Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelijoiden toimeentulo kriisi saa kysymään että mikä vimma pakottaa heidät antautumaan asumaan kaupunkeihin kun maalla olisi halvempaa?

Vierailija
23.06.2026 |

Ja pakkoko sitä heidän on opiskella sellaisessa tilanteessa jossa siihen opiskeluun ja opiskeluajan asumiseen ja ruokiin ei oleevaraa ja omia säästöjä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla on vähän heikommin niitä opiskelupaikkoja, se saattaa olla iso syy siihen, miksi opiskelijat asuvat kaupungeissa.

Vierailija
2/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalla on vähän heikommin niitä opiskelupaikkoja, se saattaa olla iso syy siihen, miksi opiskelijat asuvat kaupungeissa.

Tietokoneet on keksitty. Ja nykyisin moni koulu tarjoaa etäopintoja verkkokursseina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyjällä välähti ajatus päässä.

Vierailija
4/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi ap:nkin kannattanut opiskella hiukan alakoulua pidemmälle niin ymmärtäisi tällaiset asiat.

Vierailija
5/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan, kuinkas sujuu siellä rinnakkaistodellisuudessa?

Vierailija
6/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ennemmin menisin suoraan töihin ja säästän opintoja varten kuin ottaisin opintolainalla velkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Ennemmin menisin suoraan töihin ja säästän opintoja varten kuin ottaisin opintolainalla velkaa.

Nepona?

Vierailija
8/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aloittajalla niin typerä kysymys, että aloittajan täytyy olla persu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maalla on vähän heikommin niitä opiskelupaikkoja, se saattaa olla iso syy siihen, miksi opiskelijat asuvat kaupungeissa.

Tietokoneet on keksitty. Ja nykyisin moni koulu tarjoaa etäopintoja verkkokursseina.

Aika vähän on loppujen lopuksi täysin verkko-opintoina olevia koulutuksia.

Vierailija
10/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Ennemmin menisin suoraan töihin ja säästän opintoja varten kuin ottaisin opintolainalla velkaa.

Eli teet jotain hanttihommia ensin kymmenisen vuotta ja valmistut lopulta neljäkymppisenä alalle, jolta sinulla ei ole päivääkään työkokemusta. Kenen luulet siinä kohtaa palkkaavan sinut? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesassa on parhaat bileet.

Vierailija
12/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iso asunto Helsingissä joten he voi molemmat asua kotona ilman lainaa. Ruoka ja kaikki kulut maksan myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Ennemmin menisin suoraan töihin ja säästän opintoja varten kuin ottaisin opintolainalla velkaa.

Mihin menet suoraan töihin, kun monella alalla korkeakoulu alkaa olemaan minilivaatimus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän