Maalismurut2011
Aloittelenpa tässä samalla nyt uutta ketjua, sillä maaliskuuhun ensimmäisiin päiviin veisi laskettu aikani, jos nyt tärppäisi.
Eli yk3, kp1/25-31 (viimeksi tuo 31) menossa.
Hieman harmittaa, mutta toisaalta onneksi pillereiden jälkeen ei vielä ole tullut mammuttikiertoja.
Kommentit (325)
Minulla taas raskaus mitä ilmeisimmin teki sen, etten stressannut, alkavatko kuukautiset vai eivät. Viimeisen viikon ennen oletettua alkamispäivää olin tyyni asian suhteen ja jotenkin varma, ettei siinä kierrossa ollut tärpännyt. Koska se tuli noin myöhään, syy-seuraus -suhteen on täytynyt mennä toisinpäin. :)
Heippa Minttuliina :)
Mä odottelen vielä hetken, jos pääsis helmikuun puolelle. 9 päivää ois vielä jännättävänä.. mutta jos menkat alkaa, niin maalismurujen yritystä luvassa. ollaan nyt 4 kk yritetty ihan tosissaan ja sitä aiemmin ei niin tosissaan. Pidetään peukkuja meille ja muille =)
Eli helmi-maaliskuun vaihteelle sattuis la..
Just soitin äsken omaan neuvolaan ja sain ajan kahden viikon päähän, jolloin lähdetään kartoittamaan mahdollisuutta endoon. Siihen viittaavia oireita nyt on jos minkäslaista.
MäntäneN yk 7 kp 2/28-30
Tännepä sitä taitaa joutaa siirtyä. Kerta kerralta pettymys on suurempi, vaikka yritystä takana vasta todella vähän. Nyt alkaa siis vasta yk 5 ja esikoinen haaveissa. La menisi ihan sinne maaliskuun alkuun JOS niinkin ihana asia meille suotaisiin.
Mä keksin vaan ihan hirveesti kaikkii muuta ohjelmaa. Urheilin, näin kavereita, suunnittelin kesäloma matkaa, juhannusta, luin kaikkee mikä ei varmastikkaan liittyny vauvoihin ja lopetin vauva.fi lukemisen :D
Tällä reseptillä mä tulin tosiaan raskaaks :D Huomenna alkaa 8. viikko ja kaikki menny loistavasti.