Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

&&& MARRASMURUJEN KESKIVIIKKO&&&

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään onkin sitten kauppareissu pitkästä aikaa kun mies kotiutui eilen sieltä vaeltamasta.

Anoppia pitää käyttää polvi kuvauksisssa ja sitten illasta on urheilukisat lapsilla,joten palaan urheilu kisojen jälkeen kertomaan miten siellä meni...

Rv 28+2

Vierailija
2/23 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään on taas odotettu neuvolapäivä. saa varmistusta että kaikki ok. kamala yö takana, kaveri mahassa potki ja hakkasi käsillään niin että ei paljoo nukuttanut. alku yöstä tuli sellasia kovia ja nopeita vihlovia kipuja tonne alamahaan, mitähän ne on? :O pitänee kysästä.

hyviä aamun ja päivän jatkoja muruille! :)

poikkeen kertoo neukkarikuulumiset illalla. :)

ootellaan rv. 30+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamala yö takana. Esikoinen itkeskeli ja vaati viereensä, nimenomaan äidin... ja kun hän rauhoittui, heräsi masuasukki ja kun äiti nukahti oli jo aamu. No, onneksi on nyt tätä sairaslomaa levätä kotona.

Onko kenelläkään vastaavaa tilannetta sellaisesta kun ennen täysiä ja katkeamattomia yöunia nukkunut kolmevuotias aloittaa yövalvomiset? Meillä on nyt ollut noin parin kolmen viikon ajan. Olen omasta mielestäni varma että on ihan " sielullista" vaivaa eikä mihinkään koske tms. Viime yönäkin oli kuulemma ikävä äitiä ja " halusi halata" . Aamulla oli ihan ok mutta ei kuulemma halunnut mennä päiväkotiin. Päiväkodissa menee kuitenkin ihan ok, joskin ryhmä on uusi nyt syksyllä. Äitiysloman alettua jäämme kyllä molemmat kotiin mutta voisiko muksu reagoida minun kotiinjääntiini? Tai jollain lailla vauvaan vaikkei vielä ole syntynytkään. Kovasti hän " veikkaa suukottaa" jne mutta osaisiko jo aavistaa tulevaa " eroa" äidistä?

Menipäs kyökkipsykologian puolelle...mutta sitä tämä väsymys teettää. Sitä ja yletöntä makean syömistä =)

Mutta huomenta kaikille muruille ja vointia tähän päivään!

Remu

Vierailija
4/23 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono yö takana :( Vauva potkiskeli niin ettei uni tullut, henkeä ahdistaa, vatsaa kiristää ja vasen jalka puutuu.. valivali.. Juuri kun ehdin viikonlopun jälkeen huokaista että olo on helpottanut niin vaivat vaan paheni. Ihan pahimmaksi koen tuon hengenahdistuksen, ihan kamala tunne kun ei saa hengitettyä. Kyljellään olo helpottaa hieman, mutta siinä puutuu paikat. En tiedä mitä tähän voi tehdä :( No vauva voi kuitenkin hyvin ja tämä on vain väliaikaista, siksi tämän jaksaa.

Nyt täytyy taas lähteä pitkälleen kun tuntuu, ettei happi riitä ja pyörryttää. Pitää yrittää käydä lukemassa kuulumisia iltapäivällä.

marrasnasu 29+5

Vierailija
5/23 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan jotain erityistä ilmassa? täälläkin on nukuttu huonosti. molemmat lapset eivät meinanneet nukahtaa illalla ja heräilivät pitkin yötä. Masuasukki möyri ja kääntyili kummallisesti ja täälläkin on tunnettu vihlaisuja alavatsan seudulla. kaikein ärsyttävintä oli kun sängystä ylös punnersin lopulta, selkä oli niin jumissa että hyvä kun jaksoi jalat kantaa.

ja ensi viikolla palaan takaisin töihin mammalomalta hetkeksi. ja ihan romuna loistavan kesän jäljiltä, ironista.

meillä 3v esikoinen käy läpi tuollaista herkkää kautta. saattaa itkeä keskellä yötä ilman mitään järkevää syytä, hakee huomiota keinoin millä hyvänsä vaikka takoo omaa päätään seinään jollei muuten huomata. ja sitten itkuisena hakee " lohtua" . hali ei enää riitä vaan haluaa " sylkkylohtua...ihan vähäsen.." eli vaikka tietää että äiti on kömpelössä tilassa, hän haluaa osansa hellää. ja sama on hänen osaltaam tuttua edellisen raskauteni ajalta. ihan kuin 3v ymmärtäisi konkreettisesti että kohta tulee taas yksi huomionjakaja tähän perheeseen. kuopus on onneksi niin pieni ettei ymmärrä olla kauhean huomionkipeä, sen verran tuntuu ymmärtävän että kun joku itkee talossa, tulee hänkin hakemaan " lohtua" eli halimaan mammaa...

mua jaksaa kyllä ihmetyttää miten harvoin käynkään siellä neuvolassa tän kolmannen vauvan kanssa. neuvolakortti tuntuu aivan tyhjältä, neuvolalääkäreitäkin on tällä kertaa vain kerran, ens viikolla. on ollut sellainen olo että tässä odotellaan nyt aika oman onnen nojassa. oli tuo kesä ja joku säästöliekki palaa kituuttaen niin eipä tämmöisiä kolmannen synnyttäjiä niin jakseta seurailla... vai ajatellaanko asiaa niin ettei kolmannen synnyttäjällä ole mitään ihmeeellisiä kysymyksiä neuvolatädilleen kun kaikki on niin tuttua muka?

Vierailija
6/23 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en millään meinannu saaha yöllä unta. Mitään vaivaa ei varsinaisesti ollu, uni ei vaan tullu... sit sitä alkaa miettiin kaikkea ja kohta ollaan hormonihöyryissä ja kaikenlaiset ikävät asiat valtaa mielen. Mun suurin kivi harteilla on meidän myymätön asunto ja aina jos on herkistynyt olo, niin kyllä sen vuoksi ainakin itkut saa aikaiseksi!

Nyt on jo mieli parempi. Neuvolaankin sain soitettua ja kysyttyä synnäritutustumisen perään. Hyvä kun soitin, ei ois muuten muistanu laittaa meitä ryhmään, kun ollaan kuitenkin jo toissynnyttäjiä.

Timajalle piti sanoa eiliseen viitaten, että minusta on hullua etteivät ota tosissaan kokemaasi tarvetta sairaslomasta. Kyllä sinuna soittaisin vielä neuvolaan. Kertoisin kuinka sinusta tuntuu, että sekä henkisiä, että fyysisiä voimavaroja kerätäksesi tarvitset saikkua.

Sarafan rv 28+6

Vierailija
7/23 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan ensin kommentoida mitä muistan..

REMU: meilläkin vajaa 3v:lle on tullut välillä oikein äitipuuskia, haluaa kovasti halia ja pusia, illallakin toisinaan vielä monta kertaa pitää käydä sängyn vieressä ennen unen tuloa, yöt sinänsä menneet ihan normaaliin tapaan (kop kop). mutta olen ajatellut että tämä vois johtua vauvan tulosta ja etenkin siitä että työpäivän jälkeen oon aika usein ihan raatona sohvalla ja isin kanssa tehdään lähes kaikki kun äitistä ei välttämättä iloa ole. ja välillä kun typsy hyppii päällä tms pitää rajottaa enemmän kun nyt suojellaankin vauvaa. Kyllä ne pienet on niin fiksuja että vaistoaa kyllä että oma erityisasema alkaa olla uhattuna vaikka meillä ainakin esikoinen on suurimmaksi osaksi ihan tosi innoissaan vauvan tulosta.

TIMJAMA (oliko se nim. noin..): Musta kuulostaa kyllä että olisit sairaslomaan ' oikeutettu' . mulla oli viime loppuraskauden aikaan ihan järjetön henkinen stressi töiden lopetuksesta ja loppuunsaattamisesta (vaikkei kiire ollutkaan) niin että se aiheutti valvomista ja supisteluja jotka sitten avaskin jo paikkoja. Joten henkiset oireet on musta ihan yhtä hyvä syy sairaslomalle kuin ruumiillinenkin rasitus mutta koska en ole läkäri en voi sulle lomaa kirjoittaa :) Eli jos tuntuu siltä niin ota yhteys nlaan ja vuodata tuntosi perinpohjaisesti! Vuodatus ja keskustelu jo sinänsä helpottaa ja loma siihen päälle.

Oma (.): viime yönä ekan kerran liikkeet oli sellaisia että ne vähän valvotti. Tähän asti oon ihmetellyt miten ne pitää joitain hereillä, musta on vaan ollu mukava nukahtaa jumputukseen mutta nyt potkut tai nyrkkeily, en tiedä mikä, suuntautui voimakkaasti alaspäin ja sisäelimien suuntaan mikä tuntu vähän inhalle.

Tänään onkin sikäli kiva päivä että mies on yllätyksekseni (sain eilen vihiä, vaari möläytti) järkänny tytön yökylään mummille. Meillä oli vkonloppuna 1v hääpäivä ja siihen tämä liittyy. en tiedä onko luvassa illalla jotain häppeninkiä vai ihan kotosalla oloa vaan, ihanaa joka tapauksessa harvinainen kahdenkeskinen ilta. Ja kun tyttö niin mielellään menee mummille, ei olis malttanut mennä hoitoon tänään lainkaan kun olis heti pitänyt jo päästä mummille.

mutta nyt muille suunvuoro :)

Aura rv 27+4

Vierailija
8/23 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon lukenut siitä jotain mutten ihan tarkalleen tiedä..

alkukesästä huomasin ku istuin autossa pitkää matkaa että alko lonkkiin sattumaan. nyt kun pitää kyljeltään nukkua niin herätessä on se lonkka jonka päällä on nukkunut ni ihan hiton kipeä ja tavallaan puutunut. voisko toi olla jotain lantion löystymistä? onko muilla lonkkavaivoja? ei oo ollut aikasemmin mutta nyt raskauden edetessä ilmentynyt ja pahentunut.

Vierailija
9/23 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita lukiessani tunnistin perhe-elämämme =)

Varsinkin Auran kuvaus illoista ja vauvan suojelemisesta esikoisen rajuilta " huomionosoituksilta" kuulosti aivan meidän arjeltamme. Ehkä isin kanssa tehdyt hommat purkautuvat sitten öisin äidin ikävänä. No, pieni murhe se on tässä maailmassa kun vointi muuten itselläni on ihan mainio.

Nyt ulkoilemaan niin lounas ja päiväuni maistuvat paremmalle.

Tapaamisiin!

Vierailija
10/23 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kovin hassulta,että muutkin ovat nukkuneet huonosti, oliskohan täysikuu tuloillaan...=)! Mä sain alkuyöstä ihan hyvinkin nukuttua,mutta aamuyöstä heräilin varmaan vartin välein ku jännitin tän aamuista labraa niin kovin. Ja tietty kamala nälkä kurni vatsassa,masukin lisäksi=).

No,paineet oli neuvolassa 144/106 ja taas kamalasti paljon enempi mitä mittailin kotona...no ei paranis ottaa stressiä niistä ku nousee sitte kahta kauheemmin. Sokeri-rasituksen tuloksia saa kuulemma kysellä jo huomenissa,ihan kiva tietää heti tuomionsa=)!

Nyt täytyy mennä keitteleen aamukahvit,palaillaan=)!

tiitiäinen78 rv27+5

Vierailija
11/23 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on meitä huonosti nukkuneita, sama täällä, esikoinen heräili yöllä monta kertaa ja kuopus heräs 5:n maissa ekaa kertaa, 7 aikaan päättikin sitten että enää ei nukuta, onneks mies nous lasten kanssa, tosin ei paljoa lohduttanut kun itsekin piti nousta aika pian kun oli tuonne sairaalaan meno siihen sokerirasitukseen.

Koe meni yllättävän hyvin tällä kertaa, viimonen verikoe vaan oli vähän työläämpi kun ei ekalla suonesta tullut verta, toisella sitten tulikin niin että taisi suoni napsahtaa poikki, ainakin siitä verimäärästä päätellen ja käsi nyt sidottuna aikamoisen hyvin =D, eivät ota multa taipeesta kokeita kun ei veri suostu tulemaan vaan ottavat kämmenselästä.

Rasituksessa päätinkin viimesen tunnin levätä laverilla ja se kannatti, torkahdin jopa hetkeksi jonka jälkeen aloinkin sitten lukemaan kirjaa.

Niin joo, viimesen verikokeen jälkeen alko tulee taas se tuttu pyörtymisen tunne, tällä kertaa vaan osattiin hoitaa tuokin todella asiallisesti kun tiedettiin että voi tulla tämä heikko olo, istuin sitten hetkisen labrassa kunnes pääsin ostamaan kanttiinista sämpylän ja teetä, en viittiny lähtee kotiin huonolla ololla vaikka sairaala tuossa tien toisella puolella onkin.

Huomenna saan sitten kuulla " tuomion" kun soitan neuvolaan tuloksista.

Voi p......e,tyttö saa jotain ihme raivareita tuossa kun katselee piirrettyjä, pitäs kyllä jaksaa mennä lasten kanssa uloskin mutta olo ei oikein vielä ole niin hyvä että tuonne ulos uudelleen selviäisin, ehkä vähän myöhemmin, tosin ennen sitä saa luvan tuo kitinä loppua, poikakin kitisee tuossa jotain aivan olematonta, tosin voi olla että sekin vaikuttaa että olin aamun itse täältä poissa enkä lasten kanssa.

Ihanaa, huomenna taas kerhopäivä joten sekin helpottaa hiukka oloa, aattelin että meen pojan kanssa perhekerhoon samaan aikaan kún likka on päiväkerhossaan.

Ei hitsi kaitpa se pitää mennä syömään jotain vähän lisää, tuo sämpylä ei kauaa auta tähän heikkouteen mikä nyt rasituksen jäljiltä on......

Vierailija
12/23 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nukutaan aina enemmän tai vähemmän huonosti, joten sillä saralla ei mitään uutta. Ihmeellisempää olisi, jos nukahtamisen jälkeen herättäisiin vasta aamulla! Jos ei kuopus herätä kerran/kaksi yössä, niin esikoinen. Tai molemmat... =(

Masussa taas hikkaillaan! Oma olo on nykyisin vaihteleva. Periaatteessa ihan hyvä, mutta sitten jokin pieni kipuilu saattaa yllättää. Supistuksiakin tulee, vaikka muuta väitänkin =O En vaan niitä pidä minään ennen kuin oikeasti ovat edes jotenkin kivuliaita.

Toivottavasti kaikki ovat vielä yhtenä kappaleena! Itselläni on jotenkin kummallinen olo, että tämä raskaus päätyisi ennenaikaiseen synnytykseen. Varmasti tunnetta vahvistaa se, kun ei tälle vauvalle ole varattu vakuutusta, niin meidän tuurilla silloin sitten kaikki menee pieleen... =( Mutta parempi vain odottaa aina parasta, ettei *maalaa piruja seinille*. Sanotaanhan sitä, että se toteutuu, minkä uskookin. Jos siis hokee, että *ei koskaan voita mitään* ei varmasti voitakaan... =P

Nyt oikaisen ruodon hetkeksi, kun naperot ovat päikkäreillä. Jos vaikka saisi hetken huilata!

TalviSalama + Tiitiäinen 30+6

Vierailija
13/23 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siis sen takia hymyilytä, vaan aika hassu sattuma että lähes kaikilla muillakin samoin...

Meillä eka esikoinen tuli unikavereidensa kanssa meidän makkariin perinteisellä " äiti mua pelottaa, näen pahoja piikkiunia" -tyylillään. No, julma äiti patisti pojan pissalle ja sitten omaan sänkyynsä, kävin toki peittelemässä ja vielä hetken makasin hänen vieressään " suojelemassa pahoilta unilta" . No, kun pääsin sänkyyn niin totta kai vauva heräsi. Totta kai. Ja potki ja sätki ja jytkäsi niin, ettei mun nukkumisesta mitään tullut... Ja siinä pyöriessä tuli kuuma ja hiki ja sitten kun vauva hiljeni, niin itsellä oli ihan liian tuskainen olo nukkua. Jossain välissä nukahdin ja heräsin sitten taas esikoisen ääniin, hän huuteli jotain unissaan... Ja sitä rataa. Aamulla olisin saanut jäädä nukkumaan, mutta heräsin miehen herätyskelloon ja sitten hetken päästä esikoinen jo tepsuttikin äitiä hakemaan... Joten se siitä. Tämän päivän on tuo poika mun kans kotona, mutta loppuviikon on hoidossa. Aamulla yritin leikkiä hänen kanssaan ulkona, mutta kun ei se istuminen ja koukistelu oikein ota sujuakseen.

Meilläkin tuo 3v. on muuten viime ajat ollut _todella_ hellyydenkipeä. Öisin näkee noita piikkiuniaan ja haluaa viereen ja kun kiellän tulemasta (tällä mahalla ei enää 3v. kainalossa nukuta) niin pyytää minua edes hetkeksi suojelemaan häntä pahoilta unilta... Hereillä ollessaan vakuuttelee minulle rakkauttaan ja kehuu, miten ihana äiti olen. Ja hauska ja kiltti ja kaikkea. Ja haluaa syliin/halauksen/pusun ihan koko ajan. Ja eilen jopa kosi mua... Kysyi siis yhtä äkkiä, että voitaisko me joku päivä mennä naimisiin, kun me kerran rakastetaan toisiamme niin paljon. Olen siis joskus sanonut, että äiti ja isi rakastaa toisiaan niin paljon, että halusimme mennä naimisiin.

Selkä on huomattavasti parempi kun saa olla sen ehdoilla, istua, maata, kävellä, seisoa jne. omaan tahtiin. Mutta heti kun tässäkin istuu hetken niin alkaa jomottamaan. Joten ei kun muihin puuhiin!

Marrastoive rv 31+3

Vierailija
14/23 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsasta on tullut niin pyöreä että housut/hameet valahtavat sen alle. Neiti potkii iltaisin kovasti ja kiemurtelee kivasti.Yöllä nukutaan niin kun meidän lapsilla on ollut tapana masuvauvoina :)

Itselleni on ilmaantunut yöllisiä suonenvetoja,se onkin sitten ainoa vaiva.Magnesium olisi varmaan hyvä apu suonevetoon?

Huomista odottelen kovasti kun pääsen äitipolille tutkimaan neidin kasvua.Toivottavasti kaikki on hyvin.

Yökastelusta oli puhetta:meillä vanhin kasteli 7,5 vuotiaaksi, seuaava kohta saman ikäinen ja kastelee edelleen. 4,5 vuotias kastelee silloin tällöin.

On ollut rankka viikko kun kaikki ovat olleet kamalassa flunssassa..

Jas ja pikkuneiti 29+5

Vierailija
15/23 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työasiat meinaa yrittää vettä huonolle tuulelle, mutta pinon lukeminen ja ajatusten irrottaminen työstä hetkeksi kummasti helpottaa...

Eipä kaksisesti ole nukkunut allekirjoittanutkaan. Näin aamuyöllä unta, että olin tarhassa töissä ja työkaverit eivät pitäneet minusta yhtään pätkää. Tarha oli minun nykyisessä oikeassa työpaikassa ja kumma kyllä niitä muita tarhan hoitojia ärsytti äärimmäisen paljon, kun lähdin välillä viereiseen huoneeseen (joka oikeasti oli minun oikea työhuoneeni) hoitamaan näitä oikeita valveajan töitä. Kummallinen uni, mutta unen työkaverit vielä kummempia,kun eivät tykänneet poistumisestani ;) .

Jotain hyvääkin yössä oli: toinen kuiva yö tyttärellä peräkkäin. Olin kyllä hivenen tylsä, kun hän heräsi yöllä ja pyysi vettä, minä passitin hänet pissalle ennenkuin annoin juotavaa. Pääasia kuitenkin, että sänky pysyi kuivana.

Eilen pesin vihdosta viimein ensimmäiset vauvanvaate pyykit. Täytyypä laittaa ne paikoilleen tänää ja mahdollisesti laittaa toinen koneellinen pyörimään. Pähkäilen edelleen kannattaako käydä ostamassa muutama 56 senttinen potkupuku vai pärjääkö ilman. Vanhat vaatteet saattaa olla kutistunutkin sen verran, että vaikka kokolapussa lukee 62senttiä niin oikeasti ne on lähempänä 56. Sen tietää kuitenkin vasta käytännössä. No, eipä tuollainen pieni investointi varmaan vielä konkurssia tee. Toisekseen vaatteita laitellessa olisi kiva tietää vauvan sukupuoli. Jättääkö vaaleanpunaiset laittamatta mukaan vai ei?

Meillä oli muuten miehen kanssa puhetta ristiäisistä. Itse olin ajatellut, että ristiäiset järjestetään kotona, mutta jouluksi mennään mun vanhempien luo. Nyt ilmaan heitettiin sellainen ajatus, että yhdistettäis joulu ja ristiäiset eli ristiäiset pidettäisiin aatto-aamupäivällä (uskonnollinen osuus) ja sitten heittäydyttäisiin pakanalliseksi ja joulupukki tulisi illalla. Muuten hyvä ajatus, mutta vaatii vaan aika paljon valmisteluja ja laittamista (siivous + ruuat + kaikki muu häslinki). Kuvitteleekohan puoliso, että elämä jatkuu entisellään vastasyntyneen kanssa? Eihän sitä tarvi imettää eikä vaippoja vaihtaa eikä mitään. Enkä minäkään tietenkään väsynyt ole vaan heti synnytyssängystä nousetssa aivan täydessä vauhdissa. Eipä taida mies muistaa millainen esikoisen syntymän jälkeinen kuukausi oli... Nyt pitää vielä vauvan lisäksi hoitaa esikoinenkin, josta voi tosin jo olla vaikka vähän apua toisissa asioissa.

Kyselin itse niistä synnytysvalmennuksista. En minäkään ajatellut mennä. Ainoa hyvä puoli neuvolan valmennuksessa olisi, että tapaisi muut samaan aikaan samalla alueella olevat äidit, joista voisi olla seuraa. Tosin neuvolassa ei ole asiasta puolella sanalla ollut puhetta, joten voipi olla että tarjotaan vain ensisynnyttäjille.

Tulipa tästä vuodatus. Mahassa kaikki hyvin.

Viljonkka74, 29+1

Vierailija
16/23 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neitin ja puutuvien käsien ja olkapään joka meni ihan jumiin...aaarrrggghhh!

Tytöllä on vauvarokko, eka kuumetta ja sit tuli näpyt ja kyllä onollut kiukkunen tapaus ja yöt nukuttu huonosti.

Mulla on alkanuöisin ja vähän päivälläkin kädet puutumaan ja muutaman kerran mennyt tuo toinen olkapää ihan jumiin, että on inha tunne!

Nauratti tuo marrastoiveen lapsen naimiseenmeno jutut :) Meillä myös pojalla naimisiinmeno mielessä, ei tosin äitin kanssa vaan yhen tytön ja kyselee myös multa ja isukilta et koskas meette naimisiin :)

Kävin muuten sielä sokerirasituksessa ja tulos oli et paastoarvo oli just se raja arvo, eli eikun mittaileen kotona sokereita, vaikka kaks muuta arvoa oli selvästi rajojen alapuolella, tosi tarkalta vaikuttaa tuo homma sokerien kanssa....onko muualla näin tarkkaa?

Nyt tekeen ruokaa, palaillaan!

Tuuli rv 30+1

Vierailija
17/23 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpäisin sokerirasituksen selkein luvuin!

ja hemppa oli noussu 112 kun ennen oli 99!

JES! :D

Sydänäänet 140

ja paikat kiinni ja kohdunkaula lyhentymätön, joten ei pelkoa

ennenaikaisesta synnytyksestä.

Painoakin oli tullut vain 260g/viikko!

Tällä tavalla kun jatkuisi loppuun asti niin olisin tyytyväinen.

Kohdunkorkeus 28cm (rv tasan 29) eli yläkäyrien lähellä mennään.

Vointi on muutenkin loistava ja koulua vielä reilu 5viikkoa,

kunnes alkaa äitiysloma.

t.Vaavaa & vaavi rv 29+0

Vierailija
18/23 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kyllä nukuttu, ihan puhki töistä mutta ilman herätystä ei meidänkään yö sujunut, naapurin auton varashälytin huusi useaan kertaan ( ja turhaan ) viime yönä, kyllä suututti kun herätys oli aikaisin muutenkin.

Vielä olen jaksanut töissä vaikka alkaa se sama vaiva selässä nyt vaivata, illalla tuntuu ettei pääse enää liikkumaan yhtään, onneksi nyt pari huilipäivää ja yritetään vielä. Muutenkin siellä on nyt työpaikan sisäisiä ongelmia ihan riittävästi, ja itse ei jaksaisi millään ottaa osaa niihin, onneksi kohta pääsee pois. Aika kyllä menee nopeammin kun on töissä kahden sairasloma viikon aikana ehdin laittaa vauvajuttuja kotona valmiiksi niin paljon kun kehtasin, vielä en pedannut pinnasänkyä vaikka mieli tekikin, jotain täytyy jättää mammaloman alkuunkin, ehtii siinäkin varmaan aika pitkäksi tulla kun odottelee. Viikot vaan vähenee meillä, onneksi kaikki vielä yhtenä kappaleena Momentti ym.

Vierailija
19/23 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tultiin neukkarista. täti oli mukavat 25 min myöhässä näin aluksi!! :/

paino noussut yli 800g viikossa, sokerirasitus taitaa olla ens kerralla edessä jos paino nousee seuraavan kahen viikon aikana yhtä reippaasti. enpä tajunnutkaan että siinä on kysessä se raskausajan sokeritauti =/

hemppari oli 129

tarjonta lähtövalmiina

sykkeet 145

pissa puhdas

huh! kyllä täti täräytti pahoja uutisia tosta sokerista! puhuin kyllä miehelle että oon viime viikkojen aikana syönyt normaalia enemmän nameja ja suklaata, normaalisti nautin niitä jos koskaan. kaupassa toi kaveri alko pomppii mahassa niin että meinas tulla pissat pöksyyn =/

ei tää niin autuasta ole =(

nyt päivien viemää ja ruokaa.

ootellaan rv. 30+5

Vierailija
20/23 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla, että ottamissaan kokeissa oli löytynyt streptokokki -bakteeri, johon nyt kirjoitettiin antibioottikuuri. Tuumasivat sieltä vain, että on kahdenlaisia väittämiä, että voi olla niinkin, että vaikka syönkin kuurin ja otettaisiin uudestaan näyte, voisi se olla taas positiivinen. Toivon mukaan nyt antibioottikuuri saisi supisteluni rauhoittumaan.

Itse asiassa tänä päivänä olen pystynyt jotakin taas kapistelemaan, painatusta häpyliitoksissa " vain" tuntunut. Voipi tietty olla, että huomenna kostautuu..

Onko muilla kokemuksia tuosta streptokokki hommasta liittyen supisteluihin ja miten teillä auttanut siihen kirjoitettu lääkekuuri???

Travel 27+4