Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä olit/olet kauneimmillasi?

Vierailija
27.05.2010 |

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin baarissa tuntemattomatkin tulivat sanomaan ihan vaan ohimennen, että olin kaunein tyttö siellä. Olin löytänyt oman tyylini ja osasin laittaa itseni nätiksi.

Lasten teon aikaan (vähän alle 30-vuotiaana) olin tyylillisesti ihan hukassa ja kroppakin lässähti. Hiljattain taas löytyi "uusi" oma tyyli, ja nyt 36-vuotiaana olen itseeni melko tyytyväinen. Epätasainen iho reisissä ja kadonneet tissit tosin harmittavat...

Vierailija
42/43 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän pian 27.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-23 vuotiaana kroppa oli täydellisin, mutta tyyli oli ihan hukassa vielä silloin. 23-25 vuotiaana alkoi tyyli löytyä. 25 vuotiaana odotin esikoista ja raskaustyyli oli hukassa. ;) 27-28 vuotiaana yhden lapsen äitinä olin todella hyvässä kunnossa kropan suhteen ja tyyliäkin oli pukeutumisessa ja ulkonäkössä, ja itsevarmuus oli löytynyt. 29 vuotiaana odotin keskimmäistä ja kukoistin. 30-32 vuotiaana näytän edelleen hyvälle kuvissa ilman meikkiä ja laittautumistakin. 33 vuotiaana odotin kuopusta ja olin ihan tajuttoman väsynyt, en kukoistanut. Kolmosen jälkeen jäi raskauskiloja ja löysää ja kamala väsymys jatkui. Nyt 36 vuotiaana kroppa on palautunut, mutta ilman meikkiä en näytä enää nuorelle ja hehkeälle, mutta kiitos kosmetiikkateollisuuden, olen edelleen ihan hyvännäköinen.

Pohdinnan perusteella sanoisin, että 23-32 vuotiaana olin parhaimmillani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi