Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi sai minut taas itkemään tunteja! En kestä enää!

Vierailija
21.05.2010 |

Olemme menossa viikonlopuksi mitä rennoimpiin häihin tuttavaperheellemme. He ovat painottaneet, että he haluavat rennot, pienet häät puutarhassaan. Anoppi on tulossa mukaan.

Näytin äsken www.loru.fi-kaupasta ostamaani rentoa retroa essumekkoa, joka sopii mielestäni vallan mainiosti 2-vuotiaalle sottupeterillemme, koska on värikäs ja hauska. Pieni muta puutarhasta ei näy.

Mutta ei! Anoppi haukkui minut pihistelijäksi, mauttomaksi ja liian vaatimattomaksi. Kuulemma ei missään nimessä käy ja nyt lähdetään kaupungille ostamaan jotain pitsikeinokuituhörhöä.

Ilmoitin, että lapsi menee siinä mekossa minkä olen ostanut ja sillä sipuli. Nyt anoppi lähti kotiinsa, eikä tule häihin. Ukolle en kehtaa soittaakaan, koska se ei kestä meidän riitoja enää yhtään. Sillä kuulemma hajoaa pää ja miksemme voi sopia näitä keskenämme!

Anopin mielestä lasta ei voi viedä häihin vanhassa pöytäliinassa ja minä olen sitä mieltä, että minä puen lapseni vaikka auton pressuun, koska lapsi on minun!

Puuh ja piste.

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. lopeta anopin kanssa hengailu

3. musta mekot oli nättejä ja hauskoja, mutta en minä edes kaverin häihin. Pihalle ehkä?

Vierailija
42/87 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kauheita rättejä. Niin anopppi pitää sievästi suun supussa eikä puutu sellaisiin asioihin mitkä ei sille kuulu. Elä ny hyvä ihminen tuommosen takia itke. Anna anopin kiukutella mutta älä päästä niskanpäälle. Ja jos miehes ei jaksa yhtää enää riitoja niin elä sille niistä jauha. Älä etes selitä miks anoppi ei juhliin tule.

Hyh mikä akka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille ei anoppi valitettavasti voi mitään, ehkä hänellä nyt vain kiehahti ylitse, jos on aiemmin nieleskellyt kommenttinsa.

Vierailija
44/87 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu seistä vaimonsa/avokinsa rinnalla ja puolustaa! Äiti tulee tässä vaiheessa kakkosena. Miehen tulee sanoa äidilleen suoriksi.

Onko miehesi tossu?

Vierailija
45/87 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten pätkääkään se, millaisiin vaatteisiin sinä lapsesi puet, kunhan ne ovat siistit ja puhtaat ja tilaisuuteen sopivat - kuten mekko mielestäni on, etenkin kun olette menossa rentoihin puutarhahäihin.

Mua hämmästyttää vaan yksi asia: jos anopin reaktio ei ollut yllätys (kuten tulkitsin, koska ei ollut ekasta riidasta kyse), miksi ihmeessä edes näytit hänelle mekkoa?!?!? Ja jos hän vaati nähdä mitä lapsesi pukee häihin, olisit sanonut, ettet ole vielä ostanut mitään ja katsotaan sitten. Luulot pois tuollaiselta draamakuningattarelta. Sinuako se luuli rankaisevansa, kun ei tule tuollaisen syyn takia häihin?

Vierailija
46/87 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nuo mekot ovat oikein sieviä!

Ap, pää pystyyn, menette juhliin ja nautitte! Älä anopillesi periksi.

Vierailija
47/87 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli nättejä ja sopii tosi hyvin rentoihin puutarhahäihin.

Ps. Kyllä se anoppi niihin häihin ilmaantuu, koska kyseessä on liian herkullinen tilanne, jotta malttaisi jäädä kotiin. Siellä juhlissa hän sitten esittää mitä ihaninta isoäitiä, äitiä ja anoppia ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut ;)

Vierailija
48/87 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta onhan se totta, että noi koltut näyttää ihan vanhoilta käytetyiltä pöytäliinoilta, joita ituhipit pukee laspilleen ja kutsuvat sitä retroksi. Voi herra mun jee!

Jestas teidän mielipiteitänne. Juu tiedän että toiset ostavat Ginasta ja henkkamaukasta ohutta trikoota juhliin tai keinokuitutyllejä mutta kierrätetty puuvillakangas lasten vaatteissa on minunkin mielestäni parempi ja takana on kemikaalien välttämisen lisäksi myös tietty ideologia.

Vierailija
49/87 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuja, kivan näkösiä. Pitäisn kyllä lapsellani. Ja jos on REnnot häät ja pukeutumiseenki suhtaudutaan rennosti niin erittäin hyvä valinta. JA vois oikeesti laittaa muihinki juhliin. Lapsella voi olla rennommat juhlavaatteet. Makuja on monia!! Tässä on kuitenki tärkein se et anoppi koittaa hallita ja määräillä semmosissa asioissa jotka ei hälle kuulu. Anna anopin mesota, tee selväksi että sinä olet vanhempi ja päätät. En kyllä itkis tuommosen asian takia.

Vierailija
50/87 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne vyömekot olivat ihania.

