Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä hyökätään lihavien lasten kimppuun?

Vierailija
26.05.2010 |

Lapsen äiti myös teilataan täysin. Miksi täytyy olla niin suvaitsematon.

En minäkään hyökkää likaisten; haisevien; kiroilevien, pilalle lellittyjen tai kiusaavien lasten tai heidän äitiensä kimppuun.

Omani ei ole lihava eikä yleensä ole likainen tai haise. En polta tupakkaa, mutta silti lapseni saa leikkiä haisevan(tupakiltakin) lapsen kanssa.

Onko teillä jotain vikaa itsetunnossa kun omaa erinomaisuutta täytyy korostaa haukkumalla toisten lapsia

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulla ei ole lihavaa lasta, mutta täällä nimitelty LAPSIA sikaläjiksi, läskeiksi, ällöttäviksi rasvapalloiksi jne. Sitä en todellakaan hyväksy, ja pidän tällaista äitiä vaaraksi lapselleen, koska henkinen kapasiteetti on tuota luokkaa!

Vierailija
42/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva se päivä saa lukea : Lapsen kaveri on haiseva läski, miksi lapsenne ovat sikaläskejä? En voi mitään, että läskit lapset oksettaa... jne jne.

Minusta tuollaisen äidin pitäisi olla huolissaan psyykestään, kun haukkuu lapsia.

Muutenkin palstalla sanotaan kaikkia bmi yli 24 sioiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva se päivä saa lukea : Lapsen kaveri on haiseva läski, miksi lapsenne ovat sikaläskejä? En voi mitään, että läskit lapset oksettaa... jne jne.

Minusta tuollaisen äidin pitäisi olla huolissaan psyykestään, kun haukkuu lapsia.

Muutenkin palstalla sanotaan kaikkia bmi yli 24 sioiksi.

puolustan maailman lapsia. Ja kiusaamista ja nimittelyä. Koska on todella julmaa "äideiltä" nimitellä lapsia. Ja julman lisäksi kertoo huolestuttavia asioita tällaisesta ihmisestä.

Oma bmi on 24(eli sika av:n mukaan) , lapsi kasvaa 0-käyrällä

Vierailija
44/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että lihoisit "helpommin" kuin siskosi. Koska tuskin elitte 100 % samanlaista elämää, alkaen harrastuksista, ruokien annoskoosta, syömisistä ja juomisista muualla kuin kotona, yleisestä aktiivisuudesta (istuuko aloillaan vai häärääkö koko ajan jotain) jne jne.

Kyllä minä vain olin todella herkkä lihomaan. Sisko ei. Sama ruoka oli. Vanhemmat hoikkia lääkäreitä. Minulla ilmeisesti äitini äitiltä lihavuusgeeni. Sain tehdä todella töitä painoni kanssa! Silti olin pulska! Sama se on joillakin laihoilla, heidän on todella vaikea lihoa!!

Muuten, vaikka lapsena olin pullukka, olen nykyisin hoikka.

Vierailija
45/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näille nimittelijöille. Ja joku lapsi VOI palstaa lukea. Ja vaikkei luekaan, jo se, että kirjoittaa tuollaista(nimittelee raskaasti lapsia) kertoo henkisen puolen ongelmista.

Yksikään alakoululainen lapsi ei takuulla lue meidän horinoita.

Ja on aika lahopäinen ajatus, että sellaisen outolinnun takia, joka lukisi, meidän pitäisi erityisesti varoa kaikkea keskustelua. Seksi-palsta pitäisi siinä tapauksessa heti poistaa, samoin kieltää kaikki synnytysjutut ja lasten kasvatusta koskevat jutut ja valitukset lastenhoidon raskaudesta jnejne.

Olet aika neuroottinen ja mitä ilmeisimmin ylipainoisen lapsen äiti itsekin, turha kieltää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi