan siinä tuli. Ainoa toivo minulla on, että ovis ei ole ollut oikeassa kohdassa. Ennen Teroluttien aloitusta minulla ei labrojen mukaan ollut ovista lainkaan ja kierto saattoi olla yli 60 päivää. Välillä on mennyt vuosi ettei kuukautisia ole ollut lainkaan. Siinä mielessä toivoa kuitenkin on, että tulin ylipäätään raskaaksi. Seuraavaksi kokeillaan clomifeniä, jota ei tällä hetkellä saa koko suomesta, eikä myöskään rinnakkaislääkkeitä... Täytyy kysyä sitten perjantaina, voiko tk-lääkäri kirjoittaa reseptiä.

Tämä raskaus olisi vain osunut ajallisesti nappiin kuopuksen kouluun menon kanssa. Olisin voinut saattaa kouluun alussa ja nauttia sitten vauvasta päivän kaikessa rauhassa. Mutta asiat päätetään välillä toisin kuin itse haluaisimme.

Kävin eilen lukemassa tuulimunasta googlen kautta ja perhesuunnittelun sivuilla kerrottiin, että tuulimuna vastaa oireiltaan raskautta ja ruskuaispussi kasvaa normaalisti. Olisikohan lääkäri aloittanut gynellä tammikuun alussa, kun ei osannut vastata ainoaankaan kysymykseen ja silti itse löysin vastaukset netistä luotettavilta sivuilta heti...

Kiitos kaikille kannustuksesta, aion edelleen pitää toivosta kiinni ja vasta perjantaina mietin jatkoja. Tiedän kyllä että silloin luultavasti tk-lääkäri toteaa tuulimunan ja konsultoi keskussairaalaa ja joudun hakemaan sieltä lääkkeet keskeytykseen. Mutta niin kauan kunnes toisin todistetaan, olen ajattelematta asiaa. Yöt toki tuo tullessaan liikaa aikaa ajatella ja silloin epätoivo hiipii...

Onko kellään kokemusta pitääkö jäädä sairaslomalle lääkkeellisen keskeytyksen ajaksi? Jos perjantaina aloitetaan, olisi minulla koko vkonloppu töitä... Ja hoitoalalla työskentelevänä ajatus valkoisissa housuissa oleminen vuotavana kauhistuttaa. Tätyy kai ottaa jokin vyötärön yli teipillä menevä xl vaippa, ettei varmasti tule läpi...

Vierailija
94/119 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisin minäkin tippua joukostanne,ultran mukaan varhainen keskenmeno. Pitäkäähän porukka pystyssä, mukava kun on näin aktiivista porukkaa =)

terkuin herkkusuu ja ex nasu rv?

Vierailija
95/119 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo jonkin aikaa seurannut syyskuisten pinoja mutten ole saanut kirjoitettua.

Nyt pongasin tutun pinosta, joten pitihän minunkin aktivoitua.

vika päivä viime vuotta sain plussan testiin. Ultrassa kävin puolitoista viikkoa sitten ja siellähän jumputti pieni-suuri sydän. LA on tuon ultran mukaan 9.9. mutta ei pistänyt sitä viralliseksi. Ensi viikolla eka neuvola, joten siellä sitten päätetään tuo päivä.

Mulla on 1v 8kk poika ja nyt siis toinen vauveli tuloillaan. On kyllä jännää vaikka kuvittelin että ei tätä tokaa niin jännittäisi kun on tuttuja juttuja muka.

Pahoittelut joukosta tippuneille! toivottavasti tulette pian perässä takasin odotuspuolelle!

Hannele: mulla on ne ikivanhat tunnukset unohtunut, joten tein uuden nickin. Arvannet kuka olen...

Sisarukselle kertominen: me ollaan jo esikoiselle välillä sivulauseessa vihjailtu. Mutta eihän tuo sitä vielä ymmärrä.

nyt en enempää ehdikään kun esikoinen kutsuu.

Palaamisiin.

ipo

Vierailija
96/119 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko liittyä mukaan teihin syyskuisiin?

Itsellä laskettu 25.9, mutta plussasin vasta viidennellä viikolla, joten vähän luultavasti siirtyy.

Esikoista odottelen. Asun Jyväskylässä tulevan mieheni kanssa. 21.2 juhlitaan häitä ja 23.2 lähdetään viideksi viikoksi Thaimaahan häämatkalle.

Tällä hetkellä eletään aikaa 6+2. Pientä etomista ilmassa ja farkkujen nappi ei kiinni enää mene.Ensimmäiset mammavaatteeni ostin eilen pitkän harkinnan jälkeen. Luultavasti Thaimaasta en saa mammavaatteita ostettua.

Ensimmäinen ultra on neuvolassa 20.2. Siihen asti toiveikkaana odotellaan mitä tuleman pitää.

Vierailija
97/119 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kerrottiin ensimmäisenä esikoiselle vauvan tulosta. Vietiin haudalle ruusu ja kuiskasin, että voisiko isosisko suojella pienokaista. Luulen, että hän kuuli sen mitä sanoin :)

Vauva olisi kohta 5kk jos synnytys olisi mennyt hyvin.

Pikkukakkonen on nyt 8viikkoa ja neljä päivää. Siitä tämä alkaa!!! :)

Onnea uusille ryhmäläisille :)

jkl87: Toivottavasti pahoinvointi ei tulisi pahaksi kun ihana reissu teillä edessä!!!

Todellakin viisi viikkoa, onpas ihanaa :) Kevät on jo pitkällä kun palaatte :)

Vierailija
98/119 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut paripäivää taukoa kirjoittamisessa ja tulin nyt kattoon mitä tänne kuuluu?! ja onko täällä enään ketään....

Ittelläni olo on ok! Ällötää vaan kotiruoka, haluttas vaan roskaruokaa :) Vaan pakkohan se on syödä pikkusen(kin) takia oikeaa ruokaa.Miten on kuinka urheilullista porukkaa meillä on mukana? Ite en ole mikään himourheilia, vaan nyt olen alkanut jumpaamaan selkä ja vatsalihaksia että selkä kestäs jotenkuten raskauden loppuun.Se kun ei ole muutenkaan misään huippukunnossa. Toissayönä pisti toiseen nivuseen kun olin edellis iltana "jumpannut" mitähään se oli, varmaan jotain lishasperästä. Siis herätääkö ajatuksia?

Sain muuten ensinmäisen neuvolaajankin vasta 9.päivä. Ja sit seuraavalla onkin jo lääkäri.Ei vaan jaksais odotaa että kuulisi pikkuisen sydämmensykeen.

Hei muuten tervetuloa uudet kiva että porukaa tulee lisää.

Lippo LA 23.9

Vierailija
99/119 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa mietittiinkin pitkään tuota Thaimaaseen lähtöä. Nyt taitaa kuitenkin olla viimeinen tilaisuus matkustaa ja matkakin kun, oli varattuna. Toivotaan ettei, paha olo saa yliotetta.Tietääkö kukaan saako Thaimaasta mammavaatteita? Taidan matkan aikana pyöristyä aika lailla.

Itse olen melko liikunnallinen. Käyn salilla, jumpassa ja lenkillä. Hyötyliikunta on parasta liikuntaa. Vähän olen joutunut muuttamaan tapojani. Enää ei tunnu hyvältä tehdä liikkeitä mahaltaan joten, kuinnioitan tätä tunnetta. Etovina aamuina otan rauhallisesti, muuten kyllä päästelen täysiä oman kunnon mukaan.

Monet tuntuu käyneen yksityisellä alkuvaiheessa sisäultrassa. Minkä hintaisia on lääkärit olleet?

Vierailija
100/119 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkusuu, olen pahoillani. Yhäkin tahdon kannustaa liittymään haahuihin. Ota aikasi, ja suunnista sitten takaisin odottajien suuntaan.

Iippo mulla on ollut toisessa nivusessa kipeä kohta, kirjoitinkin siitä tuolla aikaisemmin. Ensin luulin sen olevan imusolmuke, mutta ei se kyllä se olekaan, vaan jotain lihas/jänne-särkyä. Toissa iltana se oli jomottava ja arka koskea, nyt eilen ainoastaan arka koskea ja tänään enää ihan vähän arka. Olen koittanut olla aloillaan, että saisi levätä. Oli nimittäin torstaina illalla aika kurja, säikäyttelevä. En tiedä kuulostaako samalta oman särkysi suhteen. Soitin siitä noin puolelle maailmaa neuvoloita ja klinikoita myöten. :D Kaikkialla sanottiin, ettei ole vaaraa. Se vaan tuntuu tulehdukselta, niin tarkistin. Ja soittorumbaa tuli, kun kaikki ohjasi soittamaan "vielä sinne".

Neuvolaan soittaessa puolipakolla varasivat myös ekan neuvolan. Se on 11.2 keskiviikkona. Sitä ennen, nyt siis seuraavana torstaina, on varhaisultra. Jännittää kyllä todella, ja toivon niin niin kovasti että nähdään se syke. Saisi meille kyllä se esikoinen tulla. Oireet on sitä samaa vaan, vähän huonoa oloa ja rintakolotusta. Huimausta. Vatsavihlontoja.

virva, rv 6+6/5+6