Vierailija
51/87 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on tässä asiassa tossu. Totta. Anoppi asuu lähellä ja piipahtaa usein kahvilla, joka usein on ihan tervetullutta, varsinkin kun tykkää viedä tytön puistoon. Mulle jää silloin tällöin aikaa päikkäreille silloin, koska la on loppukesästä ja väsyttää koko ajan. Anoppi on muuten kohtuullisen mukava, mutta neljä kertaa vuodessa sillä hermo pettää makuasioista ja se sättii minut maanrakoon. Olen herkistynyt sille ehkä jo liikaa.

Painottaakseen minun huonoa makuani ja saadakseni minut alistumaan, hän käy henkilökohtaisuuksiin ja raivostun kovasti.

Olen päättänyt, että lapsi menee lorussaan häihin ja anoppi voi vaikka =)=)JT%¤"!QN!!!!

Vierailija
52/87 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistät juuri sen mitä itse meinaat. meidänkin suvun yhdellä ihan pienellä oli joku karmea pitsijuttu päällä, näytti niinkuin lähtisi kaulurista lentoo kun pitsit sojotti. oikeestaan oli aika tylsä hame muuten. eli ihan sama.

niin ja anoppi sit syyttä sun lapsen hametta siitä ettei voi juhliin lähteä, täh??

Vierailija
53/87 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei lähiympäristö joudu kärsimään huonosta mausta??

Enkä muutenkaan ymmärrä miksi pitää koko ajan olla tekemisissä ja tapella?

Vierailija
54/87 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päättänyt, että lapsi menee lorussaan häihin ja anoppi voi vaikka =)=)JT%¤"!QN!!!!

Vierailija
55/87 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja MIEHESI PÄÄTÄTTE, MUTTA KYLLÄ ANOPILLA ON silmää: EN VOIS LASTANI MOISISSA MEKOISSA VIEDÄ PIHAA, KAUPPAA, EHKÄ VIELÄ KYLÄ REISSU MENISI, MUTTA EI HÄÄT!!!!!!!!!!1

Vierailija
56/87 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saat pukea lapsesi miten haluat, asia ei anopille kuulu. Sinuna en jatkossa kertoisi anopille asioita ja kun anoppi jotain marmattaa niin anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos "juu juu" asenteella.

Mitä tuota turhaan stressaamaan ja itkemään.

Ymmärrän hyvin, ettei mies jaksa tyhjänpäiväisiä riitoja, mutta tuossa (tai vastaavassa) tilanteessa mies voisi jo sanoa äidilleen, ettei asia sille äidille kuulu.

Onko kaikki riitanne anopin kanssa vastaavia? Anoppi puuttuu asioihin, jotka eivät hänelle kuulu ja yrittää päsmäröidä? Sinuna ottaisin sen asenteen, että en kertoisi anopille enää mitään ylimääräistä ja jos anoppi jotain marmattaisi niin vastailisin vain "juu juu" ja tekisin siten, miten haluaisin. Lisäksi voisi sanoa anopille painokkaasti, ettei asia kuulu hänelle.

Mutta älä nyt hyvä ihminen tuollaista itke ja murehdi, jätä anoppi omaan arvoonsa. Jos anoppi ei tule häihin niin olkoon tulematta, ei hänen käytöksensä kovin aikuismaiselta kuulosta. Ilmeisesti aikamoinen dramaqueen ja dominoiva?

Vierailija
57/87 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää mekot siis tosi kauniita!! mä voisin laittaa meijän tytölle päälle vaikka kyseessä ois isommatkin hääjuhlat..mielummin laittasin tollasen mitä jonku oksettavan prinsessa röyhelön:)eli anna sano anopille et "minä oon sitä mieltä että sinä oot sitä mieltä":D

Vierailija
58/87 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarina olisi tosi, niin tuskin kirjoittajalla olisi mitään motiivia mainita mistä osoitteesta tilasi lapsensa vaatteen ja vieläpä mainostaa erilaisilla adjektiiveilla tätä mekkoa...

Vierailija
59/87 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne häihin aikoiko muuten vaan tulla teidän mukana??

Jos anoppi oli saanut oman kutsun, on vähintäänkin omituista että jättää tulematta yhden lapsen vaatetuksen takia.

Jos taas ei ollut saanut kutsua, ei hänen sinne kuulukaan nokkaansa pistää vaikka kuinka olisi rennot häät =o

Lapsen pukeutuminen on kuitenkin hänen vanhempiensa vastuulla ja hänelle puetaan ne vaatteet mitkä vanhemmat valitsee. Isovanhempien ei näistä vaatteistä ole mikään pakko pitää.

Vierailija
60/87 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä ikinä päättäisi nettikaupan mainosta millään sivuilla näin...

"Anopin mielestä lasta ei voi viedä häihin vanhassa pöytäliinassa ja minä olen sitä mieltä, että minä puen lapseni vaikka auton pressuun, koska lapsi on minun..."

Naurattaa! Yleensä kyllä markkinoinnissa mainostetaan ja kehutaan hyviä puolia, eikä puhuta presssuita mitään ellei nyt tietysti mainosteta pressuja. Tsihih. =D

Perjantai väsynyt tipahti todellisesti. Jos tämä on mainos, ehkä harjoittelu tekisi poikaa. Epäilen kyllä, että tämä on kirjoitettu ihan vaan provona anopeista ja tossuista miehistä.

Ja onhan noi lorun kamat katsomisen arvoisia, jotta tiedetään mistä puhutaan, mutta että ne on mustakin vähän liian retroja. Ainakin osa, ei kaikki...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi