Rumalla miehellä kaunis nainen
Jos rumalla, leuattomalla miehellä on kaunis, seksikäs nainen, ei se suhde ole alkanut hetkessä.
He ovat ehkä jotakin kautta tunteneet toisensa kauan. Jos miehen pitäisi iskeä itselleen tuntematon nainen, on ulkonäkö kaiken a ja o. Erityisesti vahvan leukalinjan. Vahva leukalinja tulee alhaisella kehon rasvaprosentilla. Se on se juttu, mitä nainen katsoo miehessä, jos ei tunne miestä entuudestaan.
M39
Kommentit (25)
Mietis sitä jos rumalla naisella olis kaunis mies voi heittää hevon vttuun leukalinjan.
Vaikka ap esittää leukalinjaeksperttiä, hän ei tiedäkään, että vahva leukalinja perustuu kyllä lähinnä ihan siihen vahvaan leukaluuhun eikä rasvaprosentteihin. Mars takaisin incel-opistoon opettelemaan alkeita.
Ehkä se mies ei olekaan ruma ja se nainen ei ole mitenkään erityisen kaunis, näet vain asiat noin.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan.
Vahva leukalinja, mikään muu ei merkitse. Vain ja ainoastaan vahva leukalinja.
:D
Useimmilla rumilla miehillä on hämmästyttävän kaunis vaimo. Olen päätellyt, että monet naiset näkevät huonosti.
Oli aika ruma, leuaton ja lihava mun lasteni isäkin kun aloin suhteeseen. No miks aloin, se oli ainoa joka vaikutti kiinnostuneelta. Aina on vähän harvassa kiinnostuneet olleet
T. Silloin laiha nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan.
:D
Useimmilla rumilla miehillä on hämmästyttävän kaunis vaimo. Olen päätellyt, että monet naiset näkevät huonosti.
miehet ei tiedä mitä naiset pitää komeana ja mitä rumana. Jos linkintä tänne esim kivannäköisen miehen, niin sinä pidät miehenä sitä rumiluksena.
Kyllä se on kullista kiinni eikä mistään leuasta, ruma mieskin voi panna hyvin naista ja siksi sillä voi olla kaunis nainen.
Mikä ihmeen leukatrauma jollain palstapellellä on? "Laatikkoleuka" on suomalaisilla melko harvinainen ominaisuus. Voi olla, että jossain päin Suomea se on vähän yleisempi, mutta niillä alueilla, joilla minä olen liikkunut, sitä näkee vähän.
Monella tuntuu olevan käsitys, että kaikki naiset pitävät samasta miestyypistä.
Itse en pidä yhtään miehistä, joilla on esimerkiksi näkyvät muskelit.
Tykkään vähän nörttimäisistä ja hoikista miehistä, jota oma mieheni edustaa.
T. Kauniiksi kehuttu, hoikka nainen.
Vierailija kirjoitti:
Itse en taas pidä hoikista miehistä, vaan nallekarhumaisista.... :D t. hoikka nainen
Kerro että olet yksin ja pinnallinen kertomatta että olet yksin ja pinnallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en taas pidä hoikista miehistä, vaan nallekarhumaisista.... :D t. hoikka nainen
Näinpä. Makuja on yhtä paljon kuin naisiakin.
Miesten on tätä mahdotonta jostain syystä käsittää :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on kullista kiinni eikä mistään leuasta, ruma mieskin voi panna hyvin naista ja siksi sillä voi olla kaunis nainen.
Ehkä niinkin mutta rumia en päästä niin lähelle että kokeilisin.
Heikkoleukaisella miehellä voi olla vahva lompakko. Tai olla muuten vaan hyväluonteinen, asia mikä ihmissuhteissa on kaikkein tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin mieheni oli nörttimäinen ja hoikka silloin, kun minä olin kauniiksi kehuttu ja hoikka. Mieheni on edelleen nörttimäinen ja minä kauniiksi kehuttu, vaikka molemmille on hiukan vuosirenkaita kasvanut vyötärölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Makuja on yhtä paljon kuin naisiakin.
Miesten on tätä mahdotonta jostain syystä käsittää :D
Kyllä aika moni mies sen käsittääkin. Mutta palstapelleille se tuntuu olevan käsittämätöntä, että jopa me naiset, siis palstamammatkin, olemme yksilöitä, ja tykkäämme erilaisista miehistä.
Nimenomaan.
...