Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maalismurut2011

25.05.2010 |

Aloittelenpa tässä samalla nyt uutta ketjua, sillä maaliskuuhun ensimmäisiin päiviin veisi laskettu aikani, jos nyt tärppäisi.

Eli yk3, kp1/25-31 (viimeksi tuo 31) menossa.

Hieman harmittaa, mutta toisaalta onneksi pillereiden jälkeen ei vielä ole tullut mammuttikiertoja.

Kommentit (325)

Vierailija
61/325 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovistietäjille, täytyy ottaa neuvoista vaarin ja heilutella peittoja oikein urakalla kunhan toi siippa saadaan kotiin;) Alkoholin käytöstä on keskusteltu...se on jännä juttu tosiaan, kun se ei maistu, jos on pieninkin epäilys siitä, että vauva ois saanut alkunsa...vaikka tietääkin, ettei niin alkuvaiheessa mitään riskejä ole.

Meitä onkin paljon täällä maaliskuun haaveilijoissa, pitäishän niitä plussiakin sitten tulla jonkin verran;) Jännä nähdä, kenellä tärppää!! Huh, kuulostaa tosi raastavilta noi yli 50 kierrot, toivottavasti saatte homman toimimaan! Nytkin tuntuu pitkiltä kaikki odotusajat, vaikka mullakin on aika lyhyt kierto. Välillä toivois, että se ois vähän pidempi mutta ei tällä hetkellä! T.Wilpuri kp8/27

Mulla ei ole muuten vieläkään raskaustestejä kaapissa...taidan olla vähän taikauskoinen sen asian suhteen...jos ostan, en tarvi...jos en osta niin toivottavasti tarvin;)

Vierailija
62/325 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sitten tilasin niitä ovistikkuja, pääsee kohta tarkkailemaan.

Mutta mietin siinä samalla, että kuinka paljon niitä tilaan. Siis haluaisin tarvita niitä vain sen muutaman, mutta isompi satsi tulisi halvemmaksi. Sama r-testienkin kaa. Mutta jos niitä ostaisi puoleksi vuodeksi kerralla, niin tulisikohan heti raskaaksi?! :D

Tilasin 18 kappaletta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/325 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekkin täälä usein lukemassa viestejä =) Ja tottakait uteliaana siitä, kuka täräyttää ekan plussan kehiin. Tulis nyt oikein paljon plussia, nii ois paljon sitten maaliskuussa synnäreillä porukkaa, täynnä "juhannuslapsia" tekemässä...

KaisaMaija: Paljonkos muuten kustansi noi ovistikut ja mistä tilasit?

64/325 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kipuillaan ihan tosissaan :( Mielettömät alavatsa- ja alaselkäkivut, etova ja oksettava olo. Joko ovis oli nyt myöhässä ja tuli nyt sit kamalien oireiden kera tai sitten tämä on kiinnittymiskipua. Mutta tosi epämiellyttävää. Ihan tuskan hiki puukkaa päälle.

Tsemppiä kaikille ja plussatuulia. Tämä kipuilija siirtyy nyt sohvalle lepäämään.

-Solina- yk2 kp14/26-27

Vierailija
65/325 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä tästä kierrosta helmivauvaa yritettiin, mutta kierto sen verran venyy, et mikäli tärppää niin hyvin todennäköisesti maaliskuun puolelle menee :)

Vasta yk2 meneillään, 8 vuoden pillerien popsimisen jälkeen eka luomukierto oli 28pv ja nyt ois meneillään kp31.

Kolme negaa herkällä testailtu, viimeisin tänään. Tädille oon porttikiellon antanut eli maanantaina uutta testiä kehiin :D

Vierailija
66/325 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solina: Mie kans tänään tunsin ekan kerran kipuilua alavatsalla ja mietinkin, että voisko olla kiinnittymiskipuilua vai onko vain toiveajettelua ;) Kahessa edellisessä raskaudessa mulla oli kiinnittymisvuotoa, mutta ei koskaan oo ollu tämmöstä, liekkö sitten kroppa herkistynyt monen synnytyksen myötä..?!

Hei, mutta tulkaahan kertomaan muutkin kuulumisianne - oisko jollain jo tärpännyt?

Vierailija
67/325 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AmaliaJoel, mammaksi.fi sivuilta tilasin. 18 kappaletta sellaisia liukoja maksoi 15 euroa plus 2 euroa postikuluja. Sitten vasta tajusin, että olisi voinut tilata muutaman r-testinkin samalla, koska yli 20 euron ostoksista ei tarttee maksaa postareita. Saa nähdä ovatko tänään tulleet.

68/325 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpäs tänne muuta kuin odottelua. Olen tosi kärsimätön ihminen, joten tämä on silkkaa piinaa. Yritän etsiä itsestäni jatkuvasti jotain oireita, mutta ei ole todellakaan mitään. Ainoa on pieni ajoittainen jomotus oikealla munasarjojen kohdalla ja joskus vasemmalla, mutta mitään johtopäätöksiä siitä ei voi tehdä ... Niin, ja sitten tuli eilen illalla todella paha olo, oksetti. Siihen on kuitenkin looginen selitys: olin pikkusiskon synttäreillä ja söin täytekakkua ja keksejä ja kahvia ja kahvia.. niin, makean ähky taisi tulla pikemminkin kuin raskautumiseen liittyvää ;)

Mulla on meneillään 21. kieropäivä, oon tossa miettiny että milloin kehtaisi ensimmäisen testin tehdä, kun ei ole kierrosta mitään tietoa. Ensi perjantaina olis 28pvä, jospas siihen asti jaksaisi vitkutella... (niin varmaan :D )

Mun miehelläni kesti siis jonkun aikaa lämmetä ajatukseen vauvasta ja nyt on jo ihan hurahtanut; se on sanonut mulle, että voin alkaa miettiä meidän työhuoneen muutosta lastenhuoneeksi, eli miettiä ja listata tarvittavia tavaroita, huonekaluja yms :D sitten se sanoo joka päivä, että on varma, että mulla on vauva masussa ;) Ihanaa tuo on, että se on niin innostunut, mutta en ite oikein vielä uskalla innostua niin kamalasti, ettei sitten putoa pilvistä.. Hassua!

Viikko vielä, voi ei (ja mahdollisesti pidempäänkin!!).

Jännittää nähdä, kuka plussaa ensimmäisenä!! Sormet ja varpaat ristissä kaikkien puolesta :)

Vierailija
69/325 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi haaveilija ilmoittautuu. Lopetin e-pillerit kaksi viikkoa sitten ja ensimmäinen lapsi olisi kovasti haaveissa :) Olen itse 25v ja mies hieman vanhempi.

Meillä on jo etukäteen tiedossa, että lapsen saaminen saattaa olla hankalaa miehen aikoinaan saamasta lääkityksestä johtuen. Sen vuoksi ei kauheasti uskalla vielä haaveilla, että ensimmäisestä kierrosta tärppäisi. Ennen e-pillereiden syöntiä kuukautiseni oli kovin epäsäännölliset, toivottavasti nyt kierto olisi tasaisempi.

Nyt on siis kp 11/?? ja yk1.

Vierailija
70/325 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo raskausoireiden etsiminen tuo mieleen koiran valeraskauden, ainakin omalla kohdalla. Alan käyttäytyä yhtä hooposti kuin koira pari kuukautta sitten. Noista ovistikuista sen verran että kaupassa käydessä pyörittelin käsissä vaan jätin vielä hyllyyn, kun ei tätä yritystä ole takana(eka kierto nyt menossa 31/35) ja nuppi ilmeisesti vähän pehmennyt kun oireita löytyy joka lähtöön. Ajattelin vielä ensiviikon kitua ja juhannusaattona testailla jos täti ei sitä ennen tule kylään. Paljon en uskalla toivoa, mutta toivon sitten kuitenkin. Kierron voi kyllä sotkea toi kierukan poisto ja tyhjennysvuoto joka kesti vajaan vuorokausen. Meillä nyt viidettä yritetään ja kun kolmatta yritettiin niin yksi tuttu sanoi että raskautuminen ja laihduttaminen on vähän samanlaista; tietää mitä milloinkin pitää tehdä, mutta ottaa se aivoon kun tulosta ei synny. Harvinaisen totta nyt kun taas on ajankohtaista. Tällä palstalla käynnissä on kuitenkin se hyvä puoli että ei ole ainoa joka luulee olevansa, muttei sitten olekaan raskaana. Ei kai tässä auta muu kuin mennä nukkumaan ja toivottaa kaikille oikein hedelmällistä kuukautta.

Vierailija
71/325 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon täällä vähän hoomoilasena - kävin aamulla veskissä ja tuli verta, mutta vain sen verta, että jäi paperiin. Mietin jo, että mitä hittoa! Taasko mulla menkat alkaa, ko vastahan net reilu viikko sitten loppu. Sitten kyllä pälkähti päähän, että voisko olla samaista kiinnittymisvuotoa, jota mulla on kolmoselta ja neloselta ollu aivan alkuvaiheessa?! Iiik! Jännä nähä! Vähän pelonsekaisin tuntein nyt olen, että mennäänkö seuraavalle kierrolle vai voisinkohan olla raskaana...

Vierailija
72/325 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:oD

Eli piinaavaa odotusta ja tässä kierrossa ei oikeastaan minkäänlaisia oireita, ärrrsyttävää. Viime kierroissa niitä on ollu vaikka muille jakaa ja nyt: ei mitään. Ihan pikkuisen välillä jomottelua oikealla tai vasemmalla ja "polttelua" kohdun suunnalla, mutta muuten ei niin mitään. Joo, eilen myös illalla töistä tullessa oksetti, mutta useammalla kupilla kahvia, energiajuomalla ja lounaan korvaamisella työkaverin tuomalla täytekakulla saattoi olla osuutta asiaan... ;o)

Ainakin juhannusaattoon pitäisi jaksaa ennen testausta, mutta on niin epäraskas-olo että eiköhän ne menkat tule ihan ajallaan. Huoh.

Toivotaan parasta AmaliaJoel!

Tsemppiä piinailijoille ja plussapuhureita kaikille!

ponityttö kp 20/29 yk4

Vierailija
73/325 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon käyny lueskelemassa uudet viestit miltee päivittäin, mut en ole laittanut ite mitään kun ei ole järin tapahtumarikasta ollut.. nyt on kp 9/?? ja ens viikolla alan testailemaan ovista. lähetään torstaina miehen vanhemipien kanssa heidän mökilleen juhannuksen viettoon ja saa nähdä miten onnistuu sitten siellä huussissa tikuttelu, puhumattakaan pupuilusta.. ainakaan jännitystä ei tule puuttumaan.. toivon kovasti, että moni vauva sais alkunsa juhannuksen alla..

74/325 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikäs tässä kuussa jätettiin ehkäisy pois TJOT-meiningillä, pienin lapsemme on vasta 7kk ikäinen. Mutta kun ikää alkaa sekä itselläni että miehellä olla sen verran, ettei kamalasti ole pohdinnan varaa haluammeko vielä viidennen lapsen, niin päätimme näin:) Tämän kuun ovulaatio mennyt jo, nyt vain odottelen alkaako pms ja sitten menkat, todennäköisestihän alkavat, kun ei ole kovinkaan sänkypuuhia ollut johtuen kuopuksen hampaidensaannista ja sitä kautta jumalattomasta väsymyksestä. Mutta tästä eteenpäin sitten:)

Helene kp.18/24-27

Vierailija
75/325 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AmaliaJoel, noi sun oireet kuulostaa tosi lupaavilta! Jännä nähdä kuinka käy!

Masutyttö...voin sieluni silmin kuvitella, kun menet ovistikkujen kanssa huussiin testailemaan...hih, siinäpä sitä juhannusromantiikkaa kerrakseen! Ja sitten salaa jossain miehen kanssa hiiren hiljaa, ettei kukaan kuule...ei ehkä helpoin projekti teillä;) Mulla ois tänään kp12/27 ja ovis on luultavasti lähellä...saas nähdä, onko tosta miehestä tänään peiton heilutukseen, kun se on urheillut koko aamupäivän...voi olla vähän jalat krampissa illalla, kun lapset on saatu nukkumaan...Osalla alkaa varmaan olla h-hetket käsillä, tulkaahan kertomaan kuulumisia!

Vierailija
76/325 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meette vaikka mettään miehesi kanssa vähän romantikoimaan ;) Kyllä sitä keksii paikan, missä voi hommailla - tsemppiä siihen projektiin :D

Mulla se veri muuttui sitten sellaseksi rusehtavaksi tuhruksi, jota vielä tänäänkin tullut. Toisaalta tuntuu niin lupaavalta ja tekis mieli kohta testata, mutta en taija kuiten vielä - vaikka yks digitesti tuolla jemmassa onkin...Mies tuumasi mulle eilen, että taijat olla tiineenä (jestas, mikä sana!), ko käskin sen mennä pois mun läheltäni ;) Kuulemma aivan samoin oon käyttäytynyt, ko oon ollu raskaana. Kovat on tietysti toiveet, mutta pettymys iskee, jos negat heittää. Katomma =) Nyt taitaa olla kp 15 ja ekan kerran mulla tuhruttaa jo näin aikaisin, yleensä alkanut vasta silloin, ko menkkojen ois pitäny alkaa...

77/325 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan kaikille uusille ja tervetuloa joukkoon!

AmaliaJoel: metsässä romantikoiminenhan kuulostaa hyvältä ;) heh!

Hiukka omaa napaa: viimeksi valittelin vatsakipuja. Pahimmat meni ohi, mutta välillä nippailee yhä keskeltä alavatsaa, kauhea päänsärky koko ajan, nenä tukkoinen ja oudon viluttava olo, alaselkää juimii ja rintoja nippailee sivuilta. Joko olen nyt tulossa kipeäksi tai sitten on oikeasti tärpännyt. Ja jestas tätä väsymystä *haukotus*

Miten teillä, joilla jo tärppipäivät menneet ja peitot viuhuneet, on tuo valkkari käyttäytynyt? Täällä meinaa tulvii :O (oi mikä ihana aihe.. hiukan ällötystä kehiin..hih!) Ihan kummallista. Limat vaan jatkuu ja jatkuu... Voiskos tää olla merkki raskaudesta?

Jotenkin olen ihan unohtanut ekan kohdalla, miten kroppa käyttäyty. Sillon ei kyllä tullut seurattua oireita kovinkaan tiiviisti. Täti vaan kun oli myöhässä, niin testin tein ja plussa pamahti.

On tää niin jännääääää taas =)

Paljon paljon plussatuulia kaikille ja pistäkäähän ne peitot heilumaan ;)

Vierailija
78/325 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se vähän vaikeuksia varmaan tuottaa.. mutta ei haluta hyvää kuukautta kokonaan tuhlata.. ja romanttiseltahan se luonnon keskellä puuhailu saattaa kuulostaakin, mutta minut tuntien menee sähläykseksi;)

ja wilpuri, jos miehellä jalat krampissa, tee sinä "työ" ja anna miehen vain nauttia..

ja joo, kaikki kertomaan vaan kuulumisia! toivottavasti monella on jo tärpännyt..

Vierailija
79/325 |
20.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierto kyllä venyy ja venyy, viimeksi perjantaiaamulla kymppiherkällä testasin ja tyylipuhdas nega.

Edellinen kierto 27pv, ärhm. Luulin jo tänään et täti kylään tupsahti, kun hieman jotain punaista valkovuodon seassa olin huomaavinani.

Testejä vielä rutkasti jäljellä, koskahan uskaltais taas kokeilla :)

Vierailija
80/325 |
21.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teän innoittamana tehin nyt aamulla testin, vaikka reilun viikon päästä vasta alkais menkat. Nooh, tein sillä CB:n digitestillä ja se näytti: ei raskaana. Sitten menin aukaseen testin ja sieltä löyty haamuhaamuviiva!!! Pitää tehä uus testi sitten myöhemmin.

Tosin eilen mulla oli aivan järjetön väsy, nukuin päikkärit, jota en normaalisti tee koskaan ja sitten menin yöunille tosi aikasin. Lisäksi mulla eilen iski syöminen - oli muka nälkä jatkuvasti. Mutta katellaan vielä...