Auttakaa, kuolema pelottaa! Olen 11-vuotias
Moi äidit ja muut! :) Mä oon 11-vuotias tyttö, ja mun SUURENA pelkona on kuolema. Tiedän, kuulostaa hassulta mutta pelkään sitä niin, että joskus itkenkin asian vuoksi.
Mua pelottaa, että menetän vaikka äitini, isäni, isäpuoleni tai äitipuoleni. Puhumattakaan pikkusiskoista, äitin masuvauvasta tai isovanhemmista! :(
Selitän teille, miksi se mua pelottaa:
Kun kuolee, ei ajatukset enää pyöri päässä, makaa vaan jossain haudassa yli 5000000 miljoonaa vuotta. Scary. :(( Ja sitten täällä maassa kaikki muut vaan elää iloista elämää. Auttakaa oikeesti! Muutkin vaan sanoo että: "Älä huoli lapsi kulta. Sielu nousee ruumiistasi ja elät onnellista elämää taivaassa plaaplaa..." Mitä jos en usko sielun ylösnousemiseen? :( HELPPIÄ NYT MAMMAT!
Kommentit (73)
Eikö sua pelota, ettet koskaan pääse naimaan? ettei kukaan poika koskaan halua suudella sua tai naida sun kaa? ettet koskaa seukkaa tsm? Että susta tulee sellainen yksinäinen hylkiö?
Unohda nyt noi luurankona haudan pohjalla makaamiset ja keskity siihen, mitä PITÄÄ EHDOTTOMASTI kokea ennen sitä.
Niin ja et sä mistään tajuu kun olet kuollut. Korkeintaan hengailet henkenä jossain nirvanassa. Luut vaan hajoo yksistään ilman tajuntaa. Relax girl :)
juttelemaan. Tämä ei ole sopiva paikka 11-vuotiaalle. täällä on niin paljon semmoista juttua mikä ei ole sopivaa
nuorena tai vähän vanhempana..semmosta se on..
mut joo aika paska provo
on provo? voitteko nyt herranen aika selittää?
Siis sellainen, mikä on tarkoitettu ärsyttämään ja kuumentamaan tunteita.
Provo= sinä.
on provo? voitteko nyt herranen aika selittää?
mä muka kuumennan tunteitanne? -.-
-.- ei enää auta, provo mikä provo. Mee jo.
sit mun kuvan, et oon 11-vuotias? Haluutteko mun numeron, että kuulette 11-vuotiaan äänen? Haluatteko, että pyydän äitini tähän todistamaan että olen 11? Mitä te haluatte tostukseksi sitten?
nyt pois täältä, kuten väitit.
sit mun kuvan, et oon 11-vuotias? Haluutteko mun numeron, että kuulette 11-vuotiaan äänen? Haluatteko, että pyydän äitini tähän todistamaan että olen 11? Mitä te haluatte tostukseksi sitten?
Mene juttelemaan äitisi kanssa. Mene juttelemaan tästä aiheesta äitisi kanssa, tämä on aikuisten keskustelupalsta eikä sinun kuuluisi olla täällä.
Sekö sitten todistaa, että olen 11-vuotias?
Ehkä voisitte sitten keskustella äitisi kanssa näistä peloistasi. Tosin sen jälkeen vasta, kun äitisi on lynkattu täällä siitä, ettei seuraa lapsensa nettikäyttäytymistä millään tavalla.
Mene jo, kuten lupasit.
Sekö sitten todistaa, että olen 11-vuotias?
vaikkaan että joku todella ruma ja yksinäinen akka.
Ehkä voisitte sitten keskustella äitisi kanssa näistä peloistasi. Tosin sen jälkeen vasta, kun äitisi on lynkattu täällä siitä, ettei seuraa lapsensa nettikäyttäytymistä millään tavalla.
kirosana ja parkaisu. Ei ole äitini vika, että olen täällä. Jos äitini ja isäni on eronnut väkivaltaisissa merkeissä, ei ole äitini eikä isäni vika, että olen täällä. Asun muutenkin isäni luona, jolle on ihan ok että olen koneella. Ei hän tiedä, missä olen.
varmaan itse hyvin tunnevammainen ääliö, joka tulee siinä pönköttään haukkumaviestejä mulle? Itse olet varmaan ruma ja yksinäinen, kiitos vielä haukuista. En nimittäin ole 11-vuotiaana kovin sinut ulkönäköni kanssa. Että kehtaat. Harmi, ettet tiennyt, että olen koulukiusattu. Arvasit oikein, hyvin ruma ja yksinäinen ääliö olen. Kiitos, kiitos! :(
varmaan itse hyvin tunnevammainen ääliö, joka tulee siinä pönköttään haukkumaviestejä mulle? Itse olet varmaan ruma ja yksinäinen, kiitos vielä haukuista. En nimittäin ole 11-vuotiaana kovin sinut ulkönäköni kanssa. Että kehtaat. Harmi, ettet tiennyt, että olen koulukiusattu. Arvasit oikein, hyvin ruma ja yksinäinen ääliö olen. Kiitos, kiitos! :(
Sen ymmärtää vasta vanhempana, miten hankalia ulkonäköjutut silloin teininä olivat.
mua sitten iän valehtelijana, mutta sellainen en ole. Nyt ihan oikeasti itkettää, älkää enään jaksako jauhaa sitä samaa että onpa niin väsynyt provo... ym.