Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä hyökätään lihavien lasten kimppuun?

Vierailija
26.05.2010 |

Lapsen äiti myös teilataan täysin. Miksi täytyy olla niin suvaitsematon.

En minäkään hyökkää likaisten; haisevien; kiroilevien, pilalle lellittyjen tai kiusaavien lasten tai heidän äitiensä kimppuun.

Omani ei ole lihava eikä yleensä ole likainen tai haise. En polta tupakkaa, mutta silti lapseni saa leikkiä haisevan(tupakiltakin) lapsen kanssa.

Onko teillä jotain vikaa itsetunnossa kun omaa erinomaisuutta täytyy korostaa haukkumalla toisten lapsia

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmetyttää että jos lapsi saa surutta syödä vain herkkuja, niin paljon kuin napa vetää. vanhemmat kuitenkin sen syömisen kotiin hankkii. limsaa ja nami namia kappit täyteen. ja jos ruoka maistuu, ei sitä vatsalaukkua tarvitse kohtuuttomasti venyttää.

Vierailija
22/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei vielä tiedä, niin lihavuus on todellinen riski niin aikuiselle, kuin lapsellekin sairastua mm. diabetekseen. Myös lapsena lihava on usein myös aikuisena lihava.

Saatikaan se lihavuudesta aiheutuva kiusaaminen. Sitä ei toki pidä sallia, mutta väkisinkin sitä esiintyy.

Minua ainakin säälittää lihavat lapset ja suututtaa, että vanhemmat ovat lihottaneet lapsensa muodottomiksi palloiksi. Se on lapselle ikuinen kirous. Ja lapsia ei ihan helpolla lihaviksi saa!

Kyllä minä vain olin todella herkkä lihomaan. Sisko ei. Sama ruoka oli. Vanhemmat hoikkia lääkäreitä. Minulla ilmeisesti äitini äitiltä lihavuusgeeni. Sain tehdä todella töitä painoni kanssa! Silti olin pulska! Sama se on joillakin laihoilla, heidän on todella vaikea lihoa!!

Muuten, vaikka lapsena olin pullukka, olen nykyisin hoikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tämä samainen äiti kertoo miten joskus lapsi saattaa syödä 2-3lautasellista ruokaa ja se ei vielä piisaa ja lisää ei ole, niin antaa lapsen syödä oman lautasellisensa ja jättää itse syömättä.

Ja mun mielestä ruokaa ei tarvitse joka aterialla syödä tuollaisia määriä.Ja kenties vielä illalla kymmenen aikaa.

Ja siis tiedän nämä koska olen joskus seurannut perhettä hyvinkin läheltä..

viitonen

Vierailija
24/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei vielä tiedä, niin lihavuus on todellinen riski niin aikuiselle, kuin lapsellekin sairastua mm. diabetekseen. Myös lapsena lihava on usein myös aikuisena lihava. Saatikaan se lihavuudesta aiheutuva kiusaaminen. Sitä ei toki pidä sallia, mutta väkisinkin sitä esiintyy. Minua ainakin säälittää lihavat lapset ja suututtaa, että vanhemmat ovat lihottaneet lapsensa muodottomiksi palloiksi. Se on lapselle ikuinen kirous. Ja lapsia ei ihan helpolla lihaviksi saa!

Kyllä minä vain olin todella herkkä lihomaan. Sisko ei. Sama ruoka oli. Vanhemmat hoikkia lääkäreitä. Minulla ilmeisesti äitini äitiltä lihavuusgeeni. Sain tehdä todella töitä painoni kanssa! Silti olin pulska! Sama se on joillakin laihoilla, heidän on todella vaikea lihoa!! Muuten, vaikka lapsena olin pullukka, olen nykyisin hoikka.

Eli tuskin syöt mitä sattuu?

Vierailija
25/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän, kuin siskosi ja liikuit ehkä aina vähemmän, kuin siskosi.

Ehkä sinä olet geneettinen poikkeama, mutta ei tarvitse, kuin katsoa telkkarin lukuisia laihdutusohjelmia, joissa selvästi käy ilmi, miten lihavat syövät mitä sattuu. Ja silloinkin, kun KUVITTELEVAT syövänsä terveellisesti, niin tosi asiassa syövät väärin. Joka ohjelmassa ihmiset laihtuvat oikeiden oppejen avulla, vaikka hekin usein väittävät kärsivänsä milloin mistäkin sairaudesta, tai lihavuusgeenistä.

Vierailija
26/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei vielä tiedä, niin lihavuus on todellinen riski niin aikuiselle, kuin lapsellekin sairastua mm. diabetekseen. Myös lapsena lihava on usein myös aikuisena lihava. Saatikaan se lihavuudesta aiheutuva kiusaaminen. Sitä ei toki pidä sallia, mutta väkisinkin sitä esiintyy. Minua ainakin säälittää lihavat lapset ja suututtaa, että vanhemmat ovat lihottaneet lapsensa muodottomiksi palloiksi. Se on lapselle ikuinen kirous. Ja lapsia ei ihan helpolla lihaviksi saa!

Kyllä minä vain olin todella herkkä lihomaan. Sisko ei. Sama ruoka oli. Vanhemmat hoikkia lääkäreitä. Minulla ilmeisesti äitini äitiltä lihavuusgeeni. Sain tehdä todella töitä painoni kanssa! Silti olin pulska! Sama se on joillakin laihoilla, heidän on todella vaikea lihoa!! Muuten, vaikka lapsena olin pullukka, olen nykyisin hoikka.

Eli tuskin syöt mitä sattuu?

Minulla on todettu kilpirauhasen liikatoiminta äskettäin.

Vierailija
27/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän, kuin siskosi ja liikuit ehkä aina vähemmän, kuin siskosi.

Ehkä sinä olet geneettinen poikkeama, mutta ei tarvitse, kuin katsoa telkkarin lukuisia laihdutusohjelmia, joissa selvästi käy ilmi, miten lihavat syövät mitä sattuu. Ja silloinkin, kun KUVITTELEVAT syövänsä terveellisesti, niin tosi asiassa syövät väärin. Joka ohjelmassa ihmiset laihtuvat oikeiden oppejen avulla, vaikka hekin usein väittävät kärsivänsä milloin mistäkin sairaudesta, tai lihavuusgeenistä.

Kävin 6 kertaa jumpassa, ratsastin, kävin juoksemassa, minulla pidettiin ruokapäiväkirjaa, kävin ravitsemusterapeutilla. Sisätautien lääkäri sanoi, että painon hallussa pitäminen on vaikeaa, kun on lihavuusgeeni. En jaksa aiheesta väitellä teidän läskifasistien kanssa. Sanonpa vain, että jos tuolla haluatte nostaa olematonta itsetuntoanne(haukkumalla läskiksi lapsia ja aikuisia) niin siitä vain. Ja sanonpa vain myös, että maailmassa on muitakin murheita, kuin että lapsi on pulska. Suomessa ei ole jättilihavia, kuten Briteissä ja Jenkeissä, onneksi.

Vierailija
28/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi mammojen lukea muutakin kuin seiskaa.

Toki vaikka geeni, voi olla silti hoikka. Mutta kellä geeni on, joutuu tekemään sen painon kanssa työtä- samoin ne, keillä on laihuusgeeni, joutuvat tekevät töitä hartiavoimin lihoakseen. Tuossakin artikkelissa muuten oli, että perimällä on vaikutusta. Toki myös ruokailutavoissa.

Hoikka, silti viisas ;)

Vierailija
30/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut pilaavat lapsensa terveyden laiskuuden, välinpitämättömyyden, tietämättömyyden tai uupumuksen vuoksi. Lapsi kun itse ei voi vaikuttaa ruokavalioonsa. Joistain voi tuntua kohtuuttomalta, että lapsi joutuu kärsimään huonosta hoivasta. Varmaan joillakin lapsilla on muitakin syitä lihavuuteen, mutta usein syyt kyllä löytyvät ruokavaliosta, ruokailutottumuksista tai muuten elintavoista.

HUomattavasti julmempiakin tapoja pilata lapsi, kuin syöttämällä se lapsena lihavaksi. Itse asiassa se on aika pieni juttu verrattuna vaikka tupakalla ja viinalla pahoinpitelemiseen, kasvattamatta jättämiseen, rakkaudetta jättämiseen, oikeasti pahoinpitelemiseen (mihin en laske satunnaisia tukkapöllyjä)

Ja ei, mun lapset ei ole lihavia, mutta muakin väsyttää tää läskivaino.

Vierailija
31/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä on aika harvalla. Harvalla lihavallakaan! Ja se tässä onkin pointtina. Olet takuulla itsekin kuullut näitä lihavien "en syö mitää, silti lihon...isot luut..." milloin mitäkin syitä. Silti laihtuvat, kun vain syövät oikein.

En kiellä geenin olemassaoloa.

Vierailija
32/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HARVA KUITENKAAN ON!

Vierailija
33/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että se on lihavien lasten äitien defenssiä. Ei haluta edes itselle myöntää, että toimitaan erittäin ikävästi lapsen etua vastaan - ja halutaan sen sijaan kääntää syytteiden kärki läski-rasismiksi ja sydämettömäksi lasten moittimiseksi.

Eli: ei se kirjoitusten kärki ole lapsisssa, koska kaikki varmaan tajuavat, että lapsen liikakilot ovat perimmiltään vanhempien syytä.

Vierailija
34/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin irl, eikös?

Vierailija
35/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulla ei ole lihavaa lasta, mutta täällä nimitelty LAPSIA sikaläjiksi, läskeiksi, ällöttäviksi rasvapalloiksi jne. Sitä en todellakaan hyväksy, ja pidän tällaista äitiä vaaraksi lapselleen, koska henkinen kapasiteetti on tuota luokkaa!

Vierailija
36/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulla ei ole lihavaa lasta, mutta täällä nimitelty LAPSIA sikaläjiksi, läskeiksi, ällöttäviksi rasvapalloiksi jne. Sitä en todellakaan hyväksy, ja pidän tällaista äitiä vaaraksi lapselleen, koska henkinen kapasiteetti on tuota luokkaa!

Jos tuollaista tekstiä on, se mitä ilmeisimmin on kirjoitettu sillä tarkoituksella, että hätkäytettäisiin ylipainoisten lasten vanhemmat tajuamaan, miltä heidän lapsensa muiden mielestä näyttävät.

Ja tosihan se ON: muut lapset karsastavat pahasti ylipainoisia. Omalla lapsellani on pari tosi ylipainoista kaveria, mutta ko. lapset ovat muuten hiukan paaria-asemassa luokallaan, eikä ole edes kyse mistään teineistä vielä, vaan kolmasluokkalaisista!

Vierailija
37/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaista tekstiä on, se mitä ilmeisimmin on kirjoitettu sillä tarkoituksella, että hätkäytettäisiin ylipainoisten lasten vanhemmat tajuamaan, miltä heidän lapsensa muiden mielestä näyttävät.

Ja tosihan se ON: muut lapset karsastavat pahasti ylipainoisia. Omalla lapsellani on pari tosi ylipainoista kaveria, mutta ko. lapset ovat muuten hiukan paaria-asemassa luokallaan, eikä ole edes kyse mistään teineistä vielä, vaan kolmasluokkalaisista!

Hei haloo! Missään asiassa ei ihmisiä saa nimitellä ja ERITYISEN SAIRASTA se on silloin, kun kyseessä on aikuinen, joka nimittelee lasta! Aikuisen pitäisi pystyä olemaan fiksu ja asiallinen! Mutta täällä ilmeisesti liikkuu mentaalisesti epävakaata sakkia. Minun lapseni luokalla luokan lihavin tyttö on suosituin, siksi, koska on niin mukava. Ja luokan lasten vanhemmat ovat fiksuja, eivätkä puhu "läskijuttujaan" kotona. Kotona opetetaan, että jokainen ihminen on arvokas. Oma lapseni on normaalikokoinen, mutta silti yhtä arvokas, kuin pulska kaverinsa.

Kiitos ja näkemiin.

Vierailija
38/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjen lisäksi saisit ottaa silmän käteen. Sanoin, että mitä ilmeisimmin sellaisia kirjoittelevat suuntaavat kirjoituksensa kuitenkin niille ylipainoisten lasten ÄIDELLE.

Aika harva alakoululainen palstailee av:llä.... ;-)))

Vierailija
39/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näille nimittelijöille. Ja joku lapsi VOI palstaa lukea. Ja vaikkei luekaan, jo se, että kirjoittaa tuollaista(nimittelee raskaasti lapsia) kertoo henkisen puolen ongelmista.

Vierailija
40/45 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut saman ap.

Itselläni on lihava lapsi 150 CM JA 58 kg. Osa vanhemmista ilmeisesti pelkää että lapsen lihavuus tarttuu eivätkä anna leikkiä lapseni kanssa. Lapseni on rauhallinen, kiltti, hyvä koulussa. Eikä muuten tuoksukkaan=) Koulussa lapsellani on kavereita. Ope kehuu aina lastani kuinka sosiaalinen jne on. Minullekkin pari luokkatoveria on kertonut, ettei äiti anna tulla leikkimään. Yksi anorektikko äiti sanoi minulle suoraankin, että lapsesi on mukava, mutta läski, joten ei sovi ystäväksi. Minä vastasin, että läski voi aina laihduttaa, mutta tyhmästä et viisasta saa. Jostai syystä ei enää tervehdi minua =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän