Minkä ikäisenä olit/olet kauneimmillasi?
Kommentit (43)
Olin urheilullinen, timmissä kunnossa, energinen ja iloinen. Nyt (kolmekymppisenä) olen kymmenen kiloa painavampi väsynyt äiti.
ja nyt vauvan äitinä, vaikka on univelkaakin, olen kauniimpi kuin ennen. outo juttu.
Olen rutistunut ja kutistunut (lähinnä tisseistä, mutta muutenkin liian laiha).
kolmekymppisenä. Kun kasvoihin oli tullut ilmettä (nuorena kun ollaan tosi ilmeettömiä), mutta ei vielä syviä ryppyjä.
Nyt olet 41 v ja kieltäydyn edes pohtimasta vaihtoehtoa, että olisin menossa ulkonäöllisesti alaspäin. Ryppyjä on toki enemmän, mutta niin kauan kuin ne ovat iloisia, niin ei kai ne haittaa.
Silloin (n. 16-22-v) olin tietenkin sellainen hehkeä tyttönen ja kaunis monen mielestä, mutta niin lapsenkasvoinen! En ikimaailmassa haluaisi olla sen näköinen nyt. :D
Kun lapset oli pieniä, olin tosi väsyneen ja plösähtäneen näköinen muutaman vuoden. :P
Nyt kolmekymppisenä tunnen olevani kauniimpi kuin koskaan! Olen "komeampi" kuin nuorena, ja viehättävä, minulla on varaa, osaan ja uskallan pukeutua paremmin kuin koskaan ennen. Ihanaa aikaa.
Nyt olen 30 ja ihan rupsahtanut heti. :D
nyt rupsahtanut laiheliini ja 31v
ainakin silloin mieht pyöri ympärillä ja sain tuntemattomiltakin kadulla kuulla kohteliaisuuksia. Sitä aiemmin olin liian nuoren näköinen.
kroppa oli timmi ja iloinen luonne, kaikki oli vielä mahdollista
kaks kymmmpisenä alkoi alamäki, nyt kolmekymppinen ja toivon että noustaan kuopasta =)
kaks kymmmpisenä alkoi alamäki, nyt kolmekymppinen ja toivon että noustaan kuopasta =)
Olin solakampi kuin koskaan aeimmin lukion menon jälkeen, suorastaan timmi ja terve kuin pukki. Ja vihdoinkin finnit kadonneet. Rasvaisen ihon vuoksi ilmeisesti välttynyt rypyiltä. Löysin vihdoinkin hiustyylin, joka sopii mulle. Rahaa on vaikka kuinpa polttaa hienoihin vaatteisiin. Lapset ei enää valvota, eikä ole ollenkaan väsymystä (olisin voinut tehdä vaikka kolmannen lapsen, mutta järki sanoi ei). Ja ennen kaikkea hymy naamalla, olen vaan ollut niin onnellinen, kun kaikki asiat kohdallaan ja olo rauhaisa!
nyt oon 28 (tukka tosi hapsunen ja haarainen)
23-26. Nyt rupsahtanut laiheliini ja 31v
Menin 23-vuotiaana naimisiin ja sinä kesänä olin kaunis ja timmi. Nyt lasten jälkeen rupsahtanut kurppa...
Pitkien suhteiden välissä olin silloin haku päällä ja panostin...
kehtaa jopa näyttää muillekin..
Ja olin mä aika söpö vauvana :D