Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä olit/olet kauneimmillasi?

Vierailija
27.05.2010 |

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan pukeutua paremmin, laittaa tukkaa, meikata kauniisti ja olla naisellinen tyylikkäämmin. Kun naamastakin on kadonnut vauvanpyöreys, niin näytän ilmeikkäämmältä ja viehättävällä tavalla "elämää kokeneelta". Pömppömaha tosin on, ja raskausarpia yms, mutta yhä vähemmän ne mua häiritsevät.

Vierailija
2/43 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin uran huipulla, upea ja itsevarma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuviakin viitsii katsella niiltä ajoilta.

Vierailija
4/43 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaankaan pitänyt mun kohdalla paikkaansa, vaan ehkä siinä 22-23 paikkeilla.

Vierailija
5/43 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen oli vielä oma tyyli hukassa.

Nyt olen 36 v ja vauvan takia tosi väsähtäneen näköinen, mutta en silti vielä kauhean rupsahtanut. : )

Vierailija
6/43 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauneusjuttuja voi itse arvioida, monet sanoo viisikymppisenä että nyt olen kauneimmillani kun en jaksa enää välittää ulkonäöstäni ja siitä mitä muut sanoo ja itsetunto on niiin hyvä, ja kuitenkaan kukaan ei tosiasiassa viidenkympin jälkeen ainakaan kaunistu. On eri asia se, miltä tuntuu, kuin se, miltä näyttää.

Vierailija
7/43 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on nyt 13 vuotta aikaa.

Vierailija
8/43 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan:) Iho on vihdoin täydellinen, ei siis enää finnejä, eikä vielä ryppyjäkään.

Olen yhtä hoikka kuin teininäkin, mutta lantio on hieman leventynyt raskauksissa eli en ole yhtä pötkö kuin nuorena. Olen 165/49. Ei arpia ja lisäksi lihaskunto parempi, koska liikun enemmän.

Lisäksi pukeudun hyvin laadukkaasti ja osaan valita itselleni sopivat vaatteet. On rahaa panostaa laatuun. Lisäksi käyn usein kampaajalla, jotta tukkakin on aina ok.

Ja sitten tietysti se itsevarmuus...

Ainoa huononnus on rinnat. ennen täydelliset b-kupit ovat imetysten jälkeen tyhjät a-läpyskät, rumat:( Onneksi topatut liivit on keksitty.

Vierailija
9/43 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli juuri nyt. olen löytänyt oman tyylini.

Vierailija
10/43 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valvoneena pienehköjen lasten äitinä olen rupsahtanut.

Kauneimmillani oli 25-vajaa kolmikymppisenä.

Vierailija
11/43 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 31v:nä olen rupsahtanut pahasti :(; vauvamaha, raskausarpia, tummat silmänaluset+ryppyjä&pigmenttiläiskiä tms. silmänalusissa, myös hiukset tummuneet.

Vierailija
12/43 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsevarmempi, osaan pukeutua (ja minulla on siihen myös rahaa) ja meikata ja laittaa hiukseni paremmin kuin koskaan, ja lisäksi olen 3 lapsen jälkeen timmimmässä kunnossa kuin koskaan yli 18-vuotiaana. Imettänyt olen, mutta täydellinen en ollut ennen sitäkään. Tärkeintä minusta kuitenkin on tuo itsevarmuus, koska sitä ei ollut 18-vuotiaana en tuntenut itseäni kauniiksi eikä minua myöskään sellaisena kohdeltu; nyt kyllä kohdellaan.

Vierailija
13/43 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 22v

Vierailija
14/43 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta noin muuten tunnen nyt olevani kauniimpi, pukeudun tyylikkaammin ja laadukkaammin, saan enemman kohteliaisuuksia. eika yhtaan harmita etta kadulla ei enaa vihellella peraan niinkuin silloin melkein 20 v sitten.

Vierailija
15/43 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisellisena, vielä virkeän ja nuoren näköisenä siis aikana ennen lapsia ja vuosien univelkoja...

Vierailija
16/43 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen melkein komeimmillani. Osaan jo laittautua nätiksi ja ostaa itse omat farmarihousut ja kauluspaidat. Vaimo opetti.

T: 11cm mies

Vierailija
17/43 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 3-kymppisenä. Joskus 16-vuotiaana mä näytin ainakin ihan kauhealta, vieläkin tekee paha katsoa kuvia niiltä ajoilta.

Vierailija
18/43 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa oli ennen lapsia parempi, mutta naama nyt. Ja itsevarmuus on a&o.

Vierailija
19/43 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt oon kohta 30 ja olen löytänyt tyylini

Vierailija
20/43 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sen jälkeen nenä kasvoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi