Yrittääkö nuoret miehet iskeä kaikkia muita keski-ikäisiä naisia paitsi minua?
Olen 45 eikä minkään ikäiset miehet lähesty mua missään, ei edes nuoret.
Kommentit (29)
Voi olla. Laitoin kokeeksi facen treffi-palstalle kuvia ja ilmoituksen, että haluan paikallista jutteluseuraa miehistä ja naisista, kun olin vasta muuttanut paikkakunnalle. 8/10 vastaajasta oli nuorempia miehiä, jotka halusivat "puuman" seuraa. Olin tuolloin 55-v. Juttelukaveria ei löytynyt.
Hyvin säilynyt 50 vuotias saa riesaksi asti yhteydenottoja hädintuskin 20 vuotta täyttäneiltä.
Alan olla samaa ikää ja oon ihmetellyt tätä.
Mikä trendi tää on nykyään??
Nuoret miehet diggaa vanhempaa ja Noh, vanhat miehet aina diggaa nuorempaa.
Kyllä. MILF trendaa nykyään ja on jokaisen katu-uskottavan sällin bucket listillä. Parhaita paikkoja päätyä kohteeksi on festarit tai terassi, pienessä sievässä ja hiukan sellaisessa ammatinharjoittajan asukokonaisuudessa.
Olen 20v ja ei kyllä yli 25 vuotiaat naiset nappaa tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. MILF trendaa nykyään ja on jokaisen katu-uskottavan sällin bucket listillä. Parhaita paikkoja päätyä kohteeksi on festarit tai terassi, pienessä sievässä ja hiukan sellaisessa ammatinharjoittajan asukokonaisuudessa.
Olen ollut festareilla, terasseilla ja jopa laivalla. Kukaan ei ole tullut sanomaan sanaakaan :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet normaali. Mutta mikä kavereitasi vaivaa? T. 60-v täyttänyt nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut festareilla, terasseilla ja jopa laivalla. Kukaan ei ole tullut sanomaan sanaakaan :D
Ap
No rempseänä tyttönä istut nuorten miesten pöytään ja tarjoat bisset. Kyllä se siitä lähtee.
Kuvittelevat tv-sarjojen ja lehtijuttujen perusteella, että jokainen yli 45-vuotias nainen on "sinut itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa", "vihdoin oppinut antamaan itselleen luvan nauttia seksistä" ja "lopettanut turhan kainostelun". Tällaisia haastattelujahan jotkut keski-ikäiset julkkisnaiset antavat iltapäivä- ja naistenlehdille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No rempseänä tyttönä istut nuorten miesten pöytään ja tarjoat bisset. Kyllä se siitä lähtee.
Eiväthän he silloin tule iskemään minua vaan minä yritän iskeä heitä. Ihan eri asia.
Ap
Ovat kiinnostuneita. Mutta eivät minusta, vaan jostakin, jota edustan. Ja itseni tuntien, se mies saa minut, joka on kiinnostunut minusta, ei pallie nsa tyhjentämisestä, olipa sitten minkä ikäinen hyvänsä. Tätä eivät miehet tajua. Juoksevat sen yhden ainoan asian perässä, ts. kaikkien naisten perässä, sillä lopputuloksella, etteivät koskaan saa ketään. Nainen voi olla erittäin halukas. Mutta kaikki halu kuolee jos mies ei sitoudu yhteen naiseen kerrallaan.
N56
Jos 20 vuotias haluaa äitinsä tai isoäitinsä ikäistä niin ei todellakaan ole poikaparalla kaikki muumit ja inkkarit kanootissa. Samanlainen äitifetissi kuin nuorilla naisilla isifetissi ja syytkin useimmiten samat.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis terve. Onnittelut!
Vierailija kirjoitti:
Lankeat kerran äitisi ikäiseen niin saatkin heittää hyvästit oman ikäisillesi. Tulee aika monelle nuorelle naiselle oksun maku suuhun, kun kuulevat missä olet itseäsi uittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lankeat kerran äitisi ikäiseen niin saatkin heittää hyvästit oman ikäisillesi. Tulee aika monelle nuorelle naiselle oksun maku suuhun, kun kuulevat missä olet itseäsi uittanut.
Pakkoko kaikkea on kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eiväthän he silloin tule iskemään minua vaan minä yritän iskeä heitä. Ihan eri asia.
Ap
Kuules ensin pitää kehittää se kredibiliteetti, puheenparsi ja mielenlaatu. Esim laivalla pyörähdät ensimmäisessä pöydässä, jossa on paras näkyvyys ohikulkijoille, hetken aikaa poikien kanssa bissellä ilman tavoitetta. Siinä ohikulkevat nuoret miehet näkee että tuossa on peli-MILF ja loppu ilta on pyöritystä. Sijainti ja mainostus on ne joilla homma lähtee liikenteeseen.
Miehet on niin epätoivoisia ja niiden kikkelit niin kuivia, että kyllä ne yrittää ihan kaikkia. Älä näytä mummolta niin yrittävät suakin.
Useimpia ainakin.